Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zyskujesz 8 zł na miesiąc

 

Oj kolego :D po to on zrywa umowę i płaci karę żeby nie opłacać pozostałych pełnopłatnych miesięcy.

Czyli nie płaci 168 zł przez 8 miesięcy ( 1344 zł ) , a jedynie jednorazowo karę w wysokości 299 zł .

O ile to jedyna "kara" nałożona przez cyfre.

 

@mac_latawiec (11*85+299)/11 ~= 112 :P

 

Następny który nie wie o co w tym chodzi ?

Nie interesuje nas ile będzie płacił przez 11 miesięcy , ta wasza cudowna średnia ( chociaż karę zapłaci po zerwaniu umowy czyli po 11 miesiącu ) tylko o to że patrz wyżej nie będzie płacił przez pozostały okres około 1344 zł .

Tym sposobem ma 11-miesięczną umowę , z końcem na przyszłe święta roku 2011.

A pozostali 19 miesięczną , tak akurat do lipca 2012 :D

 

Własnie o to mi chodziło.

Po zapłaceniu kary trafie znowu w okres swiatecznych promocji(oby lepszych niż w tym roku , choc to nigdy nie wiadomo)

Zamiast tych 1344zł za 8 miesiecy płace kare 299zł i mam okazje znów wziąść coś promocyjnego.

Zdaje sobie jednak sprawe , że wtedy bede brany pod uwage jako nowy klient, wiec jakaś aktywacja dekodera pewnie mnie nie minie.

Mimo wszystko czekam na wypowiedzenie sie deadprince'a czy nie ma tam jakiegoś haczyka

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2009 roku rozwiązywałem umowę z C+ po okresie promocyjnym gdyż domokrążca u którego zakupiłem Cyfrę trochę namieszał mi w głowie co skutkowało kosmicznym abonamentem po okresie promocji. Postanowiłem nieładnie nie płacić za abonament i po dwóch miesiącach otrzymałem takie oto pismo:

Państwa Umowa o Abonament uległa rozwiązaniu z dniem 31.03.2009. W związku z tym, prosimy o zwrot karty u dowolnie wybranego dystrybutora CYFRY + w ciągu 30 dni ....

Jednocześnie informujemy, że wszelkie należności wynikające z umowy należy uregulować w ciągu 7 dni od daty otrzymania niniejszej korespondencji.

Przypominamy, że zgodnie z regulaminem sprzęt o którym mowa powyżej stanowi własność operatora i brak jego zwrotu we wspomnianym terminie spowoduje naliczenie kary umownej 300 zł.

Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zaufanie i czas spędzony z Cyfra +.

Wierzymy, że w przyszłości zechcą Państwo ponownie dołączyć do grona Abonentów naszej platformy.

Obecny stan konta abonenckiego:

1 opłaty abonamentowe (zaległe dwie raty plus koszty upomnień 10 zł każde upomnienie) 280 zł

2 kałcja gwarancyjna ( o ile została uiszczona) 0 zł

3 kara umowna za niedotrzymanie warunków promocji 299 zł

4 należność za sprzęt ( w moim wypadku sprzedaż anteny satelitarnej) 1 zł

 

Razem 580 zł.

 

Ps. Po zapłaceniu kasy i zwrocie karty zakończyłem w ten oto sposób współpracę z cyfrą.

