Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do rozwiązania twojej umowy i tego co ci powiedziała Pani z APS - ja bym jednak zdecydowanie napisała mejla do BOK by ci to potwierdzili jej słowa. Żeby cię jeszcze jedna przykrość nie spotkała w postaci przejcia umowy na czas nieoznaczony.

Co do zejścia poniżej 150zł - jeszcze miesiąc temu powiedziałabym ci , że spokojnie powinni zejść do 129, a może i 119zł. Ale teraz zdziczeli i jest ciężko już nie o obniżkę ale i o utrzymanie dotychczasowych opłat. Jednak biorąc pod uwagę ile teraz płacisz, uważam, że powinieneś zejść poniżej 150zł. Można to osiągnąć "łamańcem" gdzie "końcowa" cena będzie mniej więcej twoją aktualną, a średnia jak to średnia - da niższe rachunki. W "łamańcach" zwykle windują "niepromocyjne" miesiące powyżej aktualnych opłat ale w twoim wypadku, krezusie jeden :wink: jak się uprzesz, to może cię pozostawią z tymi apetycznymi 150 złotymi. To wersja średnio optymistyczna, taka raczej realistyczna. Chcesz to negocjuj lepsze warunki.

Wyjaśniaj sprawę z umową (na piśmie nie na "[beep]") i dzwoń do Działu Utrzymania Klienta (222200191) a nie na zwykłą infolinię. A już w APS nie dostaniesz prawie na pewno dobrej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz zmigrowałem na fulla do CP po 5 latach. Przez te całe 5 lat miałem pełną paczkę c+ i hbo, bez MR – ostatnio jako Silver za 68,31 PLN (05/2013 gratis + 12 x 74).

Zgodziłem się nawet na łamańca z końcową kwotą 79,90 i średnią 69,90 (podwyżka!), ale dla mnie oferta z HBO (na którym mi zależało) była tylko z kwotą końcową 104,90!

Przy takim łamańcu poprosiłem dodatkowo o Cinemax i VOD, ale nie oddzwonili do dzisiaj. Będę tesknił tylko za NBA, bo filmy jakoś przeżyje a piłka mnie interesuje głównie w wydaniu reprezentacji. W CP załapałem się na happy hour ze średnią 63,68 za full z MR (którego nc i tak mi nie mogła zaoferować dla Pace’a). Nie rozumiem polityki nc+, ale skoro nie chcieli ponad 1600 PLN ode mnie przez 2 lata, to dam je Polsatowi. Póki co mam jeszcze kilka nagrań z c+ i 3 dni na obejrzenie

:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę mam do końca sierpnia ale mnie już ostro atakują telefonami. Na razie nic konkretnego nie przedstawili. Teraz mam pakiet coś takiego jak superpremium+ tyle że bez cinemax. I dalej bym chciał korzystać z pakietu superpremium+. Mam do tego jeszcze 3xMR Standard. Teraz oferują mi za to wszytsko 134 zł przez pierwsze 12 miesięcy i 144 przez kolejne 12 miesięcy. Jaka oferta była by dobra? Co jestem w stanie ugrać? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem po nieudanym przedluzeniu umowy. Miesiac temu konsultant wprowadzil mnie w blad i 30dni czekalem na rozpatrzenie reklamacji. Reklamacje rozpatrzyli pozytywnie ale w zwiazku z tym oferta przedluzajaca ktora mialem niby dostac przestala byc aktualna i mam stara umowe tzn na starych warunkach do konca tego miesiaca. Niby juz nie musze wysylac wypowiedzenia bo sami ja zakoncza z koncem tego miesiaca i potem 14dni na zdanie sprzetu. TAk mi dzisiaj babka powiedzala w ASP. Jak myslicie, zadzwonic na infolinie i zapytac czy maja cos jeszcze dla mnie ? Interesuje mnie w sumie full bez France i Sundance czyli tuner pace,multiroom,2xcameleon czyli to co mam + programy Comfort+,EXTRA+,MULTI+,FILMBOXY,CINEMAXY,CANAL+,HBO,HISTORY HD,NOC,REDLIGHT. W ASP zaproponowali mi 169zl :( Obecnie place 154zl i nie chcialem placic wiecej. Da rade ponizej 150zl taki zestaw ?

Ja na Twoim miejscu nigdzie bym nie dzwonił. Skoro uważasz, że wypowiedzenie jest w dalszym ciągu aktualne (i tu możesz się upewnić). Na pewno o Tobie pamiętają i powinni prędzej, czy później zadzwonić. To będzie Twój atut w czasie negocjacji. Jeśli się tak nie stanie sam zdążysz jeszcze zadzwonić tuż przed samym końcem dobiegającej umowy. Międzyczasie informuj o rozwoju przypadków nawet jeśli już nic się nie będzie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nic więcej urwać się nie dało za stała 79 mam (dodatkowo aktywacja za free i oplata za MRStandard 10zł za 12m-ce / 12 m-ce free) czyli srednia 84 z groszami umowa oczywiście na 24m-ce, dekoder ADB (bo taki wybrałem bo w sumie był jeszcze Seagecom)

 

COMFORT+

 

EXTRA+ HB ITI

HBO

AKTYWACJA TURBOBOX+

MULTI+

PREMIUM SPORT &FILM

NETVOD+ KONTO PODSTAWOWE

VOD+ SERIALE+

AKTYWACJA STD 1-ST SL MR150

AKTYWACJA STB SLAVE 1 MR 150

MULTIROOM STANDARD

FILMBOX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dzwonili do mnie 7 razy i dopiero przy ostatnim połączeniu ktoś raczył się odezwać gdy odebrałem. Zastanawiam się czy to nie jakaś strategia na wymęczenie wroga- połączyłeś się więc się ciesz i bierz co dajemy. A co do meritum - gość konkretny i miły - zażądałem Comfort+Extra+6xC+ w łamańcu na 15miesięcy po 53zł z groszami. Gość nie polemizował zapisał w systemie i narazi nie może mi czegoś takiego zaproponować ale jakby co to się odezwie. Na moją wzmiankę że w tamtym tygodniu wysłałem wypowiedzenie z końcem lipca zdziwił się i stwierdził że na razie w systemie jej nie ma. Tyle rozmowa - pytanko - wysłałem wypowiedzenie poleconym czy mogą oni udawać że takiego wypowiedzenie nie dostali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem się podzielić uwagami po reklamacji: rozpatrzono ją pozytywnie po jakiś 27 dniach, mam teraz to co chciałem w ica czyli 6x c+, i nadal mam w swej ofercie 3x hbo ,i cinemax mimo ,ze ich niemam a dodatkowo co nie dawno zauważyłem mam też dostęp do usługi na pace pvr hd seriale w hbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nic więcej urwać się nie dało za stała 79 mam (dodatkowo aktywacja za free i oplata za MRStandard 10zł za 12m-ce / 12 m-ce free) czyli srednia 84 z groszami umowa oczywiście na 24m-ce, dekoder ADB (bo taki wybrałem bo w sumie był jeszcze Seagecom)

 

COMFORT+

 

EXTRA+ HB ITI

HBO

AKTYWACJA TURBOBOX+

MULTI+

PREMIUM SPORT &FILM

NETVOD+ KONTO PODSTAWOWE

VOD+ SERIALE+

AKTYWACJA STD 1-ST SL MR150

AKTYWACJA STB SLAVE 1 MR 150

MULTIROOM STANDARD

FILMBOX

 

Piszesz w poscie że mogłes wybrac sagemcom - więc przypuszczam że miałes nieparowane karty Cameleon po Cyfrze. Mogłes przy tym zostac.

Teraz masz więc dekodery parowane z kartami i musisz je połączyc w siec. Pech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem się podzielić uwagami po reklamacji: rozpatrzono ją pozytywnie po jakiś 27 dniach, mam teraz to co chciałem w ica czyli 6x c+, i nadal mam w swej ofercie 3x hbo ,i cinemax mimo ,ze ich niemam a dodatkowo co nie dawno zauważyłem mam też dostęp do usługi na pace pvr hd seriale w hbo.

 

Lepiej sprawdz jak to z HBO - CINEMAX i seriale jest dokładnie. Bo możesz się zdziwic co do opłat albo przez przypadek przez następne miesiące będziesz musiał płacic za nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam do Was pytanko...

Obecnie posiadam pakiet Platinium 99zl+ 5zl za dekoder mbox. Umowa kończy mi się 31 lipca i planuje wysłać wypowiedzenie, ale otrzymałem juz telefoniczna propozycje przedluzenia umowy na 24m. Zaproponowali pakiet SuperPremium za 99zl przez 5miesiecy+ 5zl za dekoder, następnie przez resztę okresu umowy 109zl+ 5zl za dekoder. Czy ta oferta jest dobra- do zaakceptowania, czy powinienem się jeszcze targowac?

Z gory dziękuje za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia z reklamowaniem umowy?

 

Z wątku wiem, że mają na to podobno 30 dni, nie wiem skąd taka liczba, ale niech będzie.

Pytanie, ile to zazwyczaj trwa?

 

Zareklamowałem niezgodność uruchomionego pakietu z zakresem uzgodnionym telefonicznie.

Jako moje oczekiwanie podałem odstąpienie od umowy.

Problem w tym, że z podpisaniem nowej umowy anulowałem wypowiedzenie (stara umowa do końca czerwca).

Jeśli będą się ociągać i dadzą odpowiedź po 30 dniach, to wpadnę już w nowy okres po zakończeniu poprzedniej umowy

i nie wiem czy nie będę musiał płacić za stary universe 75zł przez kilka miesięcy,

aż nowe wypowiedzenie nie przerwie biegu automatycznie przedłużonej umowy na czas nieokreślony.

 

(sorry, nie zauważyłem wpisu tektyw85, ale 27 dni też mnie nie ratuje,

jedyna nadzieja, że zamiast godzić się na moje odstąpienie zaproponują coś sensownego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaoferowano mi 59 zl na 15 miesiecy za canal plus sport i family + 7 miesiecy gratis reszty canal+, z tego co widzę to praktycznie to samo jest dla nowych klientów 10 zl drozej. Co o tym sadzicie?

Nie koniecznie, gdyż tam jest jeszcze darmowa opcja Ekstra+ przez 5 m-cy a póżniej opłata 10 zł. Więc w sumie wyjdzie 79,9 zł. No chyba ż tobie Ekstra + Multi nie zaproponowano i tego nie liczysz? Mnie osobiście proponują to samo za 69.9 zł, z tym że bez opcji film, czyli jednak drożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaoferowano mi 59 zl na 15 miesiecy za canal plus sport i family + 7 miesiecy gratis reszty canal+, z tego co widzę to praktycznie to samo jest dla nowych klientów 10 zl drozej. Co o tym sadzicie?

