swojadroga Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Dzień dobry. Posiadam Pakiet Rodzinny HD za 19.90zł. Złożyłem wypowiedzenie, czekam na telefon z DUK. Co mogę wynegocjować, gdy interesuje mnie poszerzenie oferty? Pakiet Familijny ze Sportem (interesują mnie szczególnie sportowe kanały) Multiroom (w sumie 2 telewizory) dekoder EVOBOX (teraz posiadam HD5000) kanały Eleven Umowa myślę na 12-15 miesięcy . Jaką cenę będę musiał zapłacić za skład pakietu jaki mnie interesuje? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Przy tych wymaganiach wchodzi w rachubę Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 59,99zł + 15zl za 2 x MR + 5zł czynszu za Evobox + 15zł pakiet Eleven, czyli w sumie 94,99zł. Wybierając Premium Max, czyli to co wyżej plus HBO HD HBO GO koszt miesięczny wyniesie Cię 109,99zł i w cenie dostajesz jeszcze ON THE GO. Obecny dekoder HD przenosisz do usługi MR, dobierasz drugi kosztujący Cię 29zł. Za Evobox płacisz 49zł aktywacji jednorazowo i nie ma czynszu miesięcznego. Schemat promocji i długości umów opisałem kilka wpisów wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 3 do "ucha" - będzie dobrze. Wracając do tematu. Gdy zbliża się koniec umowy z Polsatem i czas "negocjacji" zawsze dostaję gorączki. Strasznie tego nie lubię. Jakieś wypowiedzenia, telefony itp. Dla mnie koszmar. Dlatego czytam to forum, pytam o różne możliwości, a na końcu i tak jest d**a, bo Polsat nie ma dla mnie propozycji lub przyjmuje moje wypowiedzenie i chce kończyć współpracę. Wtedy to ja muszę zabiegać o kontakt, bo jestem związany SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregrin Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Witam, Ostatnio przedłużałem Familijny HD (jakoś 4 miesiące przed końcem wcześniejszej umowy 15/5). Jako ze przypomniało mi się dzień przed końcem okresu rozliczeniowego i według konsultanta "12/5 już nie ma" zgodziłem się na 15/5. W kolejnym miesiącu przyszedł rachunek na 5zl za czynsz. Jako ze wydawało mi się (i dalej mi się wydaje) ze przez 5m-cy miało być całkowite 0 wysłałem przez ICOK zapytanie skąd te 5zl i prośba o korektę zgodnie z warunkami z rozmowy telefonicznej. Po paru godzinach odpowiedz ze oplata jest zgodna z umowa a reklamacja bezzasadna. Ok, przelałem 25zl żeby mieć te 4 już miesiące spokoju. Ten miesiąc faktura na 45zl 0_o. Telefon do COK i co się okazuje ? Z racji mojej reklamacji aneks na który się zgodziłem został "automatycznie" rozwiązany (bez powiadamiania mnie o tym!!!) i zaczęły obowiązywać warunki z przed aneksu. Mogą w ogóle bez mojej zgody zmienić warunki ?? Aktualnie jadę ponownie wysłać wypowiedzenie ale rozważam również zakończenie umowy i w związku z tym mam parę pytań: 1. Mam jakąś "Multiofertę" czyli telewizja i telefon (stara oferta z karta sim z logo cyfrowego Polsatu i 60min na niej) i podobno żeby dostać CP GO muszę pojechać do punktu i "zdemultifikowac" ta ofertę czyli rozwiązać i podpisać nowa... Jest tak czy to takie zbywanie ?? 2. Przy umowach 15/5 przez pierwsze 5 miesięcy jest oplata za dekoder czy rachunki są 0zl ?? 3. Czy Evoboxa można dostać tylko do pakietu Family max (za 50zl) czy może są jeszcze jakieś inne "sposoby"? 3.b Mam teraz pakiet elastyczny (mogę przejść na pakiet max HD). Czy przy zmianie na max HD można wymienić dekoder na Evoboxa a później wrócić do family HD i przedłużyć 15/5?? 