krzysztoffo Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgodnie z aneksem, który dostałem do wglądu mailem minimalne zobowiązanie 79,99 zł i 10 zł multiroom, czyli za wszystko. Czekam na kuriera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 jaką masz nazwę warunków oferty - Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów CC czy coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztoffo Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Tak, właśnie taka nazwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigi1966 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 jaką masz nazwę warunków oferty - Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów CC czy coś innego? Wypisz proszę co kryje się pod minimalnym zobowiązaniem bo na pewno nie jest to pełny pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Też mnie to nurtuje. Z drugiej strony teraz mamy HH dla nowych, gdzie tam jest pełny pakiet za 79,99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapcio7 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 A czy przy przedluzeniu umowy i jednoczesnej wymianie dekodera na evobox musze tez wymienic dekoder dodatkowy od multiroomu czy tylko ten glowny a dodatkowy zostaje stary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Tylko główny wymienisz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztoffo Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Wypisz proszę co kryje się pod minimalnym zobowiązaniem bo na pewno nie jest to pełny pakiet. Jeżeli chodzi Ci o moje minimalne zobowiązanie, to masz je stronę wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Moja umowa z Cyfrowym Polsatem właśnie została ponownie przedłużona. Bez żadnego "szemrania" dostałem nową umowę typu 12/5, czyli umowa na 12 miesięcy, w tym 5 gratis. Pakiety pozostają u mnie te same, które miałem na poprzedniej umowie (podane są w moim podpisie tu na forum). Poprzednią umowę miałem typu 15/5. Czyli jednak nasz forumowy jaśnie pan, kolega @konsul całkowicie ściemniał i wprowadzał nas tu w błąd, że nie można już dostać w Cyfrowym Polsacie umowy typu 12/5. Rozmowa z konsultantem standardowo zaczęła się od pytania, jaki jest powód złożenia wypowiedzenia umowy i że dlaczego chcę zrezygnować. Po mojej odpowiedzi zapytał się mnie, czy jednak nie chciałbym pozostać i przedstawił mi swoją ofertę. Na początek przedstawił mi te same warunki, jakie miałem do tej pory, czyli umowa typu 15/5 na te same pakiety, które mam obecnie. Ja konsultantowi powiedziałem, że wiem, że jest też możliwość uzyskania umowy na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis po umowie 15-miesięcznej. Że tak mnie zapewniał poprzedni konsultant podczas poprzedniego przedłużania umowy. No to konsultant poprosił mnie o chwilę cierpliwości ("magiczne" zapytanie się kierownika o zgodę ), po chwili powrócił do rozmowy i oznajmił, że ma dla mnie dobrą wiadomość, że otrzymał zgodę na przedłużenie mojej umowy na okres 12 miesięcy, w tym 5 gratis. Wszystkie moje dotychczasowe pakiety (włącznie z Ipla Mix i Katalogiem VOD), a także Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym pozostają też dla mnie gratis na cały okres umowy, czyli na 12 miesięcy. Zgodziłem się więc na te warunki i przedłużyłem umowę. Nowa umowa wejdzie w życie już 3 lutego br. Poprzednia ulega więc odpowiedniemu skróceniu. Myślałem też wcześniej o pakiecie Premium, jednak po głębszym zastanowieniu się doszedłem do wniosku, że wolę jednak pozostać przy obecnych pakietach. Filmów i tak generalnie nie oglądam, bo nie mam na to zbytnio czasu. Tak więc paczka HBO raczej nie za bardzo jest mi potrzebna. Zobaczę najwyżej za rok podczas kolejnego przedłużania umowy. Mój tato też dzisiaj przedłużył swoją umowę. Pakiety ma też te same, co ja, tyle że ma dodatkowo dekoder Sagemcom ESI-88 z naliczanym dodatkowo czynszem najmu w wysokości 5 zł. Jest też Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym. Mój tato jednak zdecydował się na wymianę tego Sagemcom'a na nowy dekoder, EVOBOX. W związku z tym, nową umowę dostał na okres 24 miesięcy, w tym 6 miesięcy gratis. Pakiety pozostają bez zmian. Ma te same, co ja, włącznie z Ipla Mix i Katalogiem VOD na cały okres umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Czyli jednak nasz forumowy jaśnie pan, kolega @konsul całkowicie ściemniał i wprowadzał nas tu w błąd, że nie można już dostać w Cyfrowym Polsacie umowy typu 12/5. Czyli "czas" mu podziękować... i pogonić z forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hagi Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Nowa umowa wejdzie w życie już 3 lutego br. Poprzednia ulega więc odpowiedniemu skróceniu. O ile udało Ci się skrócić