deadprince Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 @Willibald Jeśli nie podpisałeś wypowiedzenia odręcznie albo nie wysłałeś poleconym tylko faksem/mailem, to umowa nie będzie rozwiązana. To oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willibald Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 No trudno, myślałem, że żyjemy w XXI wieku. W takim razie oglądam dalej za 63,90 i zastanowię się do końca miesiąca, co zrobić. Wyślę pismo listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. A może w drodze do pracy zatrzymam się na chwilkę przy biurowcu cyfry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadprince Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Co w tym dziwnego? Banki, sieci kablowe, satelitarne, wymagają odręcznego podpisu przy rezygnacji/rozpoczęcia świadczenia usług. Wyobraź sobie sytuację, że ktoś zna Twój numer abonenta, adres i numer faksu C+ i w trakcie umowy wywinie Ci numer i zrezygnuje za Ciebie z umowy i poleci kara 299zł. A polecony to zawsze polecony i dane adresowe muszą się zgadzać i odręczny podpis abonenta. Jasno o tym mówi też Regulamin. Więc rozumiem mentalność Polaków, narzekanie i tak dalej, ale trzeba też brać pod uwagę różne okoliczności, nie tylko wygodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucpo Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Jak ktoś zna numer abonenta i chce zrobić na złość to i poleconego wyśle. Według mnie procedura jest taka, żeby wypowiedzenie umowy było uciążliwe dla klienta. Jak by się dało przez telefon lub maila to wypowiedzeń byłoby duuużo więcej. Raczej nie chodzi o bezpieczeństwo abonentów a własny interes c+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Tu nie chodzi tylko o Cyfrę+, bo generalnie wszędzie rezygnując trzeba to zrobić w formie pisemnej i wysłać poleconym lub złożyć w punkcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianlodz Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 dosłownie wszędzie. to taka mała forma zniechęcania i utrudniania rozwiązania umowy, ale w sumie bezpieczna - w większości banków, telefonii itp. porównują podpis, dane, itd.. żeby uniknąć potem przykrych sytuacji opisanych już powyżej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareee Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Kończy mi się w tym miesiącu umowa . Na Komfortowy+ i Canal + za 44,80 przez 13 miesięcy i dekoder mediasat na własność. Zależy mi na dekoderze PVR HD i teraz pytanie czy da się pozbyć starego dekodera i dostać nowy bez żadnych opłat plus do tego ta sama umowa pakietowa z opcjonalnymi pakietami HD ? Zamierzam się targować tylko w który sposób : -przez telefon do CTA czy -wysłać pismo o rozwiązanie umowy i żeby się o mnie starali ? Wgl czy komuś się udało taką ofertę "utargować" ? P.S w cyfrze od 9 lat czyli jakaś oferta dla stałych abonentów. Najbardziej mi zależy na Canal + i pakiet komfortowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Dekoder PVR HD można jedynie wynająć w punkcie z chwilą zwrotu mediasata nie ma takiej opcji jak kupno zadzwoń pod 22 310 45 65 tam na pewno ci coś zaproponują i może zniżkę na Pakiety opcję HD i dziędzierzawę PVR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Amaś1990, bzdury piszesz. Przecież Mareee napisał wyraźnie, że obecnego mediasata dostał na własność, więc niby czemu miałby go teraz zwracać? W momencie wygaśnięcia gwarancji na sprzęt cyfra kompletnie się odetnie od tego urządzenia, wszelkie ewentualne późniejsze naprawy pozostaną już w gestii właściciela zaś on sam będzie traktowany jak zwykły najemca karty, imo. *Zwrotowi podlega wyłącznie sprzęt dzierżawiony, inną sprawą jest, że sporo osób traktuje najem za 0zł jako własność i tu warto sprawdzić umowę. Tak więc negocjując nową "lojalkę" musi zaznaczyć chęć najmu PVR'a w ramach tejże, bo planuje np. oglądać programy HD... Drugoplanową kwestia będzie, czy najem