Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Za 4 miesiące kończy mi się umowa. Miałem 24 miesiące. Nie wiem, czy jest możliwość wziąć pakiet Familijny + Sport + Eleven i dekoder Evobox oraz jakieś darmowe miesiące, a już jestem 10 lat w Cyfrowym Polsacie.

Edytowane przez Barti
Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

Sytuacja jest taka - pakiet TV - Premium z jednym MR (płacę 89,90), powiązany w SD I z internetem w CP oraz (jako 3 usługa ) telefonem w Plusie. Do końca umowy TV jeszcze 8 miesięcy. Chciałbym dodać kanały Eleven.

Czy można już teraz podpisać przedłużenie umowy na pakiet PMax (z kanałami eleven) nie tracąc zniżek związanych z SD I? Jakie są warunki przedłużenia umowy? Czy w ogóle jest to możliwe? A może lepiej dodać kanały w ICOK

za 15 zł/msc.?

Z poważaniem SK.

Na chwilę obecną lepiej wziąć eleven dodatkowo za 15 PLN (jeden miesiąc powinien być gratis, jeśli jeszcze nie brałeś eleven, a jak zakombinujesz, to prawie 2). Za 2 miesiące wypowiadasz umowę i przedłużasz w opcji 12/5 premium max. Zniżek smartdom nie stracisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci że do tego samego wniosku doszedłem już 10 lat temu-wcześniej przez kilka lat regularnie płaciłem abonament i nawet "pies z kulawą nogą" z CP nic mi nie zaoferował- dziś wiem co mi się należy a i z przyjemnością dzielę się też z innym tą wiedzą,zaglądaj tu często a przekonasz się że warto,nawet bardzo :)

I takie coś dla CP się opłaca? Jeżeli ktoś ma umowę 12/5 zapłaci tylko za 2 miesiące podpisuje nową np znowu na 12/5 i znowu będzie mieć 5 miesiecy za darmo.

PS. A czy takie coś przejdzie jeżeli bym poszedł do APS i tam chciał podpisać nową umowę. Np. mam 12/5 płacę za 2 miesiące idę i chcę podpisać nową umowę. Z tym, że już na 15/5. Też takie coś przejdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że idzie tam (APS) co nieco załatwić,ale wierz mi że po wypowiedzeniu DUK może więcej i prawie zawsze ma większe możliwości by dopieścić klienta,po za tym po co masz iść do APSu i liczyć na to że pracownik zaproponuje Ci warunki jakie bezwzględnie będą dobre dla jego kieszeni ale niekoniecznie dla Twojej,

przy rozmowie z konsulem z DUK zawsze możesz podziękować za "tak wspaniałomyślną ofertę" i wierz mi że zadzwonią po raz kolejny a nawet ten sam,który na "dzień dobry" rzuci Ci umowę na 29 miesięcy szybko zjedzie do przyzwoitości,ale Ty też musisz wiedzieć to co powinieneś.

Jak trafisz na kumatego konsula to wierz mi można dużo więcej niż się nawet spodziewasz.

 

Ps."I takie coś dla CP się opłaca?"

No widocznie się opłaca,a nawet jak mało opłaca to widocznie stać ich na takie gesty wobec stałych klientów,jak widzisz w takich rozmiarach jest to chyba tylko domena CP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja odkąd pamiętam zawsze czekałem na koniec umowy szedłem do APS i podpisywałem nową. Tyle człowiek stracił :D A wypowiedzenie to takie standardowe dać http://icyfrowypolsat.pl/wzor-wypowiedzenia-umowy/ Czy jakieś takie fikuśne trzeba ? :)

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I takie coś dla CP się opłaca? Jeżeli ktoś ma umowę 12/5 zapłaci tylko za 2 miesiące podpisuje nową np znowu na 12/5 i znowu będzie mieć 5 miesiecy za darmo.

