Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne niedługo skontaktuje się z tobą inny konsultant w związku z wypowiedzeniem umowy.

Miałem taką samą sytuacje w C+ i właśnie tak było, to świadczy jedynie o "[beep]u" informacyjnym.

Ale w plusie miałem lepszy motyw, bo dzwoni gościu z 2699 i mówi że parę dni temu skończyła się mi umowa i ma ofertę, ja do niego że właśnie od wczoraj mój numer jest już w innej sieci (karta), od razu konsultant szybko podziękował i się rozłączył, po godzinie dzwoni inny konsultant i od razu z tekstem "Czy nie chciałbym wrócić do nich, bo mają ofertę specjalnie dla Mnie";p Najśmieszniejsze jest to że to ja musiałem uświadomić dział utrzymania klienta że przeniosłem już numer od nich ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

~Maq miałem identyczną sytuację jak opisujesz w Plusie. Od kilku dni jestem w Play a koleś dzwoni do mnie z "niesamowitą ofertą". I to wyglądało tak jakby koleś był zmuszany do pracy: mamrotał coś pod nosem, mówił niewyraźnie ... szkoda gadać. Sorrki za taki offtop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

mnie dziś zaproponowano:

 

Komfortowy+

Canal+

Canał+ HD

HD Mix

 

za 102 zł

Wydaje mi się że troszkę to drogo więc wyśle maila ze swoją propozycją

 

 

Na jakiego maila wysyłacie swoje propozycje dot. przedłużania umowy??

 

 

 

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, zadzwoniłem wczoraj do działu utrzymania abonenta i po rozmowie z naprawdę miłym Panem zaproponowano mi od razu takie warunki:

podstawowy+

canal+

opcja c+ hd

umowa na 18 miesiecy, cena stała 55 zł

niestety dekoder tylko przez 6 miesięcy za free, potem haracz 20 PLN

 

umówiłem się z nim, że zadzwoni w sierpniu, bo ta oferta nie do końca spełnia moje oczekiwania - nie chce im płacić za dekoder bo nie jest wart takich pieniędzy

 

po godzinie zadzwoniła do mnie konsultantka i zaproponowała o wiele gorsze warunki:

komfortowy+

c+ z opcją hd

stała cena 63,80

umowa na 18 miesięcy, tylko 4 miesiące 100% zniżki na dekoder - oczywiście podziękowałem za taką ofertę, jakby dawali dekoder chociaż przez pół umowy za free to bym to przemyślał

 

dziś wysyłam wypowiedzenie i czekam na telefon w sierpniu, jeśli dadzą to czego chce (podstawowy+, c+ z opcją HD, 100% zniżki na dzierżawe przez całą umowę i stała cena 55zł (max 60) to zostaje, jeśli nie to czekam do świąt bo przepłacał nie będe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno nie bredzi,po tym jaką ja ofertę uslyszałem popieram go w 100%.

Zaproponowano mi Pakiet Komfortowy+ oraz Canal + z 50% zniżką przez okres 4 miesięcy,a później normalna cena. Umowa na 18 miesięcy.

Fakt faktem wypowiedzenia jeszcza nie wysłałem i była to oferta z APSu,do którego wdepnąłem z ciekawośći.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co miałbym bredzić, z zainteresowaniem śledzę ten wątek i chciałem się z Wami podzielić moimi doświadczeniami negocjacyjnymi z cyfrą,

