Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum.

Na kilku ostatnich stronach nie znalazłem odpowiedzi, a przez ponad trzysta stron nie chce mi się przekopywać, więc z góry sory, jeśli pytania już były.

 

1. Jeśli mam 8 miesięcy do końca umowy i podpisałbym przedłużenie to umowy się sumują czy nowa zastępuje starą?

2. Kiedy najwcześniej można złożyć wypowiedzenie, żeby dostać lepszą ofertę?

3. Można dostać jakąś sensowną ofertę bez wypowiedzenia? I lepszą dostanę w salonie czy przez infolinię?

Ja proponuje wysłać wypowiedzenie 4 miesiące przed końcem umowy ale możesz i wcześniej.Pamiętaj tylko że okres wypowiedzenia to 3 miesiące i już wcześniej pismo musi być w CP.Na dobrą ofertę bez wypowiedzenia raczej bym nie liczył najlepsze oferty są do osiągnięcia z DUK.Gdy wynegocjujesz nowe warunki umowy stara umowa się anuluje czyli masz szansę skrócić starą umowę nawet o kilka miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonić i sam możesz do DUK ale na zbyt wiele bym nie liczył jak masz jeszcze tyle miesięcy do końca umowy.Ja zawsze po wysłaniu wypowiedzenia sam dzwoniłem czy już wypowiedzenie dotarło i czy mają już w systemie.Wtedy właśnie dostawałem pierwszą propozycję przedłużenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się pochwale.

Pozostałem abonentem CP na kolejne 12 m-cy :jupi:

Czyli wbrew temu co oferują inni konsule umowy na 12 mies. jednak są, tyle że może tylko na Premium :?:

Być może na 12 bym nie miał, bo wyjściowa umowa była na 29 m-cy, ale zacząłem się z konsulem droczyć o to 5 zł. czynszu i pewnie dlatego zjechał do 12 :D

@semen - Jaką miałeś wcześniej umowę . wypowiadałeś w grudniu z powodu usunięcia LOVE ?

Do dzisiaj miałem FMax HD+Film HD+Sport HD z multiroomem. Umowa od maja u.br do sierpnia br. wypowiedziana zgodnie z 3-miesięcznym wymogiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem, wypowiedziałem bo tak tego wymaga :brawo: regulamin.

Nie chce nikogo obrazić ale nie jestem z tych, którzy na bieżąco śledzą zmiany w ofercie programowej i przy byle okazji wypowiadają umowe żeby wyrwać toi owo.

Na to trzeba mieć czas i przesiadywać w internecie. Operator nie jest "głupi" i takich łowców okazji też sobie zaptaszkuje którzy potem narzekają że dostają mizerne oferty i obrażeni odchodzą do..... konkurencji.

Ale każdy ma swój rozum i mnie nic do tego.

A oferte premium od razu zaproponował konsultant, ja tylko "negocjowałem" jej długość. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@semen nie przesadzaj, niestety w Polsce targi to powszechnie uznana norma, więc im twardszy gracz, tym bardziej go szanują.

I tak to działa.

Mnie np. w CP trzyma TYLKO obecność kanału TV REPUBLIKA i jeśli pokaże się on w nc+, to natychmiast porzucę tego przaśnego sprzedawcę mediów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem, wypowiedziałem bo tak tego wymaga :brawo: regulamin.

Nie chce nikogo obrazić ale nie jestem z tych, którzy na bieżąco śledzą zmiany w ofercie programowej i przy byle okazji wypowiadają umowe żeby wyrwać toi owo.

Na to trzeba mieć czas i przesiadywać w internecie. Operator nie jest "głupi" i takich łowców okazji też sobie zaptaszkuje którzy potem narzekają że dostają mizerne oferty i obrażeni odchodzą do..... konkurencji.

Ale każdy ma swój rozum i mnie nic do tego.

A oferte premium od razu zaproponował konsultant, ja tylko "negocjowałem" jej długość. :D

 

dokladnie, operator nie moze stac sie firma harytatywna i dawac nonstop za free, bo wczesniej czy pozniej pojdzie z torbami, :D , niektorzy wykorzystuja regolamin bezlitosnie do czego maja prawo , z drugiej strony opreator tez nam napewno nic nie przepusci jesli my cos zawalimy regulaminowo,takie czasy i prawa rynku niestety :P w tej telewizji coraz mniej rzeczy ogladalnych i po skonczanej umowie mocno sie zastanowie nad kolejna, np. masz pakiet sport , a dodatkowo trzeba placic za PPV -40 zeta --- rozboj w bialy dzien :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem 9 lat z polsatem , a nie otrzymuje zadnych ofert, biorac pod uwage oferty dla nowych klientow powinienem placic za full pakiet max 40 % ceny a dostaje wielkie g***o :evil: , dlatego zastanowie sie powaznie nad dalsza wspolpraca z cp