PS. A czy takie coś przejdzie jeżeli bym poszedł do APS i tam chciał podpisać nową umowę. Np. mam 12/5 płacę za 2 miesiące idę i chcę podpisać nową umowę. Z tym, że już na 15/5. Też takie coś przejdzie?

Zacytuję Cię jeszcze raz bo możesz czegoś nie ogarnąć:płacę za 2 miesiące idę i chcę podpisać nową umowę

mniej-więcej,ale nie idziesz podpisać nowej umowy a najczęściej jest to aneksowanie trwającej,którą wypowiedziałeś,pierwsze oferty utrzymaniowe są już na 6 miesięcy przed końcem aktualnej umowy i wtedy już możesz składać wypowiedzenie,ale musi ono zawierać bardzo ważne stwierdzenie że wypowiadasz     z końcem okresu podstawowego

w przeciwnym wypadku mogą potraktować jako zerwanie umowy.

 

Ps.im mniej do końca aktualnej umowy tym coraz lepsze oferty,ale nie jest to 100% regułą.

Jesteś rzec można "zielony jak szczypiorek" cofnij się z 20 stron i poczytaj to wiele się nauczysz-zobaczysz że warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fikuśne??  :roll:  takie jakie jest podane w linku. :)

 

Fikuśne to mogą być figi Twojej dziewczyny, a wypowiedzenie musi być konkretne, aby nie narazić się na karę za zerwanie umowy. A jak jeszcze jest (wypowiedzenie) drogą do TV za grosze w ofertach dla stałych abonentów, to już jest idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak już czytałem parę stron. No niestety jestem zielony :D Nigdy wcześniej nie wiedziałem, że można tak "kombinować' i zawsze czekałem na koniec umowy po czym przedłużałem, a tak można poprzez takie manewry zaoszczędzić sobie :)
A czy mogę też zrobić coś takiego, że jak zostało mi np 5 miesięcy iść do APS dać wypowiedzenie i po negocjować od razu z konsultantem pracującym w APS o aneksowanie umowy?

I czy może tak się stać, że np DUK nie aneksuje mi umowy i zostanę z ręką w nocniku? Czy nigdy to jeszcze się nie zdarzyło ? ;)

Edytowane przez qurter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W APS-ach nie ma tylko ofert z umowami na 12 miesięcy. Pozostałe oferty się pokrywają z DUK. W APS-ach może być trudniej uzyskać krótką (15-miesięczną) umowę, ale nie jest to niemożliwe.

 

Czego nie rozumiesz? Zakładając, że przedłużasz umowę na 6 miesięcy przed zakończeniem okresu podstawowego umowy. Umowa na 12 miesięcy. 5 miesięcy anulowane dotychczasowej umowy. 5 miesięcy gratis w nowej umowie bez wymiany dekodera głównego lub 3 miesiące gratis wymieniając dekoder główny. Opłacasz 2 lub 4 rachunki w zależności od ilości miesięcy gratis i znowu przedłużasz umowę, tym razem na 15 miesięcy z tą samą liczbą miesięcy bezpłatnych po złożeniu oczywiście znowu wypowiedzenia najpóźniej na 6 miesięcy przed zakończeniem tej 12-miesięcznej umowy. Po 15-miesięcznej umowie znowu umowa na 12 miesięcy...I tak w kółeczko... Tylko CP może to przerwać, zmieniając ten schemat w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, na wstępie zaznaczę, że przeczytałam te kilkanaście stron wstecz.

