Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Piszesz, a tu taki beton i nie czai, że to że ma dostęp do kanału nie oznacza, że ma go w ofercie (według prawa). Tak samo jak Ci co nie mieli TVN HD+1 i go oglądają, tak samo Ty oglądasz TVN CBNS, który nie jest w ofercie żadnego z Pakietów, a jednak go oglądasz. Cuda? Bo jak go wyłączą to nikt nie będzie mógł wypowiedzieć umowy.

Wprowadzasz w błąd Ty, wszystko jest zgodne z prawem i przede wszystkim z logiką, ale co niektórzy są z nia na bakier jak widać... Tłumaczenie rzeczy oczywistych jest już nudne, @swojadroga się już chyba poddał. My na prawdę nie mamy żadnego interesu żebyście pozostali w CP, ale ludzie jak będzie można wypowiadać umowy to z chęcią poinformuję. Chcemy Wam zaoszczędzić zamieszania, telefonów, a potem pretensji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP nie ma zlej oferty programowej.Jednak od jakiegos czasu przysneli i przestali ja rozwijac.Dlatego na tle konkurencji wyglada ona skromnie.Konkurencja caly czas co chwile cos dolacza, a CP od czasu do czasu lub jak musi (tak jak bylo w przypadku usuniecia paczki BBC).Fenomen CP polega tez na tym,ze przez wiele lat Polsat byl na wylacznosc w CP.Poza tym kanaly Polsat Sport wyrobily sobie marke jednych z lepszych kanadlow sportowych w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w niedzielę przyjemniejsze rzeczy do roboty aniżeli tłumaczenie tego samego w koło macieju. Tym bardziej, ze jaśniej się nie da. Poza tym nikt tutaj argumentów nie potrafi podać na poparcie swoich racji. Niektórzy do URE (!!!) chcą iść ze skargami na Cyfrowy Polsat, UOKiKiem straszą a nawet nie rozumieją co podpisali, chwalą się swoim [beep]twem, niektórzy nawet takimi błędami ortograficznymi straszą... Operator nic nie musi "in plus" dawać, bo komuś się tak wydaje.

Poczekam na żale "oszukanych" przez Cyfrowy Polsat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym nikt tutaj argumentów nie potrafi podać na poparcie swoich racji.

Sorry, że się mieszam ale zapytam? A jakie ty z dziabolkiem macie argumenty? Niestety ale równie poważne co i oponenci. Zakończcie tą jałową dyskusję, bo do niczego ona nie prowadzi a jedynie obie strony krzyczą, że to im trzeba wierzyć. Kto będzie chciał wypowiedzieć to wypowie, jak zachowa się CP to się zobaczy, co zainteresowani zrobią z odpowiedzią CP też się okaże. Ja uważam, że nie macie racji. Jeśli CP odmówiłby mi rozwiązania umowy w tej sytuacji wiedziałbym co robić dalej i gdzie ewentualnie się udać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taka sama dyskusja z niektórymi tutaj jak z pieszymi "znającymi" kodeks drogowy pakującymi się na przejściu dla pieszych pod samochód, bo sobie zakodowali tylko, że mają pierwszeństwo na pasach, ale nie zrozumieli kiedy na te przejście mogą wejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin i PWU to 2 'argumenty' które @swojadroga przytaczał.

Już niejednokrotnie odpowiednie instytucje orzekały o niezgodności różnorakich regulaminów itp z aktami wyższego rzędu, więc to żaden argument. Dyskusja jest jałowa bo jak widzę "wypowiadacze" nie przekonają was, a wy ich. Każdy swój rozum ma i zrobi co będzie uważał. A jaki odniesie skutek dowiemy się za miesiąc z kawałkiem.

 

Ode mnie - każdorazowe oficjalne dodanie jakiegokolwiek programu do oferty jest zmianą regulaminu i PWU dla wszystkich dotychczasowych abonentów i wpływa na treść umowy pomiędzy nimi a operatorem w części dotyczącej zawartości programowej. Ponieważ jest to zmiana domyślnie i w oczywisty sposób korzystna dla abonenta nie ma obowiązku informowania o takiej zmianie każdego indywidualnie w formie pisemnej. Nie zmienia to faktu, że zmiana nastąpiła i wiąże strony umowy w momencie wprowadzenia nowych regulaminów i PWU do stosowania.

