Skocz do zawartości

SkyShowtime


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Blisko 10 jak nie wiecej zatrzymań i wznowień na dwóch różnych pozycjach w ofercie i teraz znawia tam gdzie zakoczyłem. Jest tak od momętu gdy odpaliłem jeden film na telefonie. Niby działa poprawnie i na Android tv i telefonie. Możliwe że pomogło to że odpaliłem serwis na innej wersji androida?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, strzala napisał(a):

U mnie na Android TV w Top Gun Maverick mam do wyboru 4 ścieżki audio: polską, czeską, angielską oraz węgierską. Na żadnej z nich amplituner Yamaha nie wykrywa dźwięku 5.1. Mam w nim ustawione Dolby Pro Logic, żeby w przypadku dźwięku stereo puszczał sygnał na wszystkie głośniki z zestawu. Jeśli natomiast wykryje na źródle dźwięk przestrzenny, to puszcza to bez przetwarzania (jest odpowiedni komunikat na wyświetlaczu). Tak działa to u mnie na wszystkich innych serwisach streamingowych. Tutaj natomiast na każdej ze ścieżek korzysta z Pro Logic.

Czy tam, gdzie wykrywacie tę ścieżkę angielską jako 5.1, to widać w sumie 2 ścieżki angielskie (oddzielnie stereo i 5.1), czy tylko jedną angielską od razu w 5.1?

Ścieżka 5.1 jest dodatkową, czyli razem są trzy ścieżki angielskie (domyślna PCM - której nie należy ruszać nawet kijem jeśli mamy inny wybór, Dolby Digital+, i Dolby Digital+ 5.1). Jeśli urządzenie obsługuje DD+ to większość ścieżek jest dublowana w dwóch wersjach stereo: PCM i Dolby Digital+.

Chyba jedyną pozycją mającą surround jest Top Gun Maverick. Dodali ją pewnie tylko po to, żeby móc napisać że mają dźwięk przestrzenny w serwisie 🤣.

Edytowane przez adiq22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, czerstwy napisał(a):

Na lapku nie sprawdze bo po zalogowania ciągle mam tylko taki ekran

sky.png

Czyżby taka niespodzianka pod Windows? Bo ten komunikat jest zarezerwowany dla użytkowników Linuksa i nie chodzi o połączenie, a super wyśrubowane wymagania zabezpieczeń.

 

 

10 godzin temu, Palamander napisał(a):

Piszesz to cały czas żeby ich zdyskredytować,czy co? Od pierwszego dnia na webOS nie miałem z tym najmniejszego problemu.Wszystko zapamiętuje i rozpoczyna odtwarzanie od skończonego miejsca.Na drugim tv z androidem,i laptopie tak samo.Wychodzi na to że jesteś jedynym z takimi problemami

Nie jest jedynym, bo pisali o tym niektórzy użytkownicy zagranicznych wersji Skyshowtime także zdarza się pod Android.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory oglądałem Sky Showtime na WebOs i tu nie ma żadnych problemów. Postanowiłem przetestować apkę na chromcast z Google TV (najnowsza wersja, chyba 13tka) i się zaczęło.

Podczas jednego 45 minutowego odcinka serialu wyłączyło mi aplikację, 2 razy przycieło i raz samo cofnęło odcinek (na włączonej aplikacji).

Ewidentnie jest problem na android tv i pochodnych. Muszą to szybko naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wyłączaniem potwierdzacie moje obserwacje o których pisałem. 

Mnie najczęściej na Android TV wyłącza przy uruchamianiu. 

Nie zdażyło się jeszcze w trakcie oglądania. 

 

Przycinanie na sekundę także już pisałem na Andoid TV. Nie jest to bardzo częste, ale raz lub dwa na 50 minut gdy oglądam serial się przytrafi. Obraz się zatrzymuje wraz z dźwiękiem i po chwili leci dalej. 

Edytowane przez dvbtowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przycinanie jest i u mnie raz też mi cofnęło  materiał. Ale prawdziwą plaga jest nie trzymanie pamięci na materiale i puszczanie materiału od początku. Ale jak o tym pisałem to forumowi znafcy twierdzili że chce zdyskredytować usługę bo oni tego nie mają.

