Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, LorDx napisał:

wysycisz łącze będziesz mieć problem :-) 

Też właśnie trochę się boję że może ciąć i buforować.

Chodź z Netflixem nigdy nie miałem żadnego problemu ale myślę że jest stabilniejszy i nie potrzebuje dużej prędkości.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się w aplikacji canal+ online (WebOS od LG)  jakimś cudem uruchomić LiveTV (w Skandynawii)

 

e0a8d7e163befcf0gen.jpg

 

...ale po wejściu w jakikolwiek kanał mam informację :

 

f22a7bab0d9c08b2gen.jpg

 

Sprawdziłem ze 100 programów i we wszystkich podobna informacja.

 

Jak się ma w tej sytuacji informacja :

https://pl.canalplus.com/online-za-granica

https://pl.canalplus.com/pomoc/czy-moge-korzystac-za-granica

 

Dodam, że abonament zarejestrowany w Polsce i opłacany z polskiego konta wg. spełnienia zasad.

Konsul coś tam niby zresetował ale problem ciągle ten sam :/

Ktoś używa c+ za granicą? 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, listek2000 napisał:

Udało mi się w aplikacji canal+ online (WebOS od LG)  jakimś cudem uruchomić LiveTV (w Skandynawii)

 

e0a8d7e163befcf0gen.jpg

 

...ale po wejściu w jakikolwiek kanał mam informację :

 

f22a7bab0d9c08b2gen.jpg

 

Sprawdziłem ze 100 programów i we wszystkich podobna informacja.

 

Jak się ma w tej sytuacji informacja :

https://pl.canalplus.com/online-za-granica

https://pl.canalplus.com/pomoc/czy-moge-korzystac-za-granica

 

Dodam, że abonament zarejestrowany w Polsce i opłacany z polskiego konta wg. spełnienia zasad.

Konsul coś tam niby zresetował ale problem ciągle ten sam :/

Ktoś używa c+ za granicą? 

 

 

 

 

 

W skandynawi czyli gdzie? Jak w  Norwegi nie będzie działać normalnie. Tylko przez VPN

 

Używam w całej UE i problemu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, prosiłbym o poradę. Kupiłem tv Philips 55' PUS7956 i po podłączeniu gdy włącze mecz na żywo na c+ online momentami obraz idzie idealnie płynnie, a momentami lekko klatkuje (wrażenie jakby spadało do 30fps). Dodam że mecze na żywo np. na youtube idą płynnie bez żadnych zacięć, klatkowan. Wniosek wysuwa się ze coś z apka c+ jest nie tak, ale na innym tv Samsung (tizen) i starym Sony (MiBox) idzie wszystko dobrze. Ma ktoś jakiś pomysł w czym problem, czy po prostu czekać na aktualizacje c+ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa wam aplikacja normalnie? Wstałem właśnie na US Open, włączam na pewniaka przez apkę w TV, a tam brak dostępu do jakiejkolwiek Live TV. Myślę sobie, że no trudno, znowu ta apka na WebOS nawala, odpalę na komórce na Androidzie: to samo. Załączam na komputerze na przeglądarce: kurde to samo, żaden kanał Live TV nie działa. Treści VOD działają wszędzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...