Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i ładnie, chociaż ze wcześniejszych wpisów wynika, że można było lepiej. Denerwuje mnie jedna rzecz. Nie wiem, czy się wam to zdarza, ale umawiam się z miłą Panią na godz X na rozmowę, ta dzwoni X+35 minut. Nie mogę w danej chwili odebrać. I dzwoni później, ale uwaga, X+2 godz., nieraz 3 godz. później. Co im szkodzi zadzwonić 15-20 minut później? I tak się spóźnia. Jak to kobieta z resztą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie można ale chyba jednak kluczem do najlepszych ofert jest kończąca się umowa + wypowiedzenie + racjonalnie myślący konsultant. Można ugrać jeszcze tylko kilkanaście zł w skali roku + ewentualnie jak ktoś ma warunki jakiś multiroom itp. Dla mnie warunki są OK, jestem zadowolony.

 

Dla mnie ważniejsze wydaje się być nastawienie konsultanta i jego zdolność do podejmowania decyzji niż to, o której dzwoni. :lol:

 

P.S. No i mam nadzieję, że wybór PACE PVR 500GB był trafną decyzją. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ICA w zakładce "Zostań z cyfrą" mam promocje np. 3miesiące gratis i 9 kolejnych 107zł na pakiet Canal+Optimum + HD Optimum Promo free. Domyślając się przy tamtej promocji było 6x53,5 i 6x107zł więc pewnie będą dawać 6miesięcy gratis i 6 kolejnych 107zł bo dawali wcześniej 10x53,50 i 2x107zł. Tylko oby były te gratisy jak Multiroom i PVR :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem coś na ten temat, bo pracowałem kiedyś na podobnych zasadach. Szacunek dla konkretnych doradców pozostał. Ale jak ktoś wmawia bezczelnie, że nie ma, nie da się, nie będzie, skończyło się, to co to za negocjacje? Tym bardziej jeśli wszyscy, którzy tu wchodzą, wiedzą, że jest inaczej... Tacy, co lecą skryptem, bo tak trzeba, a brakuje im elastyczności albo możliwości, trudno. Ja ich do tej pracy nie zmuszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he, w ofercie "zostań z cyfrą" otrzymałem przebajeczną :) ofertę dla stałego klienta: canal+ kompakt (to co mam teraz za 60 PLN) : średnia na miesiąc 68 PLN. Nowy klient ma 61 PLN (przy 3 m-ach gratis i umowie 12 m-cy) albo 55 (przy 6 gratis i umowie 18 m-cy).

A na deser jeszcze PVR: oferta dla nowego klienta: Pace za 10 PLN, Philips 5 PLN. Oferta dla starego łosia ;) : Pace i Philips za 20 PLN. Multiroom - następne 20 PLN.

Jestem mega zachęcony do przedłużenia umowy ... W zasadzie nie wiem nad czym się jeszcze zastanawiam...

A tak na serio wysyłam maila co sądzę o tym dość oryginalnym promowaniu własnych klientów. Zobaczymy co odpowiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem przed chwilą do działu utrzymania klienta - umowa do końca roku, wypowiedzenie zarejestrowane i dostałem propozycję C+ HD Optimum - 67 zł, HD Promo - 0 zł i multiroom za 15 zł, ewentualnie najem pvr za 5 zł, ale to mi akurat niepotrzebne, umowa na 12 miesięcy. Podobno te oferty zostały przywrócone i powinny być jeszcze aktywne do końca tygodnia, a od nowego tygodnia już tylko nowe oferty. Zadzwonię jeszcze raz dzisiaj, może coś dodatkowo utarguję. Tak więc warto próbować : 22 3104565.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co obecnie jest do wynegocjowania? Umowę mam do końca miesiąca, wcześniej mi proponowali C+Optimum za 50% na 9 miesięcy, HD Optimum promo 100% rabatu, Multiroom 15 zł i za PVR'a wołali 5 zł. Teraz widzę, że nie jest tak różowo i coraz bardziej człowiek ma chęć rozwiązać tą umowę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci co przedłużyli ostatnio umowy niech sprawdzą u konsultanta czy nie mają do obejrzenia darmowych filmów z wypożyczalni. Ja pod koniec września chciałem wypożyczyć film przez ica, ale były problemy. Zadzwoniłem do wypożyczalni a tam niespodzianka. Mam jeszcze dwa darmowe filmy na wrzesień i październik po jednym. Umowę przedłużyłem w sierpniu więc jeden przepadł. Podczas negocjacji o filmy nie prosiłem. Może dają wszystkim?

 

Coś w tym jest bo dziś przyszedł do mail pod tytułem "Czy odebrałeś już swój prezent w CYFRA+ VOD?" A w treści że pierwszy film w październiku dostanę za darmo. Umowę przedłużyłem gdzieś trzy tygodnie temu.

 

Komuś przyszedł taki mail jeszcze ? Proszę się wypowiedzieć ktoś kto przedłużał ostatnio umowę oraz nie przedłużał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, że większość pisze "wypowiedzenie wysłane i od razu telefon". Ja mam wypowiedzenie wysłane i przyjęte od tygodni i kompletnie nikt nie dzwoni.

Ze mną jest tak samo. Jedyna rzecz, na którą się zdobyli to SMS z prośbą o kontakt w "bardzo ważnej sprawie" pod numerem (tu podany był numer telefonu) i to wszystko!!!! Nikt, nigdy nie zadzwonił!!! :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostałem dzisiaj SUPERPREMIUM + MULTIROOM za 109 zł na 12 miesięcy

Czyli bez rewelacji tym bardziej że musisz dopłacać za MR biorąc pod uwagę że nie jesteś rocznym abonentem to jest to po prostu kpina.

Ja w każdym bądź razie na taką mega promocję 149zł +10zł nie zgodzę się za nic w świecie jak nie chcą 149zł co miesiąc nie będą mieli nawet grosza z mojego portfela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...