Adamus Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) 7 godzin temu, LorDx napisał: Dziala bez problemu Edytowane 22 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chondzik Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Witam. Czy ktoś może wie dlaczego na android boxie w transmisjach live mam tylko jakość SD a na telefonie na aplikacji jakość jest najlepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zooey Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 bo nie masz l1 na android boxie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 @chondzik jakiego masz boxa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chondzik Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 8 minut temu, tyrla napisał: @chondzik jakiego masz boxa ? H96max 4k Ultra Hd RK3318 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) On nie ma żadnej certyfikacji. Oficjalnie Netflix jest max 480p, zgadza się? Wymień to coś. Już nawet tani i mułowaty Mi BOX S jest szybszy od H96 i przede wszystkim ma pełen pakiet certyfikatów i wsparcie. Edytowane 23 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 23 godziny temu, adnage napisał: U mnie na szczęście chociaż na telefonie 1080p chodzi bez problemu, no ale rzadko używam telefonu do oglądania. A myślę, że większość problemów na Windowsie rozwiązałoby stworzenie dedykowanej aplikacji - tak jak Netflix, który w aplikacji odtwarza natywnie najwyższą jakość, podczas gdy na przeglądarkach takich jak Chrome nie ma domyślnie wsparcia dla 1080p. No ale nie ma co oczekiwać, że problem szybko zostanie rozwiązany. Ewidentne błędy, które pojawiły się swojego czasu po aktualizacji apki swoją drogą, ale moim zdaniem Canal+ na urządzeniach z L3 mógłby dać przynajmniej 720p, żeby kanały telewizyjne dało się normalnie oglądać. Jako ciekawostkę dodam, że prawdziwy gigant streamingowy, FuboTV pozwala na oglądanie najpopularniejszych live sportowych w 720p/1080p na zmodyfikowanym, zrootowanym Androidzie albo pod Linuksem. 23 godziny temu, LorDx napisał: po sieci WiFi też nie działa na telefonach ? Pod Wi-Fi 2,4 i 5 GHz też nie ma 1080p mimo L1, dezaktywacji ograniczenia 3G/LTE. Jak wywnioskowałam z odpowiedzi, którą dostałam, problem ten jest znany Canal+, dotyczy niektórych urządzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Google mogło cofnąć certyfikat w związku z kradzieżą i lataniem tego certa po necie lub aktualizacja mogła go popsuć (sam producent nawalił) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisek94 Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Ktoś jeszcze ma może telewizor LG z 2018/2019 roku, żeby przetestować problem z AirPlay? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 A możesz cokolwiek zrzucić na TV za pomocą AirPlay ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisek94 Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Pewnie, nie mam żadnego problemu z rzuceniem treści na przez AirPlay. Wszystko działa, UPC TV Go, Polsat Box Go, nawet elementy VOD z C+ działają. Jedyne co nie działa to live-kanały z C+, a z nich korzystam codziennie niestety, bo dziady już 2 lata robią apkę na webOS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 4 godziny temu, flisek94 napisał: Ktoś jeszcze ma może telewizor LG z 2018/2019 roku, żeby przetestować problem z AirPlay? Rocznik 2021, wszystko można udostępnić przez AirPlay, oprócz C+ niestety. Podejrzewam, że to może być celowy zabieg. Może LG z C+ nie może się dogadać lub na odwrót. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisek94 Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Wątpię. 2 lata działało i teraz nagle nie działa? To na pewno ich błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 @flisek94 spróbuj na starszej wersji aplikacji C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisek94 Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Nie mam dostępu do takowych na iOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 (edytowane) To słabo. Ja zauważyłem ze np od pewnego czasu apka zżera znacznie więcej pamięci RAM, przez co zaczyna zacinać na urządzeniach z 1gb ram (Amazon Firestick 2021, bez 4k). Starsza wersja apki rozwiązała ten problem. Nie wiem jaki tam nasz cykl wydawniczy apki C+ na iOS, ale jeśli Twoje problemy np zaczęły się wraz z najnowszą aktualizacją, to masz przyczynę problemu. Edytowane 23 Lutego 2022 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 Na C+ online na kompie,wskoczyla mi aktualizacja oprogramowania,ale nie znalazlem nic nowego po niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 (edytowane) W dniu 22.02.2022 o 11:47, Zuzia napisał: @adnage