czerstwy Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 Blisko 10 jak nie wiecej zatrzymań i wznowień na dwóch różnych pozycjach w ofercie i teraz znawia tam gdzie zakoczyłem. Jest tak od momętu gdy odpaliłem jeden film na telefonie. Niby działa poprawnie i na Android tv i telefonie. Możliwe że pomogło to że odpaliłem serwis na innej wersji androida? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiq22 Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 (edytowane) 8 godzin temu, strzala napisał(a): U mnie na Android TV w Top Gun Maverick mam do wyboru 4 ścieżki audio: polską, czeską, angielską oraz węgierską. Na żadnej z nich amplituner Yamaha nie wykrywa dźwięku 5.1. Mam w nim ustawione Dolby Pro Logic, żeby w przypadku dźwięku stereo puszczał sygnał na wszystkie głośniki z zestawu. Jeśli natomiast wykryje na źródle dźwięk przestrzenny, to puszcza to bez przetwarzania (jest odpowiedni komunikat na wyświetlaczu). Tak działa to u mnie na wszystkich innych serwisach streamingowych. Tutaj natomiast na każdej ze ścieżek korzysta z Pro Logic. Czy tam, gdzie wykrywacie tę ścieżkę angielską jako 5.1, to widać w sumie 2 ścieżki angielskie (oddzielnie stereo i 5.1), czy tylko jedną angielską od razu w 5.1? Ścieżka 5.1 jest dodatkową, czyli razem są trzy ścieżki angielskie (domyślna PCM - której nie należy ruszać nawet kijem jeśli mamy inny wybór, Dolby Digital+, i Dolby Digital+ 5.1). Jeśli urządzenie obsługuje DD+ to większość ścieżek jest dublowana w dwóch wersjach stereo: PCM i Dolby Digital+. Chyba jedyną pozycją mającą surround jest Top Gun Maverick. Dodali ją pewnie tylko po to, żeby móc napisać że mają dźwięk przestrzenny w serwisie . Edytowane 25 Lutego 2023 przez adiq22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 (edytowane) 6 godzin temu, czerstwy napisał(a): Na lapku nie sprawdze bo po zalogowania ciągle mam tylko taki ekran Czyżby taka niespodzianka pod Windows? Bo ten komunikat jest zarezerwowany dla użytkowników Linuksa i nie chodzi o połączenie, a super wyśrubowane wymagania zabezpieczeń. 10 godzin temu, Palamander napisał(a): Piszesz to cały czas żeby ich zdyskredytować,czy co? Od pierwszego dnia na webOS nie miałem z tym najmniejszego problemu.Wszystko zapamiętuje i rozpoczyna odtwarzanie od skończonego miejsca.Na drugim tv z androidem,i laptopie tak samo.Wychodzi na to że jesteś jedynym z takimi problemami Nie jest jedynym, bo pisali o tym niektórzy użytkownicy zagranicznych wersji Skyshowtime także zdarza się pod Android. Edytowane 25 Lutego 2023 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 Tak Windows gdy nie byłem zalogowany wchodziłem na strone normalnie gdy się zalogowałem tylko ten komunikat. Prawie cały dzień poprawnej pracy tej apki to za wiele. Właśnie kolejny raz uruchomił się odcinek od początku. Dziadostwo i bubel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 Na moim starym Xiaomi Mi Stick z 1 MB pamięci aplikacja pracuje normalnie. Odtwarza się wszystko płynnie i nic nie zacina, chociaż potrzebuje trochę czasu by wystartować. Wznawianie odtwarzania też działa prawidłowo. Android 9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Do tej pory oglądałem Sky Showtime na WebOs i tu nie ma żadnych problemów. Postanowiłem przetestować apkę na chromcast z Google TV (najnowsza wersja, chyba 13tka) i się zaczęło. Podczas jednego 45 minutowego odcinka serialu wyłączyło mi aplikację, 2 razy przycieło i raz samo cofnęło odcinek (na włączonej aplikacji). Ewidentnie jest problem na android tv i pochodnych. Muszą to szybko naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Również zdarzyło mi się, wyłączyło mi aplikację na Android TV, nawet podczas przeglądania menu. Na Apple TV jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 (edytowane) Z wyłączaniem potwierdzacie moje obserwacje o których pisałem. Mnie najczęściej na Android TV wyłącza przy uruchamianiu. Nie zdażyło się jeszcze w trakcie oglądania. Przycinanie na sekundę także już pisałem na Andoid TV. Nie jest to bardzo częste, ale raz lub dwa na 50 minut gdy oglądam serial się przytrafi. Obraz się zatrzymuje wraz z dźwiękiem i po chwili leci dalej. Edytowane 26 Lutego 2023 przez dvbtowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 (edytowane) Przycinanie jest i u mnie raz też mi cofnęło materiał. Ale prawdziwą plaga jest nie trzymanie pamięci na materiale i puszczanie materiału od początku. Ale jak o tym pisałem to forumowi znafcy twierdzili że chce zdyskredytować usługę bo oni tego nie mają. Edytowane 26 Lutego 2023 przez czerstwy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erytho Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 panowie to jest tzw. stream a do streamowanie uslug trzeba miec odpowiednie lacze sieciowe nikt z was nie pisze o szybkosci lacza internetu jaki posiadacie a tylko o problemach z przycinka prawidlowy post musi zawierac wszystkie dane techniczne a nie tylko to ze komus tnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Faktycznie łącze jest odpowiednie np do Netflixa,HBO Max czy Amazona i tan brak jakichkolwiek problemów. Ale ten serwis czy Viaplay to już wymaga specjalnego i wyjątkowego łącza 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erytho Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 to wcale nie jest nic dziwnego ze cos tam dziala a cos nie dziala na tym samym laczu tym bardziej w weekend gdy ludzie siedza w domach i jest slaby sygnal internetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Skyshowtine i Viaplay wymagają specjalnego łącza. Za to Canal+ na Apple TV ... wypasionego i specjalnego telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Teraz, erytho napisał(a): to wcale nie jest nic dziwnego ze cos tam dziala a cos nie dziala na tym samym laczu tym bardziej w weekend gdy ludzie siedza w domach i jest slaby sygnal internetu Coś tam działa już od dawna i nigdy żadnych problemów a problemy sa tylko na wybranych apkach. Przestań bajki opowiadać. Problemy z internetem to buforowanie z tego co widziałem we wszystkich apkach. Tu brak kółka i boforowania jest tylko chwilowo zacięty obraz. Pamięci tez nie trzyma przez internet? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erytho Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 3 minuty temu, lakiman napisał(a): Skyshowtine i Viaplay wymagają specjalnego łącza. Za to Canal+ na Apple TV ... wypasionego i specjalnego telewizora. na nauke nie jest jeszcze za pozno https://www.evdodepotusa.com/low-latency-ideal-latency-video-streaming/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 4 minuty temu, lakiman napisał(a): Skyshowtine i Viaplay wymagają specjalnego łącza. Za to Canal+ na Apple TV ... wypasionego i specjalnego telewizora. A niby Apple taki wspaniały i tak wszystko cudownie działa Apka tak samo zwalona pod dany sprzęt i system i wszystko w temacie. Przy tradycyjnej tv zwalało się wszystko na instalacje antenowa tu na system ,internet, aplikacje.... łatwiej jest serwisowi umyć ręce i zwalić winę na odbiorcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Ale bzdury tu wypisujecie. Mamy 2023r a nie 2013 gdzie rzadko kto miał neta pow 100Mb więc łączę nie nic do rzeczy chyba że ktoś na odludziu radiówki używa. Coś jest ewidentnie nie tak na androidzie bo w tizenie apka odrazu się załadowywuje a na google chromecast nieraz kilkadziesiąt sekund trzeba czekać podczas gdy z innymi aplikacjami nie ma u mnie tego problemu 2 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 34 minuty temu, czerstwy napisał(a): Ale prawdziwą plaga jest nie trzymanie pamięci na materiale i puszczanie materiału od początku. Ale jak o tym pisałem to forumowi znafcy twierdzili że chce zdyskredytować usługę bo oni tego nie mają. U mnie wznawia poprawnie tzn. tam gdzie skończyłem ale tak jak mówię dopiero dziś testuję pod Google TV. Widzę, że na ten moment to nie ma sensu. Całe szczęście, że mam WebOs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erytho Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 jeden z drugim najpierw doczytaj umowe drobnym drukiem jaka predkosc ma twoj net zainstaluj apke do sprawdzania szybkosci i ping a nie udajecie greka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 2 minuty temu, Gizior89 napisał(a): Ale bzdury tu wypisujecie. Mamy 2023r a nie 2013 gdzie rzadko kto miał neta pow 100Mb więc łączę nie nic do rzeczy chyba że ktoś na odludziu radiówki używa. Coś jest ewidentnie nie tak na androidzie bo w tizenie apka odrazu się załadowywuje a na google chromecast nieraz kilkadziesiąt sekund trzeba czekać podczas gdy z innymi aplikacjami nie ma u mnie tego problemu Nie chce już mi się robić zdjęcia ping 14 pobierane 316.19 wysyłane 319.75 badane przez wi-fi.Tv mam podłączony bezpośrednio kablem 2 minuty temu, matinen napisał(a): U mnie wznawia poprawnie tzn. tam gdzie skończyłem ale tak jak mówię dopiero dziś testuję pod Google TV. Widzę, że na ten moment to nie ma sensu. Całe szczęście, że mam WebOs. A u mnie widze na telefonie że mam serial i pasek postępu więc wznowi tam gdzie skończyłem a na tv potrafi wznowić od początku ten sam sprawdzany serial. Ale tak wiem to wina internetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 5 minut temu, erytho napisał(a): jeden z drugim najpierw doczytaj umowe drobnym drukiem jaka predkosc ma twoj net zainstaluj apke do sprawdzania szybkosci i ping a nie udajecie greka Rozbawiłeś mnie. Mam łącze 250 Mega. Sprawdzone w praktyce, a nie "na umowie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erytho Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 no jesli masz gniazdo LAN w TV 10/100/1000 to prawidlowa predkosc i ping odlacz kabel sieciowy od TV i zobacz jak chodzi po wifi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 7 minut temu, erytho napisał(a): jeden z drugim najpierw doczytaj umowe drobnym drukiem jaka predkosc ma twoj net zainstaluj apke do sprawdzania szybkosci i ping a nie udajecie greka Mam stałe łącze 750 Mb/s a telewizor jest podłączony przez kabel ethernetowy. Co Ty mi tu próbujesz wmówić, że "wina" po stronie słabego internetu.. Apka się baaardzo długo uruchamia na Android TV to fakt. Na Apple niemal błyskawicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erytho Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 gniazda w wiekszosci TV sa zwolnione do 10/100 dopiero od 22 roku wstawiaja 10/100/1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 2 minuty temu, erytho napisał(a): no jesli masz gniazdo LAN w TV 10/100/1000 to prawidlowa predkosc i ping odlacz kabel sieciowy od TV i zobacz jak chodzi po wifi Jak to było do mnie to długo tv nie był podłączony kablem. I wszystko działało tak jak teraz a podłączyłem kabel bo ktos mi tak doradził. Ja różnicy nie widze może dlatego że sprzęt od netu jest przy samym tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.