Po 5 miesiącach podpisałem nową umowę na pakiet start + Canal +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nikt nie każe płacić za miesiące pozostałe do końca umowy, płacisz tylko 299 zł kary za zerwanie umowy... te 2 zaległe raty o których pisze wyżej Kolega to po prostu 2 miesiace za które nie zapłacił do chwili wyłączenia sygnału :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prestiż HD do końca stycznia 2011r. Dzisiejsza oferta u konsultantów, aż u trzech, jednej pani i dwóch panów - Prestiż HD - ulga 11 mies., po 84.45 zł, PVR 6 mies. 15 zł, pozostałe 20 zł. Multiroom w całym okresie 19 mies. - bez upustu /a w info na stronie www jest, że przy prestiżu są zniżki/. Rezultat - zamówiłem jednak dziś Hollywood w N za 68 zł a do Cyfry wysłałem wypowiedzenie. Identyczny prawie pakiet z hbo Pan w Cyfrze zaproponował mi za 94 zł /alekino i polsat film tylko w tym/, - w cenie nie ujęto opłaty za dekoder - bez cyfry plus cinemaxów i filmboxów, -- a w N, hbo przy opcji mini full i plus jeszcze jeden filmbox, wojna i pokój, fox oraz mgm będę miał za 68 zŁ W cyfrze w tych aktualnych promocjach chyba mam pecha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. dzis dzwonilem do cyfry w sprawie mr czy nie ma jakis haczyków konsultant powiedzial m ize nie ma, sa rozdawane dwie karty na caly okres umowy pracujace nie zaleznie. Kiedy kombinowalem z pakietami ktory wybrac kosultant powiedzial, zebym sie wstrzymal z podjeciem decyzji gdyz jemu obilo sie o uszy o nowej promocji koniec grudnia poczatek styczienia. Mam mozliwosc renegocjonowania umowy do 6 stycznia na pakiet start z opca canal+ plus dekoder hd za 99zl. Kiedy przedluzalem umowe z ta opca 6-go grodnia tez mi powiedziano ze moze byc jakas fajna promocja noworoczna z tym ze wtedy dopowiedzial konsultant ze moze byc a nie musi, pozyjemy zobaczymy ja czekam. Z tym mr zaczyna sie oplacac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy tą opcję "best deal" dostaje na 30 dni automatycznie każdy abonent, który podpisał aneks telefonicznie czy tylko osoby, które dodatkowo sobie taką możliwość wynegocjowały ? Pytam bo 4-ego grudnia przedłużyłem umowę ale o żadnym "best deal'u" konsultant nic mi nie mówił, a sam o tej opcji niewiele wiedziałem...

@wujektom

Co się u Ciebie nie zgadzało w umowie ? U mnie jedyna wątpliwość tyczy się HBO HD, bo podczas zawierania umowy telefonicznie wybrałem HBO HD na 8 mc za 50% z możliwością rezygnacji po tym okresie, a tymczasem w aneksie do umowy przysłanym do domu piszą jedynie o Optimum HD i C+ HD z zobowiązaniem, a na temat HBO HD nie ma ani jednego słowa /w regulaminie również/. Czy ktoś może wie czy to normalne czy powinienem skontaktować się z kimś z Cyfry ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy tą opcję "best deal" dostaje na 30 dni automatycznie każdy abonent, który podpisał aneks telefonicznie czy tylko osoby, które dodatkowo sobie taką możliwość wynegocjowały ? Pytam bo 4-ego grudnia przedłużyłem umowę ale o żadnym "best deal'u" konsultant nic mi nie mówił, a sam o tej opcji niewiele wiedziałem...

 

Opcja "best deal" nie jest proponowana każdemu z automatu tzn. trzeba ją wynegocjować. Zatem w Twoim przypadku, skoro konsultant nic Ci nie mówił na jej temat to nie jesteś nią objęty.

 

Abonenci, którym kończy się umowa w miesiącu, w którym negocjują warunki mogą skorzystać jeszcze z innej opcji, a mianowicie "try and buy" (możliwość rezygnacji przez telefon z umowy w miesiącu następującym po miesiącu, w którym przedłużałeś umowę i skorzystałeś z tej opcji).

 

 

 

@nemo, @andrzej101, @pkolo1 i pozostali potencjalni oburzeni z faktu usuwania postów z tego wątku.

 

Zadam Wam bardzo proste pytanie: czy ten wątek jest zatytułowany "Narzekamy na Cyfrę", "Skarżymy się na konsultantów", czy też "Promocje platformy N" ??? OTÓŻ NIE. Zamiast pałać oburzeniem poczytajcie najpierw regulamin tego forum, a później się zastanówcie co napisać w danym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy tą opcję "best deal" dostaje na 30 dni automatycznie każdy abonent, który podpisał aneks telefonicznie czy tylko osoby, które dodatkowo sobie taką możliwość wynegocjowały ? Pytam bo 4-ego grudnia przedłużyłem umowę ale o żadnym "best deal'u" konsultant nic mi nie mówił, a sam o tej opcji niewiele wiedziałem...

@wujektom

Co się u Ciebie nie zgadzało w umowie ? U mnie jedyna wątpliwość tyczy się HBO HD, bo podczas zawierania umowy telefonicznie wybrałem HBO HD na 8 mc za 50% z możliwością rezygnacji po tym okresie, a tymczasem w aneksie do umowy przysłanym do domu piszą jedynie o Optimum HD i C+ HD z zobowiązaniem, a na temat HBO HD nie ma ani jednego słowa /w regulaminie również/. Czy ktoś może wie czy to normalne czy powinienem skontaktować się z kimś z Cyfry ?

