Jawor86 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Też odniosłem takie wrażenie, kiedy wczoraj rozmawiałem jeszcze przed złożeniem wypowiedzenia. Edytowane 30 Czerwca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter_21 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Coś mam wrażenie, że jutro może się coś zmienić w ofercie - dzisiaj ostatni dzień i 0 telefonów, a przy ostatniej rozmowie konsultantka wygadała się, że lepiej nie będzie do końca miesiąca .... też macie takie wrażenie? Ciekawe tylko w którą stronę pójdą; zluzują czy jeszcze docisną śrubę. Ja obstawiam że raczej docisną jeszcze śrubkę i wycisną ile sie da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bibo999 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Dzwonią dziś, dzwonią.. jak ktoś ma czas to można poczekać. Ciekawi mnie tylko sytuacja @dX-Man, któremu dziś kończy się umowa - żeby nie wyłączyli Ci sygnału podczas meczu reprezentacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradm Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Witam.Umowa do dzisiaj godz. 20. Za obecny pakiet Extra+ 6xCanal+ Eleven+ Cinemax, SportClub. Płaciłem 106zł. (wrrrr). Telefonów od Nich mnówstwo. Gadka- standardowa, przy umowie na 24 ms. pakiet Extra+ 6xCanal+ 79,99, do tego eleven 8 zł do października, później +16 zł za eleven. Interesowała mnie umowa na 12ms. Dostałem taką: pakiet Extra+ 6xCanal+ 89,90 + Eleven 8 zł do października, razem wiec 97zł (wrr); prezencie paczka Filmbox przez miesiac. Po okresie promo na eleven będę płacił to co do tej pory- czyli ok 106. Jako, że od 2 ms dostawałem non stop te same propozycje,(a człowiek sportem żyje:)) nie mogłem czekać w nieskończoność na lepszą ofertę;- przyklepałem to (choć zdaje sobie z tego sprawe, ze przyjalem **** oferte) Być może dostał bym coś lepszego do końca dnia, ale będe wtedy poza zasięgiem:/. No cóż. Przemęczę się te 12ms, po 6 złożę wypowiedzenie i spróboję to rozegrać tym razem na swoich warunkach. Pozdrawiam. Edytowane 30 Czerwca 2016 przez konradm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizbona Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Czy ktoś w ostatnim czasie dostał lepszą ofertę między końcem umowy a zdaniem sprzętu? Działa to jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arzak Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Spóźniłem się z wypowiedzeniem i mam pytanie, czy opcje dodatkowe można wyłączyć bez miesięcznego wyprzedzenia? Np. jeśli dziś wyłączę HBO, to od jutra nie będę go miał? Wiem, że z pakietem podstawowym tak jest, ale co do opcji, nie mam pewności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boloeb Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Witam, Wczorajsza niemożliwa do przedłużenia Umowa dzisiaj przedłużona w ostatnim dniu starej Umowy. Wczoraj oferowali to za 109,95 a dzisiaj za 99 ☺ Pozdrawiam i życzę wytrwałości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Czyli co konkretnie za 99 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Pewnie Superpremium + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krys Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Dziś ostatni dzień z nc+ i żegnam po kilku latach, zero ofert z ich strony jutro jadę oddać dekoder i baj baj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boloeb Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Przepraszam,zapomniałem dopisać. Superpremium+ Zgadza się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arzak Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Extra z 8c+ 79,90złHBO +20zł Tak oferta na dziś, proponowana dwukrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zed37 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) czyli nic nowego sasiad dostał to z miesiąc temu razem z z HBO za 79,90 oferta sprzed chwili Extra z 6c+ 69,90zł - 24 m samo Extra - 49,99 - 15 m jak jest z tymi ofertami juz po zakończeniu umowy a przed zdaniem sprzętu ??? Edytowane 30 Czerwca 2016 przez zed37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yabkoo Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Wczoraj dla mnie Extra z 6 c+ za 69,90 się nie dało, a dziś już dla mnie jest. Ale.... do tego chcą za HBO 20 i za Cinemaxy 10. Czyli wychodzi Superpremium z 8 C+ Umowa dziś się kończy ale jeszcze poczekam ten tydzień. Może po 1.07 się coś zmieni. Może minimalnie na lepsze. Jak nie to wezme to Superpremium chyba. Bardziej się z nimi droczę w imię zasad niż po to zeby ich wygolić, ale a nóż coś zyskam. Plus