Skocz do zawartości

Moduł CAM Cyfrowego Polsatu - Wielki Przekręt!


Prospero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupując moduł Cyfrowego Polsatu na własność (cena 199zł) uważałem, że po okresie promocyjnego oglądania pakietów (w sumie 4m-c) będę mógł kontynuować oglądanie na zasadach doładowania bądź podpisać porozumienie na interesujący mnie pakiet tu zaznaczam, ze interesował mnie praktycznie cały pakiet włączając w to ich drogie kanały w stylu HD. Jakie było moje zdziwienie, gdy, po telefonie na infolinie uzyskałem informację, że jest dla mnie propozycja, ale tylko na pakiet familijny (w buty niech sobie go wsadzą) a system nie przepuszcza żadnego wyższego pakietu. Po interwencji u sprzedawcy uzyskałem informacje, że nie powinno być problemu z podpisaniem porozumienia na pakiet Familijny SuperFilm + kanały HD. Teoretycznie. W praktyce mija miesiąc mojej walki z tą złodziejską firmą, która raz przeprasza i proponuje podpisanie umowy na owy pakiet, po czym po chwili przeprasza ponownie, gdyż system nie zezwala na taką umowę!!! Zalecają czekać! Ale pytam się ile? Zaraz będzie drugi miesiąc jak nie mam TV (od CP). Odp. Może Pan oglądać familijny! Ile można tłumaczyć, że NIE chcę familijnego gdyż to samo mam w C+ (no prawie) a abonament w CP traktuję, jako uzupełnienie oferty Cyfry+. Taki klient jak ja, który chce dobrowolnie płacić za całą ich szmacianą platformę jest traktowany gorzej niż (tu mi brak określenia). Przyszedł mi do głowy inny pomysł otóż podpisanie porozumienia w autoryzowanym punkcie. Warunek…. Familijny a po 24h upgrade do wyższego a kanały HD z infolinii. Jakie było zdziwienie sprzedawcy jak po podpisaniu umowy zadzwonił do mnie następnego dnia i zachęcał do odstąpienia od umowy gdyż on nie może mi podwyższyć pakietu! To jest jakaś paranoja!! Co z tym fantem zrobić? Gdzie iść!? Komu przetrzepać skórę!? Pomóżcie!! Doradźcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie są zasady abonamentu w Polsacie i nic na to nie poradzisz. To że tego nie wiesz niekoniecznie jest czyjąś winą. Niestety żeby mieć cos więcej - trzeba mieć też familijny. Proponuję przekształcić umowę cyfry + na multipakiet a wziąc pakiet familijny + coś jeszcze. Ewentualnie kupić drugi moduł pre-paid i go aktywować. Myslę że kolega dał ten tytuł z przekrętem trochę na wyrost. Poza tym temat o module jest juz założony .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pakiet familijny to pakiet wyjściowy do wszystkich innych wyższej klasy "bajerów", dla mnie i chyba dla większości akurat ten detal w ofercie CP był dość logiczny 8)

 

ja wzialem na module CP familijny + ten chyba relax mix (koło 60zł razem) bo wiele programów z CP (jak np. Polsat, Polsaty Sport, Futbol, BBC knowledge, BBC.... itp.) nie ma w C+

 

dodatkowo wzialem w promocji C+ z podstawowym i Canal Plusami (koło 55zł) gdzie mam np. te programy ktorych nie ma CP a lubie oglądać jak Nat Geographic Channel, Planete, Ale Kino.... no i 5x Canal+

 

Razem masz 115zl na miesiąc i masz full wypas więcej niż oferują kablówki za podobne pieniądze (np. UPC, Aster, Multimedia, Vectra tyle dobrych kanałów nie dadzą :jupi: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tego nie kapuję. Osobiście aktywowałem na module familijny + relax mix i wszystko chodzi już dwa lata. Jeżeli zasady są takie, że trzeba mieć pakiet podstawowy do wyższych pakietów, to trzba to zaakceptować a jeżeli komuś się to nie podoba to nie kupuje nic. U konkurencji zresztą jest to samo zawsze musi być jakiś pakiet podstawowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kolei..

 

1) podpisujesz na pakiet Familijny

2) minimalny czas operacji [w celu podpisania porozumienia na wyższy kanał] to 7 dni.

3) Czyli ósmego dnia podpisujesz porozumienie na wyższy pakiet (warunkiem jest dostarczenie poprzedniego porozumienia do dystrybutora przez APS w czasie tych 7 dni)

4) Opcje HD - wyłącznie przez infolinię

 

5) czytać forum ;]

 

6) idź przywal sprzedawcy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kolei..

 

1) podpisujesz na pakiet Familijny

2) minimalny czas operacji [w celu podpisania porozumienia na wyższy kanał] to 7 dni.

