Hektorek22 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Miał ktoś może taką sytuację, że przedłużając umowę 31 sierpnia 2015 r., link aktywacyjny dostał 01 września 2015 r. i za wrzesień naliczoną cenę abonamentu ma z kosmosu? (wg danych z ICA)Rozumiem, że reklamacja jak najbardziej zasadna i z jej uznaniem nie powinno być kłopotu? Reklamacja,jaka? przedłużyłeś z nimi umowę dnia 31 sierpnia,wycofałeś wypowiedzenie, 1 września dopiero aktywowałeś z linka, czyli warunki wchodzą od października ,a wrzesień masz starą umową na warunkach nie promocyjnych.Dlatego nie wiem co chcesz ugrać z tą reklamacją, w dniu 31 sierpnia trzeba było do nich dzwonić ,że nie dostałeś linku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Miał ktoś może taką sytuację, że przedłużając umowę 31 sierpnia 2015 r., link aktywacyjny dostał 01 września 2015 r. i za wrzesień naliczoną cenę abonamentu ma z kosmosu? (wg danych z ICA)Rozumiem, że reklamacja jak najbardziej zasadna i z jej uznaniem nie powinno być kłopotu? Liczy się data rozmowy (akceptacji telefonicznej) a nie aktywacji meilowej. Ja właśnie dlatego poczekałem do 01 września:) Zredukowałem ofertę do startu+HBO - od 01.10, a do końca września świeci jeszcze poprzednia oferta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hektorek22 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Tak,ale w Nc oprócz zgody telefonicznej ,jeszcze musisz link aktywować (wprowadzili to aby nie robić tzw .wałów, jak w zeszłym roku), jak nie aktywujesz lub klikniesz w drugą opcje to zostajesz na starych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esechiel Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Mam takie pytanie. Ok 2 tyg temu zdecydowałem się na ofertę Superpremium + History 1 i 2 na okres 12 miesięcy za 97,90. Jest tu jednak 6 C+. Nie mam oczywiście tych dwóch nowych, C+ Seriale i C+ Discovery. Konsultantka mówiła mi, że nie ma opcji by było 8 C+ na okres 12 mcy, tylko na 24 mce się dało. Czy teraz, jakieś 2 tyg po wejściu w zycie tego aneksu, mogę podpisać jakąś umowę dodatkową i dostać za jakieś male pieniądze pozostałe 2 kanały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wincenty1 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Najlepiej będzie jak zadzwonisz do nc+ i się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerry2006 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Miał ktoś może taką sytuację, że przedłużając umowę 31 sierpnia 2015 r., link aktywacyjny dostał 01 września 2015 r. i za wrzesień naliczoną cenę abonamentu ma z kosmosu? (wg danych z ICA)Rozumiem, że reklamacja jak najbardziej zasadna i z jej uznaniem nie powinno być kłopotu? Liczy się data rozmowy (akceptacji telefonicznej) a nie aktywacji meilowej. Ja właśnie dlatego poczekałem do 01 września:) Zredukowałem ofertę do startu+HBO - od 01.10, a do końca września świeci jeszcze poprzednia oferta Ty masz stara umowę do końca września a @marek jej nie ma bo skończyła się w sierpniu więc według Twojego rozumowania NC+ zrobiła dobrze bo uruchomi mu ofertę od 1 października a wrzesień karze płacić na normalnych zasadach. tylko reklamacja i tłumaczenie że telefon był w sierpniu a link potwierdzający dotarł we wrzesniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Nie. Miałem do końca sierpnia - wypowiedzenie oczywiście wysłane. Gdybym zrobił jak @marek to od 01.09 świeciły by mi już kanały z nowej umowy i musiał bym za wrzesień płacić. Czekając jeden dzień - mam wrzesień za free i to ze starą ofertą za którą chcieli 80pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerry2006 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Czyli on powinien mieć za free wrzesień a nie po pełnych opłatach? Ja mam wrzesień za free na nowych warunkach ale ja byłem już bez sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Jak wysłał wypowiedzenie to tak. Mi też już nie świeciło. Zadzwoniłem zatem z zapytaniem - czemu nie świeci, skoro wycofałem wypowiedzenie i zaakceptowałem nowe warunki. Miły pan technik powiedział, że już wysyła uprawnienia i do końca września mam jak miałem za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jahve Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Umowa do konca wrzesnia wypowiedzenie wyslane.Dzisiejszy telefon z nr+48 12 294 78 79 Pani przedstawiła