macko4 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Ok to pozostaje przy tym HD3000. Jeszcze mam jedno pytanie, na umowie mam nr karty dekodera, ale w trakcie trwania umowy wymieniałem dekoder gdyż ten wydany mi przy pospisywaniu umowy nie obsługiwał HDMI. Na stronie ICOK mam numer karty aktualnie używanego dekodera, który numer karty mam wpisać na wypowiedzeniu ten z umowy czy ten, na ktory mi wymienili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Ten który teraz masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fueldo Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 To czy dekoder dotarł to można śledzić na stronie dostarczyciela przesyłki np. Poczta Polska czy DHL i tam najszybciej dowiedzieć się można gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka z odebraniem przez adresata włącznie. Można śledzić, ale nie interesuje ciebie, gdzie jest przesyłka, tylko czy sprzęt został wpisany do systemu CP. A tego się od DHLa nie dowiesz. A z doświadczenia (również własnego) wiem, że trwa to nawet do 2 tyg. Nie wiem jak to się ma i specjalnie bym się nie przejmował tym co Ci piszą. Jeśli pozostało Ci mniej niż 6 m-cy do końca umowy i złożyłeś wypowiedzenie, to wysyłasz dekoder tak jak opisywałem i spokojnie przedłużysz umowę bez multiroomu. Dzięki. 100% racji. Zastosowałem się do wskazówek, i tak. Zwracany multiroom dotarł na drugi dzień do CP (wg monitoringu firmy kurierskiej). Ale nie ma to żadnego wpływu na czas "przetworzenia" dyspozycji zwracanego dekodera multiroom. Wyszło bite dwa tygodnie. W międzyczasie logując się w icok, można mieć jaki taki podgląd no to się dzieje. Najpierw nr dekodera mulitroom jest wyszarzany na liście dekoderów, potem znika z listy całkowicie i od tego czasu jakieś kilka dni na tzw. "pojawienie się oferty" na przedłużenie dla jednego dekodera. Także warto dobrze obliczyć czas załatwienia sprawy, tak żeby nie wejść w nowy cykl ze zwróconym dekoderem multiroom a jeszcze nie podpisaną nową umową, bo tak jak ja, zapłaci się 10zł za nic w nowym cyklu:) Co do oferty, 4mc-e do końca, czytając forum byłem przekonany że jęśli obniżam wartość usług i oddaje multiroom to tylko jeden miesiąc dostane za free, a tu klasycznie 15/3 bez zbędnego słowotoku. Jeszcze raz dziękuje za support. Także to co mówią w APS, na infolinii, w icok można potraktować jako niezły kit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Do końca umowy mam już 4 miesiące , dziś wysyłam wypowiedzenie. Interesuje mnie pakiet premium max + multiroom na 15 miesięcy bez wymiany dekoderów. Teraz płacę około 105 zł , mogę z tego coś urwać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 To w APS najpierw sprawdzą czy rzeczywiście się wiesza i jak się nie zawiesi to nie wymienią Prosiłem Cię już tyle razy, abyś pisał tylko jeśli masz faktyczną wiedzę w temacie. Temat o takich wymianach wałkowany był tyle razy, ale wymaga to od Ciebie użycia wyszukiwarki forumowej plus zadanie odpowiedniego zapytania. Za swoje bajkopisarstwo i nabijanie sobie licznika wpisów zbierasz kolejne punkty na poczet urlopu od forum. To, ze w Twoim APS-ie mają Cię powyżej uszu, nie znaczy, że wszystkich w całej Polsce tak samo traktują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james24 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Witam. Czy posiadając obecnie pakiet Familjny Max HD Z PAKIETEM SPORT HD, FILM HD za 59,99 zł oraz EVOBOX - 5zł, mogę przejść na pakiet RODZINNY HD zachowując dekoder EVOBOX z opłatą 5 zł, czy wymuszą na mnie oddanie EVOBOX-a na HD bez dodatkowej opłaty za dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macko4 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 (edytowane) Dziś rano złożyłem wypowiedzenie w APS-ie i przed chwilą dzwoniłem do DUK-a, pan z obsługi powiedział mi, że wszystkie oferty