andyg Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Dostał ktoś już C+Optimum za 57 po nowym roku? Ciekawe czy jeszcze aktualne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeesiek_r Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Do mnie dzwonili dzisiaj. Dostałem następującą ofertę C+ Optimum 69 zł + Pakiet HD 11 zł oraz C+ Kompakt 54 zł + Pakiet HD 11 zł. To jest jedna część oferty. A druga jest taka C+ Optimum 78 zł + Pakiet HD 5 zł oraz C+ Kompakt 62 zł + Pakiet HD 5 zł. Powiedziałem, że to przemyślę ale coś za drogo wg mnie. Konsultant tylko przedstawił ofertę i się rozłączył więc jeszcze go pomęczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Oto jak "przedłużyłem" pierwszą (podwójną) umowę? Wcześniej podobno kilkakrotnie do mnie dzwonili ale jakoś tak się składało – z powodu pracy i innych ważnych obowiązków - że nie było ze mną kontaktu? Ponieważ czas upływał, to kres umowy był coraz bliższy. Pod sam koniec w mailu otrzymałem nr telefonu do kontaktu w sprawie przedłużenia umowy. Jednakże telefonowanie odpuściłem. I międzyczasie podpisałem trzecią umowę też podwójną na piętnaście miesięcy w tym trzy gratis. Gratis to fajna sprawa, bo bez bólu już w grudniu będzie można mieć spektrum możliwości w wyborze dowolnej oferowanej nowej też grudniowej propozycji – w tym również z opcją za wypowiedzeniem. I gra "muzyka" I nie trzeba "nadskakiwać i podskakiwać" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniol1979 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 mnie tez zapropnowali c+ optimum za 69 zl w 1ej wersji.przy drugim telefonie pani byla w stanie dac mi tylko c+ optimum za 78 zl na 19 miesiecy(czyli de facto gorzej niz jak bym bral jako nowy klient),i nic wiecej! dajcie spokoj,to jakas zenada.nie pomogly nawet argumenty,ze dla nowych klientow c+ optimum uwzgledniajac promocje wynosi sredniomiesiecznie 62,4 zl przy umowie na 15 miesiecy.wyslslem dzis wypowiedzenie,i chyba 1y raz od 4 lat zdecyduje sie na nowego operatora.mam juz dosc uzerania sie z niekompetentnymi konsultantami w cyfrze.chyba,ze to jakas paranoiczna strategia cyfry wobec starych klientow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.sta Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Weźcie pod uwagę ze u innych operatorów nie ma w ogóle czegoś takiego jak targowanie a na cyfrę narzekać tylko umiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 @aniol1979 - nie masz co się dziwić, że dają Ci gorszą ofertę jeśli nie wysłałeś wcześniej wypowiedzenia. Dopiero po otrzymaniu wypowiedzenia umowy mogą zaproponować lepsze warunki (akcja powrót). Moja rada to odczekaj kilka dni i zadzwoń z pytaniem czy dotarło wypowiedzenie, a wtedy powinieneś dostać dobra cenę. Dodam, że otrzymasz ją na pewno nie za pierwszym telefonem, ja dostałem za czwartym ale się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 mnie tez zapropnowali c+ optimum za 69 zl w 1ej wersji.przy drugim telefonie pani byla w stanie dac mi tylko c+ optimum za 78 zl na 19 miesiecy(czyli de facto gorzej niz jak bym bral jako nowy klient),i nic wiecej! dajcie spokoj,to jakas zenada.nie pomogly nawet argumenty,ze dla nowych klientow c+ optimum uwzgledniajac promocje wynosi sredniomiesiecznie 62,4 zl przy umowie na 15 miesiecy.wyslslem dzis wypowiedzenie,i chyba 1y raz od 4 lat zdecyduje sie na nowego operatora.mam juz dosc uzerania sie z niekompetentnymi konsultantami w cyfrze.chyba,ze to jakas paranoiczna strategia cyfry wobec starych klientow? Bez wypowiedzenia w systemie, nawet nie ma co z nimi rozmawiać. Będzie wypowiedzenie, będzie lepsza oferta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioKLR Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Mam pytanie przed końcem roku była promocja na HD Optimum czy HD Optimum Promo nie pamiętam już, że 3 miesiące gratis i później 6 pełnopłatnych. Jest jeszcze ta promocja? Bo na ICA widzę, że nie mam już żadnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Dalej mam dostępną promocję w ICA na HD Optimum promo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniol1979 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 mnie tez zapropnowali c+ optimum za 69 zl w 1ej wersji.przy drugim telefonie pani byla w stanie dac mi tylko c+ optimum za 78 zl na 19 miesiecy(czyli de facto gorzej niz jak bym bral jako nowy klient),i nic wiecej! dajcie spokoj,to jakas zenada.nie pomogly nawet argumenty,ze dla nowych klientow c+ optimum uwzgledniajac promocje wynosi sredniomiesiecznie 62,4 zl przy umowie na 15 miesiecy.wyslslem dzis wypowiedzenie,i chyba 1y raz od 4 lat zdecyduje sie na nowego operatora.mam juz dosc uzerania sie z niekompetentnymi konsultantami w cyfrze.chyba,ze to jakas paranoiczna strategia cyfry wobec starych klientow? Bez wypowiedzenia w systemie, nawet nie ma co z nimi rozmawiać. Będzie wypowiedzenie, będzie lepsza