Skocz do zawartości
  • 0

Jeden Monoblock i 13.0°E Hot Bird+19.2°E Astra+28.2°E Astra


Cougar
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

 

Na początku chciałem napisać, że jestem laikiem w kwestiach tvsat i jestem tu nowy na forum.

Mam jednak pytanie choc obawiam się, że pewnie połowa z Was mnie wysmieje za chwilę, ale tak przeglądając tematy na forum dosyć często poruszany temat to zez 13.0°E Hot Bird+19.2°E Astra.

Ja jakis czas temu założyłem sobie monoblock-a i z tąd też moje pytanie?

 

Czy jest taka techniczna możliwość, aby za pomocą konwertera monoblock, anteny 80 cm od CP HD i standardowego tunera CP Echostar 717 złapać sygnał jednocześnie z 13.0°E Hot Bird+19.2°E Astra+28.2°E Astra?

 

U mnie coś takiego działa i dla mnie laika jest to dosyć dziwne.

Po wyszukaniu kanałów na obydwu Astrach oglądać mogę normalnie kanały zarówno z Astra 1 jak i z Astra 2 oraz oczywiście z Hotbirda.

Oczywiście aby wyszukać programy na Astra1 i Astra 2 muszę robić dwa osobne przeszukania zmieniając satelitę w menu tunera dla LNB 2 i tak kolejno najpierw Astra 1 i szukanie programów i potem znowu w menu Astra 2 (na LNB 2) i ponownie szukanie programów. Na LNB1 cały czas Hotbird.

Oczywiście zaznaczam że jakość sygnału na programach z końca listy na ASTRA2 jest niższa i pokazuje pomarańczowy, a czasami czerwony pasek(dolny).

Samo przełączanie już wyszukanych programów nie wymaga przestawiania w menu. Tuner przełącza kanały bez problemu pomiędzy ASTRA1 i ASTRA 2 oraz HOTBIRD pokazuje oczywiście nazwę satelity na pasku i ogólnie zachowuje się całkowicie normalnie.

 

Proszę o odpowiedz i wyrozumiałość.

Pozdrawiam,

Cougar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0