Pan z działu utrzymania klienta wyjaśniał mi, że promocje zmieniają się jak w kalejdoskopie, a konsultantka ostrzegła, że gdyby zadzwoniła w przyszłym tygodniu to może być gorzej i ona niczego nie moze obiecać na 100%, tutaj kolega piszę o tym że negocjował 8 razy, ale to nic nie znaczy - proszę zrozumieć że jeden wynegocjuje to co chce za 2 razem a inny za 10 a jeszcze inny wcale, wiele zalezy od osoby oraz przede wszystkim od pracownika cyfry i aktualnych zasad przedłużeniowych, osobiście podejrzewam, że inaczej traktuje się klientów korzystających z dużej ilosci opcji dodatkowych i płacących więcej aniżeli to, czego wymaga od nich umowa, tyle tylko ze to są moje przypuszczenia i nic więcej i oczywiście mogę się mylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kilka dni temu telefon z promocją na HBO. Pani zaczęła oczywiście od specjalnie przygotowanej promocji - złotówka za dzień :D Szybko ją zgasiłem mówiąc, że tyle to normalnie kosztuję. To ona kolejny chwyt marketingowy - specjalnie dla mnie, za lojalność 19,90 za 6 miechów. Ja mówię, że dalej drogo, poza tym teraz wakacje i mało tv oglądam. Ona, że rozumie, ale mam pewność, że ta promocja zahacza o okres świąteczny i aktywując teraz mam pewność, że będę oglądał taniej. Ja jej na to, że przecież wtedy macie zawsze lepsze promocję. Ona, że może być gorzej. No to ja z grubej rury: kilka dni temu zmienił się prezes C+, więc nawet Pani nie wie co będzie. Zarówno z promocjami, jak i z Panią pracą :D Na tym rozmowa się skończyła ;)

 

Zmierzam do tego, że ja generalnie wiedziałem jak z nią rozmawiać i co mogę wytargować dzięki temu forum. Ale zastanawia mnie, ile osób dało się złapać na tą złotówkę dziennie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee to do mnie zadzwonil kolo (taki mial gadane wyuczoną że aż niedobrze się robi) i proponował w związku że regularnie płacę rachunki :) HBO za "jedyne 49gr dziennie" tylko nie pamietam czy na 4 czy na 6 miesięcy, mówię że nie, a on że może w takim razie paczkę C+, powiedziałem że za 9,90 mies wezmę więc nieco zawiedziony mi podziękował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedwczoraj też miałem telefon w związku z promocją na HBO, do konca miesiaca za darmo, a potem zł dziennie, nie wyraziłem zgody bo żadna to promocja więc podobnie jak koledze wyżej zaproponowano mi tą opcję dodatkową za 19.90 przez pół roku, w sumie 3 rozmowy z konsultantami w ciągu 2 dni i tylko jedna była miła :lol:

jako ciekawostkę dodam, iż konsultantka proponująca mi promocje na HBO zaraz po jej przedstawieniu, nie pytając się o zgodę, powiedziała do mnie "to ja już to włącze żeby Pan mógł za 2 godziny cieszyć się z nowych filmów" nie wiem czy oni myślą że mają do czynienia z idiotami! po głosie można było poznać że była to bardzo młoda dziewczyna której bez wątpienia zależało na złapaniu klietna i wywalczeniu dobrej premii, takie są najgorsze :/ upi*e*rdliwość na najwyższym poziomie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostalem oferte:

-Podstawowy+

-canal+

-Canal+HD

-MixHD(pierwsze 8 miesiecy za 8 zl, nastepne 5 miesiecy 100% platne)

i do tego HBO na 2 miesiace za free.

Czyli wychodzi 1-8 miesiac za 58 zl a 9-13 za 75zl czyli srednia kolo 64 zl.

TuneraHD nie chciala dac za darmo bo podobno juz niema takiej promocji :P

 

Teraz mam pytanie co z tym HBO? Pytalem sie czy jak zrezygnuje z tego nie zniknie mi promocja na jakas opcje i czy rezygnujac z tego HBO po 2 miesiacach nie beda poniesione jakies konsekwencje. Dostalem odpowiedz iz nie, ale jak to naprawde wyglada w praktyce bo widzialem ze niektorzy mieli cos innego po jakims czasie..

Niewiem czy w mojej opcji pakietowaj mogliby cos polaczyc..premium C+ & HBO chyba niema wspolnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Identyczna gadka u mnie w sprawie HBO. Specjalnie przygotowana oferta dla lojalnych klientów płacących regularnie rachunki.

