Ceberebek Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Zawsze sie tak da jak nie masz daleko do drugiego obiektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Albo będziesz codziennie smigać karte przełożyć na chwilę, by potem nie bylo nerwów jak się zablokuje dodatkowy dekoder po nocach lub w czasie waznego filmu/meczu itp . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 A Ty czemu brednie wciskasz kto biega codziennie z kartą -raz na tydzień a nawet dwa to trzeba to zrobić,Owszem można w każdej chwili zaktywować ale nie codziennie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) W wypowiedzi przeczytaj ze zrozumieniem i sens zdania, że nie znasz nigdy dnia i godziny kiedy się zablokuje . Pozdrówka. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez myster 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Ostatnio jeden z dekoderów do multiroomu wymagał włożenia karty 3 dni z rzędu około 20. Jeśli ktoś chce z sąsiadem robić interesy to współczuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Witam, Około 20tej będą do mnie dzwonili z CP odnośnie przedłużenia umowy i chciałbym się Was drodzy forumowicze spytać co mogę od nich korzystnego wynegocjować? Nie chce płacić więcej niż teraz (Familijny Max HD 49,99)? Zastanawiam się nad zmianą dekodera, bo obecnie mam Samsung DSB-H370G i trochę się do niego przyzwyczaiłem lecz nie jest wspierany on już i są problemy z EPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Z wymianą dekodera to umowy na 12 lub 15 miesięcy z czego 3 miesiące za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 To dwa pytanka: 1. Jaki dekoder wybrać? 2. Na co można liczyć bez wymiany dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Poczytaj wątki o dekoderach i sam oceń.Ja bym się wstrzymał i zobaczył ten nowy dekoder bo zapowiada się ciekawie.Bez wymiany dekodera przy tych umowach dostaniesz 5 miesięcy abonamentu za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Ostatnio jeden z dekoderów do multiroomu wymagał włożenia karty 3 dni z rzędu około 20. Jeśli ktoś chce z sąsiadem robić interesy to współczuje. Jak można trzy dni z takim czymś obcować No chyba że ciężko najpierw zresetować dekoder , a jeżeli to nic by nie dało to ja bym wymienił deka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miły Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Masz do tego może też usługę Multiroom (przynajmniej jeden dekoder dodatkowy)? Nie mam multiroomu.. ale pewnie jak to w najwyzszej ofercie 5zł miesiecznie. Swoją drogą przy module chyba nie mogę z multiroomu skorzystać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Jak najbardziej możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rw8888 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Panowie prośba, chciałem sie upewnic czy jak biorac teraz 15/5 Premium (79.99zł) bede mogł po 9 miesiacach (dobrze licze?) ubiegac sie o umowe 12/5 bez HBO za 59.99zl? Oczywiscie zakladajac, że firma dalej bedzie oferować system zamienny 15/5 na 12/5.Prosze o informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nie mam multiroomu.. ale pewnie jak to w najwyzszej ofercie 5zł miesiecznie. Swoją drogą przy module chyba nie mogę z multiroomu skorzystać... Mając moduł CAM, bez problemu możesz mieć też usługę Multiroom. Tyle tylko, że moduł CAM może być tylko jako urządzenie główne, a jako dodatkowe już tylko dekoder dedykowany produkcji CPT (wybrane modele serii HDx000). W kwietniu br. kończy mi się umowa i myślę już nad złożeniem wypowiedzenia w APS-ie. Obecnie mam to, co w podpisie tu na forum. Moja obecna umowa jest typu 15/5. Mam też Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym. Czy byłaby dla mnie jakaś szansa ugrać pakiet Premium za 79,90 zł przy umowie 12/5 lub ewentualnie 15/5? Dodam, że nie zależy mi na Ipli, VOD-ach itp. Obecnie to mam, ale i tak z tego w ogóle nie korzystam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Na pewno przysługuje Ci 12/5 a przy podwyższeniu usługi tym bardziej nie powinno być problemu. Dawno już powinieneś wysłać wypowiedzenie,jeśli pracownik APS nie pójdzie na Twoje warunki-tzn. to co chcesz + anulowane pozostałe miesiące obecnej umowy to czekaj na telefon z DUK-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper241 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Witam! Za 6 miesięcy kończy mi się umowa na Tv, którą mam w Smartdomie rabatowana jako druga usługa, czyli -50%. Posiadam pakiet Premium+vod+ipla+1 multiroom, umowa zawarta była na 24 miesiące. Do tego mam 3 usługę rabatowaną -48,90zł, posiadam pakiet 20GB, czyli miesięcznie wychodzi 11 zł. W sumie nic nie przeszkadza mi w tej ofercie, chciałbym na takich warunkach umowę przedłużyć. Tylko nie wiem jak do końca jest z tym SmartDomem, ponieważ to była pierwsza edycja programu. Chciałbym się dowiedzieć jak jest z rabatowaniem usług przy przedłużaniu umów w takim wypadku? Jedyne co bym chciał zmienić to dobrać dodatkowy dekoder do multiroom. Czy może jest jakaś inna lepsza opcja przedłużenia tych usług? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Na pewno przysługuje Ci 12/5 a przy podwyższeniu usługi tym bardziej nie powinno być problemu. Dawno już powinieneś wysłać wypowiedzenie,jeśli pracownik APS nie pójdzie na Twoje warunki-tzn. to co chcesz + anulowane pozostałe miesiące obecnej umowy to czekaj na telefon z DUK-u Ooo, to w APS-ie też można uzyskać podobne warunki umowy na jej przedłużenie, jak w DUK-u? Czy też w DUK-u można ugrać zdecydowanie więcej? Czy, jak będę składać w APS-ie wypowiedzenie to zagadać coś o tym pracownikowi tegoż APS-u? Gdy poprzednio składałem tam wypowiedzenie mojej umowy to pracownik APS-u nic w ogóle nie zapytał mnie, dlaczego rezygnuję, czy byłbym zainteresowany jednak przedłużeniem umowy, nie przedstawił mi wtedy też żadnej oferty, ani nic. Przyjął tylko moje "pisemko", poklepał tam coś na komputerze, wystawił mi potwierdzenie złożenia wypowiedzenia i to wszystko. Powiedziałem wówczas tylko "do widzenia" i wyszedłem... Jakieś dwa, trzy dni później zadzwonili do mnie z DUK-u i wtedy dopiero przedłużyłem moją umowę, uzyskując umowę typu 15/5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Przeważnie w APS-ie mają mniejsze pole manewru,ale mają, ja tylko zasugerowałem ze jak Ci zaoferuje to co Ty chcesz to możesz to zrobić od reki, co do poprzedniej reakcji przedstawiciela to być może był to szeregowy pracownik z wypłatą "za godzinę" i zwisało mu czy załapie kolejnego klienta,właściciel pewnie by bardziej zadbał o klienta Jak zareagują tak zareagują,najważniejsze że w razie czego DUK odezwie się na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Witam. Czy można przez DUK wynegocjowac przedłużenie umowy z ofertą PLUSBANKU. Jeżeli tak to jak to w praktyce wygląda, bo przecież będzie potrzeba również zawrzeć umowę o świadczenie usług z PLUSBANKIEM, więc pewnie prościej będzie to zrobić w APS-ie. Ale czy tak samo korzystnie cenowo jak w DUK??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Czy z pakietu premium (pvr7000, dzierżawa 0 zł) będzie można zejść na niższy pakiet przy następnej umowie i zachować dzierżawę 0 zł bez zmiany dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pr0bermastah Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Będąc abonentem CP i mając pakiet Rodzinny HD jest szansa abym dostał Familiny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 49,99? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Nie ma tego pakietu w takiej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Dekoder EVOBOX będzie dostępny od 18 stycznia 2016 w pakietach i cenach: Premium + HBO GO z minimalnym obowiązkiem Familijny Max HD + HBO HD HBO GO: aktywacja 49zł/ czynsz 5zł Familijny Max HD + 2 + Cinemax HD + sVOD + IPLA MIX: aktywacja 49zł/ czynsz 5zł Familijny Max HD + 2 + Cinemax HD + sVOD + IPLA MIX z minimalnym obowiązkiem Familijny Max HD + 2 + Cinemax HD: aktywacja 49zł/ czynsz 5zł Familijny Max HD + 2 z minimalnym obowiązkiem Familijny Max HD: aktywacja 49zł/ czynsz 10zł Familijny Max HD z minimalnym obowiązkiem Familijny HD: aktywacja 49zł/ czynsz 10zł Familijny HD: aktywacja 49zł/ czynsz 10zł Edytowane 15 Stycznia 2016 przez swojadroga 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Przeważnie w APS-ie mają mniejsze pole manewru,ale mają, ja tylko zasugerowałem ze jak Ci zaoferuje to co Ty chcesz to możesz to zrobić od reki, co do poprzedniej reakcji przedstawiciela to być może był to szeregowy pracownik z wypłatą "za godzinę" i zwisało mu czy załapie kolejnego klienta,właściciel pewnie by bardziej zadbał o klienta Jak zareagują tak zareagują,najważniejsze że w razie czego DUK odezwie się na pewno To był z pewnością "szeregowy" pracownik, gdyż akurat jego szefową troszkę znam tak z widzenia. Akurat wtedy w salonie jej nie było. Znam ich trochę, bo dawniej byli dystrybutorem CYFRY+ i czasami tam coś załatwiałem, jednak później przerzucili się na Cyfrowy Polsat. Jak się później okazało, to jest nadal ta sama firma, ci sami pracownicy. To tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy wątek. Po niedzieli, jak znajdę chwilę czasu to złożę w tym APS-ie wypowiedzonko i zobaczymy, co będzie dalej. Zapytam wpierw w APS-ie o ofertę dla mnie, ale jak nie będzie dla mnie satysfakcjonująca to wtedy zaczekam na telefon z DUK. Chciałbym jednak wiedzieć, czy mam jakieś szanse "wyrwać" pakiet Premium za 79,90 złotych przy umowie typu 12/5, ewentualnie 15/5. Obecnie mam umowę typu 15/5, pakiety takie, jak w podpisie tu na forum oraz Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym. Multiroom od samego początku mam gratis. Muszę wiedzieć, co w chwili obecnej mogę maksymalnie ugrać, aby się dobrze przygotować do rozmowy z konsultantem z DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Piorun wie jak to teraz będzie bo zmieniają się warunki- na razie wczoraj @swojadroga podał dla nowych abo- https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonent%C3%B3w-cp/page-172?do=findComment&comment=1085617 ale czy nie zmienią się też dla starych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.