Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W grudniu 2009 komfortowy i C+ był za 42 zł. Myślę, że teraz za 60 Ci puszczą ;)

 

Właśnie - był. I wątpliwe, czy będzie ponownie. Najlepsza oferta jaką może dostać to 64,80 zł / 18 m-cy.

@123xyz

Wiesz, cała sytuacja jest przykra. Ale z drugiej strony i tak możesz cieszyć się w porównaniu do innych na serio dobrymi warunkami. Jako pracownik naprawdę jestem w szoku, że dział reklamacji tak zaszalał. :) Nie uprzedzaj się, bo nie warto. Jedna osoba to nie cała Cyfra+. A z multiroomem były zawsze problemy, tym bardziej że skorzystałeś z niestandardowych warunków promocyjnych i dystrybutora na pewno też wprowadziła w konsternację Twoja umowa i warunki, które masz w systemie na kontrakcie.

Summa summarum, reklamacja została uwzględniona, co dowodzi temu, że rozmowy faktycznie są nagrywane, konsultant dał ciała (może jakiś nowy, kto to wie; ale na pewno poniesie konsekwencje finansowe), a dystrybutora nikt nie nagra. Odejdziesz od punktu, nie doczytasz - Twój problem, musisz się męczyć X miesięcy.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dziś dzwonił Pan z C+, poprosiłem o konrakt za godzinę i nie zadzwonił. Zastanawiam się co chciał bo umowę mam do końca grudnia 2010, pakiet Powitalny+ za 9,95 zł. Miał ktoś może podobną propozycję?

 

Ja mam do końca stycznia 2011 r. pakiet powitalny+ (umowa na 13 miesięcy z czego przez 11 miesięcy 50% rabatu na ten pakiet). Tak jak pisałem kilka postów wcześniej do mnie wczoraj wieczorem dzwoniła konsultantka z następującą propozycją: opcja Canal+ lub HBO przez okres 6 miesięcy z 30% zniżką. Podczas rozmowy z konsultantką zasygnalizowałem, że ww. opcje chyba nie są dostępne w moim pakiecie, na co Pani stwierdziła, że są i system wytypował zaproponowanie m.in. mojej osobie jedną z tych opcji na promocyjnych warunkach. Trochę byłem zaskoczony i poprosiłem o kontakt w terminie późniejszym. Pani obiecała oddzwonić do 2 godzin jeszcze w tym samym dniu, ale tego nie uczyniła. Dzisiaj nieopatrznie zapomniałem telefonu komórkowego do pracy, a gdy wróciłem do domu na telefonie widniały 3 nieodebrane nowe połączenia z numeru zastrzeżonego (wczoraj konsultantka też dzwoniła z takiego numeru). W związku z powyższym stwierdziłem, że sam zadzwonię do nich i zapytam czy istnieje możliwość skorzystania z opcji HBO z 50% rabatem. Tak też zrobiłem i Pani mnie poinformowała, że istotnie można skorzystać z takiej promocji z 50% rabatem na HBO, ale nie przez okres 6 miesięcy tylko 4. W zasadzie to planowałem skorzystać z tej opcji dopiero od 2 lipca ale stwierdziłem, co tam, jak już się dodzwoniłem to nie będę kombinował i przyjmę propozycję. Pani konsultantka przystąpiła więc do dokonywania zmian na moim koncie abonenckim, jednak po dłuższej chwili oczekiwania poinformowała mnie, że to dziwne, że ktoś do mnie dzwonił z Cyfry+ w sprawie ww. promocji bo system nie pozwala na przyznanie mi żadnego rabatu na opcję HBO lub Canal+, albowiem aktualnie korzystam z 50% rabatu na pakiet. Jednakże jeśli jestem nadal zainteresowany to może mi aktywować jedną z ww. opcji w standardowej cenie 29,90 zł (co też mi się wydaje dziwne bo w pakiecie powitalnym+ żadna z tych opcji nie jest de facto dostępna). Pani tłumaczyła się, że pierwotnie zaproponowała mi rabat na opcję HBO, albowiem nie sprawdziła dokładnie w systemie, że korzystam z pakietu powitalnego+.