4. Czy da się kupić od CP tego Evoboxa (albo obecny dekoder PVR7000) żeby nie trzeba było płacić tej śmiesznej dzierżawy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Evoboksa nie można w żaden sposób kupić na własność. Jest on oferowany przez Cyfrowy Polsat tylko i wyłącznie na udostępnienie (wypożyczenie). Sposoby na pozbycie się opłaty w wysokości 5 zł tytułem najmu Evoboksa były już opisywane tu na forum. Wystarczy poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) Witam, Ostatnio przedłużałem Familijny HD (jakoś 4 miesiące przed końcem wcześniejszej umowy 15/5). Jako ze przypomniało mi się dzień przed końcem okresu rozliczeniowego i według konsultanta "12/5 już nie ma" zgodziłem się na 15/5. W kolejnym miesiącu przyszedł rachunek na 5zl za czynsz. Jako ze wydawało mi się (i dalej mi się wydaje) ze przez 5m-cy miało być całkowite 0 wysłałem przez ICOK zapytanie skąd te 5zl i prośba o korektę zgodnie z warunkami z rozmowy telefonicznej. Po paru godzinach odpowiedz ze oplata jest zgodna z umowa a reklamacja bezzasadna. Ok, przelałem 25zl żeby mieć te 4 już miesiące spokoju. Ten miesiąc faktura na 45zl 0_o. Telefon do COK i co się okazuje ? Z racji mojej reklamacji aneks na który się zgodziłem został "automatycznie" rozwiązany (bez powiadamiania mnie o tym!!!) i zaczęły obowiązywać warunki z przed aneksu. Mogą w ogóle bez mojej zgody zmienić warunki ?? Aktualnie jadę ponownie wysłać wypowiedzenie ale rozważam również zakończenie umowy i w związku z tym mam parę pytań: 1. Mam jakąś "Multiofertę" czyli telewizja i telefon (stara oferta z karta sim z logo cyfrowego Polsatu i 60min na niej) i podobno żeby dostać CP GO muszę pojechać do punktu i "zdemultifikowac" ta ofertę czyli rozwiązać i podpisać nowa... Jest tak czy to takie zbywanie ?? 2. Przy umowach 15/5 przez pierwsze 5 miesięcy jest oplata za dekoder czy rachunki są 0zl ?? 3. Czy Evoboxa można dostać tylko do pakietu Family max (za 50zl) czy może są jeszcze jakieś inne "sposoby"? 3.b Mam teraz pakiet elastyczny (mogę przejść na pakiet max HD). Czy przy zmianie na max HD można wymienić dekoder na Evoboxa a później wrócić do family HD i przedłużyć 15/5?? 4. Czy da się kupić od CP tego Evoboxa (albo obecny dekoder PVR7000) żeby nie trzeba było płacić tej śmiesznej dzierżawy ? myślę że nie odpowiedziales: ok. Tylko że zostałeś oszukany i takie tam, stąd też decyzja o powrocie do starych warunków. Zacznijmy od tego że mając multioferte nie dostaniesz evoboxa. Chcesz go? To musisz iść do punktu i zawrzeć umowę demultizacji. Czyli stara umowa się kasuje a podpisujesz nowa 24/6za darmo z dekoderem. Ceny są standardowe jak dla nowych klientów. CP GO też wymaga demultizacji. Odpowiadając na pytanie nr 2. Czynsz za dekoder jest w multiofertach od początku(nie wlicza się w darmowy czas). W przypadku innych typów umów w CP, liczy się dopiero po okresie promocyjnym Edytowane 12 Listopada 2016 przez kyczniker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregrin Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Odpisałem dokładnie tak: "Jednak według ustaleń z konsultantem w związku z okresem promocyjnym nie powinna ona występować. Proszę o informacje na jakiej podstawie jest inaczej. Proszę również o kopie rozmowy telefonicznej." i na ta wiadomość nie dostałem już odpowiedzi wiec olałem temat tylko później przyszedł rachunek na 45zl. Co do odpowiedzi na pytanie 2 to przejrzałem stare rachunki i teraz już wiem (tak jak mi sie wydawało) ze przy ostatnim przedłużeniu (było to jednak na 12 miesięcy i 3 darmowe bo zmieniałem dekoder) nie płaciłem czynszu przez 3 miesiące (od lutego do kwietnia nie mam faktur) w przeciwieństwie do października gdzie jest to 5zl. Kontynuując temat, umowę mam do końca stycznia, wypowiedzenie złożone i szczerze nie wiem co dalej... Z jednej strony chciałbym mieć "normalna" umowę, bo ta multi oferta stwarza duże niedogodności (nie można wziąć evoboxa, cp go i nie wiadomo co jeszcze ) ale jak wczoraj składałem wypowiedzenie to w salonie poinformowano mnie ze najkrótsze umowy dla nowych maja tylko 24/2 i ze nie wiedza czy opłaca mi się ta demultyzacja bo jeśli będę chciał ja zrobić (rozwiązać umowę za porozumieniem stron i podpisać nowa) to i tak muszę czekać jeden pełny miesiąc rozliczeniowy a zostały mi przecież już tylko 2 do końca umowy... PS: jakiegoś parcia na evoboxa nie mam, choć nie ukrywam ze fajnie byłoby go mieć ale ten pvr7000 wystarcza tylko ze w jego przypadku już mocno zależało by mi żeby nie płacić czynszu. Jest taka możliwość ? W punkcie powiedziano mi ze tylko dla dekoderów ESI bo pvr nie są obecnie dostępne. PS2: gdzie można znaleźć info o zniesieniu tej opłaty za evoboxa ?? Ten watek przejrzałem parę stron wstecz i próbowałem wyszukiwać ale bezskutecznie Edytowane 13 Listopada 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel112016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Witajcie. Wiem, że jest już 500 stron na ten temat, ale stopień skomplikowania oferty jest porażający i liczę na waszą pomoc. Chodzi o przedłużenie CP. Mam Smart Dom (Superoferta 2 w SmartDOM): 1 usługa- internet LTE- 69,99, 2 usługa- telefon only SIM- 69,99 (rabatowana 50%) 3 usługa- CP Familijny Max HD 49,90 zł z dekoderem PVR HD 7000 Do końca kontraktu na CP zostało mi 5 miesięcy i z tego co już wyczytałem na forum mogę składać wypowiedzenie i negocjować warunki umowy. W związku z tym mam parę pytań. 1. Co mogę uzyskać więcej przy przejściu na wyższy abonament, zastanawiam się nad Premium lub Familijny Max HD? 2. Czy przy przejściu na wyższy abonament zmieniają się warunki Smart Dom czy zostaję przy starym rozliczeniu (Superoferta 2 w SmartDOM). 3. Jakie są obecnie najkorzystniejsze terminy umów przy przedłużeniu? 4. Przedłużać teraz czy czekać na koniec okresu rozliczeniowego. Nie interesuje mnie Eleven, Ipla MIX czy Multiroom. Z góry dziękuję za odpowiedź i cierpliwość względem mojej osoby i pytań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Odpisałem dokładnie tak: "Jednak według ustaleń z konsultantem w związku z okresem promocyjnym nie powinna ona występować. Proszę o informacje na jakiej podstawie jest inaczej. Proszę również o kopie rozmowy telefonicznej." i na ta wiadomość nie dostałem już odpowiedzi wiec olałem temat tylko później przyszedł rachunek na 45zl. Co do odpowiedzi na pytanie 2 to przejrzałem stare rachunki i teraz już wiem (tak jak mi sie wydawało) ze przy ostatnim przedłużeniu (było to jednak na 12 miesięcy i 3 darmowe bo zmieniałem dekoder) nie płaciłem czynszu przez 3 miesiące (od lutego do kwietnia nie mam faktur) w przeciwieństwie do października gdzie jest to 5zl. Kontynuując temat, umowę mam do końca stycznia, wypowiedzenie złożone i szczerze nie wiem co dalej... Z jednej strony chciałbym mieć "normalna" umowę, bo ta multi oferta stwarza duże niedogodności (nie można wziąć evoboxa, cp go i nie wiadomo co jeszcze ) ale jak wczoraj składałem wypowiedzenie to w salonie poinformowano mnie ze najkrótsze umowy dla nowych maja tylko 24/2 i ze nie wiedza czy opłaca mi się ta demultyzacja bo jeśli będę chciał ja zrobić (rozwiązać umowę za porozumieniem stron i podpisać nowa) to i tak muszę czekać jeden pełny miesiąc rozliczeniowy a zostały mi przecież już tylko 2 do końca umowy... PS: jakiegoś parcia na evoboxa nie mam, choć nie ukrywam ze fajnie byłoby go mieć ale ten pvr7000 wystarcza tylko ze w jego przypadku już mocno zależało by mi żeby nie płacić czynszu. Jest taka możliwość ? W punkcie powiedziano mi ze tylko dla dekoderów ESI bo pvr nie są obecnie dostępne. PS2: gdzie można znaleźć info o zniesieniu tej opłaty za evoboxa ?? Ten watek przejrzałem parę stron wstecz i próbowałem wyszukiwać ale bezskutecznie No nie wiem jak jest obecnie ale ostatnio jeszcze kazdy za demultizacje dostawal 24/6 i tego sie trzymaj(Swojadroga najlepiej niech sie tu wypowie). Jak wziales kiedys dekoder i byl czynsz, to czynsz pozostanie, nie mozna go zdjac. Za evoboxa zawsze jest czynsz chyba ze wezmiesz premiuma za 79.99 Witajcie. Wiem, że jest już 500 stron na ten temat, ale stopień skomplikowania oferty jest porażający i liczę na waszą pomoc. Chodzi o przedłużenie CP. Mam Smart Dom (Superoferta 2 w SmartDOM): 1 usługa- internet LTE- 69,99, 2 usługa- telefon only SIM- 69,99 (rabatowana 50%) 3 usługa- CP Familijny Max HD 49,90 zł z dekoderem PVR HD 7000 Do końca kontraktu na CP zostało mi 5 miesięcy i z tego co już wyczytałem na forum mogę składać wypowiedzenie i negocjować warunki umowy. W związku z tym mam parę pytań. 1. Co mogę uzyskać więcej przy przejściu na wyższy abonament, zastanawiam się nad Premium lub Familijny Max HD? 2. Czy przy przejściu na wyższy abonament zmieniają się warunki Smart Dom czy zostaję przy starym rozliczeniu (Superoferta 2 w SmartDOM). 3. Jakie są obecnie najkorzystniejsze terminy umów przy przedłużeniu? 4. Przedłużać teraz czy czekać na koniec okresu rozliczeniowego. Nie interesuje mnie Eleven, Ipla MIX czy Multiroom. Z góry dziękuję za odpowiedź i cierpliwość względem mojej osoby i pytań Wybacz ale te pytania przewijaly sie przez ostatnie 20 stron chyba 3razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasik1002 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Witam Właśnie kończy mi się umowa na telefon w SD2 mam pytanie czy jest możliwość wynegocjowania telefonu w ramach abonamentu czy tylko na raty ??? produkt uprawniający Pakiet Power LTE 2.0 60 GB za 59 telefon jako drugi telewizja familijny HD za 1zł Edytowane 13 Listopada 2016 przez pasik1002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Jedynie przedłużając umowę poprzez stronę Plusa. Negocjowałem taki przypadek kilka miesięcy temu i przy SmartDom nie dało się przeskoczyć rat za telefon (chociaż konsultanci próbowali różnych sposobów). Zamówiłem na stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Teraz już nie dostaniesz telefonu bez rat nawet na stronie www. Polecam forum Plus, tam jest wielu klientów w Twojej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 We wtorek zaniosłem wypowiedzenie umowy TV do APS i jak do tej pory cisza. @cabott - to niestety prawda. Umowę z plusem przedłużałem na początku roku (jako 3 w SD) i już wtedy nie było mowy o telefonie powiązanym w abonencie. Tylko raty, 24 lub 36 w zależności od telefonu. Ale faktycznie, dobre forum Plusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) sl@veq, jesteś w błędzie. Nie udało CI się, bo przedłużyłeś telefonicznie lub w APS. Ja przedłużyłem umowę w kwietniu b.r. jako 3 umowę w SD na takich warunkach: JA+ do wszystkich bez końca II - Smartfon dla Stałych Klientów KPWA: JA3+ 59,99 BL 26m Czasoumilacz Bez limitu na numery stacjonarne HONOR 5X LTE by Huawei Titanium Grey Faktura elektroniczna Forma dostawy: kurier Forma płatności: przy odbiorze Opłata przy odbiorze: 349.00 Opłata miesięczna: 49.99 Czasoumilacz i Stacjonarne do wyłączenia po miesiącu. Warunkiem było tylko zrobienie tego przez stronę. Niestety, konsultant nie był w stanie zaoferować mi telefonu bez rat. Lepsze okazuje się nie forum Plusa, tylko inne branżowe (ze względu na regulamin i dobry obyczaj nie wkleję linka do w jakimś sensie konkurencji satkuriera) - tam dowiedziałem się o sposobie z zamówieniem przez stronę. Ale kończę, bo to wątek CP, a my zrobiliśmy spory OT (proszę jednak nie usuwać posta - może sposób z zamówieniem przez stronę nadal działa). edit: @down: To masz ofertę lepszą, u mnie darmowe tylko komórkowe, reszta (stacjonarne, SMSy) płatne. W pakiecie tylko 2,2GB. Abo ten sam - 1 PLN/miesięcznie Edytowane 17 Listopada 2016 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Zgadza się. Telefonicznie. Tylko, że mój abo wynosi 1 zł (bez limitu do wszystkich + 5,5 GB LTE). No i telefon na raty. Kończmy to, bo to inne forum. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrTAG Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) 1. Dokładnie tak (na 5-6 miesięcy przed końcem wypowiedzenie i od nowa ta sama bajka). 2. Dokładnie tak. 3. Wtedy(rozumiem że Evobox) umowa wyłącznie minimum na 15/3 4. Obejrzyj to: https://satkurier.pl/news/127808/wideotest-dekodera-evobox-pvr-cyfrowego-polsatu.html, a nawet całą serię. 5. Zawsze jak złożysz wypowiedzenie, masz o wiele większe pole do popisu, podobnie jak i konsultant. Gdy jest wypowiedzenie w komputerze, otwierają mu sie zakładki ze znacznie lepszymi warunkami, które może Ci zaproponować. Tak szczerze to chyba wszystko, co nam może zaoferować. Także, wypowiedzenie to podstawa negocjacji. PS.nie łykaj, jak pelikan to, co Ci na dzień dobry zaproponuje konsul (no, chyba że pójdzie od razu na maxa i da Ci 12/5 albo 15/3 z Evoboxem). Witam po trochę dłuższym czasie niż miało być ... dziś dzwoniąc samemu na zwykłą infolinie dostałem te warunki,o których mi mówiliście,teraz nic innego nie pozostaje jak iść i oglądać TV . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !! Edytowane 19 Listopada 2016 przez Barti Treść swojego postu zamieszczamy pod cytowaniem innego postu, a nie w jego obrębie. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nocny jastrząb Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Witam wszystkich. Dzięki temu forum i waszym wskazówkom udało mi się dostać interesującą mnie ofertę. Pakiet Premium + HBO GO (79,99), umowa 15/3 (brałem Evoboxa), mój HD6000 jako multiroom - +5zł. Dobrałem jeszcze za 5zł OnTheGo - można było mieć za darmochę, ale przy dłuższej umowie. Jeszcze nie podpiąłem Evoboksa, ale kanały już są włączone. I teraz pytanie: skoro podpisałem umowę 17.11., a miałem opłacony ten miesiąc (czyli do 05.12) to od kiedy wchodzą mi darmowe miesiące? Edytowane 20 Listopada 2016 przez Barti Poprawiono dość niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Od grudniowego cyklu rozliczeniowego (6.12). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Za 2 miesiące kończy mi się umowa na pakiet Rodzinny HD za 9,90zł. Później będzie kosztował 19,90 zł, czy jest możliwość, że dostanę jakiś rabat gdybym wziął pakiet Familijny HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duduss Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Witam, panowie i panie. Przepraszam, że nie przeczytałem poprzednich stron, ale po prostu dopiero wróciłem z Niemiec i dzisiaj będę jechał próbować przedłużyć umowę. Mam aktualnie 3 miesiące do końca, pakiet Premium bez Elevenow za 100zł miesięcznie plus 2 multiroomy. Chciałbym wymienić dekoder na Evoboxa i do tego dołączyć Eleveny. Co maksymalnie mogę uzyskać w salonie, a co jeżeli złoże wypowiedzenie? Dzwoniła do mnie babeczka to proponowała 110zł miesięcznie za to wszystko. Trochę wydaje się dużo... Nawet darmowych okresów nie zaproponowała.Pozdrawiam i z góry dziękuję temu, kto odpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Za 2 miesiące kończy mi się umowa na pakiet Rodzinny HD za 9,90zł. Później będzie kosztował 19,90 zł, czy jest możliwość, że dostanę jakiś rabat gdybym wziął pakiet Familijny HD? Prosze o przeczytanie ostatnich 20 stron tematu, tam znajdziesz odpowiedz. Rabatu cenowego jako tako nie ma(w sumie jest ale mniej oplacalny). Dlatego jesli chcesz maxymalnie zaoszczedzic, tak... ze nawet sie zdziwisz jak bardzo to zachecam do lektury. Witam, panowie i panie. Przepraszam, że nie przeczytałem poprzednich stron, ale po prostu dopiero wróciłem