Jedynie złotówkeczka dziennie, młody słodziutki dziewczęcy głosik. Oczywiście zgasiłem, że to jest standardowa oferta i zawsze aktywując nowy pakiet mamy go do końca miesiąca kalendarzowego gratis. Potem 19,90zł na 6miesięcy, zaproponowałem Canal+ 50% taniej na 4miesiące. Nie mamy i nigdy nie mieliśmy takiej oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości zadzwoniłem do CTA i zapytałem o ofertę przedłużeniową. Miła Pani konsultantka zaproponowała mi umowe na czas 18 miesiecy oraz Pakiet Komfortowy z opcją Canal + za 72 zł przez cały okres umowy. Oferta nie zabogata ale wątpie ze cos lepsza da wyrwać w tej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W październiku i chyba będe czekał do jego końca,może będzie jakaś lepsza promocja.

Pytałem o dekodery to SD mogę wykupić na własność za 79 zł. A z tego co pamiętam jesli chodzi o dekodery HD to przez pierwsze trzy miesiące gratis a później 15 zł miesięcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W październiku.

To tak jak mi. Mi proponowali 4 miesiące bezpłatny wynajem tunera HD, po czym opłata 15 zł lub 20zł miesięcznie (odpowiednia bez PVR i z PVR). W pierwszej propozycji mówiła, że przez 4 miesiące rabat 50% na Komfortowy+, po czym normalna stawka. Potem zeszła do 49,90zł przez 18 miesięcy. Nie ma co. Trzeba czekać. Nie mam zamiaru płacić za coś, co konkurencja ma w standardzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj 9.06.2010 podpisałem (po wcześniejszym wysłaniu rezygnacji z Prestiżowego HD+)

Prestiżowy+ - 105,63 zł

HD Premium - gratis

5 x HD - gratis (dzisiaj zamieniłem na MIX HD - za 8,00) - promo tylko na 8 miesięcy

PVR - gratis

Umowa na 13 miesięcy

 

Tak więc całość wynosi 113,63

Konsultant sam zadzwonił, więc wziąłem.

 

Dzisiaj miła Pani zadzwoniła z propozycją zamiany powyższych warunków na Prestiżowy HD+ za 97,73 zł. Chyba ze 20 minut z nią rozmawiałem czy nie chce mnie zrobić w Tolka. Nawet bym nie pomyślał, że coś jeszcze mogę ugrać a tu proszę, sami dzwonią :D

Zgodziłem się i czym prędzej sprawdziłem w ICA. Wszystko OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie: za 3 miesiace konczy mi sie promocja na pakiet podstawowy i canal plus (sport i film) za pol ceny(teraz place 44.80zl) ,po tym musial bym placic za calosc okolo 73zl (pakiet podstawowy i opcja canal plus).Co zrobic ,wyslac pismo o przejscie na pakiet podstawowy i rezygnacje z opcji canal plus ,a wtedy moze mi promocje przedluza ,czy tez co zrobic ,bo nie stac mnie w obecnej sytuacji na oplacanie pakietu podstaw i canal plus.Prosze o rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie: za 3 miesiace konczy mi sie promocja na pakiet podstawowy i canal plus (sport i film) za pol ceny(teraz place 44.80zl) ,po tym musial bym placic za calosc okolo 73zl (pakiet podstawowy i opcja canal plus).Co zrobic ,wyslac pismo o przejscie na pakiet podstawowy i rezygnacje z opcji canal plus ,a wtedy moze mi promocje przedluza ,czy tez co zrobic ,bo nie stac mnie w obecnej sytuacji na oplacanie pakietu podstaw i canal plus.Prosze o rade.

Najlepiej się zastanowić przed podpisywaniem umowy,teraz już chyba nic niezrobisz.Jestem z cyfrą czwarty rok,ale od zawsze mam stałą cene i nigdy niepodpisze umowy takiej która niebędzie mi gwarantowała stałej ceny.Bez problemu to od cyfry uzyskuje.Polacy to dziwny naród,cieszą się bo mają coś pół roku za darmo,czy za pół ceny,niezastanawiając się że za kilka miesięcy będą bulić,albo stracą połowe programów.Najfajniejsi są ci :brawo: co podpisują umowy np.na 3lata itp. bo pół roku za darmo :brawo: Wtym kraju niema nic za darmo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...