Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno bardziej się opłaci paczkę Canal+ dobrać w trakcie umowy za 25 zł (ze zobowiązaniem). Eleven i MP można wziąć na zasadzie włącz/wyłącz odpowiednio za 15,9 zł i 30 zł (płatne co 2. miesiąc). Zawsze możesz zadzwonić i zapytać, czy jest jakaś specjalna oferta MIX. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, maniek357 napisał:

Na pewno bardziej się opłaci paczkę Canal+ dobrać w trakcie umowy za 25 zł (ze zobowiązaniem). Eleven i MP można wziąć na zasadzie włącz/wyłącz odpowiednio za 15,9 zł i 30 zł (płatne co 2. miesiąc). Zawsze możesz zadzwonić i zapytać, czy jest jakaś specjalna oferta MIX. 

Super. Dziekuje Kolego za poradę.

 

Odnośnie opcji włącz/wyłącz to na czym to dokładnie polega? Mam rozumieć że dobieram pakiet na jakiś okres np. miesiąc i potem wyłączam?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, maniek357 napisał:

Na pewno bardziej się opłaci paczkę Canal+ dobrać w trakcie umowy za 25 zł 

Już można za 20. 

 

@goabroad włączasz i masz dany miesiąc za 0 a za następny płacisz ale możesz zlecić wyłączenie z końcem miesiąca i tak w kółko 

Edytowane przez PawelTSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@goabroad

 

Opcja włącz / wyłącz tylko w cenach standardowych a nie z ofert promocyjnych.

Włącz / wyłącz to jest tak:

 

Aktywujesz dany pakiet np. 2 października - miesiąc aktywacji masz gratis. Płacisz tylko za drugi miesiąc czyli za listopad.

Pod koniec listopada zlecasz wyłączenie.

Czyli 2 miesiące w cenie jednego miesiąca.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, tweed77 napisał:

@goabroad

 

Opcja włącz / wyłącz tylko w cenach standardowych a nie z ofert promocyjnych.

Włącz / wyłącz to jest tak:

 

Aktywujesz dany pakiet np. 2 października - miesiąc aktywacji masz gratis. Płacisz tylko za drugi miesiąc czyli za listopad.

Pod koniec listopada zlecasz wyłączenie.

Czyli 2 miesiące w cenie jednego miesiąca.

Koledzy tweed77 i PawelTSW dziękuję za wyoślenie.

 

Łącznie 45,90za dwa miesiące oglądania eleven i MP to i tak jest atrakcyjna cena. Do tego bez zobowiązania.

 

Edytowane przez goabroad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.09.2021 o 20:57, A&G napisał:

Nie wiem skąd u nich taka zajadłość (umowa do 30.11 br.), ale po dwóch dniach kolejne sms'y z prośbą o kontakt pod numerami:

 

1. sms: 22 314 46 86

2. sms: 22 314 46 59

 

I zaraz potem (około 2 godzin) telefon (z trzeciego już numeru) tym razem 699 822 337. Ale tak naprawdę nie wiem po co, ponieważ ciągle ta sama śpiewka - niżej się nie da - 135,00 zł i tyle. 😝

 

Znowu przedstawiłem swoją propozycję - 120,00 zł za posiadany obecnie zestaw i podziękowałem rozłączając się.

Minął tydzień i kolejny (trzeci już) numer telefonu w wiadomości sms (22 314 46 08) i tradycyjnie po około dwóch godzinach telefon z 736 630 078.

 

Tym razem było już nerwowo. Pani z C+ niemal wykrzyczała mi, że niżej niż posiadane 135,00 zł się nie da i nie dostanę nigdy niższej oferty. Na co ja, że w takim razie zamiast uczciwie podejść do klienta, który mówi wprost - dajcie mi na kolejny okres 15,00 zł rabatu i zostaję z wami, to uczycie nas kombinowania, a potem się dziwicie, że kombinujemy. Przecież zarówno pani, jak i ja wiem, że jak wyślę wypowiedzenie, to dacie mi te 15,00 zł. Więc po co uczycie nas kombinować, zamiast uczciwie podejść do sprawy i dać nam, to czego chcemy, zwłaszcza, iż jest to w waszym zasięgu. Na co pani z prawdziwą złością zaczęła mnie straszyć, że więcej już nie zadzwonią i będę musiał płacić od grudnia cennikowe stawki, a wtedy sam sobie będę winien. Bla, bla, bla.

