Qba_72 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Możesz. Przy aneksie możesz do 18 miesięcy od podpisania umowy. Potwierdzone w ICOK. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 @Qba_72 ja zdzwoniłem do APS w sprawie tego zestawu to pan z APS powiedział mi że podczas przedłużenia umowy można wziąć ten zestaw w cenie 129 a później 250 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) O to kiedyś pytałem na forum. Żeby później nie wyszło,że "chytry dwa razy traci" W ICOK powinna Ci wskoczyć nowa umowa i rabatowanie. Pochwal się jak będziesz miał. Właśnie nowa umowa wskoczyła w ICOK, zmienił się okres umowy i pakiety, a zapis zgodnie z zapewnieniem konsultanta pozostał:Kontrakt połączony w ramach smartDOM 3 - produkt rabatowany jako drugi Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 A ja rano wstaje włączam TV i nic nie działa. Widocznie nowa umowa nie wróciła od kuriera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 @Qba_72 ja zdzwoniłem do APS w sprawie tego zestawu to pan z APS powiedział mi że podczas przedłużenia umowy można wziąć ten zestaw w cenie 129 a później 250 złTo co napisałem mam na email. Napisz do ICOK maila. Dostaniesz odpowiedź. Przynajmniej ja taka dostałem. Mam na piśmie ☺. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) @kyczniker/@swojadroga- obecny SmartDom trwa do końca sierpnia. Jeżeli zdarzyłoby się, że nie zostanie przedłużony a krewny przedłuży umowę we wrześniu, która jest obecnie w SmartDom to czy rabat nadal pozostanie, nawet jeśli SmartDom 3 nie zostanie przedłużony? Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Ciebie obowiazuje ten smartdom ktory podpisales i zaakceptowales. Jak nie przedluzysz umowy, tylko wezmiesz nowa -> smartdom Ci ten przepadni(ten ktory masz). Jak zmniejszysz abonament -> smartdom Ci ten przepadni(ten ktory masz). To co tam jest ze SmartDom 3 zostal przedluzony do konca sierpnia, to tylko CP sie zastrzega ze byc moze przestanie istniec ALE DLA NOWYCH klientow albo wprowadza SmartDom 4 albo co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Czyli można spokojnie przedłużyć umowę i SmartDom pozostanie. Dzięki za odpowiedź. Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario11983 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Czy do pakietu Rodzinny HD można dokupić pakiet Sport HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Tylko przy przedłużaniu i tylko na 24 lub 29 miesięcy o ile dobrze pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) wczoraj złożone wypowiedzenie w APS (wycofanie kanału z oferty) - dziś rano telefon z DUK 5 minut rozmowy w tym 2 minuty rozmowy konsultanta ze zwierzchnikiem i ze starej umowy 24/6 z czerwca 2016 w trzecim miesiącu jej trwania dają 5/12 I jak tu nie lubić CP ? Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uszek Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam Chciałbym zasięgnąć u Was porady choć sporo dowiedziałem się już z poprzednich jakichś 30 stron. Oczywiście chodzi o wypowiedzenie umowy z powodu wiadomego kanału, złożone wczoraj w APS itd Mam umowę do 5 listopada(okres rozliczeniowy 5 każdego miesiąca), ale ze względu na wiadomy kanał wypowiedziałem umowę już wcześniej m.in. kierując się wieloma sugestiami przeczytanymi tutaj. Dziś zadzwoniła Pani z numeru 222 127 128, lecz nie mogłem rozmawiać i poprosiłem o telefon jutro w godzinach wieczornych. Mniej więcej już zapoznałem się z tym co mogę uzyskać , ale mam pewne wątpliwości co do jednej kwestii, a mianowicie SmartDom. Znalazłem dwie wypowiedzi, które nieco mi pomogły, ale jednak wolałbym dopytać. Otóż obecna umowa to Familijny Max HD +Sport HD+Film HD+Cinemax HD za 59,90 na 29 miesięcy(umowa z maja 2014), ale miałem już internet w Plusie, więc na TV dostałem zniżkę 10zł i patrząc po dokumentach przystąpiłem do programu SmartDom - na dokumentach widnieje, że wersja na dzień 15.05.2014. Będąc wczoraj w APS i składając wypowiedzenie zaproponowano mi Premium Max na 29 miesięcy właśnie w ofercie SmartDom czyli za połowę ceny oraz Evobox, a na moje pytanie czy nie można krótszej umowy i/lub ewentualnych darmowych miesięcy usłyszałem "nie", bo mam już rabat. Jednak zastanowiło mnie to, ponieważ na stronie CP jest informacja, że mając internet(mam w Plusie i płacę 59,90) można uzyskać Premium Max na 24 miesiące przy czym 6 darmowych i później płacąc 49,99. Chciałbym jednak w jutrzejszej rozmowie z Panią konsultantką uzyskać - jeśli się da oczywiście - Premium Max 15/3, czyli jeśli dobrze rozumiem 15 miesięcy umowy z czego 3 darmowe i wymiana dekodera obecnego mini hd 2000 na evobox w ofercie SmartDom. Powoli przechodząc do sedna. Jeśli dobrze zrozumiałem z wpisu jednego z Was, to tylko osoby dopiero przystępujące do programu SmartDom muszą podpisać umowę na min. 24 miesiące, a jak rozumiem kto należy już do tego programu może podpisać krótszą umowę np. wspomniane przeze mnie 15/3? Więc reasumując. Czy mam prawo ubiegać się o ofertę 15/3 Premium Max w ofercie SmartDom za 49,99 z wymianą dekodera oczywiście płatną 49zł. Z tego co zrozumiałem chcąc wymienić dekoder nie mogę dostać umowy 12/5 Przepraszam, że trochę tego wyszło, ale chciałem napisać jak najwięcej szczegółów. Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez Uszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Jeżeli jesteś w SmartDom i telewizja jest 2-gim produktem to możesz sobie umowę przedłużyć na dowolny okres, ważne żebyś nie obniżył kwoty Abonamentu. Przy wymianie sprzętu, tak jak wspomniałeś jest opcja 15/3, a także 24/6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Tu jest o tyle problem ze Ty masz inny smartdom, ktory nie ma promocji 50% na TV z tego co napisales. Podaj co jest p1/p2/p3.Skoro masz rabat 10zl, to z tym rabatem mozesz przedluzyc umowe na 15/5,12/5,15/3(o ile wymiana sprzetu), bo interesowaly Cie krotkie umowy. Skoro chcesz miec rabatsmartdom z rabatem 50%, to wtedy masz w ogole inny smartdom. I dlatego obowiazuje Cie umowa 29miesiecy(bo juz obecnie masz umowe i masz smartdom). Pogmatwane ale co zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uszek Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) Dziękuję za odpowiedzi. Jeśli dobrze rozumiem p1/p2/p3 to usługi, więc pierwszą jest internet w Plusie za 59,90, a drugą jest TV, na którą do tej pory była zniżka 10zł, więc zamiast 59,90 płatne 49,90. Trzeciej na obecną chwilę nie ma, ale we wtorek jak proponowano mi w APS ofertę TV, o której wyżej wspominałem, dodano także, że mogę otrzymać zniżkę na telefon - wymiana sim, 32zł, bez limitu min/sms , 120min do UE, 10GB internetu, ale nad tym się zastanawiam, bo telefon już mam z resztą to nie temat na telefony. kyczniker W warunkach umowy SmartDom jest wyszczególnione, że mogę otrzymać 50% rabatu. To są moje warunki>>SmartDom i jeśli dobrze rozumiem paragraf 2 jest to możliwe tylko nie wiem czy nie chodzi dopiero o trzecią usługę. Czyli wnioskuję z Twojej wypowiedzi, że mój SmartDom jest "inny" i jak się domyślam oferta internetowa CP również nie jest dla mnie? 24/6, 50%, Premium Max itd I aby mieć rabat 50% muszę podpisać "nowy" SmartDom na 29 miesięcy bez możliwości np. 24 miesięcy/X darmowych? Mam nadzieję, że dobrze rozumiem. Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez Uszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Z tego co sie orientuje, a sprawa jest tak pogmatwana ze nawet ludzie z DUK jej nie ogarniaja(ich przelozeni tymbardziej). Mozesz zrezygnowac TV obecnej i podpisac nowa umowe na TV wraz z rabatem 50% i umowa 24ms/6ms gratis. Albo zachowac obecna umowe TV i dostac oferte 29ms i 0 ms gratis. [no co zrobic taki CP]. Natomiast nie pamietam ile czasu, wg. regulaminu trzeba odczekac az Ci bedzie przyslugiwac rabat na smartdomie kolejny raz. Najlepiej zadzwon na infolinie i spytaj o taka mozliwosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uszek Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Jak będę dzisiaj rozmawiał z Panią konsultantką to wypytam o wszystko i ewentualnie dam znać co i jak. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Musisz zakończyć swój SmartDOM, czyli definitywnie rozwiązać swoją umowę uprawnioną. Po definitywnym jej zakończeniu zawierasz nową umowę uprawnioną (TV), w nowej, aktualnie obowiązującej odsłonie smartDOM. Oferty dla nowych klientów masz opisane w innym temacie, do którego prowadzi link w moim podpisie. Tylko i wyłącznie tak to zrobisz. Tutaj piszemy o ofertach dla obecnych abonentów przedłużających umowy TV. Ty nie możesz tego zrobić, chcąc uzyskać 50% rabat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Więc tak. Wypowiedzenie z okazji usunięcia kanału złożone w piątek. We wtorek sam zadzwoniłem do DUK bo nikt się nie odzywał bo niby był błąd w systemie z ofertami dla mnie i udało się tak: Umowa 15/3, pakiet premium + 2x mutliroom(jak miałem) za 89,99, oczywiście wymiana hd6000 na evobox. Dziś kurier dostarczył i działa już nowy pakiet a jutro mam okres rozliczeniowy. P.S wczoraj zablokowały mi się multiroomy i wołały nową kartę której jeszcze nie miałem bo dopiero wczoraj wysyłka wyszła z polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu84 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Mam pakiet familijny HD i do końca umowy 9 miesiecy. Chciałem siebie wymienić dekoder na Evobox (oczywiscie do abonamentu płaciłbym dzierżawe) to powiedzieli mi na infolini że musze podpisać nową umowe. Ale ja nie chce podpisywać nowej umowy!!! Czy w trakcie trwania umowy nie można nic już sobie dobrać? Tak samo jest z kanałami, jakbym chciał dobrać pakiet sport to musze podpisać nowa umowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Tak, musisz podpisać nową umowę - bez tego nie będzie ani pakietu Sport, ani dekodera EVOBOX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 A co ci przeszkadza nowa umowa ja też po kilku aneksach podpisałem nową,mam Evoboxa,oba dekodery bez czynszu wszystko na 15 miesięcy,Ty masz jeszcze 9 do końca(ja miałem8) ,aneks czy umowa -w czym problem przecież to praktycznie jeden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Obecnie mam pakiet PREMIUM z dekoderem PVR7000 i Multiroom HD, do końca umowy 8 miesięcy (obecna to 12/5). Mój okres rozliczeniowy to 26 dzień każdego miesiąca, jutro złożę wypowiedzenie ze względu na zabrania kanału fightklub (był gwarantowany w moim kontrakcie). Teraz będę chciał zwiększyć pakiet z PREMIUM na PREMIUM MAX i dobrać 2 kolejne dekodery w usłudze multiroom. Czy mogę liczyć na coś lepszego niż: umowa 15/5, premium max za 99,90zł/mc + 5zł/mc za każdy dekoder multiroom (1. jest zwolniony z opłaty) + 2x29zł za aktywację multiroom? Możliwe jest np. zwolnienie z opłaty za pozostałe dekodery MR albo negocjacja ceny pakietu PREMIUM MAX? Czyli od 6 miesiąca płaciłbym za PVR7000 + 3 MR HD z pakietem PREMIUM MAX 109,90zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Nie da rady. To jest wszystko, co możesz ugrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Obecnie mam pakiet PREMIUM z dekoderem PVR7000 i Multiroom HD, do końca umowy 8 miesięcy (obecna to 12/5). Mój okres rozliczeniowy to 26 dzień każdego miesiąca, jutro złożę wypowiedzenie ze względu na zabrania kanału fightklub (był gwarantowany w moim kontrakcie). Teraz będę chciał zwiększyć pakiet z PREMIUM na PREMIUM MAX i dobrać 2 kolejne dekodery w usłudze multiroom. Czy mogę liczyć na coś lepszego niż: umowa 15/5, premium max za 99,90zł/mc + 5zł/mc za każdy dekoder multiroom (1. jest zwolniony z opłaty) + 2x29zł za aktywację multiroom? Możliwe jest np. zwolnienie z opłaty za pozostałe dekodery MR albo negocjacja ceny pakietu PREMIUM MAX? Czyli od 6 miesiąca płaciłbym za PVR7000 + 3 MR HD z pakietem PREMIUM MAX 109,90zł. 109.99. Te 9 groszy jest tez wazne, wole to napisac bo potem ludzie zalegaja i te komunikaty sie pojawiaja z czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.