Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@czerstwy-dokładnie

niektórzy kilka miesięcy temu na podstawie "zapowiedzi" przyjęli za pewnik pewne rozwiązania,które nigdy w życiu nie będą miały bytu a teraz na nas wszystkich nakładana jest "kara umowna" choć większość wcale "umowy" nie podpisała z platformą dobrej zmiany :wink:

Edytowane przez fezuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na studiach prawniczych uczą że np.Umowę tv można wypowiedzieć  na podstawie czegoś co nie weszło jeszcze w życie?

 

Na studiach prawniczych uczą prawidłowej wykładni przepisów i w pierwszej kolejności czytania przepisów w ich brzmieniu literalnym (wykładnia językowa).

 

 

A co gdyby operator w ostatniej chwili wycofał się z tych zmian?Jak można wypowiedzieć umowę na podstawie czegoś co nie weszło jeszcze w życie?

 

Abonent nie  może ponosić odpowiedzialności za ewentualne sprzeczne działania operatora. Jeśli abonent otrzymuje komunikat, że kanał zostanie wycofany, składa pismo o rozwiązaniu umowy, a kanał pozostaje to gdzie tu widzisz winę abonenta ?

 

Nie będę się wdawał w dalsze akademickie dyskusje. Jeśli skończysz studia prawnicze to chętnie podyskutuję.

Natomiast co istotne dla abonentów - faktem jest to, co napisałem wcześniej w oparciu o własny przykład - osoby, które wystąpiły przed 1 sierpnia 2016 r. o rozwiązanie umowy w trybie szczególnym w związku z wycofaniem kanału z oferty operatora, uczyniły to skutecznie jeśli otrzymały komunikat z CP o takiej zmianie. Amen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod warunkiem zrobienia tego najwcześniej 27 lipca 2016r. (dzień wydania komunikatu CP), a nie na podstawie mojego wpisu tutaj z 8 lipca 2016r. 

Czyli uznają takie wypowiedzenie że muszą czy to ich dobra wola? Jak pamiętam od zawsze było tak że wypowiedzenie po wprowadzonych zmianach. Choć często zdarzali się nadgorliwi ale im z reguły też uznawali. @giena666 a co ma być? Nadpłaty nie stracisz albo pobiorą na kolejne opłaty gdy popiszesz umowę albo zwrot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli uznają takie wypowiedzenie że muszą czy to ich dobra wola? Jak pamiętam od zawsze było tak że wypowiedzenie po wprowadzonych zmianach. Choć często zdarzali się nadgorliwi ale im z reguły też uznawali. @giena666 a co ma być? Nadpłaty nie stracisz albo pobiorą na kolejne opłaty gdy popiszesz umowę albo zwrot.

 

W świetle prawa i Regulaminu CP powinni przyjąć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem, moja logika też tak wskazuje, ale na spokojnie (po wpisie Marcina_M) nie doszukałem się zapisu, że wypowiedzenie można dopiero złożyć po wyłączeniu kanału. Jest tylko informacja, że można złożyć takie wypowiedzenie najpóźniej 30 dni po wprowadzeniu zmiany.

Tak samo moja logika sugeruje mi, że z powodu usunięcia kanału Fightklub mogą wypowiadać umowy mające wykupiony (aktywny) pakiet Sport HD, a w przeszłości okazało się, że CP przyjmowało wypowiedzenia bez naliczania kar od osób posiadających pakiet w elastyczności umowy, w którym był gwarantowany wyłączany kanał, ale w momencie przyjmowania wypowiedzenia pakiet nie był aktywny u tych abonentów. Były takie sygnały tutaj od forumowiczów.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logika logiką, a sprawiedliwość i tak musi być po naszej stronie - parafrazując klasyka.

Takie rzeczy zapewne nie zostały uwzględnione w obowiązujących regulaminach. Choćby siedziała nad nimi cała palestra, takie kruczki i niedopowiedzenia zawsze i wszędzie się znajdą. Ponieważ każdorazowo dotyczą pewnie stosunkowo niewielkiej liczby abonentów CP i nie warto o to toczyć sądowych batalii machnęło na to ręką.

Będą kolejne zmiany regulaminu świadczenia usług pewnie dopiszą albo doprecyzują.

 

Potem znowu kilka tysięcy będzie się dopytywać niby o to samo, a Swojadroga wściekać, że to już było przecież wałkowane na tym forum dziesiątki razy... ot życie  :sciana:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem zapytanie z iCOK o listę programów gwarantowanych z mojej umowy zawartej 05.08.2015 (Pakiet Familijny Max HD), w dniu dzisiejszym otrzymałem odp. Na liście otrzymanej od CP nie widnieje program Fightklub, czy w związku z tym mam rozumieć że CP stara się wprowadzić mnie w błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz też aktywny dodatkowy pakiet Sport HD ze zobowiązaniem jego utrzymania przez cały okres umowy? Kanał Fightklub znajdował się właśnie w tym pakiecie.

Minimalny obowiązek abonamentowy: Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, czyli wychodzi że tak. To oznacza że moje wcześniejsze przypuszczenie jest słuszne?Bardzo proszę o odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam właśnie telefon z Polsatu jako ze  mi zależało na rozstaniu z nimi nawet nie  pytałem się o ofertę, jedynie co mnie zdziwilo to to ze okres wypowiedzenia nie na koniec okresu rozliczeniowego ktory miałem  06.08 ale umowa zakończy się 06.09 

Właśnie mi też koleś w APS-ie powiedział że jeszcze muszę przejść cały okres rozliczeniowy i wtedy dopiero koniec umowy. A nie już 18 sierpnia. I że muszę jeszcze jeden abonament opłacić  Mieszają wszędzie. Oczywiście ja wierzę tu regulaminom, ale w aps-ie jakiś nie doinformowany. Dodam, że w wypowiedzeniu dokładnie podkreśliłem, że bez zachowania okresu rozliczeniowego z powodu usunięcia Fightklubu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dzisiaj jeszcze raz wykonałem telefon do Cyfrowego Polsatu aby się upewnić dziś usłyszałem, taką wersję że wypowiedzenie dotarło 02.08.16br okres rozliczeniowy mam od 03 każdego miesiąca więc miła pani mnie poinformowała że list do mnie,wysłali że zakończyli ze mną współpracę od 03.08.16br i sprzęt mam oddać do 30 dnia i na forum mieliście racje że umowa jest do końca okresu rozliczeniowego.

 

Pozdrawiam ksiaze351

Edytowane przez ksiaze351
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

/.../wysłali że zakończyli ze mną współpracę od 03.08.16br i sprzęt mam oddać do 30 dnia i na forum mieliście racje że umowa jest do końca okresu rozliczeniowego.

 

Pozdrawiam ksiaze441

Prawidłowo-tak właśnie powinni Cię zaraz poinformować,

ale mam pytanie jaki @książe ma faktycznie nr.porządkowy :?:  zdecyduj się :mrgreen:

a może jest Was dwóch :?::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Prosiłem ICOK o przesłanie mi kopii umowy zawartej telefonicznie 9 czerwca tego roku. Weszła w życie 10 czerwca. Umowa, dane osobowe i kwoty - OK. Ale wykaz kanałów przesłali mi aktualny! Bez Fightclubu. Pytanie do obeznanych - mogę się nie przejmować i wypowiadać? Bo według wszystkich tu obecnych i według komunikatu to tak. Sport HD mam w minimalnym obowiązku abonamentowym ( oferta premium za 79.90 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...