Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek11:)

O to kiedyś pytałem na forum.

Żeby później nie wyszło,że "chytry dwa razy traci" :)

W ICOK powinna Ci wskoczyć nowa umowa i rabatowanie. Pochwal się jak będziesz miał.

Właśnie nowa umowa wskoczyła w ICOK, zmienił się okres umowy i pakiety, a zapis zgodnie z zapewnieniem konsultanta pozostał:

Kontrakt połączony w ramach smartDOM 3 - produkt rabatowany jako drugi

:)

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Qba_72 ja zdzwoniłem do APS w sprawie tego zestawu to pan z APS powiedział mi że podczas przedłużenia umowy można wziąć ten zestaw w cenie 129 a później 250 zł

To co napisałem mam na email. Napisz do ICOK maila. Dostaniesz odpowiedź. Przynajmniej ja taka dostałem. Mam na piśmie ☺.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@kyczniker/@swojadroga- obecny SmartDom trwa do końca sierpnia. Jeżeli zdarzyłoby się, że nie zostanie przedłużony a krewny przedłuży umowę we wrześniu, która jest obecnie w SmartDom to czy rabat nadal pozostanie, nawet jeśli SmartDom 3 nie zostanie przedłużony?

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciebie obowiazuje ten smartdom ktory podpisales i zaakceptowales.

Jak nie przedluzysz umowy, tylko wezmiesz nowa -> smartdom Ci ten przepadni(ten ktory masz).

Jak zmniejszysz abonament -> smartdom Ci ten przepadni(ten ktory masz).

 

To co tam jest ze SmartDom 3 zostal przedluzony do konca sierpnia, to tylko CP sie zastrzega ze byc moze przestanie istniec ALE DLA NOWYCH klientow albo wprowadza SmartDom 4 albo co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj złożone wypowiedzenie w APS (wycofanie kanału z oferty) - dziś rano telefon z DUK :D 5 minut rozmowy w tym 2 minuty rozmowy konsultanta ze zwierzchnikiem i ze starej umowy 24/6 z czerwca 2016 w trzecim miesiącu jej trwania dają 5/12 :D I jak tu nie lubić CP ?

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałbym zasięgnąć u Was porady choć sporo dowiedziałem się już z poprzednich jakichś 30 stron. Oczywiście chodzi o wypowiedzenie umowy z powodu wiadomego kanału, złożone wczoraj w APS itd 

 

Mam umowę do 5 listopada(okres rozliczeniowy 5 każdego miesiąca), ale ze względu na wiadomy kanał wypowiedziałem umowę już wcześniej m.in. kierując się wieloma sugestiami przeczytanymi tutaj. Dziś zadzwoniła Pani z numeru 222 127 128, lecz nie mogłem rozmawiać i poprosiłem o telefon jutro w godzinach wieczornych. Mniej więcej już zapoznałem się z tym co mogę uzyskać , ale mam pewne wątpliwości co do jednej kwestii, a mianowicie SmartDom. Znalazłem dwie wypowiedzi, które nieco mi pomogły, ale jednak wolałbym dopytać.

 

Otóż obecna umowa to Familijny Max HD +Sport HD+Film HD+Cinemax HD za 59,90 na 29 miesięcy(umowa z maja 2014), ale miałem już internet w Plusie, więc na TV dostałem zniżkę 10zł i patrząc po dokumentach przystąpiłem do programu SmartDom - na dokumentach widnieje, że wersja na dzień 15.05.2014.

 

Będąc wczoraj w APS i składając wypowiedzenie zaproponowano mi Premium Max na 29 miesięcy właśnie w ofercie SmartDom czyli za połowę ceny oraz Evobox, a na moje pytanie czy nie można krótszej umowy i/lub ewentualnych darmowych miesięcy usłyszałem "nie", bo mam już rabat. Jednak zastanowiło mnie to, ponieważ na stronie CP jest informacja, że mając internet(mam w Plusie i płacę 59,90) można uzyskać Premium Max na 24 miesiące przy czym 6 darmowych i później płacąc 49,99.

 

Chciałbym jednak w jutrzejszej rozmowie z Panią konsultantką uzyskać - jeśli się da oczywiście - Premium Max 15/3, czyli jeśli dobrze rozumiem 15 miesięcy umowy z czego 3 darmowe i wymiana dekodera obecnego mini hd 2000 na evobox w ofercie SmartDom.

 

Powoli przechodząc do sedna. Jeśli dobrze zrozumiałem z wpisu jednego z Was, to tylko osoby dopiero przystępujące do programu SmartDom muszą podpisać umowę na min. 24 miesiące, a jak rozumiem kto należy już do tego programu może podpisać krótszą umowę np. wspomniane przeze mnie 15/3? 

 

Więc reasumując. Czy mam prawo ubiegać się o ofertę 15/3 Premium Max w ofercie SmartDom za 49,99 z wymianą dekodera oczywiście płatną 49zł.

Z tego co zrozumiałem chcąc wymienić dekoder nie mogę dostać umowy 12/5

 

Przepraszam, że trochę tego wyszło, ale chciałem napisać jak najwięcej szczegółów. 

Edytowane przez Uszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Jeżeli jesteś w SmartDom i telewizja jest 2-gim produktem to możesz sobie umowę przedłużyć na dowolny okres, ważne żebyś nie obniżył kwoty Abonamentu.

 

Przy wymianie sprzętu, tak jak wspomniałeś jest opcja 15/3, a także 24/6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest o tyle problem ze Ty masz inny smartdom, ktory nie ma promocji 50% na TV z tego co napisales.

Podaj co jest p1/p2/p3.
Skoro masz rabat 10zl, to z tym rabatem mozesz przedluzyc umowe na 15/5,12/5,15/3(o ile wymiana sprzetu), bo interesowaly Cie krotkie umowy.

Skoro chcesz miec rabatsmartdom z rabatem 50%, to wtedy masz w ogole inny smartdom.

I dlatego obowiazuje Cie umowa 29miesiecy(bo juz obecnie masz umowe i masz smartdom).

Pogmatwane ale co zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi.

Jeśli dobrze rozumiem p1/p2/p3 to usługi, więc pierwszą jest internet w Plusie za 59,90, a drugą jest TV, na którą do tej pory była zniżka 10zł, więc zamiast 59,90 płatne 49,90. Trzeciej na obecną chwilę nie ma, ale we wtorek jak proponowano mi w APS ofertę TV, o której wyżej wspominałem, dodano także, że mogę otrzymać zniżkę na telefon - wymiana sim, 32zł, bez limitu min/sms , 120min do UE, 10GB internetu, ale nad tym się zastanawiam, bo telefon już mam z resztą to nie temat na telefony.

 

kyczniker

W warunkach umowy SmartDom jest wyszczególnione, że mogę otrzymać 50% rabatu. To są moje warunki>>SmartDom i jeśli dobrze rozumiem paragraf 2 jest to możliwe tylko nie wiem czy nie chodzi dopiero o trzecią usługę.

 

Czyli wnioskuję z Twojej wypowiedzi, że mój SmartDom jest "inny" i jak się domyślam oferta internetowa CP również nie jest dla mnie? 24/6, 50%, Premium Max itd 

I aby mieć rabat 50% muszę podpisać "nowy" SmartDom na 29 miesięcy bez możliwości np. 24 miesięcy/X darmowych?

 

Mam nadzieję, że dobrze rozumiem.

Edytowane przez Uszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje, a sprawa jest tak pogmatwana ze nawet ludzie z DUK jej nie ogarniaja(ich przelozeni tymbardziej).

 

Mozesz zrezygnowac TV obecnej i podpisac nowa umowe na TV wraz z rabatem 50% i umowa 24ms/6ms gratis.

Albo zachowac obecna umowe TV i dostac oferte 29ms i 0 ms gratis.

[no co zrobic taki CP].

Natomiast nie pamietam ile czasu, wg. regulaminu trzeba odczekac az Ci bedzie przyslugiwac rabat na smartdomie kolejny raz. 
Najlepiej zadzwon na infolinie i spytaj o taka mozliwosc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zakończyć swój SmartDOM, czyli definitywnie rozwiązać swoją umowę uprawnioną. Po definitywnym jej zakończeniu zawierasz nową umowę uprawnioną (TV), w nowej, aktualnie obowiązującej odsłonie smartDOM. Oferty dla nowych klientów masz opisane w innym temacie, do którego prowadzi link w moim podpisie. Tylko i wyłącznie tak to zrobisz.

Tutaj piszemy o ofertach dla obecnych abonentów przedłużających umowy TV. Ty nie możesz tego zrobić, chcąc uzyskać 50% rabat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak.

Wypowiedzenie z okazji usunięcia kanału złożone w piątek. We wtorek sam zadzwoniłem do DUK bo nikt się nie odzywał bo niby był błąd w systemie z ofertami dla mnie i udało się tak:

Umowa 15/3, pakiet premium + 2x mutliroom(jak miałem) za 89,99, oczywiście wymiana hd6000 na evobox. Dziś kurier dostarczył i działa już nowy pakiet a jutro mam okres rozliczeniowy.

P.S wczoraj zablokowały mi się multiroomy i wołały nową kartę której jeszcze nie miałem bo dopiero wczoraj wysyłka wyszła z polsatu. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pakiet familijny HD i do końca umowy 9 miesiecy. Chciałem siebie wymienić dekoder na Evobox (oczywiscie do abonamentu płaciłbym dzierżawe) to powiedzieli mi na infolini że musze podpisać nową umowe. Ale ja nie chce podpisywać nowej umowy!!! Czy w trakcie trwania umowy nie można nic już sobie dobrać? Tak samo jest z kanałami, jakbym chciał dobrać pakiet sport to musze podpisać nowa umowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam pakiet PREMIUM z dekoderem PVR7000 i Multiroom HD, do końca umowy 8 miesięcy (obecna to 12/5). Mój okres rozliczeniowy to 26 dzień każdego miesiąca, jutro złożę wypowiedzenie ze względu na zabrania kanału fightklub (był gwarantowany w moim kontrakcie).

 

Teraz będę chciał zwiększyć pakiet z PREMIUM na PREMIUM MAX i dobrać 2 kolejne dekodery w usłudze multiroom. Czy mogę liczyć na coś lepszego niż:

umowa 15/5, premium max za 99,90zł/mc + 5zł/mc za każdy dekoder multiroom (1. jest zwolniony z opłaty) + 2x29zł za aktywację multiroom? Możliwe jest np. zwolnienie z opłaty za pozostałe dekodery MR albo negocjacja ceny pakietu PREMIUM MAX?

 

Czyli od 6 miesiąca płaciłbym za PVR7000 + 3 MR HD z pakietem PREMIUM MAX 109,90zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam pakiet PREMIUM z dekoderem PVR7000 i Multiroom HD, do końca umowy 8 miesięcy (obecna to 12/5). Mój okres rozliczeniowy to 26 dzień każdego miesiąca, jutro złożę wypowiedzenie ze względu na zabrania kanału fightklub (był gwarantowany w moim kontrakcie).

 

Teraz będę chciał zwiększyć pakiet z PREMIUM na PREMIUM MAX i dobrać 2 kolejne dekodery w usłudze multiroom. Czy mogę liczyć na coś lepszego niż:

umowa 15/5, premium max za 99,90zł/mc + 5zł/mc za każdy dekoder multiroom (1. jest zwolniony z opłaty) + 2x29zł za aktywację multiroom? Możliwe jest np. zwolnienie z opłaty za pozostałe dekodery MR albo negocjacja ceny pakietu PREMIUM MAX?

 

Czyli od 6 miesiąca płaciłbym za PVR7000 + 3 MR HD z pakietem PREMIUM MAX 109,90zł.

109.99.

 

Te 9 groszy jest tez wazne, wole to napisac bo potem ludzie zalegaja i te komunikaty sie pojawiaja z czasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...