oferta. ja wiem,ale po co w takim razie gdy bralem przed rokiem nowa umowe,konsultant zaznaczyl,ze 2 miesiace przed uplywem terminu bede juz mogl negocjowac warunki przedluzenia? teraz ja za jego rada dzwonie w sprawie nowych warunkow,i jako staly klient otrzymuje taki smiech na sali.dla mnie logiczne jest,ze juz na starcie zaczynam negocjacje od stanu,jaki dosteje nowa osoba.no,ale cyfra/knsultant ma mnie za idiote i proponuje cene o wiele wieksza niz promocja dla nowych klientow!dla mnie to jest zlewanie stalych klientow po prostu. chcialbym zatrzymac cyfre(bo jak wiadomo to najlepzsa platforma),ale powaznie zastanawiam sie nad zmiana.nawet,jesli dostane duzo lepsze warunki.zobaczymy.jak sprawa sie rozwiaze dam znac.pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekZukowski Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Jak mogę otrzymać zapis rozmów z konsultantem? I ktoś wie więcej na temat zerwania umowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Zirgin Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Jak mogę otrzymać zapis rozmów z konsultantem? Napisz do Cyfry maila z prośbą o przesłanie Ci tych rozmów z podaniem powodu tej prośby. I ktoś wie więcej na temat zerwania umowy? Z jakiej okazji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekZukowski Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Masz u góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Zirgin Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Więc tak jak pisałem u góry: Nie ma możliwości rozwiązania umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeesiek_r Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Czy ktoś miał telefony od cyfry w sprawie przedłużenia umowy po Nowym Roku? Ja dostałem ale oferta mnie nie satysfakcjonuje więc pewnie poczekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 No właśnie, Canal+Optimum za 57 finito? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeesiek_r Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Dzisiaj po raz drugi dzwonił konsultant. Wynika z tego, że koniec z C+ Opt za 57 zł!! Konsultant jest nieugięty i proponuje C+ Opt za 69 zł. Do tego proponuje MR 5 zł i Sagemcom bezpłatne użytkowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 mam pytanie dla tych co po nowym roku nie mogą dostać pakietu C+optimum za 57zł? Czy wysłaliście wcześniej wypowiedzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marini Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Witam Godzinke temu dostałem C+ optimum + HD promo (bez animal planet) 57+8=65 Umowa kończyła sie z końcem marca tego roku. W grudniu wysłałem maila zaczepnego, w odpowiedzi dostałem maila od pani z działu powrót. Pani również zadzwoniła z info, że oferta dla mnie będzie w styczniu i żebym na początku roku wysłał maila (z treścią wcześniejszej korespondencji) do działu utrzymania z prośbą o przekazanie tego maila do Niej. Muszę wyjaśnić, że w pierwszym mailu wyraźnie napisałem, że interesuje mnie C+ optimum i pakiet HD bez żadnych pvr'ów, multiroomów itp Dziś Pani zadzwoniła i bardzo mnie rozczarowała bo byłem nastawiony na negocjacje a Ona od razu zaproponowała pakiet w cenach jak napisałem na wstępie . Info dodatkowe: umowa na 15 miesięcy, nie mam gwarancji ceny 57 + 8. Mam gwarancje rabatu w wysokości 42 zł (czyli jeśli podniosą opłatę nominalną powiedzmy o 5 zł to ja zapłacę 70). Pani powiedziała, że bez problemu dostaje taką oferte ze względu na staż (od 2004) i regularnie płacone rachunki (żadnych monitów, wezwań itp). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeesiek_r Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Ja wysyłałem wcześniej. wypowiedzenie a umowę mam do końca marca tak jak Marini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mscislaw Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Dostałem propozycję C+Optimum za 64 zł, MR za 5 zł i dekoder HD (nie PVR) w dzierżawę za 0 zł, umowa na 15 mies. Ja mam czas, poczekam na 57 zł. Ciekawe, czy da radę jeszcze zejść do 13 miesięcy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamqs Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Marini czy wysyłałeś wypowiedzenie ? Proszę podaj mail na jaki wysyłałeś to pismo. Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mscislaw Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Wypowiedzenie tylko poleconym na adres: CANAL+ CYFROWY Sp. z o.o. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 Jest to chyba nawet wprost zapisane w regulaminie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamqs Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Chodzi mi o mail do działu utrzymania klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Maila możesz wysłać ze strony ICA z zakładki kontakt,a na zwykły adres pocztowy wysyłasz wypowiedzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi