lukx95 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 @profix W Strefie CANAL+ wyświetlają Ci się jakieś ciekawe oferty na wymianę sprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 3 minuty temu, lukx95 napisał: @ircios W trakcie trwania umowy ciężko dostać kanał CANAL+ 4K Ultra HD za 0 zł/m i proponują go za 10 zł/m. Miałem na myśli tylko i wyłącznie aneksowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Do mnie dzwoniono z ofertą Comfort+ z dekoderem 4K za 44,99 na 24 miesiące. Obecnie mam to samo za 40,99zł. Przekazałem Pani konultantce, że to drożej niż oferta ze Strefy, gdzie mam ofertę za 35,99zł. No cóż. Nie było o czym rozmawiać. Umowa do końca czerwca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profix Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 13 minut temu, lukx95 napisał: @profix W Strefie CANAL+ wyświetlają Ci się jakieś ciekawe oferty na wymianę sprzętu? Mam dwie możliwości jedna to moduł, druga dekoder. Kliknąłem już wymianę na moduł i dostałem informację zwrotną że zapraszają do punku po odbiór modułu do punku w mojej miejscowości..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 @profix Trochę źle to zrobiłeś jeśli chcesz mieć dekoder 4K z dyskiem, bo w Strefie CANAL+ wyświetlają Ci się oferty tylko na wymianę sprzętu głównego. Teraz w salonie wyświetli im się tylko na sprzęt główny jedna oferta na moduł i nie będą widoczne przez jakiś czas inne oferty na inny sprzęt niż moduł. Jak odbierzesz pierwszy moduł CAM, to będzie to sprzęt główny i wtedy drugą gołą kartę Cameleon będziesz mógł wymienić jedynie na dekoder wifiBox+ lub moduł CAM CI+ ECP jako sprzęt uzupełniający do Multiroomu post Cyfra+. Natomiast jak chcesz mieć dwa moduły CAM CI+ ECP, to poprawnie to zrobiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profix Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 4 minuty temu, lukx95 napisał: @profix Trochę źle to zrobiłeś jeśli chcesz mieć dekoder 4K z dyskiem, bo w Strefie CANAL+ wyświetlają Ci się oferty tylko na wymianę sprzętu głównego. Teraz w salonie wyświetli im się tylko na sprzęt główny jedna oferta na moduł i nie będą widoczne przez jakiś czas inne oferty na inny sprzęt niż moduł. Jak odbierzesz pierwszy moduł CAM, to będzie to sprzęt główny i wtedy drugą gołą kartę Cameleon będziesz mógł wymienić jedynie na dekoder wifiBox+ lub moduł CAM CI+ ECP jako sprzęt uzupełniający do Multiroomu post Cyfra+. Natomiast jak chcesz mieć dwa moduły CAM CI+ ECP, to poprawnie to zrobiłeś. zależy mi na jednym module CAM CI+ ECP + najzwyklejszy dekoder do drugiego pokoju - więc chyba jest OK. czy w tym multiroom post Cyfra+ też trzeba z kartami latać po pokojach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 @profix Nie wiem, czy wiesz, ale dekoder wifiBox+(Sagemcom DSIW74) jest bardzo słaby i nie wspiera 4K. Zasady Multiroomu Ci się nie zmieniają i nadal masz niezależny Multiroom z dawnej Cyfry+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Dokładnie ten box to szrot a że nie wspiera 4K to w tym najmniejszy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profix Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 8 minut temu, lukx95 napisał: @profix Nie wiem, czy wiesz, ale dekoder wifiBox+(Sagemcom DSIW74) jest bardzo słaby i nie wspiera 4K. Zasady Multiroomu Ci się nie zmieniają i nadal masz niezależny Multiroom z dawnej Cyfry+. 4 minuty temu, czerstwy napisał: Dokładnie ten box to szrot a że nie wspiera 4K to w tym najmniejszy problem. ok, dziękuje za info natomiast cały czas mam możliwość wyboru również dekodera 4K ultrabox za 5 zł miesięcznie, tylko opłata aktywacyjna 99 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 (edytowane) 3 godziny temu, ircios napisał: Bez problemu idzie dostać C+4k za free, jak ma się paczkę C+ Potwierdzam z autopsji - kolega @lukx95 ma rację. Chciałem z ciekawości włączyć C+4K już po przedłużeniu umowy i proponowali mi go wyłącznie za 10 zł/mies. podkreślając jednocześnie, że przecież kosztuje 20 zł/mies. Edytowane 7 Lutego 2021 przez meckbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 10 godzin temu, ircios napisał: Miałem na myśli tylko i wyłącznie aneksowanie @meckbar oczywista oczywistość. Nie pisałem o dobraniu podczas umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyke Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Umowę mam do końca kwietnia ale jeszcze nie składałem wypowiedzenia. Jakoś od miesiąca wydzwaniają do mnie w sprawie przedłużenia umowy. Telefon z jakiego dzwonią to: 661512430. Nie wdając się w szczegóły powiem tylko, że ton rozmowy zdecydowanie nie podoba mi się: jest nękający, raczej napastliwy tak jakby próbowali wymusić na mnie zgodę na ofertę, która nie jest dla mnie interesująca. Próbują prowadzić rozmowę na swoich warunkach i wg swoich schematów dlatego grzecznie odmawiam. Po kilku dniach zaczyna się jednak od nowa. Pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników forum: kto dzwoni z tego numeru? To ludzie z PC+ czy jacyś wynajęci telemarketerzy? Warto wdawać się z nimi w dyskusje? Są w stanie coś sensownego zaproponować? Czy lepiej nastawić się na klasyczną drogę typu wypowiedzenie i dział utrzymania klienta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 (edytowane) To c+, przedłużenie umowy ale słabe oferty daje. Wypowiedzenie wyślesz to będzie wtedy dzwonił DUK i dużo lepsze oferty. Edytowane 8 Lutego 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emefe Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Czy da się wziąć na przedłużenie Comfort+ z wymianą Turbodekodera na Wifi Premiumbox+ (nie chce 4k) bez dodatkowych opłat i całość za 24,99pln? Czy z tym wifiboxem da się zrobić Multiroom bezkablowo w pokoju za ścianą od głównego dekodera? W tym przypadku dojdzie opłata 10pln/m-c? Czy można dobrać do takiego pakietu moduł CI ale żeby odbierał Comfort+ w innej lokalizacji? Za ile dodatkowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 (edytowane) 1. Tak, comfort przedłużają ci co mają. Jeśli masz dekoder za 0 dostaniesz za 0 2. Multiroom po wifi. Jeśli nie miałeś to 10 zł 3. Modułu nie dobierzesz do multiroom. Tylko dekoder. Chyba, że masz same gołe karty cameleon i multiroom po starej cyfrze. Edytowane 8 Lutego 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Skoro ma Turbacza, to nie ma kart po Cyfrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Nie znam wszystkich dekoderów, dobrze że to wyjaśniłeś. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk2 Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 (edytowane) Witajcie, Miałem Extra+ z Canal+ i HBO + HBO Go, VOD+, MR Standard - 99PLN. Od końca listopada zaczęli dzwonić proponując to samo lub to samo z Mistrzowską Piłką za 102PLN. Złożyłem wypowiedzenie w grudniu. Po złożeniu wypowiedzenia oferta podobna. Ciut lepsza. To co miałem z Mistrzowską piłką za 0 w sumie 99pln za całość. Pojawiła się też opcja wymiany dekodera na 4k i dołożenie kanału Canal+ 4K - razem 104,99 pln (5 pln za dekoder z dyskiem 1TB) - odmówiłem Teraz miła Pani mnie trochę podeszła. Zaproponowała to samo. Powiedziałem "NIE" chyba że zrabatuje dekoder na 0 PLN i zostanie 99 zeta. Pani powiedziała że nie może więc odmówiłem ale miła pani spytała czy jak doda mi Cinemaxy i filmboxy na 5miesiecy za zero to czy się zdecyduje. Powiedziałem że ich nie chce a jedyny kanał jaki by mnie interesował to H2. Wtedy miła pani powiedziała że to kanał płatny którego nie może zrabatować ale da mi go w Pakiecie z Adventure i wtedy może uda jej się zrabatować dekoder. Zostało więc 104,99zeta. Za wczesnie się poddałem. Wycofałem wypowiedzenie. Tak to wygląda: Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, Adventure TV HD, CANAL+4K ULTRA HD, FOX Play, H2, HBO GO, HISTORY HD, MISTRZOWSKA PIŁKA, MULTIROOM STANDARD, Music+ PREMIUM, Nat Geo Play, Paramount Play, Sportklub, NAJEM PVR Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m, a po tym okresie 88,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L, CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów (07/20), HBO i HBO GO 20 zł/m dla Abonentów, History, H2, Adventure i Sportklub za 5zł/m dla Abonentów, Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (01/19), Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów, Music+ Premium 0 zł 2 m (01/21), Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów Patrzę teraz na posty mate1212 czy gość to jest to chyba bardzo kiepska oferta. "Ja mam Optimum+ CANAL+ HBO CANAL+4K ULTRA HD Filmbox Pack HBO GO MULTIROOM STANDARD Najem CAM Najem CAM To wszystko w cenie 69,99" W mailu nie kliknąłem jeszcze guzika akceptuj. Tylko czy nie jest to już musztarda po obiedzie? Czy jest cel nie akceptować i składać ponownie wypowiedzenie? Pisaliście też że uzyskanie takiej ceny zależy od tego z jakiej ceny się schodzi? Czy więc schodząc z tego co mam (miałem przez ostatnie prawie 2 lata) za 99pln jest realnie/mało realne/ czy wcale nie realne to że dostane to co ma mate1212? Jeśli nie dostanę tego co mate1212 (Optimum+, HBO i Canal Plusy - to co wyżej zacytowałem) za 69,99pln to na jaką cenę mógłbym liczyć? 