Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ok to pozostaje przy tym HD3000. Jeszcze mam jedno pytanie, na umowie mam nr karty dekodera, ale w trakcie trwania umowy wymieniałem dekoder gdyż ten wydany mi przy pospisywaniu umowy nie obsługiwał HDMI. Na stronie ICOK mam numer karty aktualnie używanego dekodera, który numer karty mam wpisać na wypowiedzeniu ten z umowy czy ten, na ktory mi wymienili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czy dekoder dotarł to można śledzić na stronie dostarczyciela przesyłki np. Poczta Polska czy DHL i tam najszybciej dowiedzieć się można gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka z odebraniem przez adresata włącznie.

 

 

Można śledzić, ale nie interesuje ciebie, gdzie jest przesyłka, tylko czy sprzęt został wpisany do systemu CP. A tego się od DHLa nie dowiesz. A z doświadczenia (również własnego) wiem, że trwa to nawet do 2 tyg.

Nie wiem jak to się ma i specjalnie bym się nie przejmował tym co Ci piszą. Jeśli pozostało Ci mniej niż 6 m-cy do końca umowy i złożyłeś wypowiedzenie, to wysyłasz dekoder tak jak opisywałem i spokojnie przedłużysz umowę bez multiroomu.

 

Dzięki.

100% racji. Zastosowałem się do wskazówek, i tak.

 

Zwracany multiroom dotarł na drugi dzień do CP (wg monitoringu firmy kurierskiej). Ale nie ma to żadnego wpływu na czas "przetworzenia" dyspozycji zwracanego dekodera multiroom. Wyszło bite dwa tygodnie. W międzyczasie logując się w icok, można mieć jaki taki podgląd no to się dzieje. Najpierw nr dekodera mulitroom jest wyszarzany na liście dekoderów, potem znika z listy całkowicie i od tego czasu jakieś kilka dni na tzw. "pojawienie się oferty" na przedłużenie dla jednego dekodera. Także warto dobrze obliczyć czas załatwienia sprawy, tak żeby nie wejść w nowy cykl ze zwróconym dekoderem multiroom a jeszcze nie podpisaną nową umową, bo tak jak ja, zapłaci się 10zł za nic w nowym cyklu:)

Co do oferty, 4mc-e do końca, czytając forum byłem przekonany że jęśli obniżam wartość usług i oddaje multiroom to tylko jeden miesiąc dostane za free, a tu klasycznie 15/3 bez zbędnego słowotoku. 

 

Jeszcze raz dziękuje za support. Także to co mówią w APS, na infolinii, w icok można potraktować jako niezły kit. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w APS najpierw sprawdzą czy rzeczywiście się wiesza i jak się nie zawiesi to nie wymienią

Prosiłem Cię już tyle razy, abyś pisał tylko jeśli masz faktyczną wiedzę w temacie. Temat o takich wymianach wałkowany był tyle razy, ale wymaga to od Ciebie użycia wyszukiwarki forumowej plus zadanie odpowiedniego zapytania. Za swoje bajkopisarstwo i nabijanie sobie licznika wpisów zbierasz kolejne punkty na poczet urlopu od forum.

To, ze w Twoim APS-ie mają Cię powyżej uszu, nie znaczy, że wszystkich w całej Polsce tak samo traktują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano złożyłem wypowiedzenie w APS-ie i przed chwilą dzwoniłem do DUK-a, pan z obsługi powiedział mi, że wszystkie oferty promocyjne ma po blokowane i mam zadzwonić za miesiąc, czy zawsze tak to wygląda czy trafiłem na jakiegoś niewtajemniczonego konsultanta ? Umowa kończy się 28.10.2017r.

Edytowane przez macko4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze Twoje wypowiedzenie nie zostało zarejestrowane(co dziwne bo powinno być odrazu w systemie),ale równie dobrze trefił sie jakiś niekumaty konsul bądź Ty jakoś w systemie wisisz nieprawidłowo bo na 4 miechy przed końcem to powinieneś mieć wszelkie możliwości.

Zadzwoń jeszcze raz do DUKu,zapytaj czy Twoje wypowiedzenie jest zarejestrowane, może inny konsul Cię lepiej obsłuży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądam temat od dłuższego czasu i większość postów dotyczy składania wypowiedzenia przed końcem umowy żeby ugrać jak najlepsze warunki.

Moja umowa skończyła się w lutym i przeszła na czas nieokreślony (smartdom - superoferta 2 z obniżonym o połowę Plusem)

 

  Pakiet Familijny Max HD Pakiet Film HD
Pakiet Cinemax HD
Pakiet Sport HD
Usługa Multiroom HD

 

Płacę 64,90.

 

Moje pytanie jest takie czy w tej sytuacji mam składać wypowiedzenie czy wystarczy, że zostawiam dane do kontaktu w ICOK?

Zależy mi, żeby wymienić dekoder PVR HD 7000 na evobox razem z konwerterem unicable. Czy coś jeszcze jestem w stanie ugrać w tej sytuacji nie zmieniając kwoty abonamentu? Drugi dekoder to HD 3000 Multiroom.

