Feniks1983 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Nie tylko premium, bo mozna tez posmakowac wyzszego pakietu (Kompakt--->Optimum na przyklad). Nie wiem czy ktos nie dopelnil ale sam juz 3 razy korzystalem z Opcji 48h i nigdy mi sie nie zdarzylo aby ktos zadzownil i zaproponowal mi dana opcje lub podwyzszenie pakietu na stale wiec chyba jednak haczykow nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Haczyk weźcie w "". Zasada jest podobna jak w obecnej promocji od 15 stycznia. Dać posmakować czegoś więcej, aby kogoś skusić na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Ale to już jest decyzja abonenta czy skorzysta na stałe z pakietu/opcji czy nie. Nie ma w cyfrze zasady że abonenci którzy korzystają z akcji 48H są obdzwanianii z propozycją upgrade'u. Jeśli komuś się spodoba to dzwoni i zmienia pakiet/podłącza opcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazz Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Ja korzystałem z tej opcji już 4 razy, i nigdy nie zdarzyło mi się aby ktoś do mnie dzwonił w sprawię dodania dodatkowych pakietów lub zmienienia opcji abonamentowej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztel Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Ja korzystałem z tej opcji już 4 razy, i nigdy nie zdarzyło mi się aby ktoś do mnie dzwonił w sprawię dodania dodatkowych pakietów lub zmienienia opcji abonamentowej.. W ramach 48h wziąłem HBO 25 i 26 grudnia. Już 28 grudnia miałem telefon od Cyfry z próbą namówienia mnie do wzięcia HBO na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 W ramach 48h wziąłem HBO 25 i 26 grudnia. Już 28 grudnia miałem telefon od Cyfry z próbą namówienia mnie do wzięcia HBO na stałe. I właśnie tak to powinno wyglądać w każdym przypadku i o tym wcześniej pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazz Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Ja korzystałem z tej opcji już 4 razy, i nigdy nie zdarzyło mi się aby ktoś do mnie dzwonił w sprawię dodania dodatkowych pakietów lub zmienienia opcji abonamentowej.. W ramach 48h wziąłem HBO 25 i 26 grudnia. Już 28 grudnia miałem telefon od Cyfry z próbą namówienia mnie do wzięcia HBO na stałe. Ja zanim jeszcze wziąłem opcje 48h to dostałem taką propozycje chyba 2 razy Pierwsza dotyczyła HBO, następna podwyższenia pakietu , ale przecież cyfra nie śpi i wyrywkowo wybiera sobie abonentów aby ich kusić dodatkowymi kanałami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opcja 48h jest ok-właśnie dzisiaj będe dzwonił o HBO na weekend 15-16.02.2011 Chyba 15-16.01.2011 Ja też mam takie plany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edd Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Ale nie wiem czy jest sens obecnie włączać opcję 48h skoro od 15 stycznia wchodzi przecież promocja dzięki której wszystkim podniosą pakiety na 1 miesiąc. Rzecz jasna zależy jaki kto ma pakiet, bo niekoniecznie dostanie się to co by się chciało. Ale lepiej opcję 48h zachować na czas po promocji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 W ten weekend na HBO będą Kac Vegas i 2012. Mam pakiet Kompakt HD, więc podniosą mi na Optimum HD, a tam HBO nie ma. Więc i tak spróbuję wziąć HBO na ten weekend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olis Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Tak, ale nie każdemu włączą Prestiż HD na miesiąc wraz z HBO, niektórym podniosą pakiet tylko do Optimum (HD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zamówiłem w czwartek HBO na ten weekend i nie świeci niestety Co robić, dzwonić, pisać maila? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edd Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Spróbuj najpierw przesłać ponownie uprawnienia na kartę. Zaktualizuj listę programów... no a później dzwoń. Nie ma to jak na telefon załatwiać takie sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Mam jeszcze taką wątpliwość, ale rozumiem, że kanały w ramach projektu 48 h wyłączane są automatycznie, nie trzeba specjalnie dzwonić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_73 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 nie trzeba dzwonić, kanały są wyłączone z automatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Już drugi tydzień z rzędu nie włączyli mi HBO. Poprzednio odpisali na reklamację, że awaria serwera odpowiedzialnego za przesyłanie uprawnień. Teraz to samo? A może oni cichaczem wycofują się z tego projektu bo za dużo ludzi już korzysta? PS. tylko nie odpisujcie abym zreaktywował kartę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys19 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 W czwartek zamówiłem Canal + w opcji 48h. Pani na infolinii stwierdziła, że w związku z przełomem miesiąca opcja zostanie włączona 5 lutego. @andyg może właśnie dlatego u Ciebie nie świeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryl4 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Dwa tygodnie temu zamówiłem C+ na weekend. Niestety nie został włączony. Wykonałem wiele telefonów do Cyfry, przesyłali mi kilkakrotnie uprawnienia, niestety nic to nie dało. Moja reklamacja została uwzględniona i przedwczoraj poinformowano mnie, że zostanie mi włączony C+ na pięć dni. Jak można się było spodziewać nie został włączony, znów dzwoniłem, znów zostały mi uprawnienia przesłane.... i dalej nic. Poradzono mi, abym poszedł do dystrybutora i wymień kartę. Czy rzeczywiście nie ma innego wyjścia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migel88 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Nie nie ma. Zmień na nową kartę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 w takiej sytuacji trzeba przełączyć na kanał 20 i trzeba poczekać az pojawi sie obraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Taaa, jeszcze jakaś mądra rada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Dwa tygodnie temu zamówiłem C+ na weekend. Niestety nie został włączony. Wykonałem wiele telefonów do Cyfry, przesyłali mi kilkakrotnie uprawnienia, niestety nic to nie dało. Moja reklamacja została uwzględniona i przedwczoraj poinformowano mnie, że zostanie mi włączony C+ na pięć dni. Jak można się było spodziewać nie został włączony, znów dzwoniłem, znów zostały mi uprawnienia przesłane.... i dalej nic. Poradzono mi, abym poszedł do dystrybutora i wymień kartę. Czy rzeczywiście nie ma innego wyjścia? Witam. Pomoże tylko i wyłącznie wymiana karty (jak mniemam posiadasz starą wersję z szarą szatą graficzną). Pozdrawiam, Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszks Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Czy po ostatniej zmianie pakietów,ta usługa nadal jest aktualna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra116 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Tak, opcja nadal dostępna. W zeszłym tygodniu bez problemu wziąłem opcję HBO do mojego pakietu optimum HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryl4 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Dwa tygodnie temu zamówiłem C+ na weekend. Niestety nie został włączony. Wykonałem wiele telefonów do Cyfry, przesyłali mi kilkakrotnie uprawnienia, niestety nic to nie dało. Moja reklamacja została uwzględniona i przedwczoraj poinformowano mnie, że zostanie mi włączony C+ na pięć dni. Jak można się było spodziewać nie został włączony, znów dzwoniłem, znów zostały mi uprawnienia przesłane.... i dalej nic. Poradzono mi, abym poszedł do dystrybutora i wymień kartę. Czy rzeczywiście nie ma innego wyjścia? Witam. Pomoże tylko i wyłącznie wymiana karty (jak mniemam posiadasz starą wersję z szarą szatą graficzną). Pozdrawiam, Adam Jak się okazało wymiana karty nie była wcale konieczna. Nie chciało mi sie tego robić dla kilku dni z kanałem, więc odpuściłem. Po jakimś czasie okazalo sie, ze został mi przyznany canal plus na cały miesiąc! I uprawnienia same sie pobraly bez niczyjej interwencji. Dowiedziałem sie o tym przypadkiem przerzucajac kanały. Podsumowując, karta była dobra, a wszystkie zapewnienia konsultantów o konieczności jej wymiany błędne, dostałem niezły gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi