wacek2000 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Spoko,spoko to było uderzenie wyprzedzające. Gdybym napisał ,że mogłeś brać łamańca to Byś napisał,że masz lepszą pozycje wyjściową do następnych negocjacji. Jeżeli nie napisał Byś tak to wieczorem po wybraniu popiołu użyję go. x6 i dogadamy się myslę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xadox Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Jak to jest z tym HBO za 0zł na całą umowę? Ja zgodziłem się przedłużyć umowę o 24 miesiące i konsultant chyba pięć razy powtarzał, że HBO mam na całą umowę za 0zł. Rozumiem, że teraz przyjdzie aneks, a w nim mimo zapewnień konsultanta będzie, że mam HBO za 0zł na np. 5 miesięcy tylko, tak? Ciekawe co mi powiedzą jak złożę reklamację i powiem żeby odsłuchali nagrania bo jak wczoraj dzwoniłem w sprawie multiroomów, których brakowało w ICA to mi powiedzieli, że rozmowa się nie nagrała. PS. czy macie dziś problem z logowaniem do ica.cyfraplus.pl? Wczoraj założyłem konto, wczoraj dało się zalogować, a dziś wyskakuje mi "Nieprawidłowy kod błędu" - o co chodzi? OK, problem z logowaniem rozwiązany. [beep]skie rozwiązanie, ale trzeba zarejestrować się jeszcze raz z tymi samymi danymi co za pierwszym razem. Pytanie: Mam czarnego turboboxa i dwa tunery do multirooma - dlaczego w kolumnie po lewej jest cztery razy aktywacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
no tak Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam, Potwierdzam, że jeżeli ktoś miał wcześniej Universe + , 6x C+ i HBO i 2 cameleony za 54 zł to możliwe jest utrzymanie tego pakietu z HBO na cały okres umowy w podobnej cenie czyli około 53 zł. Dostałem taką ofertę. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_i_t_o Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Pewnie, że jest to możliwe, ale w całej tej zabawie, zwanej "negocjacjami", nie chodzi przecież o utrzymanie ceny, lecz o jej zbicie bądź rozszerzenie oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 PS. czy macie dziś problem z logowaniem do ica.cyfraplus.pl? Wczoraj założyłem konto, wczoraj dało się zalogować, a dziś wyskakuje mi "Nieprawidłowy kod błędu" - o co chodzi? Już nie ma ... pojawiły się nowe promocje może ktoś się skusi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 teraz jak patrze na swoja strone to ma juz nowe pakiety i ten c+vod ale pisze dziwne w pakietak aktywacja BOX+ a w sprzecie ciagle mam BOX+/HD ADB 5800s To znaczy ze gosc cos pochrzanil i umowa do kosza bo jednak nie dostane tego turboboxa jak wyszlo w rozmowie czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Coś czuję że reklamacja Cię czeka jak nic.Jak możesz zdać własnościowy dekoder i dopiero ci dadzą w najmie inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 tz moge? jak dla mnie to nie jest problem, myslalem ze jak pojde do punktu dam im dekoder moj z karta a oni dadza ten turbobox i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Jak mogą żądać od Ciebie coś co jest Twoją własnością i za co zapłaciłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 hmm to co mam teraz zrobic? ja sie zgodzilem na przedluzenie umowy tylko przez to ze dekoder mi dadza z nagrywarka a nie chce jechac dalej na swoim starym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Napisz do konsultanta NC+lub na Eobsługę niech sprawdzą jaka umowa jest wprowadzona do systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 jesli odpisze ze pakietowo i cenowo jest to co mialo byc a nie ma ani slowa o dekoderze to jak to rozegrac zeby dostac jednak ten dekoder, sam fakt ze dali mi pakiet c+vod swiadczy o tym ze musza dac mi dekoder ktory to obsluzy bo moj wlasosciowy nie ma vod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Powiedz że nie na takie warunki się umawiałeś i zażądaj anulowania umowy.Na co pewnie nie wyrażą zgody i pozostaje reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 jest szansa ze przy reklamacji dadza mi ten dekoder turbobox? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Jest bo na takie warunki ustalałeś z konsultantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 na czacie odpisali ze majac mixa nie moge miec dekodera w dzierzawie (swoja droga juz nie mam mixa) ,,jezeli uzyskales informacje o mozliwym najeciu sprzetu mozesz zlozyc w tej sprawie reklamacjie za posrednictwem 2-obslugi'' takie cos mi odpisali;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Ile razy Ci można tłumaczyć że masz zobowiązanie w Mixxie za 12 miesięcy nie masz normalnego abonamentu.A tak swoją drogą ciekawe czy sprawdzili w ogóle umowę w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 mial kto tutaj podobna sprawe do mojej? Jak