się ze jest z działu utrzymania klienta (widac jeszcze to istnieje) ofertyextra+6c+ za 69.9 na 24m-ce extra+8c+ z c+ vod za 79.9 na 24 m-ce sam extra+ za 59.9 na 15 m-cy start + 19.9 na 15m-cy Powiedziałem ze mogę wziąć start na 24m-ce za 9.9 naradziła się z kierownikiem i była odmowa,to powiedziałem ze jeszcze poczekam i milo zakończyliśmy rozmowę. To tel. z Centrum Promocji, czyli dawnego DUK, wykręć pod ten numer a się przekonasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerry2006 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Jak wysłał wypowiedzenie to tak. Mi też już nie świeciło. Zadzwoniłem zatem z zapytaniem - czemu nie świeci, skoro wycofałem wypowiedzenie i zaakceptowałem nowe warunki. Miły pan technik powiedział, że już wysyła uprawnienia i do końca września mam jak miałem za free. Mi nie świeca kanały z EXTRA i HBO bo brałem COMFORT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Miał ktoś może taką sytuację, że przedłużając umowę 31 sierpnia 2015 r., link aktywacyjny dostał 01 września 2015 r. i za wrzesień naliczoną cenę abonamentu ma z kosmosu? (wg danych z ICA)Rozumiem, że reklamacja jak najbardziej zasadna i z jej uznaniem nie powinno być kłopotu? Liczy się data rozmowy (akceptacji telefonicznej) a nie aktywacji meilowej. Ja właśnie dlatego poczekałem do 01 września:) Zredukowałem ofertę do startu+HBO - od 01.10, a do końca września świeci jeszcze poprzednia oferta Coś kręcisz.Kiedy odbyłeś rozmowę i kiedy aktywowałeś linka ?Jeśli obie czynności wykonałeś we wrześniu to jest to zupełnie inny przypadek niż opisywany wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Nic nie kręcę - piszę jak było u mnie Moim zdaniem u marka wystąpiła taka sytuacja, iż nie wysyłał wypowiedzenia. Reklamacja załatwi sprawę, bo liczy się data przedłużenia telefonicznego. Gdyby je wysłał to we wrześniu nie mieli by prawa go tak kasować - bo niby na jakiej podstawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbt24 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Witam. Miałem umowę do końca sierpnia, łamaniec za 53 PLN (z 8C+ i HBO). Wypowiedzenie wysłane. Od 1 września brak sygnału. Wczoraj, tj. 03.09 telefon z DUK - propozycje: - extra+6c+ za 69.9 na 24m-ce (z C+ można tylko na 24 m-ce), - extra+ za 44.9 na 15 m-cy (w opcji można dobrać HBO na 12 m-cy: 6 m-cy=0 PLN i 6 m-cy=25 PLN czyli średnio 12,50 na m-c). Po 2-godzinnym zastanowieniu na ten wariant się zdecydowałem - dzieciaki nie miały co oglądać :\ Cena do przyjęcia dla mnie - więcej niż 55 PLN za TV bym nie zapłacił. Wrzesień za FREE - świeci wszystko co miałem. Umowa od 01.10 do 31.12.2016 więc dobry termin na kolejne wznowienie/kończenie umowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 @grzech25 Ważna jest data akceptacji oferty w której to jest napisane kiedy ona wchodzi w życie - sama rozmowa telefoniczna nic nie znaczy, to tylko forma ustalenia warunków które akceptujesz e-mailem, sms-em lub listownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Nic nie kręcę - piszę jak było u mnie Moim zdaniem u marka wystąpiła taka sytuacja, iż nie wysyłał wypowiedzenia. Reklamacja załatwi sprawę, bo liczy się data przedłużenia telefonicznego. Gdyby je wysłał to we wrześniu nie mieli by prawa go tak kasować - bo niby na jakiej podstawie? Gdyby liczyła się rozmowa telefoniczna to by nie przysyłali linka.Ja odbyłem rozmowę 20 a akceptację zrobiłem 30 i minutę po akceptacji w ICA i na dekoderze miałem dostępny nowy pakiet.Gdybym akceptację zrobił 1 września umowa weszłaby w życie 1 października a wrzesień miałbym na standardowych stawkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 @grzech25Ważna jest data akceptacji oferty w której to jest napisane kiedy ona wchodzi w życie - sama rozmowa telefoniczna nic nie znaczy, to tylko forma ustalenia warunków które akceptujesz e-mailem, sms-em lub listownie. Jeżeli jest jak mówisz to mnie konsultanci wprowadzili w błąd. Oczywiście dzwonili ostatniego sierpnia i byłbym się zgodził ustnie a klepnął meila już we wrześniu ale konsultant mówił, że wówczas od września będą mi świecić kanały wg nowej umowy. Dlatego nie zgodziłem się przez tel w sierpniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerry2006 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Nic nie kręcę - piszę