Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam umowę do końca kwietnia canal + optimum dodatkowo optimum Hd i najem pace pvr , za wszystko płacę 97 zł dziś zadzwonili do mnie z propozycją przedłużenia umowy

to samo za 105 zł , możecie Koledzy mnie oświecić o co biega ? nie ma szans na lepszą ofertę ?

 

ja dziś przedłużyłem tak:

C+ Optimum HD

HD Optimum Promo (11 kanałów)

MR z Sagecomem

MGM i nSport HD na 6 miesięcy

5 kanałów Filmbox na 2 miesiące

umowa na 18 miesięcy

i za to 77zł

 

gdybym chciał zamiast sagecoma pace pvr 500gb, to 5zł dodatkowo.

 

więc Twoja oferta coś strasznie droga.

 

tak w sumie to mega szału tez nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam umowę do końca kwietnia canal + optimum dodatkowo optimum Hd i najem pace pvr , za wszystko płacę 97 zł dziś zadzwonili do mnie z propozycją przedłużenia umowy

to samo za 105 zł , możecie Koledzy mnie oświecić o co biega ? nie ma szans na lepszą ofertę ?

 

ja dziś przedłużyłem tak:

C+ Optimum HD

HD Optimum Promo (11 kanałów)

MR z Sagecomem

MGM i nSport HD na 6 miesięcy

5 kanałów Filmbox na 2 miesiące

umowa na 18 miesięcy

i za to 77zł

 

gdybym chciał zamiast sagecoma pace pvr 500gb, to 5zł dodatkowo.

 

więc Twoja oferta coś strasznie droga.

 

tak w sumie to mega szału tez nie ma

 

No dokładnie. Nawet nie negocjowałem. Zadzwoniłem sam, wcześniej odrzuciłem 2 gorsze oferty. Zależało mi na przedłużeniu i dobraniu MR przed wejściem NC+. Konsultant zaoferował mi takie warunki i powiedziałem OK. Więc tym bardziej nie rozumiem skąd taka droga oferta dla kolego elhakima?

Pewnie można by coś jeszcze urwać, ale umowa mi się kończyła dopiero z końcem kwietnia, więc nie miałem za bardzo atutów, a i nie chciało mi się wykłócać o 3 czy 5 złotych.

 

@elhakim - tak, wysłałem wypowiedzenie w lutym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam umowę do końca kwietnia canal + optimum dodatkowo optimum Hd i najem pace pvr , za wszystko płacę 97 zł dziś zadzwonili do mnie z propozycją przedłużenia umowy

to samo za 105 zł , możecie Koledzy mnie oświecić o co biega ? nie ma szans na lepszą ofertę ?

 

ja dziś przedłużyłem tak:

C+ Optimum HD

HD Optimum Promo (11 kanałów)

MR z Sagecomem

MGM i nSport HD na 6 miesięcy

5 kanałów Filmbox na 2 miesiące

umowa na 18 miesięcy

i za to 77zł

 

gdybym chciał zamiast sagecoma pace pvr 500gb, to 5zł dodatkowo.

 

więc Twoja oferta coś strasznie droga.

 

tak w sumie to mega szału tez nie ma

Racja, parę kanałów na kilka miesięcy, to żadna rewelacja.W sumie to jest to oferta dla nowych za 77 zl na 18 miesięcy bez łaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie jak w n, jak przedłużysz teraz, to będziesz miał MR takie jak w C+.

dlatego też wolałem umowę dłuższą. nie wiem jak będzie, po 18 miesiącach? czy będzie można pozostać np. na czas nieokreślony z tym sprzętem, czy wymuszą jego oddanie (wypowiedzą umowę)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam umowę do końca maja wypowiedzenie już dotarło i prawie mi się udało dziś przedłużyć, dostałem fajne warunki odrzuciłem bo chce to za 65 zł:

 

Propozycja:

C+Kompakt

HD Promo

Pace PVR

Multiroom

Pace PVR

Filmbox 6 mieś

Nsport, MGM 6 mieś

całość 70 zł

 

Jak zejdą na 65 to biorę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały MGM i nSport włączyli mi po drugim mailu do nich. Pierwszy był standardowo odmowny. To było wczoraj. Dziś telefon od nich i akceptacja . Umowę przedłużałem 1 lutego. Tak więc bez większego bólu dokładają te kanały do oferty. Może dlatego ,że to produkt" czekoladopodobny" czyli mało atrakcyjny. Tak czy owak za free można je mieć ,tak dla fasonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie jak w n, jak przedłużysz teraz, to będziesz miał MR takie jak w C+.

dlatego też wolałem umowę dłuższą. nie wiem jak będzie, po 18 miesiącach? czy będzie można pozostać np. na czas nieokreślony z tym sprzętem, czy wymuszą jego oddanie (wypowiedzą umowę)?

 

 

a jakie są w n ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było standardowo czyli 2 maile a pierwszy odmowny. O godzinie 18 zadzwonili i aktywowali. Musiałem zrobić tylko reaktywację przez ICA . Trochę to bez sensu, ze musimy się prosić o te 2 kanały które powinny być dostępne dla wszystkich .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było standardowo czyli 2 maile a pierwszy odmowny. O godzinie 18 zadzwonili i aktywowali. Musiałem zrobić tylko reaktywację przez ICA . Trochę to bez sensu, ze musimy się prosić o te 2 kanały które powinny być dostępne dla wszystkich .

