t0tti89 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 u mnie od jakiegoś czasu strasznie spadła prędkość połączenia w aplikacji, tnie, obraz jest tragiczny, nie jest to wina internetu bo gdzie indziej typu youtube, netflix wszystko śmiga normalnie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Podłącz pod np router z telefonu. Będziesz wiedział, czy to wina internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabl001 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Panowie chciałbym dołączyć do canal+ online z netflixem. Kupić najpierw sam canal+, a później dołączyć obecne konto netflix czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 @pabl001 Chcesz ofertę online. , a nie sat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz899 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Witam Czy prędkość internetu 10mb/s będzie wystarczające do odbioru pakietu Canal Plus online, czy może być trochę za mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Będzie ok. Mówią ze i 8 starczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz899 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 (edytowane) Godzinę temu, mikoko napisał: Mówią ze i 8 starczy. Dzięki.;) To chyba się na to zdecyduję jako uzupełnienie do pakietu M w Cyfrowym Polsacie Edytowane 29 Sierpnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Godzinę temu, mariusz899 napisał: Witam Czy prędkość internetu 10mb/s będzie wystarczające do odbioru pakietu Canal Plus online, czy może być trochę za mało? wysycisz łącze będziesz mieć problem nie będzie to stabilne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz899 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 (edytowane) 28 minut temu, LorDx napisał: wysycisz łącze będziesz mieć problem Też właśnie trochę się boję że może ciąć i buforować. Chodź z Netflixem nigdy nie miałem żadnego problemu ale myślę że jest stabilniejszy i nie potrzebuje dużej prędkości. Edytowane 29 Sierpnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 (edytowane) 8 Mbps to na start, a przy transmisji live przynajmniej drugie tyle na jako zapas na bufor. Edytowane 29 Sierpnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udało mi się w aplikacji canal+ online (WebOS od LG) jakimś cudem uruchomić LiveTV (w Skandynawii) ...ale po wejściu w jakikolwiek kanał mam informację : Sprawdziłem ze 100 programów i we wszystkich podobna informacja. Jak się ma w tej sytuacji informacja : https://pl.canalplus.com/online-za-granica https://pl.canalplus.com/pomoc/czy-moge-korzystac-za-granica Dodam, że abonament zarejestrowany w Polsce i opłacany z polskiego konta wg. spełnienia zasad. Konsul coś tam niby zresetował ale problem ciągle ten sam Ktoś używa c+ za granicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Pewnie nie masz weryfikacji do korzystania za granicą. W Strefie Canal+ w zakładce Dane i zgody jest napisane co musisz zrobić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 (edytowane) Dzięki , szybciej chyba na Mount Everest wejdę Edytowane 30 Sierpnia 2022 przez listek2000 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 3 godziny temu, listek2000 napisał: Udało mi się w aplikacji canal+ online (WebOS od LG) jakimś cudem uruchomić LiveTV (w Skandynawii) ...ale po wejściu w jakikolwiek kanał mam informację : Sprawdziłem ze 100 programów i we wszystkich podobna informacja. Jak się ma w tej sytuacji informacja : https://pl.canalplus.com/online-za-granica https://pl.canalplus.com/pomoc/czy-moge-korzystac-za-granica Dodam, że abonament zarejestrowany w Polsce i opłacany z polskiego konta wg. spełnienia zasad. Konsul coś tam niby zresetował ale problem ciągle ten sam Ktoś używa c+ za granicą? W skandynawi czyli gdzie? Jak w Norwegi nie będzie działać normalnie. Tylko przez VPN Używam w całej UE i problemu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Chodzi o Danię, faktycznie Norwegii nie ma w tym rozporządzeniu https://pl.canalplus.com/online-za-granica Czy to potwierdzenie wywózki śmieci to trzeba isć pod śmietnik i łapać tą ekipę o podpis czy stempel ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 11 godzin temu, Zuzia napisał: 8 Mbps to na start, a przy transmisji live przynajmniej drugie tyle na jako zapas na bufor. Miałem w pracy net DO 2mb/s ,C+ online(mecze ),HBO też śmigało bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 @Adamus ale ja pisałam o oglądaniu live w jakości Full HD, a przy 2 Mbps to będziesz miał profil SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Oki. Ale obraz i tak wyglądał super . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Obraz przy rozdzielczości 960x540 nie wygląda super. Chyba, że oglądasz na smartfonie albo tablecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Na lapku 17'' ,nie mialem powodów do narzekań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Może na 17 calach ujdzie. Bo na telewizorze to jednak trzeba korzystać z wyższych profili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boboman Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Witam, prosiłbym o poradę. Kupiłem tv Philips 55' PUS7956 i po podłączeniu gdy włącze mecz na żywo na c+ online momentami obraz idzie idealnie płynnie, a momentami lekko klatkuje (wrażenie jakby spadało do 30fps). Dodam że mecze na żywo np. na youtube idą płynnie bez żadnych zacięć, klatkowan. Wniosek wysuwa się ze coś z apka c+ jest nie tak, ale na innym tv Samsung (tizen) i starym Sony (MiBox) idzie wszystko dobrze. Ma ktoś jakiś pomysł w czym problem, czy po prostu czekać na aktualizacje c+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 "Zasługa" Androida Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boboman Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Da się jakoś to naprawić czy trzeba się pogodzić lub czekać na aktualizacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simek Opublikowano 1 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2022 Działa wam aplikacja normalnie? Wstałem właśnie na US Open, włączam na pewniaka przez apkę w TV, a tam brak dostępu do jakiejkolwiek Live TV. Myślę sobie, że no trudno, znowu ta apka na WebOS nawala, odpalę na komórce na Androidzie: to samo. Załączam na komputerze na przeglądarce: kurde to samo, żaden kanał Live TV nie działa. Treści VOD działają wszędzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.