79,99pln? Ile kosztuje w trakcie umowy dopełnienie z Optimum+ na Extra+? 5pln? 10pln? Jeśli zaakceptowałbym warunki to oddaje dekoder pace i jedna kartę Cameleon z nim dostaję dekoder 4k z nową kartą ktora bedzie tylko z nim śmigać. Druga karta Cameleon zostaje u mnie w starym dekoderze. I ten dekoder po cyfrze, stary pace jest moją własnością. Czy jest realne dostanie modułu CAM za zero jeśli teraz zaakceptuje tą umowę a za miesiąc zadzwonię i poproszę o "wymianę" dekodera SD (nie 4k) na moduł CAM? Czy wtedy dadzą mi go za 0? Czy każą płacić? Czy teraz mogę jeszcze jakoś taki moduł wywalczyć? Czy to problem czy moduł można dostać od tak? Czy muszę nie akceptować umowy znów składać wypowiedzenie i znów walczyć? Edytowane 8 Lutego 2021 przez borsuk2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 4 godziny temu, PawelTSW napisał: Nie znam wszystkich dekoderów, dobrze że to wyjaśniłeś. Pozdrawiam A co tu znać czy nie znać turbo dekoder po NA w N wiadomo jakie karty były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jendrek100 Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 (edytowane) .. Edytowane 8 Lutego 2021 przez jendrek100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91ck Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Witajcie. Mam ofertę Extra+ z CANAL+, Eleveny i Mistrzowską Piłkę. Dekoder: WiFi Box+ / SAGEMCOM. Umowa do czerwca. I teraz pytanie, bo z kanałów nic więcej nie potrzebuję, bo chyba i tak nie ma nic ciekawego żeby dołożyć. Ale kwestia dekodera, czy jest opcja wyrwać coś lepszego ? Druga sprawa to cena tego pakietu, jest szansa aby mieć ten sam pakiet coś taniej ? Obecnie płacę 93,89 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 (edytowane) Taniej nie będzie. Dekoder 4k za 5 zł. Łącznie 96,89. Dorzucą ci c+4k za 0.. Bardziej opłaca się przejść na nieokreślony, ale jak kto woli. Edytowane 8 Lutego 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 8 godzin temu, zyke napisał: Umowę mam do końca kwietnia ale jeszcze nie składałem wypowiedzenia. Jakoś od miesiąca wydzwaniają do mnie w sprawie przedłużenia umowy. Telefon z jakiego dzwonią to: 661512430. Nie wdając się w szczegóły powiem tylko, że ton rozmowy zdecydowanie nie podoba mi się: jest nękający, raczej napastliwy tak jakby próbowali wymusić na mnie zgodę na ofertę, która nie jest dla mnie interesująca. Próbują prowadzić rozmowę na swoich warunkach i wg swoich schematów dlatego grzecznie odmawiam. Po kilku dniach zaczyna się jednak od nowa. Pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników forum: kto dzwoni z tego numeru? To ludzie z PC+ czy jacyś wynajęci telemarketerzy? Warto wdawać się z nimi w dyskusje? Są w stanie coś sensownego zaproponować? Czy lepiej nastawić się na klasyczną drogę typu wypowiedzenie i dział utrzymania klienta? Dziś miałem dwa połączenia z tego numeru. Raz nikt się nie odezwał to drugi raz w tempie ekspresowym odprawiłem go z kwitkiem. Nawet biedaczek nie miał okazji się wykazać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 (edytowane) To pewnie ta sama osoba do nas dzwoni. Także gdy dzwonił do mnie był zdziwiony tym, że każdą jego ofertę umiałem podważyć (pokazać bezsens jego słów). Np. Przedłużenie o 2 lata za tę samą cenę. A przecież na koniec umowy mogę sobie wyjący różne opcje. Teraz wciskają hbo go na 5 urządzeń Jakbym chociaż na 1 oglądał Szukają jeleni. Edytowane 8 Lutego 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 To nic mi oferuje najczęściej odpowiednik Comfort+dopełnienie do Extra+C+ za 69.99zł.I twierdzi że to najlepsza możliwa ofertaNa to ja że to samo mam na nieokreślonym za 58.99 złDziś wyjątkowo pytał co dalej z umowa ja że przechodzi na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.