wtedy dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zito Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Rozmawiać można do momentu zdania sprzętu, na co mamy 14 dni - więc nie warto się spieszyć - zwłaszcza że wyraźnie dokręcili śrubę!: na dzisiaj nie ma już (E+8C+HBO)/24mieś za 80 PLN - HBO jest już tylko osobno za dodatkowo min 12,5 bez możliwości rezygnacji przez cały okres oznaczony umowy. Edytowane 30 Czerwca 2016 przez zito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Czyli HBO połowa umowy gratis ? Edytowane 30 Czerwca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, umowa do dzisiaj, i dzisiaj przyjałem Comfort+8C+ i multi od cyfry za 64,90zł przez 6 miesięcy, potem 79,90zł jeżeli utrzymam C+ lub po 6m mogę wyłączyć Canale w każdej chwili i zostawić sam Comfort. Umowa na 15 miesięcy. Wiem że nie powala ale i tak nie jest źle a w grudniu jak będę wyłączać C+ to może coś będą dawać w promocji. Pozdrawiam Edytowane 30 Czerwca 2016 przez Feniks1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 czy po zakonczeniu umowy, przez te 14 dni bede mogl ogladac darmowe kanaly z satelity ? (te niekodowane) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Słyszeliście o ofercie przedłużenia umowy na pakiet Comfort+ na 24 miesiące w abonamencie 14,99 zł? Edytowane 30 Czerwca 2016 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sympozjum Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 A ja się dowiedziałem dzisiaj w APS, że nie wiadomo czemu, ale w systemie na moim koncie abonenckim nie ma żadnych ofert przedłużeniowych. Umowa do końca lipca. Taki psikus. Choć wcześniej były. Wielce niezadowalające, ale były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss19 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 @lukx95 Jest taka oferta Comfort+ za 14.99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Była, jest, niektórym proponują, mnie również. Jednak prawda jest taka, że ludzie siedzą w nc+ głównie dla paczki Canal+, dlatego "golasy" można wylicytować za niższą cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) Wczoraj dostałem pierwszą ofertę od konsultanta, ale zupełnie taką samą, jak przed wysłaniem wypowiedzenia, czyli ekstra z CANAL+ x8 na 24 m za 79.99 zł plus Filmbox Pack na 1 m. Zastanawiam się, czy nie da się ugrać co najmniej tego, co mam obecnie za 79,99 zł na 12 miesięcy (Ekstra z 6 C+)? Gdyż chyba nie dostanę opcji z 6 C+ za 69,99 zł na 24 m. A w ogóle zastanawiam się, czy nie odejść z tej platformy do Cyfrowego Polsatu lub oglądać DVB-T. Nie było by mi żal niczego, gdyż film sobie wypożyczam poprzez serwisy VOD i oglądam tylko te filmy, które mnie interesują na daną chwilę, a nie jak to ma miejsce ostatnio na CANAL+, coraz większa ilość sieczki. Edytowane 1 Lipca 2016 przez Barti Post napisany niechlujnie! Wyjątkowo poprawiono post. Następnym razem będzie od razu Kosz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałS Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Witam Dzisiaj otrzymałem odpowiedź na odwołanie od nieuwzględnionej reklamacji Szanowny Panie,odpowiadając na zgłoszenie zarejestrowane 30 czerwca 2016 roku, będącekontynuacją reklamacji rozpatrzonej 28 czerwca 2016 roku, dotyczącejkontynuowania współpracy, uprzejmie informuję, że z przyczyntechnicznych, na kontraktach ze sprzętem własnościowym Abonenta nie mamożliwości wydzierżawienia nowego dekodera. W imieniu platformy nc+przepraszam za udzielenie błędnych informacji przez Konsultanta BiuraObsługi Klienta.Mając na uwadze powyższe, proponuję zawarcie nowej Umowy o świadczenieusług w ramach oferty dostępnej w punktach nc+ oraz na stronie:http://ncplus.pl/sklep/promocje?pm_name=Homepage&pm_source=Header_button_03032016Jeżeli do 31 lipca 2016 roku platforma nc+ odnotuje zawarcie nowej Umowyo świadczenie usług, skontaktuje się z Panem Specjalista Sekcji OfertReklamacyjnych w celu uruchomienia na nowo zawartej Umowie indywidualnieprzegotowanej promocji.Umowa została rozwiązana 30 czerwca 2016 roku.W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl(zakładka "Napisz do nas"). Wszelkie informacje dostępne sątakże w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 31047 47. Czyli jak podpiszę nową umowę to dostanę specjalne warunki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz707 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 witam, umowa do wczoraj, nie przedłuzylem a kanaly dalej dzialaja. Ktos wytlumaczy mi dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.