A teraz się upewnię, mam 2 umowy telewizji CP:

1. Pakiet Familijny Max HD  + Multiroom (Data wejścia w życie umowy / zmiany: 07.02.2015, do końca umowy 10 miesięcy)

2. Pakiet Rodzinny HD (Data wejścia w życie umowy / zmiany: 24.07.2014, do końca umowy 3 miesiące)

 

A teraz pytanie:

1.       Mogę już wypowiedzieć pierwszą umowę „z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.” A 6 miesięcy przed zacząć negocjacje? Chcę otrzymać pakiet 12/5. Tzn, że nawet jeśli 6 miesięcy przed przedłużę abonament, to te 6 miesięcy się anulują i od tego momentu umowa trwa 12 miesięcy, z czego 5 miesięcy jest za darmo, a opłacam tylko 7 miesięcy, chyba, że znów 6 miesięcy przed końcem wypowiem umowę, czyli opłacę tak naprawdę 2 miesiące? Wiem, że ktoś wyżej już to super wytłumaczył, że nie mam żadnego doświadczenia na takim polu, to wolę się kilka razy upewnić. Jedyne co, to negocjowałam umowy w t-mobile więc wiecie ;)

2.       Druga umowa – muszę szybko wypowiedzieć i czy jeśli tu dostanę pakiet 12/5, tzn, że za Kilka miesięcy nie dostanę go przy pierwszej umowie (wyżej)? Bardziej zależy mi na umowie wyżej, więc powinnam od razu decydować się 15/5, żeby do pierwszej umowy później dostać 12/5?

Nie zależy mi na szybkim ani nowoczesnym sprzęcie, bo obie umowy są dla 60-latków, którzy strasznie słabo ogarniają technologię i dali się robić w bambuko zawsze i dlatego teraz ja przejmuję dogadywanie się w sprawie umów, stąd też moja prośba o potwierdzenie J Będę mega wdzięczna.

 

Czyli ceny nie ma co ugrać, jedynie ten format ilości miesięcy w umowie?

Obecnie za umowę nr 1 płacimy 69,90 zł, a za umowę nr 2 19,90 zł. W sumie moglibyśmy zmienić pakiety na jeszcze tańsze, byle nie stracić uprawnień do smart domu (mamy Internet LTE 30 GB za 49,95 zł, swoją drogą 3 miesiące do końca umowy).  Co do kanałów – tak naprawdę to w przypadku obu umów zależy im na kanałach serialowych – tvp2, TVN, Polsat, ale również TVP polonia.

Ale jak cos to umowa nr 1 jest z dekoderem HD 5000 plus multiroom HD 5000s, a druga umowa jest z dekoderem HD 3000. Czy po takim czasie lepiej by było jednak wymienić te dekodery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kwoty nie zmienisz bo stracisz rabat na Smartdomie.

Dekodery sa OK, CP nie ma lepszych obecnie chyba ze HD5500s i evobox. ale HD 5000 i 5500s to podobna półka.

Jedynie co w sumie różni HD 3000 a 5000 to, to ze 5000 ma wyswietlacz i troche lepiej dziala.

To sa dwie niezalezne umowy i nie ma wobec nich zadnych powiazan.

I na jednej mozesz dostac 12/5 i na drugiej 12/5.

Wypowiedzenie mozesz wyslac, wraz z ta adnotacja co dalas ale to i tak konsultant wtedy przelozy sprawe za pol roku (a byc moze przestanie pracowac czy cos) wiec i tak bedziesz musiala sama o tym pamietac [tak Ci polecam, nie pytaj czemu].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuje za odpowiedź :)

 

Tak też zrobię. Jasna sprawa, że na jedną umowę jeszcze za wcześnie, więc dopiero rozmowa się zacznie 6 miesięcy wcześniej. Natomiast co do drugiej umowy widzę jestem spóźniona, taniej teraz chyba nie jest, ale z pewnością kusząca jest opcja krótszej umowy.

 

Jaka jest minimalna wymagana kwota do smart domu? 

 Jedyne co znalazłam, to grafika w linku https://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v6/oferta/killer_podsum_wINT.png

czyli wychodzi, że 49 zł wystarczy, a za taką właśnie cenę obecnie można otrzymać pakiet Familijny Max HD, przynajmniej tak w innej grupie na temat internetu pisał użytkownik: 

Napisano dziś, 00:08

Przedłużyłem umowę na TV, mam teraz Familijny Max HD za 49 zł, umowa 15/5.

Chcę wziąć do tego internet z CP domowy LTE ze sprzętem ODU / IDU 200. Jakie najkorzystniejsze warunki można w takiej sytuacji wytargować? Chodzi i opłaty i długość umowy.

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj slabo Pani czytala ten temat jednak, a przynajmniej nie az tak uwaznie ale tu wybaczam bo rzadziej bylo o tym pewnie pisane niz codzienne wspominanie o ofertach.

 

Bowiem NIE MOZE Pani zmniejszyc zobowiazania finansowego, bo wtedy utraci Pani smartdom.

Tyle na ile Pani podpisala minimum. Tyle musi zostac.

 

"Obecnie za umowę nr 1 płacimy 69,90 zł, a za umowę nr 2 19,90 zł"

Prosze napisac jakie to umowy(chodzi o pakiety) i skad sie wziely te ceny.

Domyslic sie nie moge bo Rodzinny to 19,90, ale Mini HD to 14,90 +5zl czynsz za dekoder =19,90.

Wiec spekulowac nie bede, analogicznie w przykladzie z wyzszym abonamentem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak już wyżej wspominałam - zapytałam jakie jest minimalne zobowiązanie wymagane do smart domu. Wiem, że nie mogę sobie wziąć wszystkiego po 19 zł, stąd pytanie. Ale rozumiałam to inaczej, że jest ogólne wymaganie np 49,90 zł i tyle należy co najmniej mieć, by nie utracić smart domu. A nie, że jeśli umowę podpisałam z kwotą 79 zł (bo tak pierwotnie było, ale wyłaczyłam pakiet ipla i obecnie jest 69 zł), to muszę przy niej zostać.

 

Tak jak również wyżej wspomniałam: 

1. Pakiet Familijny Max HD  + Multiroom (Data wejścia w życie umowy / zmiany: 07.02.2015, do końca umowy 10 miesięcy)

dokładnie skopiowane z ICOK: 

Pakiet podstawowy:

Pakiet Familijny Max HD

Pakiety i usługi dodatkowe:

Pakiet Film HD, Pakiet Cinemax HD, Pakiet Sport HD, Usługa Multiroom HD

Informacje dodatkowe:

Kontrakt połączony w ramach Superoferta 2 w SmartDOM - produkt uprawniający

 

2. Pakiet Rodzinny HD (Data wejścia w życie umowy / zmiany: 24.07.2014, do końca umowy 3 miesiące)

 

 

co miesiąc na koncie widnieją dwie kwoty do zapłaty, za pierwszy pakiet 69 zł, a za drugi 19,90 zł. Skąd się ceny wzięły? Podpisaliśmy na takie kwoty umowę w punkcie. 

 

Podsumowując:  w jednym domu mamy główny dekoder, a do tego dekoder multiroom - to jest jedna umowa,  a druga umowa to dekoder z pakietem rodzinny hd podpisany na tę samą osobę, ale wykorzystywany w innej lokalizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o zmniejszenie minimalnego zobowiązania, więc jeśli IPLA była w pakiecie, jako usługa elastyczna, jej wyłączenie nie spowoduje utraty smartdomu.

 

Ceny 69 oraz 19 wzięły się zapewne z podpisanej umowy.

 

Aby nie stracić smartdom, umowa na TV musi być przedłużona na kwotę co najmniej 69 PLN. Również internet musi kosztować co najmniej 99,90 (przed rabatem) przy przedłużeniu.

Jeśli chcecie obniżyć abonament na TV, można rozważyc rezygnację z obecnego smartdomu i podpisać nowy (ale to wszystko trzeba policzyć, czy sie opłaca - wtedy umowy będą dłuższe, możliwe, że bez darmowych miesięcy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź.

Najwyższa opłata za internet przed rabatem to 89.90 zł, więc już tu z winy operatora nie jest możliwe spełnienie jednego z wymogów. A obecnie ten sam pakiet TV (umowa uprawniająca do smartdomu) czyli Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD kosztuje 59 zł

Sam Familijny Max HD 49 zł.

Będę więc zmuszona wybrać specjalnie inny, droższy pakiet? Co w takiej sytuacji? Zwłaszcza z internetem? Stracę uprawnienia do smartdomu?

Myślę, że wpierw złożę 3 wypowiedzenia: nr 1 internet, nr 2 główna umowa ze smartdomem i nr 3 dodatkowa umowa tv. Zobaczymy czy będzie jakaś reakcja ze strony CP, skoro dwie z tych umów mają do zakończenia już tylko 3 miesiące.  Skoro będą mieć w perspektywie stratę 3 umów, może coś zaproponują.

Edytowane przez yokoono
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli w umowie dotychczas miałaś abonament większy niż 89,90 zł, przedłużając umowy należy wybierać plan cenowy o dostępnym abonamencie w danej promocji, jednak nie niższy niż 89,90 zł z e-fakturą. Obniżenie poniżej tego poziomu spowoduje usunięcie rabatów.

 

Ja bym TV przedłużył na 12 miesięcy, z 5-ma miesiącami gratis z pakietem Premium za 79,99zł + 5zł za MR. Nie tracisz rabatów, a TV Cię będzie kosztowała 160zł. Oferta dostępna jest po złożeniu wypowiedzenia. Kolejne wypowiedzenie  wysyłasz jeszcze w okresie bezpłatnej, przedłużonej TV i przedłużasz umowę na 15 miesięcy, z 5-ma miesiącami gratis. Itd., itd., itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź.

Najwyższa opłata za internet przed rabatem to 89.90 zł, więc już tu z winy operatora nie jest możliwe spełnienie jednego z wymogów. A obecnie ten sam pakiet TV (umowa uprawniająca do smartdomu) czyli Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD kosztuje 59 zł

Sam Familijny Max HD 49 zł.

Będę więc zmuszona wybrać specjalnie inny, droższy pakiet? Co w takiej sytuacji? Zwłaszcza z internetem? Stracę uprawnienia do smartdomu?

Myślę, że wpierw złożę 3 wypowiedzenia: nr 1 internet, nr 2 główna umowa ze smartdomem i nr 3 dodatkowa umowa tv. Zobaczymy czy będzie jakaś reakcja ze strony CP, skoro dwie z tych umów mają do zakończenia już tylko 3 miesiące.  Skoro będą mieć w perspektywie stratę 3 umów, może coś zaproponują.

Czasem sie zastanawiam nad tymi wygórowanymi żądaniami klientow. A wlasnie takie masz.

 

Nadal nie rozumiesz ?

Zostala umowa podpisana na kwote 59,90(59,99) i jesli ma byc dalej smartdom na tej umowie to musi byc to dalej kwota 59,90(59,99).

Skoro chcesz miec smartdom ale z nizszym zobowiazaniem finansowym TO MUSISZ rozwiazac umowy i zawrzec je na nowo ale tym razem z NIZSZYM zobowiazaniem finansowym.

 

Regulamin smartdom jasno mowi(i powtarzaly to 3 osoby), ze nie mozna zmniejszyc kwoty minimalnej.

Ja jeszcze raz prosze aby Pani przeczytala te 30 ostatnich stron, tam juz zostalo wszystko wyjasnione, nawet obliczenia sredniej miesiecznej, gdzie za pakiet premium wychodza grosze.

Gdyby telewizja byla P2(50% rabatu) to wyszloby okolo 120-130zl(@swojadroga)za TV, za pakiet PREMIUM w roku.

Tak 120-130zl to calkowity koszt ile trzeba zaplacic w jednym roku za ogladanie TV.

 

Wystarczy chciec ruszyc 4 litery, albo wypic kawe... skupic sie... i przeczytac te 30stron.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mając multiofertę w Cyfrowym Polsacie, można już dostać umowę z Evobox?

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...