Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie jest to dziwne ze nie widać od razu wypowiedzenia. Przecież za dwa dni kończyła mi się umowa i gdybym "się nie przyznał" ze chciałem zrezygnować to konsultant nie wiedział jak prowadzić ze mną rozmowę. W cyfrze+ takie coś byłoby nie do pomyślenia. Konsultant zaczął by od pytania dlaczego rezygnuje, a tu trzeba to jakoś specjalnie sprawdzać. I tak jak napisał @Wiking mało mnie coś nie trafiło jak mi koleś o zeszłorocznym wypowiedzeniu zaczął nawijac.

 

A tak odchodząc nieco od tematu to doświadczyłem na własnej skórze jak rożnie traktują abonentów Cyfra+ i Polsat. W cyfrze zostalbym zameczony telefonami przez ten miesiąc, a w Polsacie musialem sam zadzwonić żeby pogadać o ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby CP nie zależało na obecnym kliencie, to by nie tworzył infolinii utrzymaniowej , która również kosztuje.

Po drugie jak się wpisuje dane klienta do systemu, to pierwsze do czego konsultant ma dostęp, to do płatności, pakietyzacji i danych klienta np. adres i telefon kontaktowy. Wszelkie kontakty klienta z CP i pisma znajdują się w osobnej aplikacji. Konsultant nie ma obowiązku wszystkiego uruchamiać. Dlatego warto by osoba dzwoniąca dokładnie powiedziała w jakiej sprawie się kontaktuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Ja wypowiedziałem umowę z CP bo tylko w ten sposób mogłem obniżyć swój abonament na pakiet familijny +sport gdyż przy przedłużeniu w APS musiałbym zapłacić 59,90 a tak konsultant już po tygodniu skontaktował się ze mną i zaproponował takie same warunki jak przy podpisaniu nowej umowy więc wróciłem do APS i chciałem podpisać taką umowę (wcześniej w APS powiedzieli że nie ma takiej możliwości familijny + sport za 49.90 przy przedłużeniu) gdyż zamiast dekodera chciałem moduł CAM ale w APS dalej się upierają że nie mogą mi dać takiej oferty jak przy podpisaniu nowej umowy, tylko 59,90 więc czekam dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siara-w APSie nie mogą Ci dać umowy na DHD i Sport Hd w cenie 49,9,ponieważ to jest downgrade(obniżenie abonamentu)i takiej możliwości po porostu nie mają.W DUKu jak najbardziej jest to możliwe,dlatego skorzystaj z jakiejś oferty przedłużaniowej z Działu Stałego Klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane na początku lipca. W dniu dzisiejszym dzwoni konsultant i zaproponował poniższe warunki

 

Umowa na 18 miesięcy,

pakiet MiniHD przez cały okres - 4,90zł

 

DekoderSD do w/w pakietu pozostał z poprzedniej umowy (dekodera HD nie potrzebuje, bo i tak do tego pakietu nie mam podlaczonego telewizora LCD).

Już chyba lepszej promocji nie ma możliwości otrzymać :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w piątek przedłużyłem umowę z CP, konsultant poinformował mnie, że pakiety wchodzące w skład nowej oferty zostaną aktywowane w ciągu kilku godzin minęły 2 dni i nic.... jest to irytujące ze względu na brak w obecnej ofercie TVP Sport, który w czasie IO jest kanałem pasjonującym... Uzbroić się w cierpliwość czy nękać słoneczną platformę o włączenie rozszerzonej oferty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pisałem ostatnie do BOK Polsatu w sprawie przejścia z pre-paid na abonament.

Posiadam własny moduł CAM Polsatu z kartą.

Wczoraj dzwonili do mnie i oto co otrzymałem:

FamilijnyHD + SportHD + ExtraHD za 39,90 przez pierwsze 4 miesiące

póżniej przez 11 miesięcy minimum FamilijnyHD za 39,90 i ewentualnie SportHD za 20 zł.

 

Pytanie z mojej strony brać, czy próbować walczyć o opłatę 49,90 za FamilijnyHD + SportHD

 

pozdrawiam

lakers67

 

W piątek dzwoniłem do BOK CP w sprawie umowy (prosiłem o wysyłkę umowy 18.07) bo minęło już trochę czasu. Ze stoickim spokojem poinformowano mnie że umowa nie została jeszcze wysłana :(. Ludzie to jakaś farsa !!. Polsatowi w ogóle zależy na klientach ? wydaje mi się że nie !!!

Na pytanie kiedy zostanie wysłana otrzymałem odpowiedz ... proszę zadzwonić we wtorek ....

 

pzdr.

lakers67

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Mam pytanko,przedłużyłem umowę z CP,a jako,że mam również telefon w Plusie dostałem w ofercie 30 zł w każdym miesiącu na zakupy w VOD. Wszystko ok tylko nie zapytałem w jaki sposób mogę zamawiać filmy,aby kasa była pobierana z tej promocyjnej puli...jak to w ogóle sprawdzić itd.

Może mi ktoś podpowiedzieć co i jak? Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie. Właśnie mój okres trwania umowy jeszcze się nie rozpoczął,oczywiście pakiety dodatkowe włączyli szybciutko(2 tygodnie przed czasem.umowa nowa od 22 sierpnia będzie obowiązywała),a chodziło mi o ten VOD...dzięki za odpowiedź. Napisałem do ICOK zobaczymy co napiszą. Dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę po przeczytaniu większości postów w tym temacie, ze zdecydowana większość klientów CP to ciamajdy. nie umiecie walczyć o swoje do mnie już dzwonią z 2 tygodnie i jeszcze umowy nie przedłużyłem mimo, że nawet niezłe oferty mam. np za 89 zł full pakiet + multiroom hd gratis 2 nowe dekodery za free gratis, w tym umowa na 24 mies i z czego 6 gratis. dodatkowo jakiś tam mały pakiet neta i telefon gratis albo to samo bez HBO z umową na 15 mies. jak by chcieli 1 opcje z umową na 15 mies to może bym się zgodził ale jakoś nie chcą... ale za niedługo zachcą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...