Edytowane przez czerstwy
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie to jest tzw. stream a do streamowanie uslug trzeba miec odpowiednie lacze sieciowe :)

nikt z was nie pisze o szybkosci lacza internetu jaki posiadacie a tylko o problemach z przycinka 

prawidlowy post musi zawierac wszystkie dane techniczne a nie tylko to ze komus tnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, erytho napisał(a):

to wcale nie jest nic dziwnego ze cos tam dziala a cos nie dziala na tym samym laczu tym bardziej w weekend gdy ludzie siedza w domach i jest slaby sygnal internetu :)

 

 

Coś tam działa już od dawna i nigdy żadnych problemów a problemy sa tylko na wybranych apkach. Przestań bajki opowiadać. Problemy z internetem to buforowanie z tego co widziałem we wszystkich apkach. Tu brak kółka i boforowania jest tylko chwilowo zacięty obraz. Pamięci tez nie trzyma przez internet?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, lakiman napisał(a):

Skyshowtine i Viaplay wymagają specjalnego łącza.

Za to Canal+ na Apple TV ... wypasionego i specjalnego telewizora.  😀 

A niby Apple taki wspaniały i tak wszystko cudownie działa😂 Apka tak samo zwalona pod dany sprzęt i system i wszystko w temacie. Przy tradycyjnej tv zwalało się wszystko na instalacje antenowa tu na system ,internet, aplikacje.... łatwiej jest serwisowi umyć ręce i zwalić winę na odbiorcę🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale bzdury tu wypisujecie. Mamy 2023r a nie 2013 gdzie rzadko kto miał neta pow 100Mb więc łączę nie nic do rzeczy chyba że ktoś na odludziu radiówki używa. Coś jest ewidentnie nie tak na androidzie bo w tizenie apka odrazu się załadowywuje a na google chromecast nieraz kilkadziesiąt sekund trzeba czekać podczas gdy z innymi aplikacjami nie ma u mnie tego problemu

  • Popieram 2
  • Dzięki 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, czerstwy napisał(a):

Ale prawdziwą plaga jest nie trzymanie pamięci na materiale i puszczanie materiału od początku. Ale jak o tym pisałem to forumowi znafcy twierdzili że chce zdyskredytować usługę bo oni tego nie mają.

U mnie wznawia poprawnie tzn. tam gdzie skończyłem ale tak jak mówię dopiero dziś testuję pod Google TV. Widzę, że na ten moment to nie ma sensu. Całe szczęście, że mam WebOs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Gizior89 napisał(a):

Ale bzdury tu wypisujecie. Mamy 2023r a nie 2013 gdzie rzadko kto miał neta pow 100Mb więc łączę nie nic do rzeczy chyba że ktoś na odludziu radiówki używa. Coś jest ewidentnie nie tak na androidzie bo w tizenie apka odrazu się załadowywuje a na google chromecast nieraz kilkadziesiąt sekund trzeba czekać podczas gdy z innymi aplikacjami nie ma u mnie tego problemu

Nie chce już mi się robić zdjęcia ping 14  pobierane 316.19  wysyłane 319.75 badane przez wi-fi.Tv mam podłączony bezpośrednio kablem

 

2 minuty temu, matinen napisał(a):

U mnie wznawia poprawnie tzn. tam gdzie skończyłem ale tak jak mówię dopiero dziś testuję pod Google TV. Widzę, że na ten moment to nie ma sensu. Całe szczęście, że mam WebOs.

A u mnie widze na telefonie że mam serial i pasek postępu więc wznowi tam gdzie skończyłem a na tv potrafi wznowić od początku ten sam sprawdzany serial. Ale tak wiem to wina internetu😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, erytho napisał(a):

jeden z drugim najpierw doczytaj umowe drobnym drukiem jaka predkosc ma twoj net :)

zainstaluj apke do sprawdzania szybkosci i ping a nie udajecie greka

 

Mam stałe łącze 750 Mb/s a telewizor jest podłączony przez kabel ethernetowy. Co Ty mi tu próbujesz wmówić, że "wina" po  stronie  słabego internetu..

Apka się baaardzo długo uruchamia na Android TV  to fakt. Na Apple niemal błyskawicznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, erytho napisał(a):

no jesli masz gniazdo LAN w TV  10/100/1000 to prawidlowa predkosc i ping

odlacz kabel sieciowy od TV i zobacz jak chodzi po wifi 

Jak to było do mnie to długo tv nie był podłączony kablem. I wszystko działało tak jak teraz a podłączyłem kabel bo ktos mi tak doradził. Ja różnicy nie widze może dlatego że sprzęt od netu jest  przy samym tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...