Skocz do zawartości

Opcja 48h w Cyfrze +


Tazz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Włącza bez problemu, kanał HD jest w pakiecie razem z extra i family w SD :)

Błędnie prędzej napisałem, oprócz Cinemaxów też Filmboxy były, sorry.

 

PS: Ja jednak bym brał Cinemax, teraz mam full i powiem ci że na filmboxa nie ma kompletnie nic, a na Cinemaxach trafiają się perełki przed emisją w HBO :)

 

@Keers: Pakiet filmbox włączają bez problemu, włącznie z filmboxem HD który jest w pakiecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, zamówiłem wczoraj opcje 48h na dołączenie pakietu optimum na weekend konsultant poinformował mnie że ta opcja będzie dostępna dopiero w przyszły weekend ze względu na system który musi to zatwierdzić bla bla.. a dziś patrze i programy z optimum działają :D czyli konsultant albo myślał że wczoraj była sobota albo jakiś młody i niedouczony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że po ostatnim przedłużeniu Umowy brak jest możliwości skorzystania z wspomnianego projektu.

 

Obecnie ma Pan możliwość dołączenia opcji HBO HD w standardowej cenie 27 zł miesięcznie.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

To ciekawe, bo w sierpniu skorzystałem z opcji 48h, a to już było 3 miesiące po przedłużeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto dzisiejszy mail od cyfry:

 

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż zgodnie z Pana

życzeniem, kanały HBO będą Panu bezpłatnie udostępnione w najbliższy

weekend, tj. 24-25.12.2011 roku. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że po ostatnim przedłużeniu Umowy brak jest możliwości skorzystania z wspomnianego projektu.

 

Obecnie ma Pan możliwość dołączenia opcji HBO HD w standardowej cenie 27 zł miesięcznie.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Dostałem podobną odpowiedź ciekawe czy warto próbować jeszcze raz prosić o opcję 48h,jeśli ktoś przechodzil przez podobną historię to niech napisze.Może to zależy od konsultanta,na kogo się trafi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed chwilą dzwoniłem, i najpierw otrzymałem informację że opcji 48h już nie ma. Kiedy poinformowałem panią, że śledzę jedno z for internetowych na którym osoby aktywują tą opcję, to nagle okazało się że jednak można to włączyć. Trochę dziwna polityka cyfry+ powinni bez problemu uruchamiać tą usługę. W końcu wiele osób może zdecydować się na późniejsze wykupienie pakietu. I dodatkowo u mnie okazało się, że nie muszę czekać na następną sobotę i niedzielę. Wyższy pakiet powinien być dostępny jutro i pojutrze :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...