3) Czyli ósmego dnia podpisujesz porozumienie na wyższy pakiet (warunkiem jest dostarczenie poprzedniego porozumienia do dystrybutora przez APS w czasie tych 7 dni)

4) Opcje HD - wyłącznie przez infolinię

 

5) czytać forum ;]

 

6) idź przywal sprzedawcy :mrgreen:

prawie Ci sie udalo prawidlowo odpowiedziec:)

 

Niestety, w CP wyglada to tak nie inaczej. APS moze uruchomic prepaida ale dopiro po jakims czasie od zakonczenia okresu promocyjnego (ok 2 tyg). jesli nadal nie mozna to najlepiej sie skontaktowac z infolinia i przez nich mozna uruchomic pakiet familijny (niestety na wyzszy nie mozna odrazu go odpalic....:/) jak juz bedziesz mial pakiet familijny idziesz do APSu i podpisujesz na dodatkowy HBO lub RX i potem znow po ok 2tyg znow zwiekszasz o HBO lub RX (w zaleznosci co pierwsze sobie wlaczyles). Kanaly HD tylko przez infolinie.

 

Bzdura jest, ze "ósmego dnia podpisujesz porozumienie na wyższy pakiet (warunkiem jest dostarczenie poprzedniego porozumienia do dystrybutora przez APS w czasie tych 7 dni)". Takie glupoty [beep]a na infoliniach i potem przylaza do APSu i wykrzykuja, ze to wina sprzedawcy. Bzdura nie stej ziemi.

 

A przywalic sprzedawcy nie radze, pewnie odda;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, bo ja sam sobie prepaida aktywowałem 3 dni po okresie gratisu :) [FTA --->> Mini, ale dekoder, nie moduł]

Odbijam piłeczkę - spotkałem się już wiele razy z tym - siedem dni jest standardem (może nie każdy o tym wie[przykład 1 post], ale to jest oficjalna informacja) [nie minął minimalny okres od poprzedniej zmiany....] - w tym czasie nic nie można podpisać. Dlatego napisałem ósmego dnia i się tego trzymam bo tego dnia mogłem sobie już zwiększyć pakiet. Z prepaidami jest taka sytuacja - mimo iż jest już zatwierdzona zmiana pakietu z FTA --> XXXX to pismo musi faktycznie dotrzeć do dystrybutora. Telefonowanie w celu aktywacji pakietu na infolinię (dla dystrybutorów) mija się z celem - jedyna odpowiedź to, że nie mają umowy zarejestrowanej w systemie (nie ma papierów), ba nawet sygnału ponowić nie mogą :)

 

Piszę z doświadczenia, bo wiem jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w miare szybko udalo Ci sie aktywowac, ja mialem przypadki, ze trzeba bylo czekac i 2tyg.

 

Chodzi mi o odsylanie do dystrybutora, a co on ma do puszczania aktywacji itp? APS wysyla do dystrybutora, a dystrybutor do CP. zwykle caly cykl trwa ok 3tyg wiec nie wiem co niby dystrybutor ma do aktywacji pakietow itp. robi to CP. Dlatego gadanie na infolinii, ze nie maja jeszcze zarejestrowanej umowy to bzdura. Przynajmniej tak jest z tego co sie dowiadywalem, ale CP to jedna wielka tajemnica wiec czort ich wie co oni tam wyprawiaja;)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dyskusja rozgorzała .... :)

 

Dzięki pomocy redakcji SatKuriera już dziś otrzymałem dostęp do pełnego pakietu CP. Można!? Można! Osobiście zadzwonił do mnie kierownik CallCenter CP i załatwił sprawę w 5 min. To jest podejście! Ja walczyłem od jakiegoś już czasu bo od września nie miałem dostepu do oferty CP a dziś mamy już 24 września a umów się doprosić nie można było a sam familijny jest mi do niczego.

Dobrze wiem, że aby mieć coś więcej trzeba mieć i niższe pakiety ale .... proponowali tylko falilijny bez możliwości dokupiernia dodatków. Dziś a raczej wczoraj dostałem całą ofertę od razu. I tu po raz kolejny wielkie podziękowania dla redakcji SatKuriera za interwencje w CP w mojej sprawie! Co do to tematu na wyrost to uważam, że jest to przekręt bo bzdurą jest brak możliwości zamówienia od razu tego co się chce! Co 8 dni coś zmieniać? Może da radę może nie... za nim doszedł bym do pełnego pakieru to pewnie święta by mnie zastały a tak już mam :) Procedury są chore i tyle. Normalnie na własny moduł nie chca dać żadnej promocji pewnie najlepiej nowy ale bez jaj za coś dałem te 199zł a walczyłem o swoje dla zasady!

 

PS. Sprzedawca najmniej tu winny....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dyskusja rozgorzała .... :)

 

Dzięki pomocy redakcji SatKuriera już dziś otrzymałem dostęp do pełnego pakietu CP. Można!? Można! Osobiście zadzwonił do mnie kierownik CallCenter CP i załatwił sprawę w 5 min. To jest podejście! Ja walczyłem od jakiegoś już czasu bo od września nie miałem dostepu do oferty CP a dziś mamy już 24 września a umów się doprosić nie można było a sam familijny jest mi do niczego.