 

Chcecie to kłóćcie się dalej, ja na niniejszej wypowiedzi kończę udział w tej "dyskusji".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chaosu się w tym całym dyskursie wkradło tak więc czas tu uporządkować:

a) po jednej ze stron stoją osoby uważające że na skutek zniknięcia jednego z kanałów z oferty można umowę zerwać jeśli znikający kanał znajdował się na umowie papierowej podpisywanej pomiędzy majem a wrześniem bieżącego roku – i to jest argument pewny wynikający z umowy (choć istnieje jeszcze podejrzenie, że zniknięcie kanału TVN hd+1 wynika nie z winy CP przez co umowy zerwać nie można – trzeba by zapytać eksperta…)

B) inni „optymiści” uważają , że każdorazowe dodanie kanału do pakietu wiąże się z „wirtualną” zmianą papierowego regulaminu i na tej podstawie jeśli jakiś kanał zniknie umowę zerwać mogą również

argument optymistów wydaje się być niedorzeczny, gdyż idąc tym tokiem rozumowania każdorazowe dodanie kanału do oferty daje podstawę do wypowiedzenia umowy, gdyż zmienia „wirtualny” regulamin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. U mnie w regulaminie jest napisane, że operator MOŻE zaprzestać nadawania kanału np. z tzw. "przyczyn niezależnych" od operatora.

Wtedy abonentowi przysługuje możliwość zerwania umowy bez okresu wypowiedzenia.

Nigdzie jednak nie jest napisane, że można to zrobić bezkarnie.

Bezkarnie można zerwać umowę TYLKO, gdy zmieni się CENNIK na niekorzyść (podwyżka).

 

2. Jak powszechnie wiadomo APSy nie dają nagminnie PWU (szczególnie w tym roku). Ja także nie dostałem.

Napiszcie jak wyglądają takie warunki (po miesiącu pewnie już ich nie dostanę) i czy tam są wprost wymienione wszystkie kanały?

Czy jedynie w "luźnym" w cenniki są wymienione kanały dostępne w pakietach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz regulamin promocji jest integralną częścią zawieranej przez konsumentów umowy. Konsument powinien otrzymać wszystkie dokumenty najpóźniej w chwili podpisywania umowy. W większości umów znajduje się oświadczenie z którego wynika, że „Abonent zapoznał się z treścią regulaminu oraz cennika”. Konsumenci podpisaniu umowy nie mogą się powołać na nie wydanie im takiego regulaminu przez przedstawiciela operatora w trakcie zawierania umowy. Złożenie takiego oświadczenia (podpisanie) rodzi domniemanie, że konsumentowi była znana treść tych dokumentów i to na nim ciąży obowiązek ewentualnego udowodnienia, że dokumenty nie zostały mu wydane.

 

źródło: http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=830

 

Wcześniej też już podałem jak APS-y "przymusić" do wydawania regulaminów i PWU.

 

Cytowałem już również regulamin, gdzie jest wyraźna informacja, że każde wyłączenie kanału z oferty jest podstawą do bezkarnego rozwiązania umowy musimy jednak ten kanał mieć gwarantowany umową.

 

Zmiana Promocyjnych Warunków Umowy (Promocji) po jakimś okresie nie zmienia automatycznie promocji poprzednich. To jest podstawowe błędne założenie, które od samego początku tutaj podnosicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia czy CP wycofuje kanał, czy kanał przestaje nadawać czy cokolwiek innego, jeżeli dany kanał był zagwarantowany w PWU i znika, to można wypowiedzieć umowę z końcem okresu rozliczeniowego w którym CP otrzyma takie wypowiedzenie (z zaznaczoną przyczyną wypowiedzenia) i nie później niż 30 dni od daty zniknięcia kanału (nie wcześniej też).

 

Problem tutaj tyczy się tego czy jak dołączają jakiś kanał to on automatycznie wchodzi do oferty danego Pakietu i jest gwarantowany - otóż nie. Dotychczasowi abonenci zyskują do niego dostęp jeżeli pojawia się w danym Pakiecie, ale ich PWU się nie zmienia, nie mają tego kanału w umowie.

 

Tłumaczenie optymistów jest niedorzeczne i nielogiczne, twierdzicie, że obowiązuje Was zawsze aktualne na dzień dzisiejszy PWU - totalna bzudra, ale idąc tym tokiem to od 13.10.2011 jest nowe PWU już bez TVN HD+1. I co Wy na to, kanał nie jest już gwarantowany, ale waszym myśleniem można dzisiaj podpisać umowę, a po 4 listopada wypowiedzieć, no bo przecież jak nowy abonent włączy TV będzie miał ten kanał i potem mu dopiero zniknie.

 

Dziecko 10 letnie by zrozumiało, nikt Wam nie zmieniał PWU, ani jak dodawał, ani jak usuwał z niego TVN HD+1, macie to samo od momentu podpisania i każdy APS oddrukuje Wam właściwe jak przyjdziecie z Umową - na podstawie daty zawarcia. Sporny kanał był gwarantowany w okresie od 5 maja do 12 października włącznie i po zniknięciu kanału wypowiedzenia będą przyjmowane od tych osób które zawarły umowę lub aneks do umowy we wspomnianym wyżej okresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem przerwać tą dyskusję. Zadzwoniłem na nr 800700707 na infolinię konsumencką UOKiK do prawnika. Odpowiedz jest jednoznaczna kanał TVN HD+1 MUSI być wymieniony na pierwszej stronie umowy. Umowa pisemna jest wiążąca oferta na stronie www NIE. Inaczej rozwiązanie umowy bez podania przyczyny jest niemożliwe. Temat można zamknąć. A niedowiarkowie niech sobie dzwonią na infolinie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie.

Ja mam też takie coś, tyle że z września 2011 i wymieniony jest jedynie pakiet Familijny HD za 39.90zł z możliwością zmiany na Mini HD.

Nie mam wymienionych żadnych kanałów!

Umowa na 36 miesięcy podpisana w APS z modułem CI za 5zł miesięcznie (przez internet nie oferują modułów).

Pewnie już wiedzieli o możliwości zmian programowych.

Nie mam żadnych dodatkowych stron PWU.

Dzwoniłem i APS twierdzi, że może mi dać aktualne PWU z X.2011 z listą kanałów (jest dalej TVN+1 HD) i informacją na nich, że nic się nie zmieniło od IX.2011.

 

Czyli (w moim przypadku) jak pakiet Familijny HD będzie istniał, chociażby z jednym kanałem Mango, to nie mogę zerwać umowy bez kary!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura, co to za APS? Jacyś niedouczeni tam pracują, powiedz im że obecnie obowiązuje nowe PWU od 13go Października, a mają możliwość oddrukowania każdego PWU, jak nie wiedzą jak to niech się doszkolą. Napisz na Priv kiedy zawarłeś umowę i maila to Ci podeślę PWU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem wreszcie to co podpisałem :) Pakiety masz podane w cenniku na ostatniej stronie. Cennik dla Użytkowników ważny od dnia 4 paź . Jest tam podany TVN HD+1 w pakietach mini HD i pakiet familijny. W umowie powołują się na cennik i regulamin. Musisz pobrać cennik wraz z wykazem kanałów z archiwum na stronie CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z kolei inny hipotetyczny problem. Moja umowa wymaga ode mnie utrzymania pakietu familijnego HD i zero pakietow dodatkowych. Co będzie gdy włączę sobie pakiet Extra HD i w czasie trwania jego odbioru zostanie usuniety jakiś program z tego pakietu. Czy wówczas również mogę wypowiedzieć umowę, czy tylko podlegać temu będą programy z familijnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...