dotychczasową umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Nie spotkałem się z przypadkiem aby przy przedłużeniu umowy w CP nie uległa skróceniu umowa poprzednia. A trochę już z ta telewizja jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 W CP anulują "stare" miesiące U operatorów telefonicznych-do "starych" miesięcy-doliczają z nowej umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 No i super,masz co chciałeś a po za tym udowodniłeś że umowy 12/5 nadal działają. Czyli jednak nasz forumowy jaśnie pan, kolega @konsul całkowicie ściemniał i wprowadzał nas tu w błąd, że nie można już dostać w Cyfrowym Polsacie umowy typu 12/5. Ja doszedłem do wniosku że ten @konsul to raczej jakiś kilkunastoletni konus,który nie tylko nie pracuje w CP,nie ma dekodera z CP ale śmiem wątpić czy w ogóle posiada jakąkolwiek platformę,jego wypowiedzi nie wnoszą nic a jedyne co to sieją zamęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Czyli "czas" mu podziękować... i pogonić z forum No i super,masz co chciałeś a po za tym udowodniłeś że umowy 12/5 nadal działają. Ja doszedłem do wniosku że ten @konsul to raczej jakiś kilkunastoletni konus,który nie tylko nie pracuje w CP,nie ma dekodera z CP ale śmiem wątpić czy w ogóle posiada jakąkolwiek platformę,jego wypowiedzi nie wnoszą nic a jedyne co to sieją zamęt. Dokładnie! Bardzo się cieszę, że to, co @konsul tu wypisywał, ostatecznie okazało się bzdurą. Ja jakoś tak intuicyjnie mu w to nie wierzyłem, jednak z drugiej strony różnie to może być. Cyfrowy Polsat ma prawo przecież zmienić swoje oferty. Nikt inny jednak słów kolegi @konsul w tym czasie tutaj nie potwierdzał. Moje dzisiejsze przedłużenie umowy na 12 miesięcy jest teraz tylko niezbitym dowodem na to, że koledze @konsul możemy już tu na forum "podziękować" za jego "wspaniałe" rady. O ile udało Ci się skrócić dotychczasową umowę? Moją dotychczasową, 15-miesięczną umowę miałem do 3 kwietnia br. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Barti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shrekus Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Ja mam ostatni rachunek płatny we wrześniu. Kiedy mogę do DUK-u zadzwonić, żeby przedłużyć umowę. Oczywiście po złożonym wypowiedzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Dobre oferty dopiero na ok 6-5 miesięcy przed końcem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shrekus Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Dzięki!Czyli jak dla mnie kwiecień-maj. Ciekawe jak zareagują na wcześniejsze wypowiedzenie. Pewnie nic nie zrobią ale i tak prędzej czy później trzeba ich poinformować o tym fakcie.No ale nic trzeba poczekać niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zareagują, zareagują! Gdy w odpowiednim czasie, o którym już wspomniał wyżej kolega @czerstwy, wyślesz/złożysz wypowiedzenie umowy to w ciągu kolejnych kilku dni możesz już się spodziewać telefonu z DUK z ofertą przedłużeniową dla ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Trzy no może 3.5 miesiące przed zakończeniem umowy jest najlepszym ( sprawdzonym ) okresem złożenia wypowiedzenia. Wcześniejsze wysłanie raczej nie przyśpieszają ; reakcji ; ze strony Operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Ja wypowiedzenie mojej umowy złożyłem ostatnio nawet na krócej, niż trzy miesiące przed końcem dotychczasowej umowy, bo uczyniłem to w ubiegłym tygodniu, w piątek. A umowa była do 3 kwietnia br. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Barti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Przykładów w wątku aż nadto gdzie abonenci na ok 5 miesięcy przed końcem wyrywali najlepsze możliwe oferty wiec dyskusja zbędna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) zgadzam się to raczej optymalny wariant. Dodam tylko ze ja w tym roku złożyłem wypowiedzenie umowy której termin upływa 2 lipca. po tygodniu telefon z CP i bez problemu anulowanie pozostałych miesięcy i nowa oferta, a raczej moja propozycja, oczywiście zaakceptowana przez kierownika. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez dartman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Ja wysłałem 27 grudnia , a 30-tego przedłużyłem na kolejne 12/5 m-cy . Poprzednia umowa była zawarta do 4. 04.2016r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Czyli wychodzi na to, że chyba nie ma większego znaczenia, czy wypowiedzenie umowy złożymy na jeden miesiąc przed końcem umowy, dwa, trzy, czy pięć. Wówczas i tak krótko po złożeniu wypowiedzenia umowy zadzwoni do nas DUK z ofertą przedłużeniową. Ważne, aby wypowiedzenie było napisane poprawnie i też poprawnie złożone, zgodnie z warunkami umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.