myster Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Więcej nie ugrasz jeśli wymiemiasz na Evoboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbo Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Po 10 minutach było 5 zł taniej, bo ponoć bez opłaty za dzierżawę dekodera, tylko plątał się w zeznaniach, bo raz to były za EVO, a drugi za ten 7000 co niby ma zostać do MULTI. Też pogoniłem. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Arturbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Jak długo pracuje DUK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Chyba do 21.00. Zadzwoń to na początku automat gada od-do. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 DUK pracuje do 21.00. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehim Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Wypowiedzenie złożone w aps-sie w poniedziałek,dzisiaj telefon i nowa umowa 15/3 z wymianą dekodera na Ewobox.Poprzednia umowa była na15/5 zawarta w lutym.Wszystko szybko i sprawnie. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez lehim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Nie proponowali ci 12/5. Jaki miałeś pakiet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehim Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Podmiana dekodera z HD500 na Evobox to umowa na 15/3, a bez wymiany mogłem dostać 12/5 lub 15/5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Na wstępie chciał bym zwrócić honory @czerstwy i @swojadroga. Mieliście racje w CP nie ma bata ugrać coś więcej niż w rozpisce. Dziś udało się przedłużyć umowę w autoryzowanym punkcie CP na warunkach: FAMAX +SPORT + FILM +CINEMAX +VOD/3m +HBO/1m Umowa na 15/3m kwota 59,99 + najem podmienionego HD3000 na EVOBOX 5zł. Oczywiście nie obeszło się bez aktywacji w kwocie 49zł. Nie ukrywam że już w maju będę wysyłał wypowiedzenie z chęcią przedłużenia na 12/5. Na marginesie tylko dodam że umowa wchodzi w życie dopiero od 17 sierpnia czyli pół miesiąca za free. Dziękuje wszystkim za rady i podpowiedzi. Człowiek dzięki temu Forum otwiera oczy Pozdrawiam wszystkich i życzę jak najlepszych ofert! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehim Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 A pakiet ten za 59.90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario11983 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Dnia 10 lutego 2016 roku zawarłem umowę na 12 miesięcy. Z tego 5 miesięcy za darmo, pozostałe 7 miesięcy za 69,99 zł. Posiadam Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, Pakiet IPLA MIX, Pakiet VOD. Po opłaceniu jednego miesiąca złożyłem wypowiedzenie (analogicznie zrobiłem po opłaceniu 4 miesięcy przy wcześniejszej umowie na 15 miesięcy). Sam konsultant przy aneksowaniu umowy mówił mi o takim procederze.Tydzień temu miałem telefon z Polsatu, ale żadnej fajnej satysfakcjonującej oferty mi nie zaproponowali, gdyż takiej nie mają jeszcze dla mnie na tą chwilę przygotowanej. Powiedzieli, że oddzwonią w sierpniu (czyli po opłaceniu drugiego miesiąca) i przedstawią ofertę. Dzisiaj otrzymałem korespondencję z Polsatu informującą, iż na podstawie złożonego przeze mnie wypowiedzenia, umowa zostanie rozwiązana zgodnie z jej terminem, czyli dnia 10-02-2017 roku. Napisali, że pomimo decyzji o wypowiedzeniu, mają nadzieję na dalszą współpracę i w przypadku mojego zainteresowania proszą o kontakt z DUK. Co polecacie? Dzwonić do nich i negocjować (zależy mi przede wszystkim na kolejnych darmowych miesiącach)? Czy złożyć jeszcze jedno wypowiedzenie, które ze względu na braku programu Fighklub weszłoby w życie już z dniem 10 sierpnia 2016r. (wtedy mógłbym ewentualnie podpisać nową umowę z darmowymi miesiącami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Zadzwonili do mnie z DUK dziś po 20:00 ale nie odebrałem bo nie było mnie pod telefonem. Oddzwoniłem, pan zaproponował FMAX HD, Film HD, Sport HD i Cinemax HD za 69,99 (to co mam) na 29 miesięcy, 8 miesięcy gratis. Zapytałem o krótszą umowę, skontaktował się z przełożonym, zaproponował 15 miesięcy z 5 miesiącami gratis. Zacząłem malutkie negocjacje, zapytałem o ON THE GO za 0 zł na cały okres umowy mówiąc, że to mnie przekona. Stwierdził jednak, że nie może i dorzucił na miesiąc Eleveny i HBO+HBO GO. Po chwili jednak poprosił żeby poczekać na linii i okazało się że ON THE GO za 0 zł da się dorzucić. Jestem całkiem zadowolony, chociaż pisząc wypowiedzenie byłem zdecydowany aby zrezygnować z CP, nawet kosztem rabatów ze SmartDomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Dnia 10 lutego 2016 roku zawarłem umowę na 12 miesięcy. Z tego 5 miesięcy za darmo, pozostałe 7 miesięcy za 69,99 zł. Posiadam Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, Pakiet IPLA MIX, Pakiet VOD. Po opłaceniu jednego miesiąca złożyłem wypowiedzenie (analogicznie zrobiłem po opłaceniu 4 miesięcy przy wcześniejszej umowie na 15 miesięcy). Sam konsultant przy aneksowaniu umowy mówił mi o takim procederze.Tydzień temu miałem telefon z Polsatu, ale żadnej fajnej satysfakcjonującej oferty mi nie zaproponowali, gdyż takiej nie mają jeszcze dla mnie na tą chwilę przygotowanej. Powiedzieli, że oddzwonią w sierpniu (czyli po opłaceniu drugiego miesiąca) i przedstawią ofertę. Dzisiaj otrzymałem korespondencję z Polsatu informującą, iż na podstawie złożonego przeze mnie wypowiedzenia, umowa zostanie rozwiązana zgodnie z jej terminem, czyli dnia 10-02-2017 roku. Napisali, że pomimo decyzji o wypowiedzeniu, mają nadzieję na dalszą współpracę i w przypadku mojego zainteresowania proszą o kontakt z DUK. Co polecacie? Dzwonić do nich i negocjować (zależy mi przede wszystkim na kolejnych darmowych miesiącach)? Czy złożyć jeszcze jedno wypowiedzenie, które ze względu na braku programu Fighklub weszłoby w życie już z dniem 10 sierpnia 2016r. (wtedy mógłbym ewentualnie podpisać nową umowę z darmowymi miesiącami). A z jakiego numeru dzwonili? 222 127 128 ? Jak oddzwonia w sierpniu to pewnie wtedy gdy juz bedzie mozna zapisac oferte, proste. Skoro wyslales jedno wypowiedzenie i czekasz na konsultanta ktory przelozyl kontakt to nie musisz wysylac kolejnego wypowiedzenia, no chyba ze chcesz. Pierwsza propozycja z DUK na ten sam pakiet w układzie 15/3 + wymiana dekodera + 1 multi (znaczy 7000 by został), za tyle samo odrzucona. Chłopak pobiegł do kierownika zapytać co może dla mnie jeszcze zrobić No to powiedz konsultantowi co chcesz i tyle, ja nie wiem bawi Cie takie pogrywanie sobie z ludzmi? Szanuj ich czas, w koncu to ich praca, kazdemu zalezy na kasie po to przeciez pracujemy. Dziękuję za informację. przemek, dnia 03 Sie 2016 - 13:27, napisał: To nie jest prawda - gdy będziesz miał bezpłatne miesiące z tytułu zawartej umowy w CP i będziesz spełniał wymogi uprawniające do bonusu w ramach Programu Smart Dom, to na Twoim koncie abonenckim powstanie nadpłata, która zostanie zaliczona na poczet opłat za TV, gdy skończą Ci się bezpłatne miesiące. Na ile darmowych miesięcy mogę liczyć przy umowie na 24 miesiące w ofercie smardom. Dziękuję Przy umowie na 24 miesiące (oferta smardom) ile darmowych miesięcy można uzyskać. Dziękuję za odpowiedź Przewin ostatnie 10 stron masz wszystkie oferty opisane. Ale niech strace. Jedynie kiedy musisz miec umowe na minimum 24 miesiace, to WTEDY gdy ZAWIERASZ smartdom czyli WCHODZISZ DO PROGRAMU. Potem juz nie trzeba. Przy przedluzeniu mozesz miec 15ms 5 za darmo, 12 ms 5 za darmo, 24ms 8 za darmo, 29ms 8 za darmo. Co tam se chcesz. WARUNEK: przy przedluzeniu nie mozesz obnizyc pakietu jak chcesz pozostawic smartdom. Ja Was prosze jeszcze raz, naprawde praktycznie wszystko jest tutaj opisane, wystarczy poswiecic te 5-10minut. W koncu wyjdzie tak ze nikomu nie bedzie chcialo Wam sie pomagac, bo to jak walka z wiatrakami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) @kyczniker, Czy w 3 edycji SmartDom jest obowiązek, aby telewizja jako 2gi produkt musi być przedłużona na 24 miesiące czy może być nawet na 12? EDIT. Widzę odpowiedz powyżej Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 No to odpowiedz jeszcze na moje wcześniejsze pytanie: czy z Evoboxem jest możliwe przedłużenie w wariancie 12/5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shocco Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) W skrócie: ostatnio wypowiadałem w grudniu, bo po prostu kończyła się umowa. Dostałem Fam+film+sport+cinemaxy 12/5 za 59.90 Czy teraz przy wypowiadaniu z powodu Fightklubu pozostaje mi ewentualnie jedynie opcja 15/5 czy mogę jednak zawalczyć o roczną umowę? Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez shocco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 @cabott Czy ty czytasz to forum? Było już powtarzane aż do znudzenia w jakich wariantach jest dostępny ten dekoder. Nie zdziwiło cię to że nie odpowiada na twoje pytanie?Ile razy można to samo pisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Ale zapytał o PRZEDŁUŻENIE umowy - MAJĄC już evo Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Ceberebek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 No właśnie! @czerstwy Ja tutaj dostrzegam drobną różnicę. Co innego przedłużenie umowy i wymiana obecnie posiadanego innego modelu dekodera na Evoboksa, a co innego kolejne przedłużenie umowy z posiadanym już Evoboksem. Mój ojciec na początku tego roku przedłużył umowę i wymienił przy tym dotychczasowy dekoder na Evoboksa właśnie i nową umowę przedłużył na 24 miesiące, w tym 6 miesięcy gratis. I też jestem ciekaw, czy w związku z tym, że teraz posiada już tego Evoboksa, będzie mógł kiedykolwiek jeszcze dostać umowę na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis, czy też w grę wchodzi już jedynie umowa na min. 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis? Poprzednią umowę miał właśnie na 15 miesięcy. To tylko chcę wiedzieć. Pozostałe zasady obowiązujące w Cyfrowym Polsacie odnośnie przedłużania umów już znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Faktycznie żle zrozumiałem post i za szybko odpisywałem. Myślałem, że pisze o przedłużeniu z wymianą dekodera, ale pisze o 12/5, a nie 12/3, więc już posiada ten dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 No właśnie, chodzi tutaj o sytuację z przedłużeniem umowy, gdy już posiada się Evoboksa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Swego czasu po wymianie na PVR 7000 w 15/3 dostałem potem 12/5, więc możliwe, że z Evobox będzie podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Przeciez na tym forum i w tym temacie bylo pisane setki razy. 2 miesiace jest mniej gdy sie wymienia dekoder. Skoro masz evoboxa i nie wymieniasz dekodera BO MASZ EVOBOXA(tak?) to dostaniesz 12/5, 15/5, 24/8, 29/8. -2 miesiace sa przy zmiane sprzetu, skoro go zostawiasz to masz dostep do max ilosc miesiecy. Po drugie nie wiem kto tu pisal ze jeszcze nikt nie przedluzal umowy z evoboxem ale jest w bledzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Przy przedłużeniu umowy dalej jest opłata za Evoboxa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Zależy od pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.