problem jest także dla części użytkowników urządzeń mobilnych mających Widevine L1, sama zrobiłam zgłoszenie w tej sprawie do Canal +, ale to nic nie dało. Zgłaszanie tego "problemu" nic nie zmieni. Canal+ z premedytacją podniósł poziom zabezpieczeń na swojej platformie. Urządzenia na których można odtwarzać kanały TV Live w pełnej rozdzielczości 1080p muszą wspierać jednocześnie certyfikację Google Widevine Security L1 oraz Microsoft PlayReady DRM. Te wymagania dotyczą zarówno boxów z ATV, TV z ATV, tabletów, przeglądarek intern. jak i smartfonów z Android OS etc. Niższa rozdzielczość i bitrate video kanałów TV na niewielkich wyświetlaczach smartfonów nie posiadających tej certyfikacji zadowoli zdecydowaną wększość klientów. Oglądanie kanałów TV z użyciem większych tabletów, PC-tów (przeglądarek), boxów TV i telewizorów nie posiadających ww. certyfikacji nie zadowoli chyba nikogo. Dopóki Canal+ nie obniży poziomu zabezpieczeń pozostaje pogodzenie się z takimi restrykcjami, zakup certyfikowanego urządzenia lub rezygnacja z usług. Edytowane 2 Marca 2022 przez praspp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 jeszcze trochę i poza wyższym zabezpieczeniem nic im nie zostanie. Co najwyżej zabezpieczą wywrotke reklam i festiwal powtórek 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 (edytowane) 58 minut temu, praspp napisał: Zgłaszanie tego "problemu" nic nie zmieni. Canal+ z premedytacją podniósł poziom zabezpieczeń na swojej platformie. Urządzenia na których można odtwarzać kanały TV Live w pełnej rozdzielczości 1080p muszą wspierać jednocześnie certyfikację Google Widevine Security L1 oraz Microsoft PlayReady DRM. Te wymagania dotyczą zarówno boxów z ATV, TV z ATV, tabletów, przeglądarek intern. jak i smartfonów z Android OS etc. Niższa rozdzielczość i bitrate video kanałów TV na niewielkich wyświetlaczach smartfonów nie posiadających tej certyfikacji zadowoli zdecydowaną wększość klientów. Oglądanie kanałów TV z użyciem większych tabletów, PC-tów (przeglądarek), boxów TV i telewizorów nie posiadających ww. certyfikacji nie zadowoli chyba nikogo. Dopóki Canal+ nie obniży poziomu zabezpieczeń pozostaje pogodzenie się z takimi restrykcjami, zakup certyfikowanego urządzenia lub rezygnacja z usług. Masz rację, nowym poziomem zabezpieczeń przebili dosłownie wszystkich, również tych co mają bogatszy kontent i w dużo wyższej jakości. Ale zgłosiłam i każdemu to radzę, choćby po to, żeby Canal+ dostał informację zwrotną od niezadowolonych klientów. Bo samo pisanie na forum to za mało. Edytowane 2 Marca 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 Supported = wspierane, a gdzie piszę że używa tego ? to systemy dystrybucji kluczy DRM i ich podmiany w kontencie. Google ma dziury w systemie jak ser szwajcarski, nie dziwie że producenci wyrabiają licencje na inny sposób dostarczania kluczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 Ale to nie ma żadnej logiki, bo te same kanały od C+ masz na "wolnym rynku" w Playerze i Play Now, plus częściowo w Polsat Bo GO bez takich drakońskich zabezpieczeń. Do tego usługi UPC TV GO, Vectry itd. A tu nie dość, że dopiski online (ktorych w PBG np. nie ma), to jeszcze cyrki z DRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 (edytowane) A mnie już zaczyna powoli denerwować brak aplikacji C+ na Tv LG. W dodatku z telefonu, tableta znikła możliwiść udostapniania na tv. Czego oni się obawiają...? Edytowane 2 Marca 2022 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 3 godziny temu, bgmnt napisał: Ale to nie ma żadnej logiki, bo te same kanały od C+ masz na "wolnym rynku" w Playerze i Play Now, plus częściowo w Polsat Bo GO bez takich drakońskich zabezpieczeń. Do tego usługi UPC TV GO, Vectry itd. A tu nie dość, że dopiski online (ktorych w PBG np. nie ma), to jeszcze cyrki z DRM. Logika jest prosta masz zabezpieczania puszczasz kontent filmowy szybciej, brak czekasz 10 lat i patrzysz w przetargi sportowe bo możesz być wykluczony przez ich brak Podnosisz zabezpieczania na cała zawartość serwisu nie tylko na parę filmów lub 1 mecz Nie każda platforma się to to bawi wiec nie ma tu standardu, robisz tylko tylko co do czego cię zobowiązuje umowa na redystrybucję. C+ jest właścicielem swoich kanałów nie musza prosić o zgodę na dopiski, innym (w tym polsat) podają sygnał na zasadzie licencji nie musi być taki sam jak mają u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 Kontent C+ to nie jest warty funta kłaków, więc to żaden argument. Poza tym nie potrafią go zabezpieczyć przez satelitę, sharing wszystko hula, a się zajmują streamingiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.