promocyjne ma po blokowane i mam zadzwonić za miesiąc, czy zawsze tak to wygląda czy trafiłem na jakiegoś niewtajemniczonego konsultanta ? Umowa kończy się 28.10.2017r. Edytowane 29 Czerwca 2017 przez macko4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Może jeszcze Twoje wypowiedzenie nie zostało zarejestrowane(co dziwne bo powinno być odrazu w systemie),ale równie dobrze trefił sie jakiś niekumaty konsul bądź Ty jakoś w systemie wisisz nieprawidłowo bo na 4 miechy przed końcem to powinieneś mieć wszelkie możliwości. Zadzwoń jeszcze raz do DUKu,zapytaj czy Twoje wypowiedzenie jest zarejestrowane, może inny konsul Cię lepiej obsłuży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unista Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Przeglądam temat od dłuższego czasu i większość postów dotyczy składania wypowiedzenia przed końcem umowy żeby ugrać jak najlepsze warunki. Moja umowa skończyła się w lutym i przeszła na czas nieokreślony (smartdom - superoferta 2 z obniżonym o połowę Plusem) Pakiet Familijny Max HD Pakiet Film HDPakiet Cinemax HDPakiet Sport HDUsługa Multiroom HD Płacę 64,90. Moje pytanie jest takie czy w tej sytuacji mam składać wypowiedzenie czy wystarczy, że zostawiam dane do kontaktu w ICOK? Zależy mi, żeby wymienić dekoder PVR HD 7000 na evobox razem z konwerterem unicable. Czy coś jeszcze jestem w stanie ugrać w tej sytuacji nie zmieniając kwoty abonamentu? Drugi dekoder to HD 3000 Multiroom. Edytowane 30 Czerwca 2017 przez Unista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zawsze jeśli złożysz wypowiedzenie masz mocniejsze warunki negocjacji a poza ty nie łykaj pierwszej z brzegu propozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unista Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zawsze jeśli złożysz wypowiedzenie masz mocniejsze warunki negocjacji a poza ty nie łykaj pierwszej z brzegu propozycji. Dziękuję za odpowiedź. Mam zatem pytanie co wpisać w wypowiedzeniu jeśli chodzi o okres wypowiedzenia tak, żebym miał czas na wynegocjowanie zadowalających warunków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Umowa na Pakiet Rodzinny w ramach SmartDOM kończy mi się 6 listopada.Płacę 9,9 zł. Czy już mogę złożyć wypowiedzenie?Jaką ofertę najkorzystniejszą przyjąć? Realna jest opcja Rodzinny za 4,99 do tego pakiet Cinemax za 10 zł...? Edytowane 30 Czerwca 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 @Unista Okres wypowiedzenia jest 1 miesiąc, więc najlepiej jakbyś w dniu w którym kończy Ci się okres rozliczeniowy złożył w APSie wypowiedzenie w którym zawrzesz treść "z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unista Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 @fezuj Jeszcze być może banalne pytanie. Wypowiadam świadczenie usług telewizji czy telewizjii i telefonii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes22 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 @fezuj Jeszcze być może banalne pytanie. Wypowiadam świadczenie usług telewizji czy telewizjii i telefonii? Usług telewizji świadczonych na dekoderach z kartami o numerach: nr karty dekodera głównego i nr karty dekodera multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Umowa na Pakiet Rodzinny w ramach SmartDOM kończy mi się 6 listopada.Płacę 9,9 zł. Czy już mogę złożyć wypowiedzenie?Jaką ofertę najkorzystniejszą przyjąć? Realna jest opcja Rodzinny za 4,99 do tego pakiet Cinemax za 10 zł...? Za 4,99zl jest Rodzinny HD na 24 miesiące z trzema pierwszymi gratis.Za 19,99zl jest Rodzinny HD + Cinemax HD też tylko przy długich umowach, ale 6 miesiącami gratis, bez wymiany dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Dziękuję za odpiwiedzi.Czyli realnie druga opcja miesięcznie przy umowie na 2 lata wychodzi po ok 15 zł.Taniej niż dobrać Cienemax ( 15 zł) i pakiet Polsat ( 10 zł) w