Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do mnie dzwonili dzisiaj. Dostałem następującą ofertę C+ Optimum 69 zł + Pakiet HD 11 zł oraz C+ Kompakt 54 zł + Pakiet HD 11 zł. To jest jedna część oferty. A druga jest taka C+ Optimum 78 zł + Pakiet HD 5 zł oraz C+ Kompakt 62 zł + Pakiet HD 5 zł. Powiedziałem, że to przemyślę ale coś za drogo wg mnie. Konsultant tylko przedstawił ofertę i się rozłączył więc jeszcze go pomęczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto jak "przedłużyłem" pierwszą (podwójną) umowę?

Wcześniej podobno kilkakrotnie do mnie dzwonili ale jakoś tak się składało – z powodu pracy i innych ważnych obowiązków - że nie było ze mną kontaktu? Ponieważ czas upływał, to kres umowy był coraz bliższy. Pod sam koniec w mailu otrzymałem nr telefonu do kontaktu w sprawie przedłużenia umowy. Jednakże telefonowanie odpuściłem. I międzyczasie podpisałem trzecią umowę też podwójną na piętnaście miesięcy w tym trzy gratis. Gratis to fajna sprawa, bo bez bólu już w grudniu będzie można mieć spektrum możliwości w wyborze dowolnej oferowanej nowej też grudniowej propozycji – w tym również z opcją za wypowiedzeniem. I gra "muzyka"

I nie trzeba "nadskakiwać i podskakiwać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie tez zapropnowali c+ optimum za 69 zl w 1ej wersji.przy drugim telefonie pani byla w stanie dac mi tylko c+ optimum za 78 zl na 19 miesiecy(czyli de facto gorzej niz jak bym bral jako nowy klient),i nic wiecej!:-) dajcie spokoj,to jakas zenada.nie pomogly nawet argumenty,ze dla nowych klientow c+ optimum uwzgledniajac promocje wynosi sredniomiesiecznie 62,4 zl przy umowie na 15 miesiecy.wyslslem dzis wypowiedzenie,i chyba 1y raz od 4 lat zdecyduje sie na nowego operatora.mam juz dosc uzerania sie z niekompetentnymi konsultantami w cyfrze.chyba,ze to jakas paranoiczna strategia cyfry wobec starych klientow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aniol1979 - nie masz co się dziwić, że dają Ci gorszą ofertę jeśli nie wysłałeś wcześniej wypowiedzenia. Dopiero po otrzymaniu wypowiedzenia umowy mogą zaproponować lepsze warunki (akcja powrót). Moja rada to odczekaj kilka dni i zadzwoń z pytaniem czy dotarło wypowiedzenie, a wtedy powinieneś dostać dobra cenę. Dodam, że otrzymasz ją na pewno nie za pierwszym telefonem, ja dostałem za czwartym ale się udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie tez zapropnowali c+ optimum za 69 zl w 1ej wersji.przy drugim telefonie pani byla w stanie dac mi tylko c+ optimum za 78 zl na 19 miesiecy(czyli de facto gorzej niz jak bym bral jako nowy klient),i nic wiecej!:-) dajcie spokoj,to jakas zenada.nie pomogly nawet argumenty,ze dla nowych klientow c+ optimum uwzgledniajac promocje wynosi sredniomiesiecznie 62,4 zl przy umowie na 15 miesiecy.wyslslem dzis wypowiedzenie,i chyba 1y raz od 4 lat zdecyduje sie na nowego operatora.mam juz dosc uzerania sie z niekompetentnymi konsultantami w cyfrze.chyba,ze to jakas paranoiczna strategia cyfry wobec starych klientow?

Bez wypowiedzenia w systemie, nawet nie ma co z nimi rozmawiać. Będzie wypowiedzenie, będzie lepsza oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie tez zapropnowali c+ optimum za 69 zl w 1ej wersji.przy drugim telefonie pani byla w stanie dac mi tylko c+ optimum za 78 zl na 19 miesiecy(czyli de facto gorzej niz jak bym bral jako nowy klient),i nic wiecej!:-) dajcie spokoj,to jakas zenada.nie pomogly nawet argumenty,ze dla nowych klientow c+ optimum uwzgledniajac promocje wynosi sredniomiesiecznie 62,4 zl przy umowie na 15 miesiecy.wyslslem dzis wypowiedzenie,i chyba 1y raz od 4 lat zdecyduje sie na nowego operatora.mam juz dosc uzerania sie z niekompetentnymi konsultantami w cyfrze.chyba,ze to jakas paranoiczna strategia cyfry wobec starych klientow?

Bez wypowiedzenia w systemie, nawet nie ma co z nimi rozmawiać. Będzie wypowiedzenie, będzie lepsza oferta.

 

ja wiem,ale po co w takim razie gdy bralem przed rokiem nowa umowe,konsultant zaznaczyl,ze 2 miesiace przed uplywem terminu bede juz mogl negocjowac warunki przedluzenia? teraz ja za jego rada dzwonie w sprawie nowych warunkow,i jako staly klient otrzymuje taki smiech na sali.dla mnie logiczne jest,ze juz na starcie zaczynam negocjacje od stanu,jaki dosteje nowa osoba.no,ale cyfra/knsultant ma mnie za idiote i proponuje cene o wiele wieksza niz promocja dla nowych klientow!dla mnie to jest zlewanie stalych klientow po prostu. chcialbym zatrzymac cyfre(bo jak wiadomo to najlepzsa platforma),ale powaznie zastanawiam sie nad zmiana.nawet,jesli dostane duzo lepsze warunki.zobaczymy.jak sprawa sie rozwiaze dam znac.pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Godzinke temu dostałem C+ optimum + HD promo (bez animal planet) 57+8=65

 

Umowa kończyła sie z końcem marca tego roku. W grudniu wysłałem maila zaczepnego, w odpowiedzi dostałem maila od pani z działu powrót. Pani również zadzwoniła z info, że oferta dla mnie będzie w styczniu i żebym na początku roku wysłał maila (z treścią wcześniejszej korespondencji) do działu utrzymania z prośbą o przekazanie tego maila do Niej.

Muszę wyjaśnić, że w pierwszym mailu wyraźnie napisałem, że interesuje mnie C+ optimum i pakiet HD bez żadnych pvr'ów, multiroomów itp

Dziś Pani zadzwoniła i bardzo mnie rozczarowała bo byłem nastawiony na negocjacje a Ona od razu zaproponowała pakiet w cenach jak napisałem na wstępie :) .

Info dodatkowe: umowa na 15 miesięcy, nie mam gwarancji ceny 57 + 8. Mam gwarancje rabatu w wysokości 42 zł (czyli jeśli podniosą opłatę nominalną powiedzmy o 5 zł to ja zapłacę 70). Pani powiedziała, że bez problemu dostaje taką oferte ze względu na staż (od 2004) i regularnie płacone rachunki (żadnych monitów, wezwań itp).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...