Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I co w tym dziwnego skoro nadaje tam kanał dodatkowo płatny?A piszesz że usunęli Ci jakieś kanały a nie zakodowały i robisz panikę.Zresztą jak kolega napisał to nie jest odpowiedni wątek dla takich dyskusji.Sprawdż dobrze umowę i jakie powinieneś posiadać kanały nim kolejny raz przyjdzie na myśl pisanie wypowiedzenia umowy z powodu zakodowania kanału którego nie posiadasz w swoim pakiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@danielcyfra Na dekoderach po Cyfrze+ z dyskiem, czyli również na Pace nie działa ani HBO GO, ani NC+ GO TV, ani VOD+Seriale+, ani VOD+PrapremieryTVP, ani VOD+FunVOD+. Tylko na sprzędzie po Nce i nowym sprzęcie NC+

Za to NC+ GO TV działa na Sagemcomacch, w tym również na wifiBox+

 

NC+ GO tylko na Iphone, Ipade i Androidach. Na lapku z Windowsem nie odpalisz.

 

Co do H2, to tego kanału nie ma w żadnym pakiecie, więc tylko dokupienie go zostaje. To że dali w grudniu w prezencie za darmo wszystkim nie znaczyło, że na zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Proszę o poradę. Zależy mi na jak najniższym abonamencie.

Aktualnie: Universe+ za 49 zł na własnym module CAM CI+ (karta cameleon)

Umowa do 31.01.2015.

Wypowiedzenie wysłane, zarejestrowane.

Dzwonili z DUK i proponowali 39,90 zł za Comfort+ Extra+. Odrzuciłem ofertę. Powiedzieli, że za niżej się nie da ale nie powiedziałem, że za niższą cenę mogę zejść na Comfort+ Multi+.

 

W Cyfrowym Polsacie mam od listopada Familijny HD za 1 zł na 24 miesięcy (SmartDom) więc nie muszę przedłużać umowy w nc+ ale za atrakcyjnie niski abonament mogę zostać też w nc+.

 

Za ile najniżej mogę dostać Comfort+ Multi+?

@bat wspominał że dostał ten pakiet za ok 15 zł.

BRAGGASLU również dostał COMFORT+ MULTI+ w średniej cenie 14,94 przy umowie na 15 miesięcy dokładnie to chyba w ofercie 6 x 0 i 9 x 24,90 taka oferta dostępna wyłącznie przy złożonym wypowiedzeniu albo nie dla wszystkich są jednakowe oferty bo ja dotychczas miałem COMFORT+ MULTI+ za 29zł w umowie do 31 grudnia i nie składałem wypowiedzenia i najtańszą ofertę jaką otrzymałem za ten pakiet to było 24,90. Dzisiaj poszedłem do POK celem złożenia wypowiedzenia, gdzie podałem powód że dotychczas trzymałem nc+ tylko z powodu kanału minimini+ dla dziecka, ale że oferty jakie mi składano nie kalkulują się żeby za takie pieniądze trzymać telewizje satelitarną z powodu jednego kanału. W związku z tym zaproponowano mi połączenie z działem utrzymania, który rzekomo ma dostęp do najkorzystniejszych ofert, na początek zaproponowano mi ten pakiet za 29,90 na co odpowiedziałem że jak sam dzwoniłem do DUK to proponowano mi korzystniejszą ofertę bo 24,90 więc oni teraz mi składają propozycję z opłatą o 5zł wyższą i w takim razie rezygnuje całkowicie z nc+, poproszono mnie o chwile cierpliwości żeby konsultantka z którą rozmawiałem mogła skonsultować się z kierownikiem i po chwili usłyszałem propozycję 19,90 na 15 miesięcy na co się zgodziłem bo jutro kończy mi się obecna umowa i od stycznia obowiązywały by mnie już ceny poza promocyjne, a jakby nie to to bym spróbował poczekać na ofertę którą dostali @bat i BRAGGSALU czyli ze średnią ceną 14,94. Ofertę na maila z linkiem aktywacyjnym dostałem po paru minutach od rozmowy i jak wróciłem do domu to mogłem zaakceptować ofertę. Następnym razem będę pamiętał żeby jednak wcześniej złożyć wypowiedzenie choć mam wątpliwości czy pomimo to wszyscy mają dostęp do jednakowych ofert, bo jeśli w POK połączono mnie z działem utrzymania który ma dostęp do najlepszych ofert aby jednak odwieść klienta który przyszedł złożyć wypowiedzenie to czemu ta oferta 6x0+9x24,90=14,94 była dla mnie niedostępna, czy może na to mieć wpływ fakt że mam dekoder Ultrabox+ czyli PHILIPS PVR 250GB w bezpłatnym wieczystym użytkowaniu? Poza tym czy ktoś może się wypowiedzieć coś na temat tego działu utrzymania do którego dzwonią z POK?