Słaba nowy dostanie Universe+ HBO + do 6 miesięcy Premium Sport lub Premium Film + 12 miesięcy Canal+ VOD = 59.90 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie troszkę wydudkali przy reaktywacji umowy. Dostałam przyzwoitą ofertę, ze wszystkim co chciałam więc żeby mi nie było za dobrze, to zrobili mi malutkie kuku (co ja z tymi ptakami dzisiaj :roll: ). Polecam uwadze tych, którzy będą wracać po wypowiedzeniach :!: Zaglądam na konto do ICA, a tam saldo na dziwną kwotę 174,80. Machnęłam ręką, zapewne cena bez promocji. Ale w zakładce saldo? Do zapłaty? Dziwne - pomyślałam - ale co mi tam. W końcu wszystko mam potwierdzone mejlem i z drugim konsultantem, pal to sześć. Ale męczyło mnie trochę więc napisałam do BOK. I dowiedziałam się że i owszem, przez 23 miesiące umowy będę płacić 84,90 ale za czerwiec nie - za czerwiec, gdzie 6. reaktywowałam umowę, zapłacić mam właśnie rzeczone 174,80 czyli cenę bez promocji. A czemuż to? - pytam (bo już mi się zachciało w tym momencie przez telefon wyjaśniać). Szczerze mówiąc gdyby odpowiedź brzmiała "A bo tak", to byłby to przynajmniej jakiś konkret. Konsultantka nie potrafiła mnie oświecić ani podać punktu regulaminu, który by takie rozliczenie tłumaczył. Ale za to zapytała - "A jak się pani umawiała z konsultantem? Bo jak się pani umówiła tak będzie" Myślę sobie: [beep] to już trzeba się umawiać na takie rzeczy? niedobrze... I nagle jak grom z jasnego nieba: yes yes yes! Przypomniałam sobie, że faktycznie pytałam jak rozliczą czerwiec (z [beep]ości pytałam oczywiście, licząc na to, że usłyszę , że jakoś mniej, bo niecały miesiąc). I Pan Przemek obiecał, że będzie tyle co każdego miesiąca, a może nawet faktycznie proporcjonalnie mniej. Więc będzie jak obiecał, za 30 dni oczywiście, po reklamacji.

A gdybym nie zapytała? Morał: dobrze być [beep]ą gadułą.

 

Umowę miałas do konca maja jak pamiętam - czerwiec policzyli ci po pełnej cenie a zapewne nowa umowa będzie cię obowiązywac od lipca :) taki mały psikus ze strony NC+.

 

W tamtym roku załapałem się na darmowy maj jak przedłużałem po zakonczonej umowie. Następnie punktowałem w ramach reklamacji NC+ za wszelkie brak tj. jak brak informacji o niemożliwosci odbioru Polsatu HD na dekoderach Cyfry, niezgodnosc na to co umawialismy się.

Dzięki temu mam to co mam w podpisie i to NC+ musi mi przedstawic konkretne warunki na przedłużenie a nie ja się będe prosił.

Dodatkowe argumenty też się znajdą:)

 

@banita24 byłes szybszy z odpowiedzią ;)

 

Odsłuchałam sobie rozmowę. @tweed77- oczywiście psikus miał miejsce, bo mowa jest o umowie od 1 lipca. Dlatego tym bardziej cieszę się, że nie zwróciwszy na ten lipiec uwagi, zadałam ot tak sobie pytanie o to jak rozliczą mi czerwiec (zrobiłam to całkiem nieświadomie, cały czas pilnując w rozmowie kontentu i ceny oferty). Ponieważ uzyskałam odpowiedź, że czerwiec będzie ("dla mnie") max. po cenie pozostałych miesięcy umowy, to jestem niechcący do przodu o parę złotek :smile:

 

@banita24, @tweed77- :brawo: za czujność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam pytanie - dzwonią do mnie i proponują popularny wariant extra+film&sport za 53 zł w łamańcu na 15 miesięcy , plus HBO i Filmbox 5 mies gratis.

dotychczas Optimum +6xC+ za 49 zł .

 

Skłonny jestem przystać na to (bo nic więcej chyba nie da się ugrać ani zejść z ceną - po lekturze forum).

Ale zainteresowałem się multiroomem - mam Pace'a i wyczytałem że dawali w cyfrze multiroom w wersji drugiej karty do dekoderu, no i ja mam taki drugi dekoder i chciałem go wykorzystać. Rok temu przy migracji olałem temat multiroomu niestety.

 

Konsul mi mówi teraz że teraz, abym miał multiroom to muszę wymienić dekoder, wziąć dwa nowe za 20 zł i 20 za multiroom i bawić się w domową sieć lan itp itd.

Taka zabawa mi się nie widzi zbytnio , ani tym bardziej dodatkowe koszty.

 

Czy prawdą jest to co mówi konsul że już nie da się dostać drugiej karty na multiroom ??? Czy ma sens upierać się przy mojej koncepcji czy to niemożliwe do realizacji obecnie.

 

dzięki za wszelkie uwagi.

 

pozdro 4 all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...