Skocz do zawartości

Nowy TV i problem z UPC Modul CAM oraz wpychanie na sile dekoderow


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na wstepie chcialem napisac ,ze jestem laikiem w tych sprawach.

Udalo mi sie kupic w dobrej cenie TV malo znanej marki UNITED ktory posiada min modul cam cl+ /4k i chcialem go uruchomic w sieci upc
Bardzo mi sie podoba idea nie montowania dekoderow.

Zamowilem technika z upc z oferta TV ale niestety na wstepie pan technik odrazu krzyknal ,ze nie zna modelu i bedzie trzeba montowac dekoder.Na moje pytanie zeby chociaz sprawdzil czy modul dziala powiedzial,ze nie bedzie marnowal czasu.
Poprosilem na infolini o zmiane technika ale sam sie zastanawiam co robic bo chcialbym uzywac modulu CL+ bez dekoderow.
Szukac jakichs alternatyw ? Vectra,boxplusy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, że technik nie sprawdził nawet czy telewizor będzie działać z kanałami niekodowanymi z sieci UPC. Jest ich ponad 30. Wygląda na to, że mu się po prostu nie chciało.

Wystarczy prawidłowo wyszukać programy. Tu jest taki poradnik:

https://anteny.zgora.pl/poradnik/jak-wyszukac-kanaly-tv-kablowej-upc-play

 

Najczęściej na liście programów będą też kanały kodowane a wtedy tylko włożyć moduł i czekać na aktywację...

Edytowane przez DanielK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, zaraz, bo coś przeoczyłem. Co to oznacza " UNITED ktory posiada min modul cam cl+ /4k" ??? Telewizor posiada moduł CI czy gniazdo na modul CI? Coś pomyliłeś. U mnie technik był trzy razy bo przy dwóch pierwszych przynosił dekoder a ja chciałem moduł. Mam jeden Samsung nie certyfikowany przez UPC i w umowie zrobiono mi dopisek, że biorę na siebie wszelkie usterki. Nic się od kilku lat nie dzieje. Możesz zaryzykować i wziąć moduł w ciemno bo na 99% będzie wszystko działało.  Jeśli masz już podłączony kabel to najprościej pożyczyć od kogoś moduł CI i sprawdzić. Z jakiego miasta jesteś?

Edytowane przez MAVERIC
Odnośnik do komentarza