Helmud Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Witam wszystkich na forum. Na kilku ostatnich stronach nie znalazłem odpowiedzi, a przez ponad trzysta stron nie chce mi się przekopywać, więc z góry sory, jeśli pytania już były. 1. Jeśli mam 8 miesięcy do końca umowy i podpisałbym przedłużenie to umowy się sumują czy nowa zastępuje starą? 2. Kiedy najwcześniej można złożyć wypowiedzenie, żeby dostać lepszą ofertę? 3. Można dostać jakąś sensowną ofertę bez wypowiedzenia? I lepszą dostanę w salonie czy przez infolinię? Ja proponuje wysłać wypowiedzenie 4 miesiące przed końcem umowy ale możesz i wcześniej.Pamiętaj tylko że okres wypowiedzenia to 3 miesiące i już wcześniej pismo musi być w CP.Na dobrą ofertę bez wypowiedzenia raczej bym nie liczył najlepsze oferty są do osiągnięcia z DUK.Gdy wynegocjujesz nowe warunki umowy stara umowa się anuluje czyli masz szansę skrócić starą umowę nawet o kilka miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okti51 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Ostatnio złożyłem wniosek o cesję, więc w przyszłym miesiącu powinienem móc już złożyć wypowiedzenie. A mniej więcej kiedy mógłbym liczyć na telefon z DUK? Czy może sam mogę z nimi skontaktować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 To i ja się pochwale.Pozostałem abonentem CP na kolejne 12 m-cy Czyli wbrew temu co oferują inni konsule umowy na 12 mies. jednak są, tyle że może tylko na Premium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zadzwonić i sam możesz do DUK ale na zbyt wiele bym nie liczył jak masz jeszcze tyle miesięcy do końca umowy.Ja zawsze po wysłaniu wypowiedzenia sam dzwoniłem czy już wypowiedzenie dotarło i czy mają już w systemie.Wtedy właśnie dostawałem pierwszą propozycję przedłużenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 To i ja się pochwale.Pozostałem abonentem CP na kolejne 12 m-cy Czyli wbrew temu co oferują inni konsule umowy na 12 mies. jednak są, tyle że może tylko na Premium Być może na 12 bym nie miał, bo wyjściowa umowa była na 29 m-cy, ale zacząłem się z konsulem droczyć o to 5 zł. czynszu i pewnie dlatego zjechał do 12 @semen - Jaką miałeś wcześniej umowę . wypowiadałeś w grudniu z powodu usunięcia LOVE ? Do dzisiaj miałem FMax HD+Film HD+Sport HD z multiroomem. Umowa od maja u.br do sierpnia br. wypowiedziana zgodnie z 3-miesięcznym wymogiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Czyli nie wypowiadałeś ze względu usunięcia LOVE? To może dlatego taka propozycja się znalazła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Jak już pisałem, wypowiedziałem bo tak tego wymaga regulamin. Nie chce nikogo obrazić ale nie jestem z tych, którzy na bieżąco śledzą zmiany w ofercie programowej i przy byle okazji wypowiadają umowe żeby wyrwać toi owo. Na to trzeba mieć czas i przesiadywać w internecie. Operator nie jest "głupi" i takich łowców okazji też sobie zaptaszkuje którzy potem narzekają że dostają mizerne oferty i obrażeni odchodzą do..... konkurencji. Ale każdy ma swój rozum i mnie nic do tego. A oferte premium od razu zaproponował konsultant, ja tylko "negocjowałem" jej długość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 @semen nie przesadzaj, niestety w Polsce targi to powszechnie uznana norma, więc im twardszy gracz, tym bardziej go szanują. I tak to działa. Mnie np. w CP trzyma TYLKO obecność kanału TV REPUBLIKA i jeśli pokaże się on w nc+, to natychmiast porzucę tego przaśnego sprzedawcę mediów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor11 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Jak już pisałem, wypowiedziałem bo tak tego wymaga regulamin.Nie chce nikogo obrazić ale nie jestem z tych, którzy na bieżąco śledzą zmiany w ofercie programowej i przy byle okazji wypowiadają umowe żeby wyrwać toi owo. Na to trzeba mieć czas i przesiadywać w internecie. Operator nie jest "głupi" i takich łowców okazji też sobie zaptaszkuje którzy potem narzekają że dostają mizerne oferty i obrażeni odchodzą do..... konkurencji. Ale każdy ma swój rozum i mnie nic do tego. A oferte premium od razu zaproponował konsultant, ja tylko "negocjowałem" jej długość. dokladnie, operator nie moze stac sie firma harytatywna i dawac nonstop za free, bo wczesniej czy pozniej pojdzie z torbami, , niektorzy wykorzystuja regolamin bezlitosnie do czego maja prawo , z drugiej strony opreator tez nam napewno nic nie przepusci jesli my cos zawalimy regulaminowo,takie czasy i prawa rynku niestety w tej telewizji coraz mniej rzeczy ogladalnych i po skonczanej umowie mocno sie zastanowie nad kolejna, np. masz pakiet sport , a dodatkowo trzeba placic za PPV -40 zeta --- rozboj w bialy dzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Ale z dobrych ofert korzysta tylko jakiś mały % abonentów większość o nich nie wie. Jak i nie korzysta z wypowiedzeń na podstawie wycofań kanałów.Przykład rozmowa na FB CP o bardzo dobrych ofertach a nie o standardowych i 19 postów zaraz znikło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor11 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 ja jestem 9 lat z polsatem , a nie otrzymuje zadnych ofert, biorac pod uwage oferty dla nowych klientow powinienem placic za full pakiet max 40 % ceny a dostaje wielkie g***o , dlatego zastanowie sie powaznie nad dalsza wspolpraca z cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Nie ma się obrażać Ja w CP byłem też dość długo i nic ciekawego nie dostawałem ale dzięki forumowiczą to się zmieniło. Trzeba wysyłać wypowiedzenia kiedy tylko się da i negocjować jak najlepsze warunki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 ja jestem 9 lat z polsatem , a nie otrzymuje zadnych ofert, biorac pod uwage oferty dla nowych klientow powinienem placic za full pakiet max 40 % ceny a dostaje wielkie g***o , dlatego zastanowie sie powaznie nad dalsza wspolpraca z cp Taką samą sytuację miałem w 2009 roku wysyłając wypowiedzenie.Będąc w CP 9 lat oferty wszystkie gorsze niż dla nowych i nawet pracownicy z DUK nic nie poradzili.Teraz jednak sporo się zmieniło postaw twarde warunki i umowa 12/5 jest Twoja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor11 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 pewno, nie ma sie co obrazac, na co? albo mi pasuje albo nie, chodzi mi o to , ze cp i nietylko leje na stalych klientow cala dziura i bez wypowiedzenia nie ma co snic o bonifikacie , w ten sposob kopia sobie pomalu grobowiec puki maja wieksza ilosc abonentow , mysla ze dobrze robia , ale to sie moze w pewnym momencie zmienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Gregor11 masz racje. Ja miałem taką samą sytuację w Plusie-zmieniłem operatora. W CP (pierwsze wypowiedzenie z powodu usunięcia LOVE12/5)płaciłem zawsze na czas niekiedy z pół roku z góry i nic zero bonifikaty Teraz wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów sd. Konsultanci upierali się że nie mogę wymienić dekodera bo stara umowa jest za swieża Podziękowałem im za współprace. Podsumowując operatora trzeba " cyckać" ile się da oczywiście zgodnie z regulaminem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizbona9 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Witam, Co można ugrać po ponad 2 latach współpracy z CP i pakietem familyjnym za 39 zł? Nie bardzo interesują mnie nowe kanały, raczej obniżenie abonamentu... Pozdrawiam serdecznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Wyślij