jak było u mnie Moim zdaniem u marka wystąpiła taka sytuacja, iż nie wysyłał wypowiedzenia. Reklamacja załatwi sprawę, bo liczy się data przedłużenia telefonicznego. Gdyby je wysłał to we wrześniu nie mieli by prawa go tak kasować - bo niby na jakiej podstawie? Gdyby liczyła się rozmowa telefoniczna to by nie przysyłali linka.Ja odbyłem rozmowę 20 a akceptację zrobiłem 30 i minutę po akceptacji w ICA i na dekoderze miałem dostępny nowy pakiet.Gdybym akceptację zrobił 1 września umowa weszłaby w życie 1 października a wrzesień miałbym na standardowych stawkach. @Paweł akurat tutaj to Ty coś kręcisz bo ważność maila jest 7 dni a Ty kliknąłeś po 10 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Gdyby liczyła się rozmowa telefoniczna to by nie przysyłali linka.Ja odbyłem rozmowę 20 a akceptację zrobiłem 30 i minutę po akceptacji w ICA i na dekoderze miałem dostępny nowy pakiet.Gdybym akceptację zrobił 1 września umowa weszłaby w życie 1 października a wrzesień miałbym na standardowych stawkach. Linka przesyłają bo takie prawo weszło - muszą. Miałbyś na standardowych stawkach, jak nie wysyłałeś wypowiedzenia - oczywiście. Wiecie co? Ciężko dojść do konsensusu bo każdy konsultant mówi inaczej i chyba nie dojdziemy:( Zaraz się okażę że pomimo zapewnień konsultanta że mam wrzesień free bo wypowiedziałem umowę z końcem sierpnia a nowa wchodzi od października - że mi w październiku przyjdzie extra opłata za sierpień Wtedy to co dziś wypisuje będzie można w buty włożyć do momentu rozpatrzenia reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 @Paweł akurat tutaj to Ty coś kręcisz bo ważność maila jest 7 dni a Ty kliknąłeś po 10 ? Nic nie kręcę.Poprosiłem konsultanta o ponowne wysłanie linka na kilka dni przed końcem sierpnia Tak swoją drogą to zmiany w przepisach niekoniecznie są korzystne dla klientów.Gdybym zatwierdził ofertę w dniu rozmowy czyli 20 sierpnia straciłbym dostęp do opłaconego już pakietu.Natomiast gdyby rozmowa miała miejsce na 14 dni przed końcem miesiąca nie byłoby takiego problemu i oferta zmieniła my się z dniem 1 września mimo wcześniejszej akceptacji w linku.Tak przynajmniej tłumaczył to Konsultant co dla mnie jest trochę dziwne bo działa na niekorzyść klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek_marecki Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Sprawa na tyle się rozjaśniła, że wspaniałomyślnie nc+ zrabatuje mi miesiąc wrześnień do ostatniej wysokości abonamentu, tj. 79,90 PLN (dotychczas miałem łamańca ze średnią ok. 54,- PLN), a nowa umowa wchodzi w życie 01 października. Ale od 01 września działa mi aktualny pakiet (Extra+), czyli bez kilku kanałów z poprzedniej oferty, a mam płacić jak za poprzedni. Na moją sugestię, że zgodziłbym się na to, ale żeby w ramach rekompensaty i w imię dobrej wspolpracy dorzucili coś na miesiąc gratis, odpowiedziano mi, że nie ma takiej mozliwości. No skoro nc+ ma takie podejście do klienta, to "powojuje" z nimi, choćby dla zasady. Dla wyjaśnienia, wypowiedzenie złozyłem dawno, dawno temu. Dodam, że nie z mojej winy, link aktywacyjny dotarł do mnie 01 września 2015 r. Przy okazji okazało się, iż link wysłano na inny adres poczty elektronicznej niż podany w rozmowie z konsultantem, co zostało nagrane. Ale to już inny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerry2006 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Walcz bo wina jest cały czas po ich stronie, przesyłaj informacje o terminie dotarcia maila, porusz kwestie innego adresu mailowego, niech odsłuchają rozmowę. Masz duze szanse tylko nie odpuszczaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandamar Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Od 1 września uwolniłem się od NC+. Proponowali comfort +6c + extra za 69,90 zł. Miałem łamańca średnia około 60 zł. Ich propozycja drożej za mniej. Podziękowałem. La ligę oglądam na sopcast i laptopie podłączonym do TV. A za 69 zapisałem się na siłownię z sauną i bieżniami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerry2006 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Gdzie jest tak tania siłownia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Jest postęp : http://images67.fotosik.pl/1153/2ed6142fc4c48afc.png Jeszcze żeby 10,- obniżyć i fajnie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.