Reasumując zastanawiam się skąd to całe zamieszanie i czy jeszcze będą do mnie dzwonić w tej sprawie.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ostatnio dzwonił do mnie konsultant cyfry i zaproponował mi HBO za 19.90zł przez 6 miesięcy i powiedział że jeśli bym posiadał dekoder HD to również kanały HD do końca roku dał by mi za darmo.

Posiadam abonament Komfortowy i Canal+ płacę za niego 42zł umowa na 18 miesięcy.

Jak myślicie udało by się wynegocjować do tego co mi proponował konsultant, dekoder HD za darmo czy nie za bardzo?

 

Po pierwsze, nie dał Ci kanałów HD za darmo, a co najwyżej HBO HD za darmo. Musiałeś coś przekręcić. Umowę przedłużałeś, więc nie możesz poza opcjami premium nic modyfikować na warunkach promocyjnych, bo z promocji, i to jednej z najlepszych już korzystasz.

Po drugie, przedłużając umowę zaakceptowałeś określone warunki promocyjne, gdzie Canal+ był gratis, wobec czego nie ma możliwości zmiany w trakcie umowy jej warunków. A taką zmianą jest bezpłatnie dekoder HD.

 

Kolego rozmawiałem z konsultantem i wiem co mi proponował

Po pierwsze HBO przez 6 miesięcy za 19,90zł!!!

Po drugie kanały HD do końca roku za darmo !!!

Po trzecie jeśli nie masz zamiaru pomagać to nie odpowiadaj na posty!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak się oburzyłeś na mojego posta, to wątpię, czy Ty kłamiesz, zatem prawdopodobnie zawalił konsultant. Poinformowałem Cię, że nie ma takiej opcji żeby dał w trakcie umowy kanały HD za darmo, bo to ingerencja w warunki umowy, więc nikt tego nie może przeskoczyć (za wyjątkiem oczywiście HBO HD dołączanego w gratisie do HBO), a trochę o ofertach wiem. To oczywiście Twoja sprawa. Nie wiem czy znasz reguły forów internetowych, ale zamieszczanie wykrzykników przy wypowiedziach nie jest wskazane, bo jest to potraktowane jako krzyk. Zatem możesz na mnie albo krzyczeć i potem składać reklamację i zjadać kolejne nerwy, albo po prostu zadzwonić na infolinię i usłyszeć tam to samo, co powiedziałem w tym momencie. Wybór należy do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pakiecie powitalnym można skorzystać wyłącznie z 1 opcji dodatkowej

 

O tym to ja bardzo dobrze wiem Kolego.

Mimo wszystko to nie zmienia faktu, że z powitalnym+ co do zasady nie jest dostępna żadna z opcji premium tj. Canal+ lub HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak się oburzyłeś na mojego posta, to wątpię, czy Ty kłamiesz, zatem prawdopodobnie zawalił konsultant. Poinformowałem Cię, że nie ma takiej opcji żeby dał w trakcie umowy kanały HD za darmo, bo to ingerencja w warunki umowy, więc nikt tego nie może przeskoczyć (za wyjątkiem oczywiście HBO HD dołączanego w gratisie do HBO), a trochę o ofertach wiem. To oczywiście Twoja sprawa. Nie wiem czy znasz reguły forów internetowych, ale zamieszczanie wykrzykników przy wypowiedziach nie jest wskazane, bo jest to potraktowane jako krzyk. Zatem możesz na mnie albo krzyczeć i potem składać reklamację i zjadać kolejne nerwy, albo po prostu zadzwonić na infolinię i usłyszeć tam to samo, co powiedziałem w tym momencie. Wybór należy do Ciebie.

 

Kolego ja się nie denerwuje tylko pisze co usłyszałem od konsultanta a ze słuchem nie mam problemu.

Rozmowy w cyfrze są nagrywane i myślę że konsultant też nie miał by powodu mnie okłamywać.

