Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie byłem świadomy tego jednak obawiam się ze przy obecnej polityce mogą powiedzieć ze juz nie mają nawet tego co proponowali dotychczas. Prawdopodobnie zabraknie mi kilku dni żeby się dowiedzieć co z BPL :) JAK stracą prawa będą mieli spory problem a masa ludzi przedluzajacych umowy obecnie na 2 lata trafi jasny szlag. Bo nawet jak przedłużenie umowy jest droższe niz to co mieliśmy do tej pory to dla klienta z ulicy ceny w ogóle są odlotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Prawdopodobnie zabraknie mi kilku dni żeby się dowiedzieć co z BPL :) JAK stracą prawa będą mieli spory problem a masa ludzi przedluzajacych umowy obecnie na 2 lata trafi jasny szlag

Kilka dni zawsze możesz poczekać bez zdawania sprzętu o ile wytrzymasz bez tv. Chyba do tygodnia więc nic ci nie ucieknie.

To jest opcja jeżeli sprawdzą się spekulacje odnośnie ogłoszenia przez BPL  kto wygrał w PL na początku grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz dlaczego sie maja zmienić ceny,skoro stracili ligi i jakoś nic nie staniało,wręcz niektórym proponuja więcej.Czekam na te wyniki,bo mam tez umowę do końca grudnia.Wypowiedzenie złożone w APS w połowie listopada ,potwierdziła mailowo nc+ że dotarło....i cisza ani jednego telefonu..Bedą dzwonić? Były takie przypadki że nie dzwonili w ogóle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwną politykę obrali- kumpel płaci im 85zł i na wypowiedzenie zadzwonili raptem dwa razy i tylko z gorszymi ofertami (do tej pory extra + pakiet canal) więc w poniedziałek oddaj sprzęt i bez żalu przechodzi do netii i w pakiecie z netem będzie miał to samo za mniej :) Tym bardziej, że nadal nie wiadomo co z ligą angielską, a biorąc pod uwagę ich natarczywe wymuszanie umów na 24 miesiące to obstawiam totalną porażkę w kolejnym przetargu

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie . W sumie to nawet trzy;-)

1) Czy przy przedłużaniu umowy i złożonym wypowiedzeniu programy H i H2 można dostać do Superpremium za 0 zł na całą umowę?

2) Za ile można wynegocjować Man Packa przy ww. założeniach.

3) Czy HBO GO udało się komuś wynegocjować za 0 zł na cały okres umowy? Wiem że dają na 6m za zero a potem 18 miesięcy za 10 zł.

HBO Go za darmo jedynie w VIP+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegrają przetarg na BPL to i ceny się zmienią...więc spokojnie z przedłużaniem :)

Jeżeli to BPL przegrają .... to po co podpisywać nową umowę ?, ja mam do końca roku. Było też coś na mail, i dwa telefony od Duków z KRK ... że taniej nie będzie, więc po co czekać, a oferty bez żadnych rewelacji (mam przysłowiowego łamańca). Jednak spokojnie czekam. Najwyżej pożegnam .....

Dziś przypadkowo przeczytałem o Bogdan425, .... cóż nie często zaglądam .... żal i .... szkoda. :cry:   Fajny gość.

Spokojny i pomagał ..... Co za rok :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta znajomego: do tej pory extra i pakiet c+ z mediaboxem za 85zł i każdy telefon to samo biadolenie, że nic taniej nie można, czyli oferta za tyle samo+ oczywiście eleven czyli 93zł. Śmieszna oferta, tym bardziej, że nie wiadomo co z angielską- także jutro ostatni dzień i idzie oddać sprzęt; a pieniądze przekaże konkurencji

 

edit: @arkon

Sugerujesz, że będą ciekawsze oferty jak stracą angielską ? Komu wtedy nc+ będzie potrzebne ?

Edytowane przez mervel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, zaproponowali mi dużo gorszą ofertę niż miałem to odrzuciłem, może się coś zmieni przez najbliższe 4 m-ce, uwiązany jakoś nie jestem, nie ta telewizja to będzie inna a płacić więcej niż 60 zł za telewizje to poprostu mnie nie stać i tyle

Edytowane przez luuukasz
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Do tej pory dostaje jedynie standardowe oferty Extra+ z 6xC+ 69 zł lub Extra+ bez C+ za 59 zł (lub 54 zł - w zależności od konsultanta).

Jutro ostatni dzień umowy. Czy po zakończeniu umowy (14 dni na zdanie dekodera) proponują coś lepszego, czy dają spokój i już nie dzwonią? Czekał ktoś z Was do zakończenia umowy i utargował coś taniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...