czerstwy Opublikowano 19 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2023 Pisałem wyrażnie seriale które mnie interesują są na tygodniu.Nie będę czekał tyle na pobranie czy oglądanie. Nie będę chodził po galeriach by pobierać cokolwiek takie pomyśły to nawet nie są zabawne. Cos tam wiadomo że mogę i pobrać w domu ale to nie są mecze Obecnie mam bardzo dużo internetu bo mi sie sumuje a byłem zdziwiny że ktos pisze że starcza np 20 GB na miesiac a mi przez kilka dni pobrało tyle. Ale to widać normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 19 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2023 5 godzin temu, czerstwy napisał(a): Obecnie to ja mam na kartę sporo ponad 100 GB a doładowuje za 60-80 zł. Nie wiem co to za taryfa i oferta ale nie jest to korzystne, ja ładując co miesiąc za 30zł mam uzbierane 6TB + 2TB z doładowań a w lipcu dojdzie kolejne 2TB z no limitu. + co miesiąc 25GB przez rok. -50 GB miesięcznie takie mam największe wysycenie mniej więcej co 3 mieś. Praktycznie nie do odczucia przy oglądaniu sVOD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2023 Mam plusa na kartę i 100 GB na miesiac+iles tam za doładowania. Pobiera mi tylko 30 zeta a więcej co doładowuje wykorzystuje na to co mam dodatkowo płatne lub jest na koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 (edytowane) 14 godzin temu, czerstwy napisał(a): Obecnie mam bardzo dużo internetu bo mi sie sumuje a byłem zdziwiny że ktos pisze że starcza np 20 GB na miesiac a mi przez kilka dni pobrało tyle. Ale to widać normalne. Zupełnie normalne. Mi czasami zdarza się weekend u teściów, nie mają oni stacjonarnego internetu, więc muszę korzystać z mobilnego, który mam w telefonie. Tak jak w "zwykłym" tygodniu zużywam ok. 2 GB (głównie odsłuchiwanie programów na YT, choć też staram się w miarę możliwości pobierać kiedy mam dostęp do WiFi) tak w ciągu takiego weekendu "na wyjeździe", kiedy oglądam jakiś mecz w streamingu + film/serial spokojnie 15-20 GB poleci. Także nie mam pojęcia, jakim cudem Twoim znajomym miałoby wystarczać 20-30 GB przy korzystaniu z serwisów streamingowych. Nie ma na to szans. No chyba, że oglądają w 480p, ale myślę szanują swoje oczy Nawet na telefonie wygląda to słabo. Edytowane 20 Marca 2023 przez mingo 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 Przyjrzałam się ostatnio bardziej gruntownie Peacock, gdyż szablony jakościowe SkyShowtime ma wprost stamtąd i nie widzę stałej praktyki, żeby dodatkowe ścieżki dźwiękowe miały 5.1, dominuje stereo aczkolwiek coś takiego jak lektor chyba nie jest popularne w tamtej części świata. Audiodekrypcja też jest w stereo. Czy ktoś w ogóle pytał u źródła, czy planują wdrożyć szerzej 5.1 w polskiej wersji? Bo na razie idą ścieżką wytyczoną przez Peacock. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 Dostał ktoś coś takiego, i co dalej? Będą pobierać opłaty a treści będą niedostępne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 @listek2000 trzeba będzie zalogować się polskim adresem IP i możliwość oglądania wróci. Problem w tym, że jak ktoś spoza Polski chce stale oglądać może nie posiadać odpowiedniego VPN do wykonania tej operacji. Opłaty będą pobierać do momentu anulowania subskrypcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 Zawsze ktoś z rodziny może się zalogować w PL. Chyba, że chodzi o konkretne urządzenie za granicą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 Kontrola jest nie na poziomie urządzenia, a konta, czyli trzeba na jakimkolwiek z polskim IP zalogować się raz w miesiącu. Tak w ogóle, to ich geolokalizacja czasem szwankuje, ale to osobny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 Raz na jakiś czas to tylko dla krajów w Unii Europejskiej, poza Unią nie działa wcale bez VPN polskiego. Identyczne jest dla HBO Max zwłaszcza w krajach w których nie ma usługi streamingu wcale. SkyShowtime jest przypisane do konta kraju gdzie się kupiło usługę , HBO MAX akurat nie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 Informacja o 30 dniach dotyczy właśnie czasowego dostępu na terenie UE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 @Ktosiu mi normalnie działa HBO Max w krajach gdzie nie ma tej usługi. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 Geolokalizacja SkyShowtime jest dość restrykcyjna, na modłę Peacock, niestety. To znaczy taki mają zamiar docelowo, bo są jeszcze pewne są luki, wynika to stąd, że SkyShowtime jest jeszcze usługą niedopracowaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 21 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 (edytowane) @ircios W UK nie działa ani skyshowtime ani hbo max, więc raczej nie sprawdziłeś wszędzie tylko w krajach Unii. Edytowane 21 Marca 2023 przez Ktosiu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 (edytowane) No tak. W krajach UE. Sprawdzałem poza UE. W Szwajcari działa i w UK działa, tyle, że z francuskiej karty GSM Edytowane 21 Marca 2023 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 21 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 Myślę, że to zamyka temat: https://www.skyshowtime.com/pl/help/article/watching-skyshowtime-from-another-eu-eea-country https://www.skyshowtime.com/pl/help/article/can-i-watch-skyshowtime-outside-the-eu-eea Rozwiązaniem jest zalogowanie się z polskim adresem przynajmniej raz w miesiącu. W drugą stronę, czyli korzystanie z zagranicznych wersji SkyShowtime w Polsce jest podobnie. Trzeba pamiętać o logowaniu się w miejscu wykupu usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 Było, że pojawiła się aktualizacja apki do wersji 4.3.22 na urządzenia mobilne Android 12? Jak przegapiłem to trudno. Napisane 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuk Opublikowano 21 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 (edytowane) Skyshowtime bardzo nie lubi się z android tv /Chromcast 4 , co jakiś czas występuje sekundowe zatrzymanie obrazu oraz tak jakby przechodzenie w tryb zwolnionego tempa taki slow motion Pytanie do użytkowników Chromcasta 4 i android tv macie podobnie zjawiska u siebie ? Mam nadzieję że jednak aktualizacja aplikacji to naprawi i nie będzie to trwało długo Edytowane 21 Marca 2023 przez michuk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 @michuk nie mam tego efektu, ale zauważyłem, że jak w środku filmu/serialu wyłączę na chromecast a później chcę kontynuować na telefonie to załącza od początku - jakiś problem jest z androidem po prostu. Na tizenie nie ma tego problemu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mclusky Opublikowano 21 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 Godzinę temu, michuk napisał(a): Skyshowtime bardzo nie lubi się z android tv /Chromcast 4 , co jakiś czas występuje sekundowe zatrzymanie obrazu oraz tak jakby przechodzenie w tryb zwolnionego tempa taki slow motion Pytanie do użytkowników Chromcasta 4 i android tv macie podobnie zjawiska u siebie ? Mam nadzieję że jednak aktualizacja aplikacji to naprawi i nie będzie to trwało długo To jest to, co nie raz wspominałem tutaj. I ostatni update na Android Tv (w moim przypadku na Phillipsie) nie naprawił tego. Nie planuję przedłużenia subskrypcji, jeśli tego nie ogarną. To nie czasy studiów, by filmy i seriale na komputerze oglądać... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiq22 Opublikowano 21 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 (edytowane) Akurat SkyShowtime wybitnie nie nadaje się do oglądania na komputerze ze względu brak oryginalnych ścieżek dźwiękowych na przeglądarkach. Jedyne dostępne audio dla komputerów to wersja ze zmienną głośnością i zerową dynamiką (ciche sceny są za głośne, głośne sceny są za ciche, cichych szmerów, głośnych eksplozji i np. narastającej muzyki stopniującej napięcie na SkyShowtime nie uświadczymy na ścieżkach innych niż DolbyDigital+, a te są dostępne wyłącznie w aplikacjach dla TV). Kto ma dostępne na urządzeniu wszystkie ścieżki może porównać choćby scenę otwarcia "Cold Mountain" na obu ścieżkach English - jedna z kompresją i druga oryginalna (fragment z królikiem i wybuch). IMO, jeśli nie ktoś nie ma urządzenia zgodnego z DolbyDigital Plus, to nawet tych 13zł za SkyShowtime jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Edytowane 21 Marca 2023 przez adiq22 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bredny Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 Ktoś wie kiedy i czy w ogóle zrobią aplikację na Amazon Fire Stick? Przyznam, że taka forma oglądania by mi pasowała najlepiej, bo tam mam wszystko poza TVP GO W dniu 15.03.2023 o 14:11, Zuzia napisał(a): Jeden z wielu przykładów, "Tulsa King" cały sezon jest w portugalskim SkyShowtime, oczywiście z polskim tłumaczeniem, także u nas intencyjnie drobią, rozciągają w czasie dodawanie kolejnych odcinków. Smaczku sprawie dodaje, że Portugalczycy płacą praktycznie tyle samo co Polacy. Wg ostatnich lat PKB per capita Portugalczyka jest niższe niż PKB per capita Polaka. Tak, jesteśmy już bogatsi niż przeciętny Portugalczyk. W dniu 12.03.2023 o 16:43, kolos22 napisał(a): Małe pytanko: jak płacicie za SKYSHOWTIME ??? Przez PAYPALa czy wpisujecie nr konta bankowego??? Zastanawiam się czy opłaca się zakładać tego PAYPALa do SKYSHOWTIME??? Normalnie kartą debetową. Przecież transakcje są szyfrowane. Nie jest możliwe by cokolwiek z nią zrobić, nawet gdy ktoś by przejął wasze konto. W sklepie może wam kupić produkty, ale w VOD? Nic nie zrobi, bo nie zmieni nawet tej karty na nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 Nie o zarobki Portugalczyków mi głównie idzie, ale o fakt, że wcześniej dostają wiele pozycji, które przy okazji mają polskie tłumaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 Promocja "za pół ceny na zawsze" tylko do 11 kwietnia i bez możliwości jej przedłużenia (przynajmniej jak na razie). https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/promocja-skyshowtime-koniec-serial-warszawianka-premiera-jak-zrezygnowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 Praktyka przedłużania promocji -50% była także w zagranicznych wersjach SkyShowtime. Potem, wraz z ceną regularną pojawiał się trial 7 dni, może ten schemat zostanie u nas powtórzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.