Kolego zamiast spierać się co ja słyszałem a co Ty wiesz to lepiej odpowiedz na moje pytanie jeżeli jesteś w stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież Ci napisał @deadprince kilka postów wyżej, że w Twojej sytuacji bezpłatne korzystanie z dekodera HD stanowiłoby zmianę warunków umowy, którą zawarłeś na okres 18 miesięcy na warunkach promocyjnych. A jeśli chodzi o konsultantów to dzisiaj znowu do mnie dzwonił kolejny i znów mi proponował HBO lub Canal+ z rabatem, pomimo tego, że wczoraj inny konsultant powiedział mi, że system nie pozwala na przyznanie mi żadnego rabatu na opcję HBO lub Canal+, albowiem aktualnie korzystam z 50% rabatu na pakiet. Zresztą zadzwoń raz jeszcze na infolinię, a na pewno usłyszysz coś innego aniżeli wczoraj.... Kto jak kto, ale @deadprince udziela rzetelnych informacji i na pewno się potwierdzi to co Ci napisał powyżej w tej sprawie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam pakiet Prestiżowy + z Canal + . Dzisiaj zdzwoniła babka z Call Center Cyfry i proponowała HBO za 14.50. Nie zgodziłem się bo na razie nie jestem zainteresowany, ale kogoś z Was może to zainteresować. niestety nie zapytałem jak długo ma obowiązywać ta cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja po 3 dniach negocjowania dostałem, podobnie jak pablo1974:

 

1. Komfort +

2. paczkę C+ i C+HD

3. 5 x HD

4. dekoder PRV Pace 500Gb

 

za 71 zł na 13 m-cy :jupi: Myślę, że to max w tym momencie. :>

 

15 minut rozmowy z konsultantem - efekt jak wyżej.

Cena 71.66 zł - 13 miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pamiętasz napisz proszę jak zostały wycenione poszczególne pozycje, ponieważ czeka mnie rozmowa z konsultantem. Moja umowa kończy się 31 lipca, wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5XHD gratis

PVR gratis

Komfortowy i canal oraz canal HD ze zniżką - jaką ciężko mi teraz powiedzieć (chyba 30 % /m )

Propozycja konsultanta zaczęła się od około 90 zł plus 6 miesięcy PVR gratis (póżniej płatne 20 zł/m ) po 15 minutowych bojach i sprawdzeniu w systemie że opłacam także inną umowę , cena za całość 71,66 na 13 miesięcy którą zaakceptowałem.

Wcześniejsze propozycje , nie pierwsza to moja rozmowa telefoniczna , cenowo były stanowczo przesadzone ( wypowiedzenie zarejestrowane - ostatni miesiąc umowy dziś się zaczął )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Komfort +

2. paczkę C+ i C+HD

3. hd mix ( lepszy niż 5 x HD bo ma tvphd i bbc hd )

4. dekoder PRV Pace 500Gb

 

To wszystko dostałem za 73.66 zł na 13 miesięcy. :smile:

 

Gość z cyfry sam zadzwonił i nie ściemniał tylko dał mi co chciałem i doradził tego hd mixa.

Dzień wcześniej wysłałem e-maila do cyfry z propozycją :

 

1. Komfort +

2. paczkę C+ i C+HD

3. 5 x HD

4. dekoder PRV Pace 500Gb

 

za 71 zł na 13 m-cy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dawno o Cyferce nie pisałem ,gdy mi kiepskie warunki zaproponowali to doładowałem TNK SD.Ale jakiego farta miałem ostatnio ,kupiłem na wyprzedaży dekoder HD CP za stówkę i mam przez 6 miesięcy w tej cenie pakiet familijny.Tak ze z Promocjami w Cyfrze farta nie miałem,ale kto by pomyślał ze CP za taką kasę będę miał.Pierwszy mój dekoder HD za setkę :jupi: . I to z jakim gratisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie konsultantki szaleją... Umowa na komfort+ do końca lipca , wypowiedzenie w drodze , wczoraj dzwoni przedstawiciel cyfry + proponując mi rewelacyjną ! ofertę : Pakiet komfortowy + z umową na 18 miesięcy 100% płatny przez cały okres umowy w tym 3 miesiące darmowego pakietu wyższego , gdy powiedziałem , że ta oferta jest słabiutka Pani poszła pogadać z kierownikiem , następnie zaproponowała ten sam pakiet na 18 miesięcy z rabatem 50 % na 4 miesiące, gdy powiedziałem czego oczekuję (komfortowy +, 5XHD , Pace PVR w cenie 44,70 , przeczytane gdzieś na forum) Pani powiedziała , że takiej oferty nie ma , no ale przecież jest ! Jak oni będą serwować takimi ofertami to chyba sie pożegnamy.. Nadmienię , że jakiś czas temu proponowano mi komfortowy + za 44,90 w stalej cenie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...