wypowiedzenie trzy miesiące przed końcem umowy(albo i wcześniej). Jak będziesz dobrze negocjować to osiągalna jest umowa na 12 mies. w tym 5mies. za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Teraz przy przedłużeniu umów informują o 2 -miesięcznym okresie wypowiedzenia. Wcześniej to były 3 miesiące. Jest tu jakiś haczyk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Tak. W przypadku, gdy nie wypowiesz takiej umowy z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia, przejdzie ona na czas nieokreślony - a stawki abonamentowe znacznie wzrosną - gdyż będą obowiązywać Cię te, co są na czas nieokreślony. Podobną praktykę stosuje NC+ - tylko, że tutaj pismo o "REZYGNACJI Z USŁUG" jest 1-nomiesięczne (poprawione - dla kogoś to różnica, to proszę bardzo, nie wprowadzam innych już w błąd). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor11 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 lepiej wyslac conajmniej 3 miesiace wczesniej , zeby bylo pewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Tylko należy określić, kiedy chcemy zakończyć umowę wysyłając wczesniej wypowiedzenie, bo inaczej CP naliczy karę za zerwanie umowy przed czasem. Tutaj jest o nowych zasadach w umowie po okresie podstawowym: viewtopic.php?f=7&t=238&start=3255#p941736 No i wracamy do tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi1 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Witam! Czy jeżeli nie wypowiadałem umowy z powodu usunięcia LOVE a następnie pakietu HBO SD/sundance, to czy w chwili obecnej po złozeniu "klasycznego" wypowiedzenia z tytułu upływu okresu na który została zawarta umowa mam szansę na umowę pakiet Premium za 89.90 12/5msc gratis+ IPLA mix oraz HBO GO przez cały okres umowy. Bez wymiany dekodera (w moim przypadku stary moduł CI) oraz bez MR? Cezi edit: Przepraszam, ale czy MOD mógłby przenieśc posta do działu oofertach dla stałych abonentów. Mea culpa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Tak. W przypadku, gdy nie wypowiesz takiej umowy z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia, przejdzie ona na czas nieokreślony - a stawki abonamentowe znacznie wzrosną - gdyż będą obowiązywać Cię te, co są na czas nieokreślony. Podobną praktykę stosuje NC+ - tylko, że tutaj wypowiedzenie jest 1-nomiesięczne. Widać mało wiesz na temat konkurencji więc nie wprowadzaj innych w błąd.W NC+ wypowiedzenie to 3 miesiące a rezygnacja z usług to 1 miesiąc.Trochę nie w temacie ale chciałem sprostować tą wypowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Tylko należy określić, kiedy chcemy zakończyć umowę wysyłając wczesniej wypowiedzenie, bo inaczej CP naliczy karę za zerwanie umowy przed czasem.Tutaj jest o nowych zasadach w umowie po okresie podstawowym: viewtopic.php?f=7&t=238&start=3255#p941736 No i wracamy do tematu Ja zawsze wysyłam wypowiedzenie 5,6 miesięcy przed końcem jej obowiązywania określając , że nie zamierzam kontynuować umowy wraz z zakończeniem okresu podstawowego więc - chyba - 2 czy 3 miesiące okresu wypowiedzenie nie ma tu znaczenia? Sorry za offtop ale chciałbym jednoznacznie to pojąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokam Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Do mnie już nie zadzwonili, w sobotę miałem ostatni telefon o czym pisałem wcześniej. W sumie to mieli jeszcze dzwonić, gdyż ja ostatecznie tych ofert nie odrzuciłem. Umowa na 12 miesięcy była jednak niemożliwa. Dziś kończy mi się umowa, dekoder mam już zablokowany. Przechodzę do nc+. Zalogowałem się do ICOK i mam do zapłaty 99 zł. a od grudnia jestem w okresie promocyjnym. Wie ktoś o co tu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.