Orange. Opcja na ten pakiet podobno czasowa, więc nie wiadomo czy będzie dodtępna jeszcze w listopadzie.... Edytowane 30 Czerwca 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Druga już będzie dostępna, pierwsza - jest szansa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lary504 Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Dzięki za radę. Dostałem tak jak chciałem Rodzinny HD za 4.99 umowa na 24 miesiące w tym 3 darmowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrasss33 Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) Dzięki za radę. Dostałem tak jak chciałem Rodzinny HD za 4.99 umowa na 24 miesiące w tym 3 darmowe.Czy taką ofertę mogą dostać tylko przedłużający umowę? Bo na stronie CP nie ma takiego pakietu Edytowane 3 Lipca 2017 przez marrasss33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niszczu Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Tylko dla przedłużających umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Nowa umowa, obecne miesiące zostaną anulowane. Bez wymiany evoboxa możesz dostać 12/3 lub 15/3 w zależności od obecnej umowy. Z wymianą na innego evoboxa i zlikwidowanie czynszu - 15/1. CP GO oraz HBO GO masz w cenie pakietu Premium MAX. Dzięki - wypowiedzenie złożone tak więc czekam teraz na telefon od nich. Od czego zależy czy mogę dostać 12/3 lub 15/3? Obecnie jestem na 15-miesięcznej umowie, która kończy się w grudniu. Obecny Evo i opłata 5zł mi nie przeszkadzają o ile uda się wywalczyć te 3 miesiące za darmo, pytanie tylko jak oni zdecydują czy mi dać te darmowe miechy przy rocznej czy 15-miesięcznej umowie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Dzięki - wypowiedzenie złożone tak więc czekam teraz na telefon od nich. Od czego zależy czy mogę dostać 12/3 lub 15/3? Obecnie jestem na 15-miesięcznej umowie, która kończy się w grudniu. Obecny Evo i opłata 5zł mi nie przeszkadzają o ile uda się wywalczyć te 3 miesiące za darmo, pytanie tylko jak oni zdecydują czy mi dać te darmowe miechy przy rocznej czy 15-miesięcznej umowie... Na pewno nie dostaniesz 12/3 rok po roku. Jak masz 15 miesięczną to ciężko będzie dostać 12. Po 24 miesięcznej można dostać jeśli się miało długie umowy wcześniej a jest długa historia kontraktu a jeśli ciągle 15 wypowiedzenie 15 itd to już ciężko zejść na 12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) Jak masz 15 miesięczną to ciężko będzie dostać 12. Po 24 miesięcznej można dostać jeśli się miało długie umowy wcześniej a jest długa historia kontraktu a jeśli ciągle 15 wypowiedzenie 15 itd to już ciężko zejść na 12. Bzdura. Ja pierwszą umowę podpisałem we wrześniu 2015 roku na 24 miesiące. Wypowiedziałem ją w sierpniu 2016 w związku z wyłączeniem jakiegoś kanału (bodajże FightKlub), dostałem umowę 15/3 ze względu na dobranie Evoboxa (dotychczasowy PVR 7000 HD przeszedł na multiroom). W czerwcu br. pozostało mi 6 miesięcy do końca umowy, wysłałem wypowiedzenie, dostałem umowę 12/3(chociaż początkowo konsultantka twierdziła, że jedyna możliwość to 12/1 ze względu na wymianę dekodera multiroom PVR 7000 HD na HD 6000). Na spokojnie da się mieć na przemian umowy 12 i 15 miesięczne Tylko trochę cierpliwości i zdecydowania w negocjacjach Edytowane 3 Lipca 2017 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) Jak zmieniałeś dekoder to dostałeś 12/1. Bez zmiany sprzętu jest 12/3 ze zmianą ujmują. Nie napisałem że się nie da mieć raz 12 raz 15 tylko że nie da się mieć po sobie 12, 12 ,12 itd. Jeśli przedłużasz umowę i zmieniasz dekoder to dostajesz mniej miesięcy gratis. Nie możliwe że dostałeś 12/3 na 6 miesięcy przed końcem, nie ma takich ofert na 6 miesięcy przed końcem umowy. Na 6 godzin przed końcem jeszcze by można uwierzyć ale 6 miesięcy? Edytowane 3 Lipca 2017 przez lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.