fezuj Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Nie,nie będziesz bo to oni tracą klienta a na dodatek jakiś bałwan wprowadził go w błąd a raczej nawet oszukał. Ty przystałeś na warunki,które zaproponował Ci konsultant,dowodem jest nagranie Waszej rozmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur_k Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Jestem przekonany, że tej kwoty nie było zresztą konsultant podając mi ostateczną kwotę powinien ująć wszystkie składniki abonamentu i tu jestem przekonany że kwota była bez tych 5 zł. No nic nie odbiorę przesyłki i zabawa zacznie się na nowo . Na szczęście i tak mam czas na 18.09 bo wtedy kończy się okres rozliczeniowy i od wtedy będą zmiany. Powiedzcie jeszcze który dekoder jest lepszy, bo wstępnie zaproponowano mi Echostar 7400, ale poprosiłem o pvr7000 dopłacając jednorazowo około 30zł. W związku z tym że ponownie będę wybierał to co polecacie? Esi-88 z tego co mówiła jest niedostępny. Z racji hbo go podstawą jest możliwość podłączenia do internetu (wystarczy kablem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Otrzymałem smsa z CP że od dzisiaj do 25.09 w promocji otrzymałem dostęp do 25 kanałów m.in. doscovery, disney junior, tlc i inne. Posiadam pakiet Rodzinny HD w SmartDom, nic o tej promocji nie jest napisane na stronie CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Pewnie dostałeś Familijny HD na miesiąc. Działają ci te kanały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 @misiek2000wp Z tego co widzę to nie mam jeszcze aktywnych tych kanałów. Posiadam modum CAM CI+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Te kanały, które dostaniesz w ramach "otwartego okna" to te z plusikiem: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/oferta-tv.cp?packageGroupId=13&clientType=NEW_CLIENT. Liczba 25 zgadza się po odliczeniu kanałów SD: TVN24, TVN Turbo, TVN Style, FOX, AXN, które są dostępne od Familijnego HD zarówno w SD, jak i w HD. CP czasem robi takie okna dla wybranych abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Pewnie masz rację, ale mimo wszystko uprawnień jeszcze nie mam do tych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Uprawnień nadal brak. Co zrobić żeby móc oglądać kanały z promocji, Gdzie mogę znaleźć na jakich częstotliwościach są kanały z promocji? PS. Aktualnie posiadam dostęp do TLC SD martwię się żeby nie wyłączyli z innymi kanałami po końcu promocji jeśli udostępnią resztę kanałów z promocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadia-ad Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Witam, mam umowę na 15 miesiecy na telewizję ,( smart dom dodatkowo na internet i telefon (te dwie do czerwca 16)) - problem w tym że umowa kończy się 19.09 ,zapomniałam wypowiedzieć, pytanie co teraz napisac w wypowiedzeniu żeby zadzwonili z DUK jak zwykle. JAk nie wypowiem to sie o miesiac przedłuży ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Na początek proponuję ci najprostsze moim zdaniem rozwiązanie. Zadzwoń do Centrum abonenta i zapytaj czy dotarło do nich twoje wypowiedzenie. Znając realia pomimo braku tego wypowiedzenia w systemie padnie propozycja przedłużenia umowy. Jeżeli ten mały fortel się nie uda wysyłaj wypowiedzenie, ale wtedy to już trochę dłuższa droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur_k Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Wrócę do moich targów z Polsatem. Przypomnę, żę zaproponowali mi przez tel. pakiet premium z MR na okres 15/3 za 79,99zł, w umowie kwota była wyższa o 5zł za MR. Przesyłki nie odebrałem. Teraz dzwonią ponownie. Konsultant upiera się, że nie ma takiej możliwości, żeby ten pakiet z MR kosztował te 79 tylko musi byc 84zł i już. Proponował zejście na umowę 12 msc ale skoro wymieniam dekoder to musze w takiej sytuacji placić czynsz 5zł. Ma dzwonić wieczorem a ja się zastanawiam. Ciekawe co faktycznie mogę wycisnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadia-ad Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 dartman, dziękuję, spróbuje do duk zadzwonić, jak sie nie da to wysyłać wypowiedzenie ? co w treści, czy ze chce zakończyć po