Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy masz koniec umowy :?: ,czy to było w związku z wycofaniem kanału :?:

To że przyszło pismo to jeszcze nie dowód że umowa się skończyła a tylko potwierdzenie że się zakończy,mimo to DUK zadzwoni a jak jesteś niecierpliwy to zadzwoń sam najlepiej przed krańcowym terminem,nie wiem czym dysponujesz i jaką umowę i pakiety posiadałeś (warto tym się pochwalić bo inni wiedzą jak do tematu podejść i doradzić)

jeśli aktualnie miałeś umowę 12/5 to ja najbardziej możesz bez wymiany sprzętu dostać 15/5 albo na odwrót jak ta jest 15-tka bądź dłuższa.

Tel. do DUK- 222127128

A najlepiej napisz tu co posiadasz i na jakich warunkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zwykłe wypowiedzenie w zwiazku ze zblizającym się zakończeniem okresu umownego (3mc). Chciałbym po prostu aby ktoś do mnie zadzwonił  i przedstawił jakieś warunki. Obecnie miałem 15/5. Wymieniać sprzętu nie mam po co bo  to dekoder dla rodziców a jedyne co ich wkurza to felerny, beznadziejny pilot a tak to wszystko jest ze sprzętem ok.. Chciałbym im po prostu skrócić ta umowę co jest o te 2mc i niech juz nowa mają z tym samym  czyli pakiet za 39,9zł. jak nie dadzą darmowych miesięcy to  rzeczywiscie zrezygnuję albo wezmę jakiś prepaid bo oni oglądają głównie kanały info + eurosport tudzież Polsatsport i  od czasu do czasu  coś w typie ViasatHistory.

Po prostu zaskoczylo mnie to że dostałem takie pismo bo wcześniej w ogóle niczego takiego nie słali  tylko  dzwonili z DUK a teraz koperta i ten tekst o sprzęcie. Myslałem ze oni zrezygnowali już z takich ofert typu 15/5  a tutaj mnie dawno nie było, ale z tego co czytam  dalej jest ukłon w stronę  klienta  i dają kilka mc gratis. Napisałem z panelu  wiadomość do nich  z prośbą o n\kontakt z kimś z DUK. Poczekam kilka dni a jak nie to trzeba samemu bedzie dzwonic. Nie wiem tylko czy tata sobie poradzi i czy tam  oni nie wymagają  wciskania jakichś  numerów z klawiatury żeby się połączyć z takim a takim działem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oni dzwonią to nie trzeba niczego wciskać podobnie jak dzwoniąc na w/w numer bo przeważnie z tego dzwonią,swobodnie należy się teraz 12/5, Familijny HD w tej cenie nadal jest dostępny więc bez problemu można to pociągnąć,powiedz tacie niech twardo walczy o 12/5 bo mu się należy jak sroce gnat.

Co do pilota to weź go i idź do najbliższego APSu i wymień,dostaniesz nowy albo sprawny od ręki a nawet baterie gratis :!::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w związku z wyłączeniem kanału Fightklub wypowiedizaiałem umowę. Oferta z DUK była 24/6 lub 15/3, gdyż chciałem wymienić dekoder HD 7000 PVR na Evobox PVR.

Przystałem na 15/3 pakiet ten sam co miałem czyli Familijny Max HD_Film HD+Sport HD+Cinemax HD. Dodatkowo na 3-mieciące za 0 zł PakietVOD (205-208) i katalog treści online.

Ponadto mam udostępniony pakiet Eleven Sports HD oraz HBO HD (chyba promocyjnie na 1 miesiąc).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś zadzwoniłem do DUK bo mam umowę na wypowiedzeniu i powstał pomysł, żeby przekazać ją mamie. Chciałem Premium MAX i podpięcie do smartdomu, dekoder Evobox. Oferta DUK: umowa na 29 miesięcy, kilka pierwszych za.... 89 zł z groszami, potem 109 zł. Dekoder 49 zł i kurier 16,90! Dodam, że dla nowych jest to samo na 24 miesiące, 6 mies. za 0 zł, możliwość zawarcia umowy w APS. No i nie przedłużyłem. :-)

Edytowane przez torre24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba dzwonić znowu, ja tak miałem wczoraj - nie umiałem się z babą dogadać , zadzwoniłem jeszcze raz - znów kobieta, przerwałem zadzwoniłem ponownie - facet 10 min rozmowy i umowa 15/5 dekoder evobox bez czynszu, bez żadnych ściem, że zapyta kierownika itp.  :wink:

 

edit

15/3 oczywiście - pomyłka moja - bo wymiana z sagema

Edytowane przez serwus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@WSZtm

 

Jakbys przeczytal 20-30 stron to bys wiedzial, bo juz odpowiadalem na to pytanie. No ale kolejny raz Ci sie nie chce, wiec Ci nie pomoge.


A ja dziś zadzwoniłem do DUK bo mam umowę na wypowiedzeniu i powstał pomysł, żeby przekazać ją mamie. Chciałem Premium MAX i podpięcie do smartdomu, dekoder Evobox. Oferta DUK: umowa na 29 miesięcy, kilka pierwszych za.... 89 zł z groszami, potem 109 zł. Dekoder 49 zł i kurier 16,90! Dodam, że dla nowych jest to samo na 24 miesiące, 6 mies. za 0 zł, możliwość zawarcia umowy w APS. No i nie przedłużyłem. :-)

Bo chcesz podpiecie do smartdomu aktualnej juz umowy, wtedy tylko taka jest mozliwosc i taka oferta jaka otrzymales.

 

Jak nie bedziesz chcial smartdomu to mozesz dostac 24/8, 15/3 z evoboxem.

Bez oplaty za kuriera, dekoder oplata 49zl pozostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie masz czasu na szukanie, to nie oczekuj pomocy i trac na tym, piszac te swoje posty tutaj (kilka ostatnich) juz bys dawno znalazl odpowiedz na KAZDE Twoje pytanie.

Nie mam z tego hajsu, wiec nie bede Ci odpisywac jak dziecku.

Wiec moja odpowiedz dla Ciebie to: Dla CIebie nie ma takiej mozliwosci.

 

Masz podane wszystkie informacje jak na dloni, a Ty chcesz cala dlon z barkiem, na to nie ma zgody.

Powodzonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest mozliwosc czy nie tego zestawu?

Nie kazdy ma czas wertowac temat 30 stron wstecz tak jak Ty.

Zamiast tracic czas to bys podeslal linka a nie pisac enty raz komus ze bylo.

Poczekaj na papierowe potwierdzenie umowy. Tam będziesz miał opisane co i jak. Wtedy zdecydujesz. Ale raczej będzie opcja za 129 pln. Pozdrawiam. Edytowane przez Qba_72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@WSZtm

 

Jakbys przeczytal 20-30 stron to bys wiedzial, bo juz odpowiadalem na to pytanie. No ale kolejny raz Ci sie nie chce, wiec Ci nie pomoge.

 

Bo chcesz podpiecie do smartdomu aktualnej juz umowy, wtedy tylko taka jest mozliwosc i taka oferta jaka otrzymales.

 

Jak nie bedziesz chcial smartdomu to mozesz dostac 24/8, 15/3 z evoboxem.

Bez oplaty za kuriera, dekoder oplata 49zl pozostaje.

 

Gdzie sens, kiedy mogę iść do APS o podpisać nową umowę na lepszych warunkach? No chyba, że nie mogę mieć dwóch umów jednocześnie...

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przejściu na Evoboxa (aktywacja 49zł ) Premium max 99,99 zł.(z VOD 109,99) umowa 15/3,kurier gratis dzierżawa dekodera 0zł.

I tego się trzymaj,w najgorszym przypadku podaruj tego kuriera,ale nie więcej.

Zauważ, że on chce zrobić cesję i podpiąć ten kontrakt pod smartdom, więc tutaj może nie być opcji 15/3, tylko dłuższe umowy (ze względu na smartdom). Edytowane przez cabott
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda u forumowiczów sprawa z realizacją umów w sensie wymiany dekoderów?

Załatwiłem telefonicznie w DUK aneks z wymianą ESI na Evobox + dobranie MR dodatkowego i było to 02 września

Tego samego dnia dostałem na maila potwierdzenie warunków umowy i potwierdzenie złożenia zamówienia.

Od tego momentu cisza nastała a mamy już 7 września.

Dotychczas realizacja była szybka, 2-3dni i kurier był w domu. Teraz minęło 5 dni i cisza totalna...

 

Jak to u was wygląda/wyglądało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...