Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bo to tak samo jak podwyżką z ubiegłego roku. Też mieliśmy 14 dni od dostarczenia nam pisma na ewentualne wypowiedzenie. Pewnie ten sam mechanizm będzie zastosowany teraz. Sam mam jeszcze w marcu Canal+ Optimum i nie chciałem by jakimś sposobem mnie z automatu zmigrowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja czekalem, aby zobaczyc oferte nc+ i ... przejechalem sie. Wczesniej nie chcialem sie zgodzic na 71 zl za Optimum. Teraz oferuja za pakiet Platinum 99zl. No nic- time to say goodbay... Cala ta fuzja C+ i n odbije sie negatywnie wsrod abonentow Cyfry. Niekazdy bedzie mial ochote placic za to samo wiecej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ @Tadek napisał coś takiego:

Natomiast od operatora wychodzi takie stanowisko że umowy na pakiety z Canal+ zostaną zmigrowane automatycznie lub abonent zrezygnuje z umowy w ogóle.

"lub abonent zrezygnuje z umowy w ogóle" I tego nie rozumiem :roll: Dlaczego? Mam dobrowolnie zrezygnować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"lub abonent zrezygnuje z umowy w ogóle" I tego nie rozumiem :roll: Dlaczego?

Kodeks cywilny - prawo zobowiązań. Umowa ma 2 strony (operator i abonent). Świadczeniem abonenta jest wnoszona opata, świadczeniem operatora dostarczanie mu usługi o określonych parametrach. Umowa obowiązuje obie strony. Jeśli któraś ze stron chce coś zmienić - musi to zostać zaakceptowane przez druga stronę. Brak akceptacji oznacza rozwiązanie umowy. O to Ci chodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego mam wypowiedzieć umowę? Niech operator odważy się sam wypowiedzieć moją umowę.

 

Odwagi pewnie też nie mają ale przecież chodzi o pieniądze więc operator tego nie zrobi.

Przypomnijmy sobie grudzień 2011. Jeszcze pod koniec miesiące abonenci otrzymywali Canal+ Optimum za 57zł a już w styczniu pojawiło się info o podwyżce. Wiadomo że lipa ale jeśli postanowili że nie chcą fundować na swój koszt droższej, po nowej wycenie, opcji Canal+ to zrobią to na koszt abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

89 zł - na tyle się zgodziłem tydzień temu za Superpremium z MR. I takiej ceny oczekuję od nc+ jako sukcesorki C+. Jeżeli z ZSRR wyodrębniła się Federacja Rosji to ona przejęła zobowiązania ZSRR, czyż nie!

właściwie to masz rację. Ale pozostaje jednak kwestia katynska :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należy to rozumieć przez zubożanie oferty. Jednakże jeżeli klient chce płacić mniej to jest to nieakceptowalne, ale jeżeli usługodawca wycofuje

kanały to zawsze usługobiorcy przysługuje prawo wypowiedzenia umowy. Tylko dlaczego my jako klienci nie możemy wymagać wypełnienia umowy w postaci w jakiej zawarliśmy. Zawsze jesteśmy informowani o udzielonej uldze, w przypadku zerwania umowy jesteśmy z obwiązani do je zwrotu, ale dlaczego to nie działa w drugą stronę? Chcą mnie zmusić do odejścia? Nie ma czegoś takiego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...