odbędzie się za stawkę normalna czy promocyjna (10 bądź 0zl). Wszelkie inne upusty czy gratisy także będą wynikiem tychże negocjacji... Gdyby zaś konsultantowi przyszło zasugerować zwrot obecnego terminala trzeba wyraźnie zaznaczyć, że ten nie został nam użyczony (najem) ale przekazany na własność. Aby nie było, sam nająłem PVR'a w promocyjnej cenie a przy okazji wykupiłem starego SD'ka za symboliczną złotówkę... Ofc, zanim nie uregulowałem stanu prawnego pierwszego dekodera nie mogłem odebrać nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willibald Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Rzeczywiście "mała forma" bo tylko 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Naprawdę cyfrze trudno rozstać się z abonentem i bardzo go ceni jeżeli w moim banku rozwiązuję umowę po 1 miesiącu od złożenia wypowiedzenia a na rachunku mam jednak trochę środków. No tak, ale pewnie cyfrze chodzi o to, żebym miał jeszcze dodatkowy miesiąc na zwrot "wydzierżawionej karty". Łącznie, o ile się nie mylę, mogę mieć do czynienia cyfrą przez prawie 5 miesięcy od podjęcia decyzji o rozstaniu. No i oczywiście, jeżeli moje wypowiedzenie zostanie zarejestrowane w systemie. Właśnie wczoraj dostałem list z link4 z potwierdzeniem otrzymania zawiadomieniem o sprzedaży pojazdu. Zawiadomienie wysłałem ze strony internetowej link4 wraz ze skanem umowy sprzedaży. I to dla mnie jest XXI wiek a nie mętne tłumaczenia cyfry wynikające z postanowień regulaminu którym powinien zainteresować UOKiK. Posługując się tokiem rozumowania cyfry, ktoś mógłby mi zrobić kawał i pozbawić ochrony ubezpieczeniowej z OC posiadacza pojazdu. Tyle że konsekwencje braku ubezpieczenia OC są jednak o wiele poważniejsze niż nieprawidłowe wypowiedzenie umowy abonenta cyfry za 63,90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 @Willibald Dziwne ze Ty masz okres wypowiedzenia 3 miesiace a ja miesiac. I jesli chodzi o scislosc to w CP po przejsciu umowy na czas nieokreslony okres wypowiedzenia umowy rozniez wynosi 3 miesiace. Jesli nie pasowaly Ci postanowienia regulaminu to nietrzeba bylo go podpisywac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willibald Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 1 miesiąc wypowiedzenia przed zakończeniem okresu minimalnego można by jeszcze zrozumieć. Natomiast 3 miesiące wypowiedzenia przy umowie na czas nieokreślony to już moim zdaniem lekka przesada przy umowach konsumenckich. W warunkach oligopolu konsumentom narzuca się skrajnie niekorzystne warunki umów i to jest ewidentny przykład. A czy mogłem podpisać nie to już moja osobista sprawa. Kilka lat temu miałem b. słaby dostęp do naziemnej telewizji (i nadal taki jest) i tylko oferta satelitarna wydawała się być alternatywą. Dlatego podpisałem umowę. Od tego czasu jednak trochę się zmieniło i taką alternatywą jest już telewizja na kartę. Zast5anawiam się, czy tego trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia nie można zakwalifikować jako niedozwolonej klauzuli umownej o funkcji podobnej do kary za zerwanie umowy przed zakończeniem okresu minimalnego. Swoją drogą ciekawy jestem, cze w Francji w umowach z konsumentami też obowiązuje 3 miesięczny okres wypowiedzenia umowy, która przekształciła się w umowę na czas nieokreślony? A może Polska to jednak dziki kraj i np. cyfra może wszystko, nawet wmawiać klientowi, że jego wypowiedzenie wysłane listem poleconym nie doszło do jego wiadomości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Już Ci pisałem, że jeśli masz potwierdzenie nadania listu poleconego, to Cyfra uwzględni datę z tego potwierdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2r Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 "Super ofertę" właśnie dostałem - paczka HBO do końca kwietnia za 1pln, a później 29,9pln... Umowa mi się kończy 31 maja, nie maja mojego wypowiedzenia (jeszcze ), to liczą, że zostanę i będę