Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jak to się odbywa jak np. ostatniego dnia marca kończy się umowa , drugiego marca dołączam opcję np.HBO lub podwyższam pakiet , czy wtedy też oglądamy do końca miesiąca za free , czy ze względu na koniec trwania umowy i ewentualnie nie przedłużenie ,cyfra egzekwuje kwotę za dołączone w międzyczasie opcje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie, co to się w ostatnim czasie w tej Cyfrze stało. Oferty promocyjne, jakie CYFRA+ ma obecnie to jest normalnie śmiech na sali. Ja jednak, póki co, z Cyfrą zostanę z racji tego, że mam swój własny dekoder, a nie mam zamiaru ustawiać kolejnego od n'ki, którego muszę wziąć, aby n'kę oglądać. Gdyby n'ka zdecydowała się udostępnić moduły CI to Cyferce od razu bym podziękował za współpracę, bo n'ka jest o wiele tańsza. Może trochę gorsza oferta programowa, ale akurat większość kanałów, które najchętniej oglądam (dokumentalne) n'ka też w swojej ofercie ma.

Właśnie nic specjalnego się nie stało, sam sobie kolego udzieliłeś odpowiedzi, bez względu na wszystko zostaniesz z Cyfrą+, powodem jest to że C+ można oglądać na własnym dekoderze podobnie jak CP ale na CP niezbyt wielu posiadaczy własnych tunerów decyduje się przejść. Dodatkowo posiadacze własnych splitterów bardzo sprawnie dzielących sygnał na kilka telewizorów właściwie nie mają wyboru. Ot i cała filozofia:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Cyfrowego Polsatu nie przejdę (choć wcześniej też to rozważałem), gdyż cenowo jest niewiele tańszy od CYFRY+, za to jego oferta obecnie jest gorsza od CYFRY+, m.in. z powodu wy[beep]a kanałów BBC. Splitera nie mam, więc ten temat mnie nie interesuje.

 

Około godzinę temu miałem ponownie telefon z CYFRY+ w sprawie przedłużenia umowy. Jednak oferta ta sama, co przy poprzednim moim telefonie do nich, czyli umowa na 19 miesięcy. Gdy panią, z którą tym razem rozmawiałem, poprosiłem o umowę na 13 miesięcy to pani ta poszła na chwilę skontaktować się w tej sprawie ze swoim przełożonym. Jednak ten nie zgodził się. Więc grzecznie podziękowałem jej i nie przyjąłem tej oferty. Przynajmniej rozmawiała ze mną już inna pani i była znacznie milsza od tej poprzedniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barti Tak jak pisałem wcześniej. Umowa na 13 miesięcy jest przeznaczona tylko dla osób z wypowiedzeniem :!:

Oni właśnie szukają takich jeleni , aby przeszli na czas nieokreślony z 3 miesięcznym wypowiedzeniem , bo będziesz płacił po standardowych stawkach a to dla nich czysty zysk.

 

Umowa na 13 miesięcy w okresie wypowiedzenia jest pewna. W najgorszym wypadku z wypowiedzenia tak jak napisał kolega wcześniej mozesz zrezygnowac telefonicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@taiszo

Czyli co? Wówczas w rozmowie telefonicznej, jak mi przedstawią niezadowalającą mnie ofertę, mam im powiedzieć, że dziękuję, że umowy nie przedłużę, ale że pozostaję nadal w Cyfrze i cofam wypowiedzenie? I po prostu mam tak powiedzieć im przez telefon? i to wystarczy? Nie trzeba ponownie wysyłać do nich jakiegoś pisma?

I jesteś na 100% pewien, że jak wyślę wypowiedzenie jeszcze teraz w lutym to będzie mnie obowiązywało wypowiedzenie jednomiesięczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to się odbywa jak np. ostatniego dnia marca kończy się umowa , drugiego marca dołączam opcję np.HBO lub podwyższam pakiet , czy wtedy też oglądamy do końca miesiąca za free , czy ze względu na koniec trwania umowy i ewentualnie nie przedłużenie ,cyfra egzekwuje kwotę za dołączone w międzyczasie opcje ?