poszlo, dostal na wynajem po zakonczeniu umowy nowy dekoder czy musial calkiem zrezygnowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakus Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Nadrobiłem spore zaległości, przekopałem wiele stron i naprawdę się dziwię, że każdy celuje w 6xC+. Czy przy 3xC+ nie można liczyć na tańszy abo w stosunku do pełnego ? Nikt nie brał 3x Sport bądź 3x Film ? Chciałbym jeszcze się dowiedzieć czy godząc się na dłuższą umowę można dostać więcej/taniej, czy dostajemy to co i tak by nam dali na 15 mies ? ja mam Comfort+ Multi+ Premium Sport 15 miesięcy w łamancu 43,9zł/m i przez 4 miesiące Premium Film. to co chciałem dostałem i jestem zadowolony jeszcze raz dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 reklamacja poszla, maja odsluchac rozmowe i tego sie nie boje bo konsultant jasno sam proponowal turboboxa za 5zl i mowil jak dokonac wymiany, ciekawe czy anuluja umowe i wroca do wpowiedzenia czy jednka zostana przy tej nowej umowie i dadza tego turboboxa, ja na pewno nie chce nowej umowy na starym dekoderze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariner Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 ja mam Comfort+ Multi+ Premium Sport 15 miesięcy w łamancu 43,9zł/m i przez 4 miesiące Premium Film.to co chciałem dostałem i jestem zadowolony to o dychę więcej niż mam teraz za dokładnie to samo. skład comfort się chyba nie zmienił, a co to multi to nie wiem, to przecież kanały należące do comfort. gdybym miał się zgodzić na podwyżkę to za grubą poprawą oferty programowej. Nawet za samo Extra nie opłaca się dopłacać (3 kanały na krzyż by były oglądane). Mogę się jeszcze zgodzić na zabranie MR by dostać HBO np. Dzięki za podanie aktualnego poziomu. Nie wiem czy masz MR, ale nawet jak tak to za 10 więcej niż Twój wiele osób dostaje dodatkowo resztę C+, Extra i HBO, czyli na logikę można argumentować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Nic nie wypisujesz, tylko składasz podpis A jak sprawa z terminem godzinowym bo tam przecież trzeba mieć dodany kontakt tel ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Nie ma żadnego terminu godzinowego drukują pismo imie nazwisko adres pesel numer abonenta i telefon powód rezygnacji i pismo abonenta czego dotyczy.I tam składasz podpis i pracownik punktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariner Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 - najświeższe propozycje z DUK Kraków:Comfort+ Multi Extra 6xC+ VOD C+ 5x0 10x79,90 średnio 15x53,27 - to samo co wyżej bez Extra 5x0 10x69,90 średnio 46,60 - sam Comfort+ 15x29,90 - Comfort+ Extra 15x42,25 A można jeszcze cenę samego składnika 3xC+ ? Interesuje mnie: 1) Comfort+ Multi Extra 3xC+, Cinemax, HBO, zostawiam MR (VOD opcjonalnie) 2) to samo bez Extra 3) to samo bez Extra i bez Cinemax Może mi ktoś porównać te trzy opcje cenowo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondzio Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 @Kondzio jeśli czytał Ci konsultant to oświadczenie na które się zgodziłeś to z reklamacji raczej nici bo niby tam jest bełkot ale w tym oświadczeniu jest dokładnie że np "HBO 0zł 5msc dla abonentów, szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji" a w regulaminie jest ze po 5 msc płacisz standardową stawkę za to co miałeś za free. Takie dorzucanie za darmo też jest niezłą taktyką bo niby za darmo ale połowa nie pamięta żeby to odłączyć (przełożeni nawet tępili przypominanie klientom o odłączeniu) a że sami się na to zgodzili i nie przeczytali regulaminu to płacą i reklamacje nie są zazwyczaj uwzględniane. No ale właśnie podczas rozmowy zanim Pani zaczęła czytać te regułki 4 razy się pytałem czy HBO będzie na cały okres umowy (15 miesięcy) czy tylko 5 miesięcy. Miałem wcześniej telefon z ofertą na 5 mcy i się nie zgodziłem. Pani potwierdziła że na cały okres dlatego się zgodziłem i dopiero wtedy zaczął się "bełkot". Problem w tym że tak szybko czytała, że ciężko było mi wyłapać gdzie była promocja na HBO, więc nie wiem co potwierdziłem. Wiem tylko że po wszystkim Pani powtórzyła już normalnym językiem ofertę i powtórzyła "HBO na cały okres umowy". Ale jeśli przeczytała "regułke HBO na 5 miesięcy" to czy można w ten sposób robić wiedząc, że rozmowa jest nagrywana? - tzn mówić co innego podczas "negocjacji" a formułkę później czytać już inną, podczas tej samej, jednej umowy? Chyba nie jest to w porządku? Gorzej jeśli tak jak ktoś tu napisał, nie uwzględnią reklamacji bo "rozmowa się przypadkiem nie nagrała".. Czy ktoś, kto ma łamańca 5x0 i 10x79,90 z HBO na cały okres ma papierową umowę, jakie są w niej warunki na HBO?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.