Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@czerstwy:

 

Jak minie 30 dni.

 

Nie. Polskie prawo konsumenckie przewiduje tylko termin 14 dniowy.

Tutaj była nieprawda.

 

Operator ma 30 dni na odpowiedź (ustosunkowanie się) na złożoną reklamację przez abonenta usługi telekomunikacyjnej. W ciągu 14 dni musi potwierdzić przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego. To są dwie różne sprawy.

 

@swojadroga o czym jest mowa w regulaminie świadczeniu usług NC+.Ale po co czytać jak się wie lepiej.

 

Teraz z regulaminu ncplus:

 

Rozdział XI. Postępowanie reklamacyjne

6. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie bądź ustnie do protokołu, podczas wizyty u Autoryzowanego

Przedstawiciela, Autoryzowany Przedstawiciel/Dostawca usług jest obowiązany niezwłocznie potwierdzić

jej przyjęcie.

7. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub w formie elektronicznej, Dostawca usług

jest obowiązany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia z podaniem

dnia złożenia reklamacji, nazwy, adresu oraz numeru telefonu Dostawcy usług.

8. Przepisu ust. 7 niniejszego Rozdziału nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację

w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

9. Dostawca usług udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej złożenia. Odpowiedź

na reklamację powinna zawierać: nazwę Dostawcy usług, informację o dniu złożenia reklamacji, rozstrzygnięcie

o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji, w przypadku przyznania odszkodowania lub

zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jej wypłaty lub zwrotu albo wskazanie,

że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności,

zgodnie z wnioskiem reklamującego Abonenta, pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego

i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku gdy reklamującym

jest konsument, prawo do dochodzenia roszczeń w postępowaniach mediacyjnych lub przed sądem

polubownym, dane identyfikujące pracownika reprezentującego Dostawcę usług z podaniem imienia,

nazwiska oraz zajmowanego przez niego stanowiska.

15. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja

została uwzględniona.

 

I kto nie doczytał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiadam umowę na 15 miesięcy, a w niej: comfort, multi, extra, canal+ sport&film;(czyli paczkę 6 kanałów)oraz hbo, hbo2, hbo comedy (9 miesięcy) czyli 140 kanałów w tym 52 w hd za 44,90pln. Klientem nc+ jestem od grudnia 2013. Umowa przedłużona w grudniu 2014. Oferta na moduł CI+, bez dekodera i muliroom.

Myślę, że korzystnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga chyba nie zrozumiałeś mojego postu.Chodziło mi o to co pisze @toja00 czyli te niby 14 dni.A to co pisałeś oczywiście jest prawdą i dlatego pisałem że to jest w regulaminie świadczenia usług.Tak się składa że przerabiałem reklamacje i na odpowiedz czekałem jakieś 27-28 dni. Oczywiście informowali że na jej rozpatrzenie mają właśnie te 30 dni zgodnie z RŚU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie - na co mogę aktualnie liczyć i jakie są oferty realnie: posiadam pakiet Canal+ Silver z wszystkimi Canal+, a dodatkowo wszystkie HBO na cały okres umowy oraz Pace 500 GB. Umowa kończy się z końcem lutego, wypowiedzenie wysłane i do nich już dotarło początkiem stycznia. Płacę za to 69 zł.

Wg konsultanta - oczywiście NIBY! - jedyna oferta, cytuję: "będzie Pan miał dokładnie to samo co teraz za 79,90 zł/m-c". To "dokładnie to samo" okazało się, że "HBO na 6 m-cy tylko" i coś tam jeszcze też chcą zabrać, ale już nie słuchałem, bo mnie delikatnie mówiąc tymi jawnymi kłamstwami mocno zdenerwował.

Da radę to samo za tę samą kasę i w którym momencie? Ewentualnie na HBO mi super nie zależy - ale fajnie by było jakby było.

Z Pace 500GB co robią kosztowo i czy brać ewentualnie turbo, bo...?

Mam Clone+ na 3 TV, ewentualnie Multiroom gratis mógłby być, ale mi nie zależy - póki co splitter działa bez zarzutu.

Aha! Jakiś Hustler czy coś w tym stylu też bym nie pogardził, ale nie wiem jak to aktualnie wygląda w takim przypadku jak mój?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem w grudniu mam comfort z multi za 19,90. Wypowiedzenie wysłałem na początku stycznia. Dzisiaj tel. z propozycją ze pozostaje przy tym co mam za tą samą cenę. Jak bym chcial extra to 20 zł dopłata.