Edytowane przez Unista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jeśli złożysz wypowiedzenie masz mocniejsze warunki negocjacji a poza ty nie łykaj pierwszej z brzegu propozycji.

 

Dziękuję za odpowiedź. Mam zatem pytanie co wpisać w wypowiedzeniu jeśli chodzi o okres wypowiedzenia tak, żebym miał czas na wynegocjowanie zadowalających warunków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa na Pakiet Rodzinny w ramach SmartDOM kończy mi się 6 listopada.Płacę 9,9 zł.

Czy już mogę złożyć wypowiedzenie?Jaką ofertę najkorzystniejszą przyjąć?

Realna jest opcja Rodzinny za 4,99 do tego pakiet Cinemax za 10 zł...?

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa na Pakiet Rodzinny w ramach SmartDOM kończy mi się 6 listopada.Płacę 9,9 zł.

Czy już mogę złożyć wypowiedzenie?Jaką ofertę najkorzystniejszą przyjąć?

Realna jest opcja Rodzinny za 4,99 do tego pakiet Cinemax za 10 zł...?

Za 4,99zl jest Rodzinny HD na 24 miesiące z trzema pierwszymi gratis.

Za 19,99zl jest Rodzinny HD + Cinemax HD też tylko przy długich umowach, ale 6 miesiącami gratis, bez wymiany dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpiwiedzi.Czyli realnie druga opcja miesięcznie przy umowie na 2 lata wychodzi po ok 15 zł:-).Taniej niż dobrać Cienemax ( 15 zł) i pakiet Polsat ( 10 zł) w Orange.

Opcja na ten pakiet podobno czasowa, więc nie wiadomo czy będzie dodtępna jeszcze w listopadzie....

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa umowa, obecne miesiące zostaną anulowane. Bez wymiany evoboxa możesz dostać 12/3 lub 15/3 w zależności od obecnej umowy. Z wymianą na innego evoboxa i zlikwidowanie czynszu - 15/1. CP GO oraz HBO GO masz w cenie pakietu Premium MAX.

 

Dzięki - wypowiedzenie złożone tak więc czekam teraz na telefon od nich.

 

Od czego zależy czy mogę dostać 12/3 lub 15/3? Obecnie jestem na 15-miesięcznej umowie, która kończy się w grudniu. Obecny Evo i opłata 5zł mi nie przeszkadzają o ile uda się wywalczyć te 3 miesiące za darmo, pytanie tylko jak oni zdecydują czy mi dać te darmowe miechy przy rocznej czy 15-miesięcznej umowie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki - wypowiedzenie złożone tak więc czekam teraz na telefon od nich.

 

Od czego zależy czy mogę dostać 12/3 lub 15/3? Obecnie jestem na 15-miesięcznej umowie, która kończy się w grudniu. Obecny Evo i opłata 5zł mi nie przeszkadzają o ile uda się wywalczyć te 3 miesiące za darmo, pytanie tylko jak oni zdecydują czy mi dać te darmowe miechy przy rocznej czy 15-miesięcznej umowie...

Na pewno nie dostaniesz 12/3 rok po roku. Jak masz 15 miesięczną to ciężko będzie dostać 12. Po 24 miesięcznej można dostać jeśli się miało długie umowy wcześniej a jest długa historia kontraktu a jeśli ciągle 15 wypowiedzenie 15 itd to już ciężko zejść na 12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak masz 15 miesięczną to ciężko będzie dostać 12. Po 24 miesięcznej można dostać jeśli się miało długie umowy wcześniej a jest długa historia kontraktu a jeśli ciągle 15 wypowiedzenie 15 itd to już ciężko zejść na 12.

Bzdura. Ja pierwszą umowę podpisałem we wrześniu 2015 roku na 24 miesiące. Wypowiedziałem ją w sierpniu 2016 w związku z wyłączeniem jakiegoś kanału (bodajże FightKlub), dostałem umowę 15/3 ze względu na dobranie Evoboxa (dotychczasowy PVR 7000 HD przeszedł na multiroom). W czerwcu br. pozostało mi 6 miesięcy do końca umowy, wysłałem wypowiedzenie, dostałem umowę 12/3(chociaż początkowo konsultantka twierdziła, że jedyna możliwość to 12/1 ze względu na wymianę dekodera multiroom PVR 7000 HD na HD 6000).

 

Na spokojnie da się mieć na przemian umowy 12 i 15 miesięczne :) Tylko trochę cierpliwości i zdecydowania w negocjacjach ;)

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmieniałeś dekoder to dostałeś 12/1. Bez zmiany sprzętu jest 12/3 ze zmianą ujmują. Nie napisałem że się nie da mieć raz 12 raz 15 tylko że nie da się mieć po sobie 12, 12 ,12 itd. Jeśli przedłużasz umowę i zmieniasz dekoder to dostajesz mniej miesięcy gratis. Nie możliwe że dostałeś 12/3 na 6 miesięcy przed końcem, nie ma takich ofert na 6 miesięcy przed końcem umowy. Na 6 godzin przed końcem jeszcze by można uwierzyć ale 6 miesięcy?

Edytowane przez lol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...