Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A, to dobrze. :) Nie śledzę tematu na bieżąco i coś mi się ubzdurało, że Premium Max jest tylko z Evoboxem. Teraz miałem opcję 15/3 i kolejnej takiej samej nie chcę. Czas na 12/5 i potem się może pomyśli o zamianie na Evoboxa.

Edytowane przez leo-83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie jest wysłane.. ale chyba inaczej się nie da... oni żyją w jakiś kosmosie...  Umowa kończy się listopadzie, więc na początku października muszę to [beep]stwo wysłać?

/.../

A po co Ty chcesz czekać do października :?:  oferty są już na 6 miesięcy przed końcem umowy,Tobie zostało 4 więc już masz mocne argumenty,napisz i idź w poniedziałek do APSu,albo wyślij poleconym,za kilka dni to oni będą skakać koło Ciebie.

Tylko walcz o swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co najwyżej mógł mieć FMAX + 1 [sport lub Film HD] za 49.99 z happy hours, ale to tak rzadko się spotyka...

Niech walczy w końcu konsultant zapisze notkę, aby nie proponowano mu żadnych ofert z miesiącami gratisowymi i na tym się skończy.

A uwierzcie, że w tym akurat konsultanci są konsekwentni.

Taka promocja była by super bo akurat na Sporcie mi zależy najbardziej. Na chwilę obecną różnica w ofercie między nowymi a stałymi abonentami niewielka. Pewnie pozostanie mi poczekać właśnie na promocję typu "HH" może na Święta.

 

Co do konsultantów to powiem że mam porównanie z nc+ i tu poziom znacznie wyższy w rozmowie. Inna kultura rozmowy za co duży plus. A czy napiszą notatkę czy nie mało mnie interesuje bo znam ofertę (dzięki @czerstwemu :) ) i nie dam się jeszcze dodatkowo okroić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka promocja była by super bo akurat na Sporcie mi zależy najbardziej. Na chwilę obecną różnica w ofercie między nowymi a stałymi abonentami niewielka. Pewnie pozostanie mi poczekać właśnie na promocję typu "HH" może na Święta.

 

Co do konsultantów to powiem że mam porównanie z nc+ i tu poziom znacznie wyższy w rozmowie. Inna kultura rozmowy za co duży plus. A czy napiszą notatkę czy nie mało mnie interesuje bo znam ofertę (dzięki @czerstwemu :) ) i nie dam się jeszcze dodatkowo okroić.

Jesli mam byc kompletnie szczery, to jesli w taki sposób(a pewnie gorszy) rozmawiasz z konsultantami to nie dziw sie, że nie są oni rownież dla Ciebie mili.

Zasada "jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie" obowiązuje od wiekow.

Daj znać jak Ci poszla rozmowa z konsulem, pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czerstwy: Skoro dla stałych klientów są tak sztywne oferty to trzeba będzie poczekać i już jako nowy zgarnąć coś po promocji.

 

@kyczniker: Ja zawsze jestem uprzejmy i kulturalny w rozmowie. Szanuję każdego pracę i zdaje sobie sprawę że ich praca momentami jast niewdzięczna.

 

Dam znać jak się potoczą negocjacje. Pozdrawiam Panowie.

Edytowane przez SiGi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to czytam i  sam nie wiem... Chciałem od CP to co mam obecnie na 2 lata + HBO choć za 10zł, a nie 30zł.. A Ci że nie da rady. 

Obecna oferta na MAX HD + [beep]oły też jest za 60zł. Więc nie rozumiem polityki firmy... Może zmienią zdanie po złożeniu wypowiedzenia, rozumiem iż abonament pójdzie w górę ale nie na 80-90zł...

 

Konsultanci CP są chyba obowiązkowo nagrywani i rozliczani z tego, słychać "przymus" powiedzenia regułki X.

Edytowane przez blom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blom

To ty jeszcze nie złożyłeś wypowiedzenia? :shock:

Przecież tyle się mówi i ja też wielokrotnie to tutaj podkreślałem, że bez uprzedniego złożenia wypowiedzenia umowy nie ma co w ogóle z nimi rozmawiać. Wtedy oferty zazwyczaj nie są zadowalające.

Należy złożyć wypowiedzenie umowy i czekać na telefon z DUK. Dopiero wtedy będzie można liczyć na "rozsądne" oferty przedłużeniowe. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to czytam i  sam nie wiem... Chciałem od CP to co mam obecnie na 2 lata + HBO choć za 10zł, a nie 30zł.. A Ci że nie da rady. 