Nie ma szans na zwiększenie pakietu lub włączenie jakiejś opcji w ostatnim (niepełnym) miesiącu umowy z CYFRĄ+. Nie zrobi tego żaden konsultant, a w ICA operator blokuje możliwość samodzielnej modyfikacji oferty.

 

Tak więc krótko mówiąc, jeśli chcesz oglądać opcję HBO w marcu to musisz ją włączyć przed dniem 2 marca, a to już wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@taiszo

Czyli co? Wówczas w rozmowie telefonicznej, jak mi przedstawią niezadowalającą mnie ofertę, mam im powiedzieć, że dziękuję, że umowy nie przedłużę, ale że pozostaję nadal w Cyfrze i cofam wypowiedzenie? I po prostu mam tak powiedzieć im przez telefon? i to wystarczy? Nie trzeba ponownie wysyłać do nich jakiegoś pisma?

I jesteś na 100% pewien, że jak wyślę wypowiedzenie jeszcze teraz w lutym to będzie mnie obowiązywało wypowiedzenie jednomiesięczne?

 

Dokładnie tak jak piszesz. W cyfrze prośba o wycofanie wypowiedzenia może odbyć się telefonicznie (tylko w Cyfrowym Polsacie musisz im wysłać pisemnie :/ )

A co do okresu wypowiedzenia to jeżeli mi nie wierzysz to zajrzyj w swoją umowę . Tam pisze czarno na białym o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pod koniec grudnia wycofywałem wypowiedzenie i nie mogłem tego zrobić telefonicznie, tylko faksem bądź listownie. Teraz mam umowę na czas nieokreślony i po drobnych "kombinacjach" płacę średnio 62 zł miesięcznie za Optimum, Canal+ oraz Orange Sport. Mam wiec taniej niż gdybym przedłużył umowę oraz nie jestem związany umowa terminową (co dla Mnie ma ogromne znaczenie w przypadku niepewności co do praw do polskiej Ekstraklasy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie bardzo wierzę w te Twoje kombinacje i średnią 62 zł miesięcznie. Przy cenie 63,90 miesięcznie za Optimum + OS+ Canal+ musiałbyś dostać ulgę, a chyba Cyfra + nie daje ulgi dla abonentów na czas nieokreślony? Chyba że się mylę? Jeśli tak to zdrać nam szczegóły tych "drobnych kombinacji"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info dla wszystkich, którzy zastanawiają się na przedłużeniem. Zrobiłem to wczoraj, miałem umowę do końca stycznia, spóźniłem się z wysłaniem wypowiedzenia więc przedłużona została do końca lutego (w lutym pełna opłata za to co posiadam, czyli optimum, c+ oraz PVR - 135zł). W rozmowach grudniowych i styczniowych kiedy nie mieli jeszcze mojego wypowiedzenia oferty były przeróżne, zaczęli do 19-tu miesięcy, zniżki 50% na 8-9 miesięcy itd. czyli standard. Ostatnia z ofert (4-5 telefon do nich) brzmiała umowa 13 miesięcy, 30 procent zniżki na wszystko. Wczoraj rozmawiałem z sympatyczną i rozsądną konsultantką (o dziwo są tacy w cyfrze) i poinformowała mnie, że nic się nie zmieniło z ich strony. To jest niestety maximum tego co mogę dostać i nie ulegnie to zmianie do końca miesiąca. Miałem dość zastanawiania się n, CP czy C+. Wziąłem:

 

Optimum HD za 59zł,

C+HD za 27zł,

PVR za 14 zł,

13 miesiąc pełnopłatny (oprócz PVRa) czyli 101 złotych miesięcznie, ostatni miesiąc 139zł

Umowa zaczyna obowiązywać od marca, mam możliwość negocjacji nowej na 3 miesiące przed jej końcem. Co do MR, którym byłem średnio zainteresowany to obecnie są zniżki 7,5 zł, ale uwaga (!) teraz już od kwoty 35 złotych, czyli miesięcznie wychodzi 27,5 zł. Tu znacznie przesadzili...