@ste100

Tak jak pisałem wynegocjowałem dekoder PVR za free przez 19 miesięcy a w aneksie nic na ten temat nie było. Był za to zapis, że po okresie promocyjnym (u mnie 11 miesięcy) będę płacił pełną opłatę za pakiet i sprzęt. Napisałem emaila do Cyfry - odpisali że rozpatrują reklamację w ciągu 30 dni. Napisz... nie zaszkodzi się dopytać ... o swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie coś się święci, jeśli chodzi o nowe promocje ponieważ konsultant w trakcie dzisiejszych negocjacji nie zaprzeczał kategorycznie a jedynie pożalił się, że oficjalnie to on się dowie w dniu przyjścia do pracy :?

Ostatecznie wynegocjowałem:

Kompakt HD z 50% na 7 miesięcy

Canal+HD 50% na 8 miesięcy

PVR Pace gratis na całą umowę

do końca stycznia możliwośc telefonicznej rezygnacji lub przejścia na nowe warunki.

Umowa na 19 miesięcy.

Chyba maks co można było na chwilę obecną wynegocjować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin_M

I to jest właśnie popier... w tej całej Cyfrze! Pytam się co mogą mi zaoferować - to rżną głupców. Dopiero jak strzelam im ofertami i mówię im że wiem od nich ze strony SatKuriera to wtedy jakoś nagle miękną i nagle okazuje się że oferty które wcześniej nie istniały nagle zaczęły istnieć! Dokładnie tak miałem gdy negocjowałem rozdzielenie zobowiązania C+ i HBO. Konsultant stwierdził że nie można tego rozdzielić i albo biorę oba pakiety premium na zobowiązanie albo żadnego. Jakoś tak strzeliłem że ze strony SatKuriera wiem że można to rozdzielić i po chwilowej konsultacji z "kimś tam" oczywiście mi to rozdzielono...

Też bym chciał mieć tą opcję "best deal", bo jeśli okaże się, że pod koniec grudnia przywrócą umowy 13-miesięczne, tak jak to zrobiła N-ka i nie dadzą mi możliwości skorzystania z opcji "best deal", którą z chęcią bym ponegocjował gdybym w ogóle o niej wiedział, to rzucam wypowiedzenie i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka krótka dygresja z mojej strony:

Prawda jest taka, że im więcej jest się świadomym w temacie promocji, tym więcej można wynegocjować. Ja nie twierdzę, że to jest sprawiedliwe, ale nie wszyscy mogą korzystać z najlepszych możliwych do zaoferowania w danym momencie promocji. Ja sam jestem w okresie wypowiedzenia (umowa do końca stycznia 2011 r.) i cały czas śledzę co się dzieje w temacie, żeby w odpowiednim momencie podjąć jakąś decyzję (albo przedłużenie, albo zmiana operatora). W tym roku to już nie jest ta hojna Cyfra+, do której Nas przyzwyczajono przez ostatnie 2 lata, a dodatkowo system promocji wydaje się dość skomplikowany. Zatem trzeba się o wiele bardziej powysilać i znaleźć ten złoty środek w kontekście oferta - cena.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

To mój pierwszy post na tym forum i liczę na to, że ktoś mi dobrze doradzi :)

Rok temu, na początku grudnia podpisałem z C+ moją pierwszą w życiu umowę (multipakiet na 13 miesięcy z dekoderem SD za 1zł). Oglądałem głównie kanały sportowe na PC + phoenix USB + monitor LCD 22''.

Teraz mam w głowie kilka pytań i wątpliwości co dalej.

1. Nie mam za dużo czasu na oglądanie i zależy mi głównie na sporcie, ale od czasu do czasu chętnie obejrzałbym jakiś ciekawy film lub dokument (w multipiakiecie w sezonie ogórkowym lecą same powtórki). Pytanie co optymalnego obecnie mógłbym wybrać?

2. Planuję kupić telewizor LCD z podświetleniem LED 40'' FULL HD. Zastanawiam się w takim razie nad opcją sportu w HD. Czy warto "przepłacać"? Gdy wezmę sobie jakiś pakiet w SD to mogę zmienić w każdej chwili na HD, tak?

3. Czytałem różne opinie na tym forum i jeśli dobrze rozumiem istnieje jakieś pole do negocjacji. Powinienem zacząć od listownego wypowiedzenia obecnej umowy w celach "postraszenia"? Raz już dzwoniła do mnie pewna pani z c+ (numer ukryty) ale grzecznie podziękowałem bo dotychczas miałem niemiłe doświadczenia z tego typu osobnikami, którzy koniecznie coś chcą mi wcisnąć przez telefon. Powiedziałem, że załatwię to osobiście do końca grudnia. Przyznam, że nie za bardzo mam czas i ochotę na taką zabawę i targi z konsultantami. Czy może jednak nie wiem co tracę i powinienem zadać sobie ten trud, bo to się jednak znacznie opłaci?