Taką samą sytuację miałem w 2009 roku wysyłając wypowiedzenie.Będąc w CP 9 lat oferty wszystkie gorsze niż dla nowych i nawet pracownicy z DUK nic nie poradzili.Teraz jednak sporo się zmieniło postaw twarde warunki i umowa 12/5 jest Twoja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewno, nie ma sie co obrazac, na co? albo mi pasuje albo nie, chodzi mi o to , ze cp i nietylko leje na stalych klientow cala dziura i bez wypowiedzenia nie ma co snic o bonifikacie , w ten sposob kopia sobie pomalu grobowiec :D puki maja wieksza ilosc abonentow , mysla ze dobrze robia , ale to sie moze w pewnym momencie zmienic :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregor11 masz racje. Ja miałem taką samą sytuację w Plusie-zmieniłem operatora. W CP (pierwsze wypowiedzenie z powodu usunięcia LOVE12/5)płaciłem zawsze na czas niekiedy z pół roku z góry i nic zero bonifikaty :twisted: Teraz wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów sd. Konsultanci upierali się że nie mogę wymienić dekodera bo stara umowa jest za swieża :/ Podziękowałem im za współprace. Podsumowując operatora trzeba " cyckać" ile się da oczywiście zgodnie z regulaminem 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. W przypadku, gdy nie wypowiesz takiej umowy z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia, przejdzie ona na czas nieokreślony - a stawki abonamentowe znacznie wzrosną - gdyż będą obowiązywać Cię te, co są na czas nieokreślony. Podobną praktykę stosuje NC+ - tylko, że tutaj pismo o "REZYGNACJI Z USŁUG" jest 1-nomiesięczne (poprawione - dla kogoś to różnica, to proszę bardzo, nie wprowadzam innych już w błąd).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko należy określić, kiedy chcemy zakończyć umowę wysyłając wczesniej wypowiedzenie, bo inaczej CP naliczy karę za zerwanie umowy przed czasem.

Tutaj jest o nowych zasadach w umowie po okresie podstawowym: viewtopic.php?f=7&t=238&start=3255#p941736

No i wracamy do tematu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Czy jeżeli nie wypowiadałem umowy z powodu usunięcia LOVE a następnie pakietu HBO SD/sundance, to czy w chwili obecnej po złozeniu "klasycznego" wypowiedzenia z tytułu upływu okresu na który została zawarta umowa mam szansę na umowę pakiet Premium za 89.90 12/5msc gratis+ IPLA mix oraz HBO GO przez cały okres umowy. Bez wymiany dekodera (w moim przypadku stary moduł CI) oraz bez MR?

 

Cezi

 

edit: Przepraszam, ale czy MOD mógłby przenieśc posta do działu oofertach dla stałych abonentów. Mea culpa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. W przypadku, gdy nie wypowiesz takiej umowy z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia, przejdzie ona na czas nieokreślony - a stawki abonamentowe znacznie wzrosną - gdyż będą obowiązywać Cię te, co są na czas nieokreślony. Podobną praktykę stosuje NC+ - tylko, że tutaj wypowiedzenie jest 1-nomiesięczne.

Widać mało wiesz na temat konkurencji więc nie wprowadzaj innych w błąd.W NC+ wypowiedzenie to 3 miesiące a rezygnacja z usług to 1 miesiąc.Trochę nie w temacie ale chciałem sprostować tą wypowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko należy określić, kiedy chcemy zakończyć umowę wysyłając wczesniej wypowiedzenie, bo inaczej CP naliczy karę za zerwanie umowy przed czasem.

Tutaj jest o nowych zasadach w umowie po okresie podstawowym: viewtopic.php?f=7&t=238&start=3255#p941736

No i wracamy do tematu ;)

Ja zawsze wysyłam wypowiedzenie 5,6 miesięcy przed końcem jej obowiązywania określając , że nie zamierzam kontynuować umowy wraz z zakończeniem okresu podstawowego więc - chyba - 2 czy 3 miesiące okresu wypowiedzenie nie ma tu znaczenia? Sorry za offtop ale chciałbym jednoznacznie to pojąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie już nie zadzwonili, w sobotę miałem ostatni telefon o czym pisałem wcześniej. W sumie to mieli jeszcze dzwonić, gdyż ja ostatecznie tych ofert nie odrzuciłem. Umowa na 12 miesięcy była jednak niemożliwa. Dziś kończy mi się umowa, dekoder mam już zablokowany. Przechodzę do nc+. Zalogowałem się do ICOK i mam do zapłaty 99 zł. a od grudnia jestem w okresie promocyjnym. Wie ktoś o co tu chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...