Miał ktoś taką propozycję?

Moja strategia :-) to albo pakiet z extra za 30 zł lub zostaje przy tym co mam za 20 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo NC+ chce i robi Cię w .... Jak Ty próbujesz zrobić nas pisząc że umowę masz do połowy kwietnia.Ale skoro nawet nie wiesz do kiedy masz umowę to skąd masz wiedzieć że wypowiedzenie to podstawa do negocjacji.A negocjowanie nowej umowy już kilka miesięcy przed końcem starej nie ma sensu.

Mam do 18 kwietnia i to nie ja zadzwoniłem do nich pierwszy tylko oni do mnie,więc mnie nie hejtuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo NC+ chce i robi Cię w .... Jak Ty próbujesz zrobić nas pisząc że umowę masz do połowy kwietnia.Ale skoro nawet nie wiesz do kiedy masz umowę to skąd masz wiedzieć że wypowiedzenie to podstawa do negocjacji.A negocjowanie nowej umowy już kilka miesięcy przed końcem starej nie ma sensu.

Mam do 18 kwietnia i to nie ja zadzwoniłem do nich pierwszy tylko oni do mnie,więc mnie nie hejtuj.

Tak masz umowę do 18 kwietnia to jest pewne.Co to za nadzwyczajna umowa skoro każdemu kończy z wraz z końcem miesiąca a tobie akurat 18 kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się dowiedzieć za ile mogę wynegocjować taki zestaw: Sport&film+, HBO, multiroom, dekoder HD Wifi. Umowa kończy mi się w marcu w tej chwili posiadam canal+ platinium +nc+go za który płacę 102zł. Z góry dzięki za odp.

 

Zbychu, mi takie coś proponowali za 59zł + multiroom płatny 6msc - 0zł, później 9msc - 10zł. Dodatkowo jednorazowa opłata aktywacyjna za dekoder - 49zł.

Jak poczytasz wcześniejsze posty, to wygląda na to, że da się jeszcze zbić cenę.

 

Ta....., jasne z ponad stówki :D . I nie ma HBO. Ponad 4 dychy ugra, to będzie sukces. Ale i tak sobie odbiją na aktywacjach

 

To może ja się dołączę do pytania, bo bardzo podobna sprawa, a widzę, że jesteś bardzo udzielającym się użytkownikiem z wiedzą na poziomie :)

 

Obecnie posiadam za 109 zł niżej wymienione rzeczy, abonament do końca stycznia i do tej pory żadnego telefonu. Czekać cierpliwie dalej czy już próbować samemu dzwonić?

Pakiet:

Canal+ Platinium

Oferty dodatkowe

MR-Standard - Akt 0zł

Aktywacja MediaBox

NetVOD+ Pak. Canal+Platinium ( czy to jest CanalPlusVOD - działa mi takie coś i często z tego korzystam)

HBO

NETVOD+Konto Podstawowe

Multiroom Standard

 

Co chciałbym uzyskać?

 

1.To samo co mam w tej chwili tylko po prostu za mniejszą należność względem NC+. Na jaką kwotę mogę liczyć, piszesz tutaj nawet o 40 zł mniej (mam w ofercie HBO, mam mediaBOXa oraz BOX+ jako drugi dekoder, więc nic nie będę zmieniał)

 

2. To samo co mam + ewentualnie CINEMAX i HBO GO.

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo NC+ chce i robi Cię w .... Jak Ty próbujesz zrobić nas pisząc że umowę masz do połowy kwietnia.Ale skoro nawet nie wiesz do kiedy masz umowę to skąd masz wiedzieć że wypowiedzenie to podstawa do negocjacji.A negocjowanie nowej umowy już kilka miesięcy przed końcem starej nie ma sensu.

Mam do 18 kwietnia i to nie ja zadzwoniłem do nich pierwszy tylko oni do mnie,więc mnie nie hejtuj.

Tak masz umowę do 18 kwietnia to jest pewne.Co to za nadzwyczajna umowa skoro każdemu kończy z wraz z końcem miesiąca a tobie akurat 18 kwietnia.

Jeżeli zawarłem ją 18 dnia miesiąca na 24 miesiące to myślę,że w tym samym dniu się powinna skończyć(okres rozliczeniowy też mam do 18).Druga sprawa czytając twoje wypowiedzi domyślam się ,że pracujesz w nc+ jako pan konsultant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to akceptuje poniższą oferte.