płacił. Na moją odmowę i prośbę o ofertę przedłużeniową, takiej nie dostałem, tylko nr na infolinię.... Ja rozumiem, mają sprzedać akurat ten produkt, ale co jej szkodzilo przełączyć mnie do działu utrzymania klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolo-mit Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Oferta "rabatowa" kończy mi się w maju / komfortowy+ canal+/ Od czerwca pełna stawka. Okres Minimalny upływa 31 grudnia 2010. Sprzęt własny. Jedyną własnością Cyfry + jest karta w slocie. Macie jakieś poważne propozycje i przebyte doświadczenia z Cyfrą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadprince Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 dolo-mit, nie ma opcji, żeby wejść teraz w nową umowę. Najwcześniej we wrześniu. @r2r Telefon DOA: 22 310 45 65 pn-sob 9-21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jestem ciekawy, kiedy mnie Cyfra+ zacznie "nękać", w celu zaprezentowania mi oferty (moje wypowiedzenie zarejestrowane już w systemie) . Kolega @deadprince pisał, że w kwietniu będą obdzwaniać ludzi, którym umowa wygasa w lipcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoslaw Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Dzwonila do mnie wlasnie cyfra i zaoferowala mi Canal+ i HBO za 39 PLN przez 6 miesiecy . No musze pochwalic ich za atrakcyjne oferty dla stalych klientow . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piomaz87 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jest to dobra oferta czasami można wynegocjować atrakcyjne warunki przedłużenia umowy wystarczy trochę dobrej chęci po obu stronach. Mam takie pytanko czy ktoś może wie jak ktoś ma na wynajem dekoder SD i ważną umowę czy byłaby możliwość wynajęcia Tunera HD za 0zł lub chociaż za 10zł przypuszczam że nie ale tak z ciekawości dla zorientowanych pytam dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek51 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Mnie dzisiaj zaproponowali przedłużenie pakietu komfort+ + canal plus (taki mam ) za 73zł na 18 miesięcy. W promocji dla nowych abonentów taki sam pakiet kosztuje na 18 miesięcy 64,80 zł. Wg mnie dalej liczą na idiotów. Wypowiadając umowę mam to samo za 10 zł taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piomaz87 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Moim zdaniem bez większego trudu wynegocjujesz 64,80 tylko musisz sam to zaproponować w moim przypadku było podobnie daj znać jak sytuacja się rozwinie ale lepiej jest chyba przedłużyć na tych zasadach dla nowych klientów niż rozwiązywać i podpisywać na nowo pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadprince Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jestem ciekawy, kiedy mnie Cyfra+ zacznie "nękać", w celu zaprezentowania mi oferty (moje wypowiedzenie zarejestrowane już w systemie) . Kolega @deadprince pisał, że w kwietniu będą obdzwaniać ludzi, którym umowa wygasa w lipcu. Nie napisałem, że będą obdzwaniać, tylko że była taka sytuacja, a to różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal111 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Ja właśnie przedłużyłem umowę która mi wygasa w czerwcu na 18 miesięcy pakiet Komfortowy za 44,90 zł. Akurat się skończy w grudniu w przyszłym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Przedluzylem umowe w grudniu w promocji z TV. Mimo to juz 5 razy odebralem z cyfry podczas ostatnich 2 - 3 tygodni telefon z propozycja przedluzenia umowy. Za kazdym razem musze tlumaczyc ze przecie juz mam przedluzona i to powinno byc widoczne w systemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vabasto12 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam, chciałbym zasięgnąć Waszej rady, obecnie mam podstawowy+, Canal+HBO, Premium HD i 5xHD, wynajem pvr za 110,80/m-c. Umowa kończy się z końcem lipca, czego mogę się spodziewać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi