leo-83 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) A, to dobrze. Nie śledzę tematu na bieżąco i coś mi się ubzdurało, że Premium Max jest tylko z Evoboxem. Teraz miałem opcję 15/3 i kolejnej takiej samej nie chcę. Czas na 12/5 i potem się może pomyśli o zamianie na Evoboxa. Edytowane 22 Lipca 2016 przez leo-83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Nie, nie jest wysłane.. ale chyba inaczej się nie da... oni żyją w jakiś kosmosie... Umowa kończy się listopadzie, więc na początku października muszę to [beep]stwo wysłać? /.../ A po co Ty chcesz czekać do października oferty są już na 6 miesięcy przed końcem umowy,Tobie zostało 4 więc już masz mocne argumenty,napisz i idź w poniedziałek do APSu,albo wyślij poleconym,za kilka dni to oni będą skakać koło Ciebie. Tylko walcz o swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Co najwyżej mógł mieć FMAX + 1 [sport lub Film HD] za 49.99 z happy hours, ale to tak rzadko się spotyka... Niech walczy w końcu konsultant zapisze notkę, aby nie proponowano mu żadnych ofert z miesiącami gratisowymi i na tym się skończy. A uwierzcie, że w tym akurat konsultanci są konsekwentni. Taka promocja była by super bo akurat na Sporcie mi zależy najbardziej. Na chwilę obecną różnica w ofercie między nowymi a stałymi abonentami niewielka. Pewnie pozostanie mi poczekać właśnie na promocję typu "HH" może na Święta. Co do konsultantów to powiem że mam porównanie z nc+ i tu poziom znacznie wyższy w rozmowie. Inna kultura rozmowy za co duży plus. A czy napiszą notatkę czy nie mało mnie interesuje bo znam ofertę (dzięki @czerstwemu ) i nie dam się jeszcze dodatkowo okroić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Promocja typu HH jest dla nowych abonentów, a nie dla stałych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Taka promocja była by super bo akurat na Sporcie mi zależy najbardziej. Na chwilę obecną różnica w ofercie między nowymi a stałymi abonentami niewielka. Pewnie pozostanie mi poczekać właśnie na promocję typu "HH" może na Święta. Co do konsultantów to powiem że mam porównanie z nc+ i tu poziom znacznie wyższy w rozmowie. Inna kultura rozmowy za co duży plus. A czy napiszą notatkę czy nie mało mnie interesuje bo znam ofertę (dzięki @czerstwemu ) i nie dam się jeszcze dodatkowo okroić. Jesli mam byc kompletnie szczery, to jesli w taki sposób(a pewnie gorszy) rozmawiasz z konsultantami to nie dziw sie, że nie są oni rownież dla Ciebie mili. Zasada "jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie" obowiązuje od wiekow. Daj znać jak Ci poszla rozmowa z konsulem, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) @czerstwy: Skoro dla stałych klientów są tak sztywne oferty to trzeba będzie poczekać i już jako nowy zgarnąć coś po promocji. @kyczniker: Ja zawsze jestem uprzejmy i kulturalny w rozmowie. Szanuję każdego pracę i zdaje sobie sprawę że ich praca momentami jast niewdzięczna. Dam znać jak się potoczą negocjacje. Pozdrawiam Panowie. Edytowane 23 Lipca 2016 przez SiGi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blom Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) Tak to czytam i sam nie wiem... Chciałem od CP to co mam obecnie na 2 lata + HBO choć za 10zł, a nie 30zł.. A Ci że nie da rady. Obecna oferta na MAX HD + [beep]oły też jest za 60zł. Więc nie rozumiem polityki firmy... Może zmienią zdanie po złożeniu wypowiedzenia, rozumiem iż abonament pójdzie w górę ale nie na 80-90zł... Konsultanci CP są chyba obowiązkowo nagrywani i rozliczani z tego, słychać "przymus" powiedzenia regułki X. Edytowane 23 Lipca 2016 przez blom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 @blom To ty jeszcze nie złożyłeś wypowiedzenia? Przecież tyle się mówi i ja też wielokrotnie to tutaj podkreślałem, że bez uprzedniego złożenia wypowiedzenia umowy nie ma co w ogóle z nimi rozmawiać. Wtedy oferty zazwyczaj nie są zadowalające. Należy złożyć wypowiedzenie umowy i czekać na telefon z DUK. Dopiero wtedy będzie można liczyć na "rozsądne" oferty przedłużeniowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Tak to czytam i sam nie wiem... Chciałem od CP to co mam obecnie na 2 lata + HBO choć za 10zł, a nie 30zł.. A Ci że nie da rady. Obecna oferta na MAX HD + [beep]oły też jest za 60zł. Więc nie rozumiem polityki firmy... Może zmienią zdanie po złożeniu wypowiedzenia, rozumiem iż abonament pójdzie w górę ale nie na 80-90zł... Konsultanci CP są chyba obowiązkowo nagrywani i rozliczani z tego, słychać "przymus" powiedzenia regułki X. A Ty widze dalej nie posluchales naszych rad i nie przeczytales ostatnich 15 stron. Każdy tu wie jak dziala CP dlatego powtorze przeczytaj 15 stron, zajmie Ci to max 5-15min. I nawet bys wtedy nie zadał tego pytania. Nawet Ci ułatwie, wejdź w mój profil i przeczytaj moje posty, tam wyliczalem kilkukrotnie niektorym użytkownikomn średnie miesięczne i nie tylko. Wszystko jest na tacy, a trzeba CHCIEĆ wystawic chociaż po nią rękę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blom Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 OK, OK. Mam, napisałem... W poniedziałek wysyłam. Dam znać, co się uda ugrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 @czerstwy: Skoro dla stałych klientów są tak sztywne oferty to trzeba będzie poczekać i już jako nowy zgarnąć coś po promocji. @kyczniker: Ja zawsze jestem uprzejmy i kulturalny w rozmowie. Szanuję każdego pracę i zdaje sobie sprawę że ich praca momentami jast niewdzięczna. Dam znać jak się potoczą negocjacje. Pozdrawiam Panowie. Lepszej promocji, niż jako stały abonent nie dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Po jakim czasie można spodziewać się pierwszego telefonu z DUK po złożeniu wypowiedzenia w APS?Koniec umowy za 6 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0_0 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) Do mnie dzwonili po tygodniu. Edytowane 25 Lipca 2016 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) Po jakim czasie można spodziewać się pierwszego telefonu z DUK po złożeniu wypowiedzenia w APS? Koniec umowy za 6 miesięcy Ja złożyłem wypowiedzenie umowy w APS w sobotę, a w poniedziałek już o 8:15 miałem telefon z DUK CP Edytowane 25 Lipca 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0_0 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Ja złożyłem w pon. w APS, a w następny pon. był telefon. Sympatyczna, ale strasznie "świeża" konsultantka rozpoczęła od oferty 29/8. Strasznie mieszała, łącznie z podaniem zaniżonej ceny za oferowany pakiet. Niestety obok siedział instruktor i korygował jej błędy, było go słychać w tle . W każdym razie zaczęło się od 29/8, na moją prośbę o 12/5 zaproponowała 15/5 argumentując, że za to skróci mi poprzednią umowę o 5 miesięcy Ostatecznie skończyło się na 12/5, bardzo się nie broniła.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Po wysłaniu wypowiedzenia można samemu zadzwonić tak po kilku dniach, jeśli by nie dzwonili i tylko powiedzieć, że ktoś z tego numeru dzwonił. Działa i to już kawał czasu temu sami podpowiedzieliście mi, żeby tak zrobić. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarne_oczy Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Czy nadal obowiązuje zasada, że po umowie 12/5 kolejna to minimum 15/5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Tak. A po umowie 15-miesięcznej ponownie można się starać o umowę 12-miesieczną. W każdym przypadku 5 miesięcy gratis bez wymiany dekodera lub 3 miesiące gratis z wymianą dekodera. I tak na przemian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarne_oczy Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 No to przedłużyłem. Konsultant od razu zaproponował 15/5. Pakiet i cena bez zmian. Dodam tylko, że z poprzedniej umowy 12/5 zapłaciłem jedynie za 3 miesiące, czyli z pozostałych 4 zostałem zwolniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie1001 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem tu nowy, więc proszę o wyrozumiałość na początek. Przez siedem lat miałem Cyfrę+/nc+, ale w międzyczasie kupiłem sobie Cyfrowy Polsat, jak nc+ zaczęło ostro zdzierać i robić sobie jaja z klientów. Teraz mi zostało 5 miesięcy do końca umowy, ale Polsat mam w SmartDomie i płacę połowę abonamentu. I tu moje pytanie: czy jak teraz wyślę wypowiedzenie to jestem w stanie coś więcej ugrać mimo, że mam Polsat w SmartDomie? Pozdrawiam. Edytowane 27 Lipca 2016 przez Barti Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Tak, te same oferty, co każdy, z miesiącami gratisowymi. Jedyny mankament to taki, że nie możesz zmniejszyć abonamentu Może być ten sam lub większy. Warunek SmartDomu. Przeczytaj ostatnie 10 stron, a będziesz wiedzieć wszystko. Edytowane 27 Lipca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie1001 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) A to git. Dzięki serdeczne. Jeszcze jedno, 15/5 to znaczy przedłużenie umowy o 15 miesięcy i pierwsze 5 jest gratisowych? Pytam, bo w nc+ nigdy nic takiego nie doświadczyłem przez siedem lat przedłużania umów. Edytowane 27 Lipca 2016 przez Barti Drugi już post i też napisany niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Tak umowa na 15 miesięcy, z czego 5 gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Tak umowa na 15 miesięcy z czego 5 miesięcy jest za 0 zł. Następna możliwa umowa 12/5. Doradzę Tobie wykorzystaj te 5 miesięcy Darmowych, następnie opłać 4-5 miesięcy i wyślij wypowiedzenie. otrzymasz ofertę 12/5 i znowu wykorzystaj 5 miesięcy Darmowych opłać 2 i wyślij wypowiedzenie.... następna umowę 15/5.... I tak w kółko.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Pytam, bo w nc+ nigdy nic takiego nie doświadczyłem przez siedem lat przedłużania umów. Za to w CP gdybyś zaczął umowę w styczniu to i dwa razy w jednym roku dostąpił byś takich atrakcji a tak ... no cóż najwyżej raz do roku :mrgreen: przyzwyczaj się bo póki co to w CP to norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.