Skocz do zawartości

SkyShowtime - pytania, problemy, komentarze


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pisałem wyrażnie seriale które mnie interesują są na tygodniu.Nie będę czekał tyle na pobranie czy oglądanie. Nie będę chodził po galeriach by pobierać cokolwiek takie pomyśły to nawet nie są zabawne. Cos tam wiadomo że mogę i pobrać w domu ale to nie są mecze😂 Obecnie mam bardzo dużo internetu bo mi sie sumuje a byłem zdziwiny że ktos pisze że starcza np 20 GB na miesiac a mi przez kilka dni pobrało tyle. Ale to widać normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 godzin temu, czerstwy napisał(a):

Obecnie to ja mam na kartę sporo ponad 100 GB a doładowuje za 60-80 zł.

Nie wiem co to za taryfa i oferta ale nie jest to korzystne, ja ładując co miesiąc za 30zł mam uzbierane 6TB + 2TB z doładowań a w lipcu dojdzie kolejne 2TB z no limitu. + co miesiąc 25GB przez rok.

-50 GB miesięcznie takie mam największe wysycenie mniej więcej co 3 mieś. Praktycznie nie do odczucia przy oglądaniu sVOD.  

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, czerstwy napisał(a):

Obecnie mam bardzo dużo internetu bo mi sie sumuje a byłem zdziwiny że ktos pisze że starcza np 20 GB na miesiac a mi przez kilka dni pobrało tyle. Ale to widać normalne.

Zupełnie normalne. Mi czasami zdarza się weekend u teściów, nie mają oni stacjonarnego internetu, więc muszę korzystać z mobilnego, który mam w telefonie.

Tak jak w "zwykłym" tygodniu zużywam ok. 2 GB (głównie odsłuchiwanie programów na YT, choć też staram się w miarę możliwości pobierać kiedy mam dostęp do WiFi) tak w ciągu takiego weekendu "na wyjeździe", kiedy oglądam jakiś mecz w streamingu + film/serial spokojnie 15-20 GB poleci. Także nie mam pojęcia, jakim cudem Twoim znajomym miałoby wystarczać 20-30 GB przy korzystaniu z serwisów streamingowych. Nie ma na to szans. No chyba, że oglądają w 480p, ale myślę szanują swoje oczy ;) Nawet na telefonie wygląda to słabo.

Edytowane przez mingo
  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzałam się ostatnio bardziej gruntownie Peacock, gdyż szablony jakościowe SkyShowtime ma wprost stamtąd i nie widzę stałej praktyki, żeby dodatkowe ścieżki dźwiękowe miały 5.1, dominuje stereo aczkolwiek coś takiego jak lektor chyba nie jest popularne w tamtej części świata. Audiodekrypcja też jest w stereo. Czy ktoś w ogóle pytał u źródła, czy planują wdrożyć szerzej 5.1 w polskiej wersji? Bo na razie idą ścieżką wytyczoną przez Peacock.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@listek2000 trzeba będzie zalogować się polskim adresem IP i możliwość oglądania wróci. Problem w tym, że jak ktoś spoza Polski chce stale oglądać może nie posiadać odpowiedniego VPN do wykonania tej operacji.

Opłaty będą pobierać do momentu anulowania subskrypcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrola jest nie na poziomie urządzenia, a konta, czyli trzeba na jakimkolwiek z polskim IP zalogować się raz w miesiącu. Tak w ogóle, to ich geolokalizacja czasem szwankuje, ale to osobny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz na jakiś czas to tylko dla krajów w Unii Europejskiej, poza Unią nie działa wcale bez VPN polskiego.

Identyczne jest dla HBO Max zwłaszcza w krajach w których nie ma usługi streamingu wcale. 