skończeniu okresu podstawowego czy coś innego pisać ? Mam pakiet smartdom, czy to jakoś wpływa na negocjacje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Wrócę do moich targów z Polsatem. Przypomnę, żę zaproponowali mi przez tel. pakiet premium z MR na okres 15/3 za 79,99zł, w umowie kwota była wyższa o 5zł za MR. Przesyłki nie odebrałem. Teraz dzwonią ponownie. Konsultant upiera się, że nie ma takiej możliwości, żeby ten pakiet z MR kosztował te 79 tylko musi byc 84zł i już. Proponował zejście na umowę 12 msc ale skoro wymieniam dekoder to musze w takiej sytuacji placić czynsz 5zł. Ma dzwonić wieczorem a ja się zastanawiam. Ciekawe co faktycznie mogę wycisnąć? Skoro przy przejściu na 12 m-cy masz płacić ; dodatkowo; 5 złociszy to powiedz że chcesz umowę 15 miesięczną , ale z 5-cioma miesiącami gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Tak zapewne dostanie 5 miesięcy gratis przy umowie na 15 miesięcy z wymianą dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benobi Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Czołem, Koledzy mam prośbę. Wcześniej dzięki Waszym radom (wypowiedzenie umowy) wszedłem w promocję i dostałem 12/5 (z multiroom'em). Umowa mi niedługo wygaśnie i chciałbym ponownie poprosić Was o poradę. Czy teraz również mam najpierw wypowiedzieć umowę? Jak to rozwiązać, by zostać przy tym co mam (Familijny MAX HD + SPORT + FILM + CINEMAX + MULTIROOM = 69zł) i uzyskać najkorzystniejsze warunki (może też uda się obniżyć cenę?) Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam, Benobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Musisz wysłać wypowiedzenie by negocjować najkorzystniejsze warunki, może się uda tobie o 10 zł obniżyć cenę za to co teraz masz. Bez wypowiedzenia nie ma co liczyć na dobre warunki przedłużenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benobi Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 OK, dzięki za info Dariusz1980 Czy też da się wynegocjować 12/5 i do tego 10zł upustu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 12/5 i 10zł mniej to byłoby super,lecz na to nie ma szans.Teraz 15/5 tak ,ale zejść z ceny to napewno nie.Ciekawe pomysły.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benobi Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Dzięki za odp. Czy szybko wypowiedzenie wysyłać i czekać na odzew z DUKu. 15/5 jest do uzyskania? Pozdrawiam, Benobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Przy 15/5 można uzyskać 64.90 zł. z m.r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benobi Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Dzięki diana, będę więc o to walczył Czy w grę wchodzi może też bezpłatna wymiana chociaż jednego dekodera na lepszy? Mam dwa HD3000 (takie małe bez zwykłego wyjścia audio niestety). Pozdrawiam, Benobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech2015 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Drodzy Forumowicze, wiecie może po jakim czasie od złożenia w punkcie Cyfrowego Polsatu wypowiedzenia zadzwoni DUK z propozycją jednak przedłużenia umowy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Mogą zadzwonić w ten sam dzień, mogą za tydzień albo w ogóle. Najlepiej sam zadzwoń do DUK i od razu wywal kawę na ławę - w tym przypadku czego oczekujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 No bez paniki,kilka dni może wytrzymać,sam dzwonisz czyli coś od nich chcesz,oni dzwonią - koniecznie coś chcą dać Tobie a Ty nie koniecznie chcesz chcieć Spokojnie poczekaj z tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech2015 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 A jest jakiś specjalny numer do DUK? Panowie, obecnie mam umowę na 12 miesięcy - Familijny HD za 39,99 zł. 5 pierwszych miesięcy miałem za darmo. Opłaciłem jeden rachunek (za szósty miesiąc) i złożyłem wczoraj wypowiedzenie. Jak uważacie, jest szansa, że DUK niedługo zadzwoni i dadzą mi umowę na znowu Familijny HD za 39,99 miesięcznie na 15 miesięcy z czego 5 początkowych miesięcy za darmo, jednocześnie anulując mi 6 pozostałych mi jeszcze miesięcy obecnej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.