 

Podsumowując : umowa na 13 miesięcy i 30% zniżki to chyba max co można teraz dostać, pod warunkiem, że wysłało się wypowiedzenie, a oni mają jej już w systemie (o co zapytałem na początku rozmowy z konsultantem). Promocja z której korzysta osoba podpisująca taką umowę to "Cyfra Powrót" co potwierdza fakt, że muszą mieć u siebie wypowiedzenie. Stówa za to co wziąłem... dużo i mało, ale tak zdecydowałem. Mimo wszystko jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OKi to co wysyłac mam wypowiedzenie w poniedzialek do nich chyba takim razie.. mimo ze umowa trwa do konca lutego to chyba zdaze z tym co?

 

A teraz kiedy i jak yslac te wypowiedzenie i gdzie dokladnie na jaki adres? I po jakim okresie od wyslania wypowiedzenia mam sie spodziewac ruchu od nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie bardzo wierzę w te Twoje kombinacje i średnią 62 zł miesięcznie. Przy cenie 63,90 miesięcznie za Optimum + OS+ Canal+ musiałbyś dostać ulgę, a chyba Cyfra + nie daje ulgi dla abonentów na czas nieokreślony? Chyba że się mylę? Jeśli tak to zdrać nam szczegóły tych "drobnych kombinacji"

Pewnie gość bawi się w włączanie i wyłącznie pakietów co jakiś czas; może dlatego ta średnia mu taka wyszła. Nie sprawdzałem, gdyż nie chce mi się liczyć. Ale coś czuje, że o to chodzi :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam optimum z canal+ za 42PLN. Umowa do końca czerwca. Jak to jest z tym przejściem na wyższy pakiet? Czy jeśli np. 15 lutego (kiedy kończy się 1 m-c wyższego pakietu w tej samej cenie) zgłoszę chęć przejścia na wyższy pakiet (Prestiż w tym wypadku) to do końca maja mam go gratis? A potem tylko za czerwiec pełna płatność (168,90 chyba)? Jeśli wyślę wypowiedzenie umowy oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam optimum z canal+ za 42PLN. Umowa do końca czerwca. Jak to jest z tym przejściem na wyższy pakiet? Czy jeśli np. 15 lutego (kiedy kończy się 1 m-c wyższego pakietu w tej samej cenie) zgłoszę chęć przejścia na wyższy pakiet (Prestiż w tym wypadku) to do końca maja mam go gratis? A potem tylko za czerwiec pełna płatność (168,90 chyba)? Jeśli wyślę wypowiedzenie umowy oczywiście.

ja tak zrobiłem, ale chyba się przejechałem, bo jak będę chciał przedłużyć umowę to tylko będę mógł na Prestiż :(

bo ta promocja ma taki warunek, że czerwiec-sierpień trzeba mieć Prestiż. Więc tylko rezygnacja w czerwcu i od lipca nowa umowa - a to wiąże się z tym że raczej PACE HD raczej nie dostaniemy za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki wzór wypowiedzenia umowy wysłać? Znalazlem kilka w necie:

 

Rezygnacja z umowy o abonament Cyfra+

1. Wzór rezygnacji dla osób, które mają umowę z Cyfrą Plus na czas określony:

 

 

 

{Data i miejscowość}

 

Rezygnacja z umowy o abonament

 

Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu {Data zawarcia umowy} i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem ustalonego w aneksie okresu minimalnego.

 

 

Z poważaniem,

{Imię i nazwisko}

 

{Adres},

{Telefon},

{Nr abonenta}

 

 

 

 

 

Drugi typ:

 

Imię i nazwisko Miejscowość, data

Adres

Numer abonenta

 

Wypowiadam umowę o abonament w związku z upływem terminu jej obowiązywania.

 

Czytelny podpis, taki jak na umowie

 

 

Ktory jest własciwy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...