 

 SkyShowtime jest przypisane do konta  kraju gdzie się kupiło usługę , HBO MAX akurat nie. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geolokalizacja SkyShowtime jest dość restrykcyjna, na modłę Peacock, niestety. To znaczy taki mają zamiar docelowo, bo są jeszcze pewne są luki, wynika to stąd, że SkyShowtime jest jeszcze usługą niedopracowaną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że to zamyka temat:

https://www.skyshowtime.com/pl/help/article/watching-skyshowtime-from-another-eu-eea-country

https://www.skyshowtime.com/pl/help/article/can-i-watch-skyshowtime-outside-the-eu-eea

 

Rozwiązaniem jest zalogowanie się z polskim adresem przynajmniej raz w miesiącu. W drugą stronę, czyli korzystanie z zagranicznych wersji SkyShowtime w Polsce jest podobnie. Trzeba pamiętać o logowaniu się w miejscu wykupu usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skyshowtime bardzo nie lubi się z android tv /Chromcast 4 , co jakiś czas występuje sekundowe zatrzymanie obrazu oraz tak jakby przechodzenie w tryb zwolnionego tempa taki slow motion 

Pytanie do użytkowników Chromcasta 4 i android tv macie podobnie zjawiska u siebie ?

Mam nadzieję że jednak  aktualizacja aplikacji  to naprawi i nie będzie to trwało długo 

Edytowane przez michuk
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, michuk napisał(a):

Skyshowtime bardzo nie lubi się z android tv /Chromcast 4 , co jakiś czas występuje sekundowe zatrzymanie obrazu oraz tak jakby przechodzenie w tryb zwolnionego tempa taki slow motion 

Pytanie do użytkowników Chromcasta 4 i android tv macie podobnie zjawiska u siebie ?

Mam nadzieję że jednak  aktualizacja aplikacji  to naprawi i nie będzie to trwało długo 

To jest to, co nie raz wspominałem tutaj. I ostatni update na Android Tv (w moim przypadku na Phillipsie) nie naprawił tego. Nie planuję przedłużenia subskrypcji, jeśli tego nie ogarną. To nie czasy studiów, by filmy i seriale na komputerze oglądać...

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat SkyShowtime wybitnie nie nadaje się do oglądania na komputerze ze względu brak oryginalnych ścieżek dźwiękowych na przeglądarkach. Jedyne dostępne audio dla komputerów to wersja ze zmienną głośnością i zerową dynamiką (ciche sceny są za głośne, głośne sceny są za ciche, cichych szmerów, głośnych eksplozji i np. narastającej muzyki stopniującej napięcie na SkyShowtime nie uświadczymy na ścieżkach innych niż DolbyDigital+, a te są dostępne wyłącznie w aplikacjach dla TV). Kto ma dostępne na urządzeniu wszystkie ścieżki może porównać choćby scenę otwarcia "Cold Mountain" na obu ścieżkach English - jedna z kompresją i druga oryginalna (fragment z królikiem i wybuch).

IMO, jeśli nie ktoś nie ma urządzenia zgodnego z DolbyDigital Plus, to nawet tych 13zł za SkyShowtime jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto.

Edytowane przez adiq22
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie kiedy i czy w ogóle zrobią aplikację na Amazon Fire Stick? Przyznam, że taka forma oglądania by mi pasowała najlepiej, bo tam mam wszystko poza TVP GO

W dniu 15.03.2023 o 14:11, Zuzia napisał(a):

Jeden z wielu przykładów, "Tulsa King" cały sezon jest w portugalskim SkyShowtime, oczywiście  z polskim tłumaczeniem, także u nas intencyjnie drobią, rozciągają w czasie dodawanie kolejnych odcinków. Smaczku sprawie dodaje, że Portugalczycy płacą praktycznie tyle samo co Polacy. 

Wg ostatnich lat PKB per capita Portugalczyka jest niższe niż PKB per capita Polaka. Tak, jesteśmy już bogatsi niż przeciętny Portugalczyk.

W dniu 12.03.2023 o 16:43, kolos22 napisał(a):

Małe pytanko: jak płacicie za SKYSHOWTIME ??? Przez PAYPALa czy wpisujecie nr konta bankowego??? Zastanawiam się czy opłaca się zakładać tego PAYPALa do SKYSHOWTIME???

Normalnie kartą debetową. Przecież transakcje są szyfrowane. Nie jest możliwe by cokolwiek z nią zrobić, nawet gdy ktoś by przejął wasze konto. W sklepie może wam kupić produkty, ale w VOD? Nic nie zrobi, bo nie zmieni nawet tej karty na nową. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktyka przedłużania promocji -50% była także w zagranicznych wersjach SkyShowtime. Potem, wraz z ceną regularną pojawiał się trial 7 dni, może ten schemat zostanie u nas powtórzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...