Dobrze wiem, że aby mieć coś więcej trzeba mieć i niższe pakiety ale .... proponowali tylko falilijny bez możliwości dokupiernia dodatków. Dziś a raczej wczoraj dostałem całą ofertę od razu. I tu po raz kolejny wielkie podziękowania dla redakcji SatKuriera za interwencje w CP w mojej sprawie! Co do to tematu na wyrost to uważam, że jest to przekręt bo bzdurą jest brak możliwości zamówienia od razu tego co się chce! Co 8 dni coś zmieniać? Może da radę może nie... za nim doszedł bym do pełnego pakieru to pewnie święta by mnie zastały a tak już mam :) Procedury są chore i tyle. Normalnie na własny moduł nie chca dać żadnej promocji pewnie najlepiej nowy ale bez jaj za coś dałem te 199zł a walczyłem o swoje dla zasady!

 

PS. Sprzedawca najmniej tu winny....

 

 

Widać że można ....

 

Może redakcja podpowie co należy zrobic aby przyspieszyc proces zmiany abonamentu na wyższy w krótszym terminie niż 7 dni + 28 dni na kanały HD ;-)

 

Jestem w podobnej sytuacji.. prepaid sie skonczył .. na drugi dzień podpisałem umowe na Familijny.... i teraz czekam na kolejna mozliwość zmiany abo a pozniej na rozmowe z konsultantem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie w każdej sytuacji da się pomóc - są jakieś proceduralne ustalenia w Cyfrowym Polsacie, niektóre dość dziwne, ale są, nie wszystko da się przeskoczyć, ale akurat sytuacja użytkownika @Prospero była szczególna, bo chciał płacić, a (pisząc obrazowo) Cyfrowy Polsat nie chciał jego pieniędzy - paranoja jakaś ;) Interweniował z tego co mi wiadomo osobiście nasz Redaktor Naczelny, p. Janusz Sulisz ;)

 

Myślę, że ogólnie temat jest bardziej złożony i wymaga nie pojedynczych interwencji, a po prostu ogólnej zmiany zasad w kwestii zwiększania pakietów na modułach (problem dotyczy tylko modułów? prepaid?). Zmiany w górę nie powinny być w żaden sposób "reglamentowane", bo to oznacza po prostu, że ktoś chce płacić - dodatkowa kasa. Tymczasem z tego co widzę to trzeba nie dość, że zgłaszać takie sprawy z odstępem, to dodatkowo pojedynczo (jeśli dobrze zrozumiałem informacje z tego wątku). Nie widzę żadnego sensownego i logicznego wytłumaczenia czemu tak jest to zrobione.

 

Co do kwestii zmiany abonamentu na wyższy i okresu, w jakim to następuje - można napisać na redakcja [malpka] satkurier.pl, opisując szczegółowo swoją sytuację, ale zastrzegam, że nic obiecać nie możemy ;) Akurat sam powiem, że byłem pozytywnie zaskoczony jak szybko Cyfrowy Polsat zadziałał w sprawie @Prospero po naszym zgłoszeniu - za to duży pozytyw, starają się rozwiązywać problemy na korzyść klienta i to się chwali :brawo: Aczkolwiek z pewnością byłoby lepiej, gdyby udało się to załatwić od razu podczas pierwszego telefonu klienta na infolinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

Myślę, że ogólnie temat jest bardziej złożony i wymaga nie pojedynczych interwencji, a po prostu ogólnej zmiany zasad w kwestii zwiększania pakietów na modułach (problem dotyczy tylko modułów? prepaid?). [...]

To chyba dotyczy ( na szczęście) tylko modułów prepaid. Ja mam moduł na umowę i nie mam takich problemów z płaceniem za wyższe pakiety. Płacę w iCOK za wyższy pakiet i na drugi dzień mam go włączony.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wygląda na to, że chodzi tylko o prepaidy i jest tak, bo zmiana pakietów jest powiązana z okresem płatności. Myślę, że rozumiem temat. Pogadamy o tym w redakcji i wyślemy takie bardziej ogólne zapytanie czy da się to zmienić, czy tak musi być, bo jest jakiś istotny powód, który to uniemożliwia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam moduł i mam umowe na 2 lata mam pakiet mini max.

Chce przejść na familijny i nie mogę.

Następna płatność mam pakiet w maju 2010 i dopiero wtedy moge przejść.

Tak mi powiedzieli na info polsatu.

masakra :o:/ mam nadzieję że SatKurier da rade coś w tej sprawie poprawić, bo to co z prepaidami CAM robi CP to bezsens :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam moduł i mam umowe na 2 lata mam pakiet mini max.

Chce przejść na familijny i nie mogę.

Następna płatność mam pakiet w maju 2010 i dopiero wtedy moge przejść.

Tak mi powiedzieli na info polsatu.

 

Zobacz na zestawienie płatności - ile masz tam gratisu (darmowe miesiące za 0zł) - do tego czasu nic nie zwiększysz.

 

Dodatkowo od 28.09 są nowe opcje upgrade z FTA i Mini - więc dodatkowo zamotane teraz :)

Nawet ja nie ogarniam, dla mnie jest 15 opcji, ale nie ma pakietu Mini Max, inna osoba znowuż ma Mini Max, ale tylko 6 opcji :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...