z Niemiec i dzisiaj będę jechał próbować przedłużyć umowę. Mam aktualnie 3 miesiące do końca, pakiet Premium bez Elevenow za 100zł miesięcznie plus 2 multiroomy. Chciałbym wymienić dekoder na Evoboxa i do tego dołączyć Eleveny. Co maksymalnie mogę uzyskać w salonie, a co jeżeli złoże wypowiedzenie? Dzwoniła do mnie babeczka to proponowała 110zł miesięcznie za to wszystko. Trochę wydaje się dużo... Nawet darmowych okresów nie zaproponowała. Pozdrawiam i z góry dziękuję temu, kto odpowie. Coz troche szkoda ze jednak nie przeczytales bo to tak jakbysmy pisali do sciany. Ciagle to samo. Jak nie zlozysz wypowiedzenia to nic nie ugrasz. Pakiet kosztuje 99,99 + 5zl mr + 5zl mr. Ceny nie ugrasz, ugrac mozesz ms darmowe i dlugosc umowy. Natomiast jesli bys robil "cwana" opcje to za wszystko srednia miesieczna wyjdzie Cie naprawde malo. Z miejsca zaznaczam ze najlepsza umowa dla Ciebie to 15ms 3 za darmo(bo chcesz wymienic dekoder). Przeczytaj strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angelikadb Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Witam, posiadam pakiet familijny Max HD z Cinemax i Sport HD z Filmem HD. Do tego dekoder HD 7000 plus MR. Za wszystko place 69.99 zl. Umowa konczy mi sie w styczniu 2017 roku. Wypowiedzenie zostalo wyslane w pazdzierniku. Chcialabym przedluzyc na ten sam pakiet. Czy bylaby mozliwosc wymiany na Evoboxa z mozliwoscia zostawienia HD7000 jako drugi do multiroomu na okres 15/3 miesiaca w podobnej cenie? Obecnie drugi multiroom mam HD2000. Z gory dziekuje dzieki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Byłaby taka możliwość, tylko jak na PVR7000 masz dzierżawę (a pewnie masz) za dekoder to nawet jak Multiroom masz gratis to będziesz potem płacił (jakbyś w to poszedł to nie powinno być problemu). Ja taką miałem propozycję, bo poprzednio używałem PVR7000 i HD2000, ale żeby nie płacić zbędnej daniny zmieniłem oba. Edytowane 21 Listopada 2016 przez Barti Poprawiono nieco niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wosiu Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Cześć wszystkim Przeczytałem 30 stron tego tematu także coś tam wiem Mianowicie 19.03.2015 roku podpisałem 1-wszą umowę z CP na telewizję satelitarną na okres 24/6 czyli 1-wsze 6 miesięcy darmo a umowa na 24 miesiące. W cenie 69.99 za Familijny Max HD + Film HD + CINEMAX HD i Sport HD i dodatkowo 15 zł za 3 multiroomy. Jako, że na kanałach eleven jest Formuła 1 to opłacam dodatkowo kwotę 15 zł za nie co miesiąc. Obecnie mam dekoder Sagemcom ESI-88 i raczej na nim pozostanę. Jeżeli możecie mi doradzić to byłbym wdzięczny. Mianowicie z tego co wiem mam się udać do punktu plusa/CP i napisać wypowiedzenie umowy http://icyfrowypolsat.pl/wzor-wypowiedzenia-umowy/ (wzór nr. 1??). 1. Czy mogę ugrać umowę 12/5? 2. Pakiet obecny mi wystarcza a w okresie od grudnia do marca kanały eleven będą miał wyłączone. Czy będzie możliwe wynegocjowanie pakietu Familijny Max HD + Film HD + CINEMAX HD i Sport HD za kwotę 69.99 wraz z 3 dodatkowymi dekoderami?Jak możecie doradźcie mi co by było najkorzystniejsze. Edytowane 21 Listopada 2016 przez Wosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurek Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 1. Tak 2. Bez problemu dostaniesz Familijny Max HD, Sport HD, Film HD i Cinemax HD za 59,99 + 3x multiroom za 20 zł (za pierwszy 10, kolejne po 5 zł). Jak miałeś jakiś darmowy wcześniej to może utrzymasz rabat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wosiu Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 To może tak w jakiej cenie ugram Familijny Max HD, Sport HD, Film HD i Cinemax HD + 3 multiroomy i dodatkowo do tego on the go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.