4. Jeśli podpiszę w grudniu nową umowę to będę miał nowe kanały od tego dnia czy od końca obecnej umowy?

 

Dzięki z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nemo, @andrzej101, @pkolo1 i pozostali potencjalni oburzeni z faktu usuwania postów z tego wątku.

 

Zadam Wam bardzo proste pytanie: czy ten wątek jest zatytułowany "Narzekamy na Cyfrę", "Skarżymy się na konsultantów", czy też "Promocje platformy N" ??? OTÓŻ NIE. Zamiast pałać oburzeniem poczytajcie najpierw regulamin tego forum, a później się zastanówcie co napisać w danym wątku.

Aktualny wątek nosi tytuł "Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)".

Przeczytałem regulamin i nigdzie nie znalazłem w nim zapisów, które podczas dyskusji o promocjach Cyfry zabraniałyby:

- krytykowania tych promocji,

- krytykowania postępowania konsultantów podczas uzgadniania warunków korzystania z promocji Cyfry, ani

- porównywania aktualnej promocji Cyfry z promocjami innych operatorów.

 

Jeśli widzisz gdzieś w Regulaminie takie zapisy, to bądź łaskaw je nam wskazać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wypowiedziałam umowę Cyfry+ którą miałam nieustannie przez 5 lat, pod koniec 3-ego m-ca wypowiedzenia telefony z cyfry urywały się abym przedłużyła umowę. Po kilku dniach zdecydowałam się na przedłużenie na następujących warunkach:

* umowa na 18 m-cy, dekoder na ten okres gratis Philips PVR HD, pakiet podwyższyłam z Optimum na Optimum HD

Umowę miałam dostać pocztą w ciągu 14 dni. Minęło już dni 18, umowy nie otrzymałam, za to przyszła faktura z doliczonym czynszem 20 zł za dekoder!!!

Zadzwoniłam, przyjęto moją reklamację przez telefon i mam czekać 30 dni na odpowiedz czy zostanie uznana! I co mam teraz z tym faktem zrobić? Jak stwierdzą że nie uznają reklamacji ? Z jakiej racji mam płacić za dekoder który wg rozmowy mam za darmo a ponadto do dziś nie dostałam umowy i nic nie podpisywałam? czy mogę otrzymać z cyfry stenogram mojej rozmowy przedłużającej umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te papiery co dośle C+ to trudno nazwać umową, jakieś tam ogólniki na 1 stronie. Istotne jest czy w rozmowie telefonicznej wyrażała się Pani jasno i czy nie będzie problemów z interpretacją?

Na marginesie; niedawno do sąsiada zadzwonili z CP i zaproponowali darmowe kanały na 3 m-ce na próbę.... dziś twierdzą, że to sąsiad do nich dzwonił i przy okazji tej rozmowy przedłużył umowę o 29 m-cy, he, he .

Trzeba uważać na co się zgadzamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wypowiedziałam umowę Cyfry+ którą miałam nieustannie przez 5 lat, pod koniec 3-ego m-ca wypowiedzenia telefony z cyfry urywały się abym przedłużyła umowę. Po kilku dniach zdecydowałam się na przedłużenie na następujących warunkach:

* umowa na 18 m-cy, dekoder na ten okres gratis Philips PVR HD, pakiet podwyższyłam z Optimum na Optimum HD

Umowę miałam dostać pocztą w ciągu 14 dni. Minęło już dni 18, umowy nie otrzymałam, za to przyszła faktura z doliczonym czynszem 20 zł za dekoder!!!

Zadzwoniłam, przyjęto moją reklamację przez telefon i mam czekać 30 dni na odpowiedz czy zostanie uznana! I co mam teraz z tym faktem zrobić? Jak stwierdzą że nie uznają reklamacji ? Z jakiej racji mam płacić za dekoder który wg rozmowy mam za darmo a ponadto do dziś nie dostałam umowy i nic nie podpisywałam? czy mogę otrzymać z cyfry stenogram mojej rozmowy przedłużającej umowę?

 

No to ja też czekam na reklamację. W trochę podobnej sprawie (popatrz moje wcześniejsze posty). Pewnie stenogramów mi nie dadzą, liczę, że pozytywnie mnie rozpatrzą... Jak nie to idę na prawną wojnę z Cyfrą. Widać, że nie jeden jestem w sprawie dekoderów darmowych więc może warto zainteresować tym stanem UKE lub inny organ kontroli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...