 

Nie chciałem dłużej czekać na telefon z DUK i sam zadzwoniłem na nr 12 294 78 79. Powiedziałem, zgodnie z prawdą, że ponieważ dotychczasowe rozmowy z DUK nie przyniosły efektu to podpisałem umowę z Cyfrowym Polsatem. Jeśli otrzymam pakiet Comfort+ Multi+ za 19,90 zł to pozostawię sobie również NC+. Uprzejmy konsultant wyraził zgodę i poprosił o wycofanie wypowiedzenia to sprawdzi w systemie czy może jeszcze obniżyć mi abonament. Po wycofaniu wypowiedzenia powiedział, że może mi też zaproponować łamańca na 24 m-ce: 9 m-cy za 0 zł i 15 m-cy za 24,90. Zdecydowałem się na 19,90 zł na 15 mc-y (za łamańcami nie przepadam ;) Dodatkowo powiedział, że mogę sobie wymienić stary własny dekoder Sagem SD (którego oczywiście nie używam) na Sagem HD bez kosztów aktywacji i opłaty za dzierżawę. Otrzymałem linka aktywacyjnego i zamierzam go użyć bo dostałem co chciałem. Czasami warto zadzwonić samemu i nie czekać aż zadzwonią. Jeśli konsultant jest myślący to przedstawi ofertę na jaką system mu pozwala. Jeśli spełnia ona nasze oczekiwania to nic tylko podpisywać :) Dzięki wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne forum,

 

słuchajcie, czy DUK od nowego roku nie ma czasem zmniejszonego pola manewru jeśli chodzi o propozycje przedłużeniowe? Mam wypowiedzianą umowę, która kończy się z końcem miesiąca. Do tej pory płaciłem 59 za comfort/multi/extra (stary Unvers+) + 5 za mediabox'a. Każdy konsultant gada to samo, że jakieś nowe sztywne wytyczne od nowego roku, że comfort + 6x canal+ nie da w ogóle rady, że canal+ to teraz jedynie od pakietu comfort/multi/extra i to w kwocie minimum 59.90. Najkorzystniejszą ofertę jaką otrzymałem to te 59.90 za comfort/multi/extra + 6xc+ + 5 za mediaboxa na 15m i ewentualnie multiroom standard 6m x0 i 9m x 10 + aktywacja multiroom'u 49, albo na 24m, wtedy multiroom 12m x0, 12m x10 bez opłaty aktywacyjnej. A o gratisach jakichkolwiek to już w ogóle można zapomnieć hehe. Co o tym myślicie? Czekać do końca miecha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę niech ktoś mi wytłumaczy jasno jak to jest z kanałem Religia TV i wypowiedzeniem, na forum nie jest to jasno napisane lub mam jeszcze kaca po sylwestrowego :D.

 

Można wypowiadać umowę jeśli ktoś nadal jest abonentem C+ = nie przystał na warunki nc+ po połączeniu ?

 

Czy dotyczy to osób które były abonentami Cyfry + ale po fuzji przeszły do nc+ ?