COMFORT+ 59zł

Multi+ 15zł

HBO 25zł

EXTRA+ 30zł

NAJEM PVR 20zł

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

Comfort+ 29,90 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 10 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

 

Abonament 39.90zł na 24 miesiące. Aktywacja TurboBox 99zł. Jak dla mnie super oferta w super cenie z super pakietem jak dla mnie wystarczy bez zbednych wodotrysków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,

 

dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi:

 

COMFORT+ 59zł

Multi+ 15zł

Premium Film 49zł

HISTORY HD 1,99zł

HBO 25zł

EXTRA+ 30zł

CANAL+ VOD 0zł

MULTIROOM STANDARD 20zł

NAJEM PVR 20zł

Premium Sport 49zł

 

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

 

Comfort+ 29,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 20 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

History HD 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Film 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Sport 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Multiroom Standard 0 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Najem ultraBox+ 0 zl przez 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

 

Czyli całość za 59.99. Czyli taniej o 10zl niż miałem do tej pory i teraz mam HBO, którego wcześniej nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Moja mama ma ofertę z własnym dekoderem NC + Mix raz z najtańszym pakietem za 29/12m, do tego ma wykupione History/History2 oraz pakiet Filmbox i łącznie płaci coś ponad 40zł. Jest szansa przy przedłużeniu do podstawy Comfort i Multi+ wynegocjować Extra+ w cenie 29 zł? Taki jej zaproponowałem czy poczekać do wysłania wypowiedzenia może i nie brać nic od nich? Umowa do 7 kwietnia jakoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, obecnie posiada znajoma na firmę :

 

ALL INCLUSIVE+

Aktywacja mediaBox+

netVOD+ pakiet ALL Inclusive+

netVOD+ konto podstawowe

HBO GO ITI

mediaBox+/PVR ADB 3740SX

KARTA CONAX

 

Płaci 179zł brutto.

 

Wypowiedzenie złożone, koniec umowy z końcem stycznia - dzwonią i mówią że nic taniej się nie da.

 

Ile realnie da się zejść z ceny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Moja mama ma ofertę z własnym dekoderem NC + Mix raz z najtańszym pakietem za 29/12m, do tego ma wykupione History/History2 oraz pakiet Filmbox i łącznie płaci coś ponad 40zł. Jest szansa przy przedłużeniu do podstawy Comfort i Multi+ wynegocjować Extra+ w cenie 29 zł? Taki jej zaproponowałem czy poczekać do wysłania wypowiedzenia może i nie brać nic od nich? Umowa do 7 kwietnia jakoś.
Nie ma umów do 7 czy 20 kwietnia.Ile razy można pisać umowy są na pełne miesiące kalendarzowe zaczynają się 1 dnia miesiąca a kończą ostatniego.Wypowiedzenie to podstawa do negocjacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz to mieć za 59. Trzeba brać pod uwagę, że nie każdemu dają tanie oferty. Z reguły tym co mało płacą, ale szanse masz.Jak chcesz możesz zadzwonić w ostateczności.

 

Akurat tak się złożyło, że napisałem w idealnym czasie. Zadzwonili z numeru warszawskiego, ale od razu na wstępie mówili, że z DUK. Dostałem na maila po negocjacjach taką propozycje.

 

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi:

 

COMFORT+ 59zł

Multi+ 15zł

Premium Film 49zł

HBO 25zł

EXTRA+ 30zł

CANAL+ VOD 0zł

Premium Sport 49zł

NETVOD+ KONTO PODST 1,99zł

 

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

 

Comfort+ 29,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 20 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Sport 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Film 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

nc+go TV 0zl 15m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Multiroom Standard 49 zl i 0zl 6m/10zl 9m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

 

Podsumowując wychodzi łamaniec 59.9/69.9 na 15 miesięcy, czyli średnia 65,9 wraz z Multiroomem Standard. Wiem, że wiele osób otrzymywało ten pakiet minimalnie taniej, ale ja płaciłem 109zł, więc wydaje mi się, że nie ma co narzekać.

Mogłem jeszcze dobrać CINEMAX LUB HBO GO za 10 zł miesięcznie.

 

Proszę o wyjaśnienie o co chodzi z MULTIROOM STANDARD. za 49 zł.

Jeżeli netvod+konto pod. nie jest zrabatowane to jak rozumiem pozostaje tylko i wyłącznie kontakt telefoniczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...