Obecna oferta na MAX HD + [beep]oły też jest za 60zł. Więc nie rozumiem polityki firmy... Może zmienią zdanie po złożeniu wypowiedzenia, rozumiem iż abonament pójdzie w górę ale nie na 80-90zł...

 

Konsultanci CP są chyba obowiązkowo nagrywani i rozliczani z tego, słychać "przymus" powiedzenia regułki X.

A Ty widze dalej nie posluchales naszych rad i nie przeczytales ostatnich 15 stron.

Każdy tu wie jak dziala CP dlatego powtorze przeczytaj 15 stron, zajmie Ci to max 5-15min.

I nawet bys wtedy nie zadał tego pytania. Nawet Ci ułatwie, wejdź w mój profil i przeczytaj moje posty, tam wyliczalem kilkukrotnie niektorym użytkownikomn średnie miesięczne i nie tylko.

Wszystko jest na tacy, a trzeba CHCIEĆ wystawic chociaż po nią rękę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czerstwy: Skoro dla stałych klientów są tak sztywne oferty to trzeba będzie poczekać i już jako nowy zgarnąć coś po promocji.

 

@kyczniker: Ja zawsze jestem uprzejmy i kulturalny w rozmowie. Szanuję każdego pracę i zdaje sobie sprawę że ich praca momentami jast niewdzięczna.

 

Dam znać jak się potoczą negocjacje. Pozdrawiam Panowie.

Lepszej promocji, niż jako stały abonent nie dostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakim czasie można spodziewać się pierwszego telefonu z DUK po złożeniu wypowiedzenia w APS?

Koniec umowy za 6 miesięcy

 

Ja złożyłem wypowiedzenie umowy w APS w sobotę, a w poniedziałek już o 8:15 miałem telefon z DUK CP :)

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja złożyłem w pon. w APS, a w następny pon. był telefon. Sympatyczna, ale strasznie "świeża" konsultantka rozpoczęła od oferty 29/8. Strasznie mieszała, łącznie z podaniem zaniżonej ceny za oferowany pakiet. Niestety obok siedział instruktor i korygował jej błędy, było go słychać w tle :). W każdym razie zaczęło się od 29/8, na moją prośbę o 12/5 zaproponowała 15/5 argumentując, że za to skróci mi poprzednią umowę o 5 miesięcy :) Ostatecznie skończyło się na 12/5, bardzo się nie broniła.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem tu nowy, więc proszę o wyrozumiałość na początek. :mrgreen: Przez siedem lat miałem Cyfrę+/nc+, ale w międzyczasie kupiłem sobie Cyfrowy Polsat, jak nc+ zaczęło ostro zdzierać i robić sobie jaja z klientów. Teraz mi zostało 5 miesięcy do końca umowy, ale Polsat mam w SmartDomie i płacę połowę abonamentu. I tu moje pytanie: czy jak teraz wyślę wypowiedzenie to jestem w stanie coś więcej ugrać mimo, że mam Polsat w SmartDomie? Pozdrawiam.

Edytowane przez Barti
Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, te same oferty, co każdy, z miesiącami gratisowymi.

Jedyny mankament to taki, że nie możesz zmniejszyć abonamentu Może być ten sam lub większy. Warunek SmartDomu.

Przeczytaj ostatnie 10 stron, a będziesz wiedzieć wszystko.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to git. Dzięki serdeczne. Jeszcze jedno, 15/5 to znaczy przedłużenie umowy o 15 miesięcy i pierwsze 5 jest gratisowych? Pytam, bo w nc+ nigdy nic takiego nie doświadczyłem przez siedem lat przedłużania umów. :/

Edytowane przez Barti
Drugi już post i też napisany niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak umowa na 15 miesięcy z czego 5 miesięcy jest za 0 zł. Następna możliwa umowa 12/5. Doradzę Tobie wykorzystaj te 5 miesięcy Darmowych, następnie opłać 4-5 miesięcy i wyślij wypowiedzenie. otrzymasz ofertę 12/5 i znowu wykorzystaj 5 miesięcy Darmowych opłać 2 i wyślij wypowiedzenie.... następna umowę 15/5.... I tak w kółko..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Pytam, bo w nc+ nigdy nic takiego nie doświadczyłem przez siedem lat przedłużania umów. :/

Za to w CP gdybyś zaczął umowę w styczniu to i dwa razy w jednym roku dostąpił byś takich atrakcji a tak ... no cóż najwyżej raz do roku :-|

 

:mrgreen: :mrgreen: przyzwyczaj się bo póki co to w CP to norma :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...