 

Przecież to jest emisja testowa nigdzie w cennikach nie ma tych kanałów dlaczego niby wszyscy to mieć powinni ? Bez sensu to jest takie pitolenie... tam prosisz dostałeś i jeszcze napisałeś na internecie posta zdradzając swoje niezadowolenie :woot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie jak w n, jak przedłużysz teraz, to będziesz miał MR takie jak w C+.

dlatego też wolałem umowę dłuższą. nie wiem jak będzie, po 18 miesiącach? czy będzie można pozostać np. na czas nieokreślony z tym sprzętem, czy wymuszą jego oddanie (wypowiedzą umowę)?

 

Chyba jednak nie rozumiem pewnej rzeczy, albo też nie rozumiem - to znaczy odmiennie interpretuję - waszej interpretacji regulaminu.

Multiroom jest opcją. Zgodnie z regulaminem zmiana opcji przez operatora nie daje możliwości rozwiązania umowy, umożliwia jedynie rezygnację z tej opcji przez abonenta.

Zatem można pomyśleć sytuację, kiedy nc+ zmieni zasady multiroom i narzuci odbiór tej opcji za pomocą własnego sprzętu. A nie będzie to podstawą do wypowiedzenia umowy, jedynie do rezygnacji z multiroom. Mylę się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam umowę do końca kwietnia canal + optimum dodatkowo optimum Hd i najem pace pvr , za wszystko płacę 97 zł dziś zadzwonili do mnie z propozycją przedłużenia umowy

to samo za 105 zł , możecie Koledzy mnie oświecić o co biega ? nie ma szans na lepszą ofertę ?

To znaczy że mają cię gdzieś!!!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem można pomyśleć sytuację, kiedy nc+ zmieni zasady multiroom i narzuci odbiór tej opcji za pomocą własnego sprzętu. A nie będzie to podstawą do wypowiedzenia umowy, jedynie do rezygnacji z multiroom. Mylę się?

Są pogłoski, mając umowę z C+ będziesz miał MR taki jak masz, do puki TY nie zrobisz zmiany umowy, zgodzisz się na zmianę umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie interesują mnie pogłoski. Pytam o stan faktyczny. C+ może zmienić choćby jutro warunki świadczenia opcji Multiroom i jeśli mi nie odpowiadają, to mogę jedynie zrezygnować z tej opcji, ale rozwiązać umowy nie mogę. Tak to rozumiem. Ale prosiłbym o potwierdzenie, ponieważ zadziwia mnie zadowolenie osób, które przedłużyły umowę o kolejne kilkanaście miesięcy i czują się "bezpiecznie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie interesują mnie pogłoski. Pytam o stan faktyczny. ... Ale prosiłbym o potwierdzenie, ...

Stan faktyczny; multiroom jest obecnie na dwóch kartach, podstawowa i dodatkowa i działają dekodery bez połączenia.

Na tym forum nikt Ci nie potwierdzi hipotez, teorii i Twoich przypuszczeń jak będzie za miesiąc, nie podano do publicznej wiadomości zasad oferty nc+.

Na Twoją fikcje dostajesz w odpowiedzi również tylko to co wróżbici fantazjują.

Skąd wziąłeś, że ktoś Ci coś narzuci, wprowadzi zmiany? Przecież to jest fantazjowanie, a nie fakty.

Cierpliwości, gdy będą ogłoszone zmiany dowiesz się o nich oficjalnymi kanałami. Masz umowę z C+ i to cię obowiązuje i to jest fakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W dniu 06.02.2013r. przedłużyłam umowę z kochaną Cyferka :smile: Canal+Optimum HD,HD Optimum Promo,Multiroom - 0 zł,i sagemcom - 0zł na 12 miesięcy za 71 zł.i do tego miały być włączone od marca na 4 miesiące gratis HBO,Cinemaxy i Filmboxy.W piątek 1.03 patrzę a wymienionych kanałach ciemność - więc w sobotę napisałam e-maila dlaczego nie włączyli mi tych kanałów?Dostałam odpowiedź ,że moja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni :shock: Więc wysłałam im odpowiedź,że nie równo traktują swoich abonentów,że żałuję,że przedłużyłam z nimi umowę i że się na nich zawiodłam.I wczoraj następna odpowiedź:

Szanowna Pani,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pani wniosek jest w trakcie rozpatrywania.

 

Odpowiedź zostanie udzielona maksymalnie do 2 kwietnia 2013 roku.

 

Proszę o cierpliwość w tej kwestii.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.

 

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

 

Dział Relacji z Abonentami :sciana:

Nie wiem co robić? :cry:

Chyba poległam i nie włączą mi już tych programów :(

Proszę o radę co mam zrobić.

Z góry dziękuję.

Do Piotrek1982 przepraszam nie zauważyłam :oops:

To mam czekać do 2 kwietnia i mieć nadzieję,że włączą kanały?

Przecież nagrywają rozmowy?

Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...