 

Dzięki za odp., próbowałem dostać informację na infolinii ale 15 min czekania mnie zniechęciło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@watchman

Czekaj cierpliwie- jest masa ludzi co ma umowę do końca stycznia i nie otrzymali nawet jednego telefonu z propozycją (np. ja ;))

@mateush

Możesz wypowiedzieć umowę tylko jeśli nadal jesteś w starej Cyfrze (są jeszcze tacy ludzie ??)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@watchman

Czekaj cierpliwie- jest masa ludzi co ma umowę do końca stycznia i nie otrzymali nawet jednego telefonu z propozycją (np. ja ;))

@mateush

Możesz wypowiedzieć umowę tylko jeśli nadal jesteś w starej Cyfrze (są jeszcze tacy ludzie ??)

Ja tez do stycznia i miałem jeden tel w listopadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę niech ktoś mi wytłumaczy jasno jak to jest z kanałem Religia TV i wypowiedzeniem, na forum nie jest to jasno napisane lub mam jeszcze kaca po sylwestrowego :D.

 

Można wypowiadać umowę jeśli ktoś nadal jest abonentem C+ = nie przystał na warunki nc+ po połączeniu ?

 

Czy dotyczy to osób które były abonentami Cyfry + ale po fuzji przeszły do nc+ ?

 

Dzięki za odp., próbowałem dostać informację na infolinii ale 15 min czekania mnie zniechęciło.

 

Szanowni Państwo,

 

ITI Neovision S.A. uprzejmie informuje, że otrzymała od nadawcy kanału Religia.TV informację o zaprzestaniu nadawania tego programu z dniem 31 stycznia 2015 r. Mając na uwadze powyższe, od dnia 1 lutego 2015 r. kanał nie będzie już dostarczany przez ITI Neovision S.A.

 

Z uwagi na usunięcie kanału Religia.TV, Abonentom korzystającym z oferty byłego CANAL+ Cyfrowy S.A. świadczonej w ramach platformy CYFRA+, przysługuje prawo do rozwiązania umowy, w formie pisemnej, w terminie do dnia 31 stycznia 2015 r., bez ponoszenia kosztów z tego tytułu.

Więcej tu https://satkurier.pl/news/110092/koniec- ... umowe.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane, wcześniej fullextra, ms, history hd, płaciłem ok 110zł.

Propozycja=

COMFORT+ 59zł

HBO GO 10zł

Multi+ 15zł

Premium Film 49zł

HBO 25zł

HISTORY HD 1,99zł

EXTRA+ 30zł

CANAL+ VOD 0zł

Premium Sport 49zł

REDLIGHT HD 15zł

SunDance HD 2,99zł

NETVOD+ KONTO PODST 1,99zł

CINEMAX 15zł

 

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

 

Comfort+ 39,90 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 20 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Sport 10 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Film 10 zl dlaAbonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

nc+go TV 0zl 24m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Redlight HD 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

History HD 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Sundance HD 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Multiroom Standard 0zl 12m/10zl 12m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

wychodzi ok 111zł. Brać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane, wcześniej fullextra, ms, history hd, płaciłem ok 110zł.

Propozycja=

COMFORT+ 59zł

HBO GO 10zł

Multi+ 15zł

Premium Film 49zł

HBO 25zł

HISTORY HD 1,99zł

EXTRA+ 30zł

CANAL+ VOD 0zł

Premium Sport 49zł

REDLIGHT HD 15zł

SunDance HD 2,99zł

NETVOD+ KONTO PODST 1,99zł

CINEMAX 15zł

 

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

 

Comfort+ 39,90 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 20 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Sport 10 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Film 10 zl dlaAbonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

nc+go TV 0zl 24m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Redlight HD 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

History HD 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Sundance HD 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Multiroom Standard 0zl 12m/10zl 12m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

wychodzi ok 111zł. Brać?

 

teraz to już musisz brać bo wycofałeś wypowiedzenie :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież przy rozmowie nim email-a wysyłają to pytają się czy zgadza się na wycofanie wypowiedzenia , znajomy przedłużał po 25.12.2014r i przysłali mu email by zatwierdził lub zrezygnował - chciał zmienić ofertę i dzwonił do nich , okazało się że nie da rady innej oferty dostać bo jak się nie zgodzi na email z ofertą zatwierdzić to będzie na czas nie określony z cennikiem podstawowym ponieważ wycofał wypowiedzenie telefonicznie - Tak to wygląda

A jak się nie zgodzisz na wycofanie wypowiedzenia to ci nie przyślą email z ofertą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z tego co piszesz najbezpieczniej poczekać do "pierwszego" aż umowa wygasnie i sygnał zaniknie a nową klepnąć już w ciemności ;)

Bo jakby nie patrzeć to NC+ ma abonenta w garści "jak nie zaakceptujesz to będzie pełna opłata za 3 miechy" Bo zakładam że to co ustalisz przesz telefon może sie nie zgadzać z linkiem aktywacyjnym. Co w takim przypadku z reklamacją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak nie będzie się zgadzać emailem to można reklamować (odsłuchają rozmowę i po sprawie) - ale jeśli po przyjściu email jednak będziesz chciał coś jeszcze ugrać dodatkowo - lub zmienić ofertę jednak to już masz problem

Jeśli już przyjdzie email z ofertą praktycznie nie masz odwrotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest kiepsko, coś się im pochrzaniło. Wypowiedzenie złożone, umowa do 31.01

Mam platinum, 6xc+, hbo, history, mr standard za 110,99

i miałem już dogadane to samo za 6x79,99 potem 89,99 przy umowie na 15 m-cy.

 

A teraz nie ma tej oferty tylko jest dodane cinemax, filmbox, hhd, h2, ncplus go za 12x104,99 a potem 12x114,99 i innej oferty nie ma!!

 

Tak się zdenerwowałem, że powiedziałem żeby mi już nie zawracali d... mam wyjście awaryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z tego co piszesz najbezpieczniej poczekać do "pierwszego" aż umowa wygasnie i sygnał zaniknie a nową klepnąć już w ciemności ;)

Bo jakby nie patrzeć to NC+ ma abonenta w garści "jak nie zaakceptujesz to będzie pełna opłata za 3 miechy" Bo zakładam że to co ustalisz przesz telefon może sie nie zgadzać z linkiem aktywacyjnym. Co w takim przypadku z reklamacją?

Albo załatwiać sprawę 1.5 miesiąca przed końcem umowy, Wtedy jak mail się nie zgadza z uzgodnieniami telefonicznymi, masz czas wysłać wypowiedzenie jeszcze raz :-)

 

Naprawdę tak jest że muszę wycofać wypowiedzenie żeby wysłali maila z ofertą? Pytam bo z końcem lutego kończy mi się umowa i trzeba by się powoli szykować do negocjacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tu osoby które przedłużały ostatnio umowę z tej grudniowej promocji z 2013(Universe,3x sportowe i HBO na cała umowę)? - dają takie same warunki jak tutaj podają na forum?

 

Miałem

Universe+ ,Canal+ Family , Canal+ Family2 za 49zł przedłużałem w grudniu 2013r

Teraz mam

Comfort+Extra+Multi+ Premium Film + HBO + Redlight Noc + Canal+VOD = Na całą umowę = Stała Cena 44,90zł = Koniec Umowy 31.03.2016r

 

Albo załatwiać sprawę 1.5 miesiąca przed końcem umowy, Wtedy jak mail się nie zgadza z uzgodnieniami telefonicznymi, masz czas wysłać wypowiedzenie jeszcze raz :-)

 

Naprawdę tak jest że muszę wycofać wypowiedzenie żeby wysłali maila z ofertą? Pytam bo z końcem lutego kończy mi się umowa i trzeba by się powoli szykować do negocjacji...

 

To że email się nie zgadza z rozmową to pikuś - zawsze można reklamować odsłuchają rozmowę i masz to co chciałem przy rozmowie

Tu chodzi o to że jak przyślą ci email to jakbyś się jednak rozmyślił i chciał coś innego to już lipa ( jesteś juź po wycofaniu wypowiedzenia ) i mają cię w garści nawet z tym nowym prawem.

Musisz wycofać wypowiedzenie by ci wysłali email z ofertą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...