 

Naprawdę aż tak im zależy na aneksie? Rozumiem, że konsultanci mają prowizję od każdej umowy, ale ... .

 

Reasumując - skoro oni tak, to w połowie października wysyłam wypowiedzenie i będę czekał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie umowy to podstawa dalszej dyskusji o przedłużeniu umowy na normalnych warunkach.

 

Wypowiedzenie umowy możesz wysłać przez ICA NC+/PC - wystarczy napisać ręcznie - podpisać i wysłać przez formularz kontaktowy w ICA NC+/PC.

 

Po zarejestrowaniu wypowiedzenia w systemie dopiero można myśleć dalej. Do Działu Utrzymania Klienta NC+/PC+ to telefon: 122947879

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, A&G napisał:

Minął tydzień i kolejny (trzeci już) numer telefonu w wiadomości sms (22 314 46 08) i tradycyjnie po około dwóch godzinach telefon z 736 630 078.

 

Tym razem było już nerwowo. Pani z C+ niemal wykrzyczała mi, że niżej niż posiadane 135,00 zł się nie da i nie dostanę nigdy niższej oferty. Na co ja, że w takim razie zamiast uczciwie podejść do klienta, który mówi wprost - dajcie mi na kolejny okres 15,00 zł rabatu i zostaję z wami, to uczycie nas kombinowania, a potem się dziwicie, że kombinujemy. Przecież zarówno pani, jak i ja wiem, że jak wyślę wypowiedzenie, to dacie mi te 15,00 zł. Więc po co uczycie nas kombinować, zamiast uczciwie podejść do sprawy i dać nam, to czego chcemy, zwłaszcza, iż jest to w waszym zasięgu. Na co pani z prawdziwą złością zaczęła mnie straszyć, że więcej już nie zadzwonią i będę musiał płacić od grudnia cennikowe stawki, a wtedy sam sobie będę winien. Bla, bla, bla.

 

Naprawdę aż tak im zależy na aneksie? Rozumiem, że konsultanci mają prowizję od każdej umowy, ale ... .

 

Reasumując - skoro oni tak, to w połowie października wysyłam wypowiedzenie i będę czekał.

Uwierz mi....żadna Pani z z C+. To firma zewnętrzna żerująca na naiwniakach.  Nie odbieraj.  Przestaną dzwonić po wypowiedzeniu.  Operator nie dzwoni z komórkowych nr.

 

 

2 godziny temu, A&G napisał:

Wiem, to nie pierwsza moja walka z nimi o aneksowanie umowy, ale ... pierwsza tak nerwowa i to mnie dziwi. Czyżby coraz trudniej im było nas (starych abonentów) utrzymać i coraz częściej kończymy naprawdę współpracę po wypowiedzeniach? 🤔 😀

Daj już na wstrzymanie i nie pisz takich bredni. Rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale naprawdę daj spokój. Złóż wypowiedzenie. Już nie tylko ja Ci to piszę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie złożone w połowie sierpnia, umowa ważna do końca września. Po miliardzie nieodebranych telefonów z różnych numerów (głównie z komórkowych, więc pewnie od firmy zewnętrznej), wczoraj przyszedł sms z prośbą o kontakt z mojej strony. Tel. do DUK, bardzo szybka i sprawna rozmowa z konsultantem i pozostaję na kolejnych 12 miesięcy z dwoma dekami z cameleonami.

 

Extra + z Canal+ - 69,89 zł (Extra 49,99 zł, C+ 19,90 zł)

HBO + HBO Go - 20,00 zł

Eleven Sports - 11,90 zł

Mistrzowska Piłka - 0 zł

Fox Play - 0 zł

Nat Geo Play - 0 zł

Multiroom Standard - 0 zł

Najem Dekoderów - 0 zł

 

Czy dało się taniej? Z tego co tu wyczytałem, to można było ewentualnie ugrać 5 zika na Extra, tudzież zejść do Optimum + (była o tym mowa ale wtedy chcieli mi wcisnąć umowę na 24 miesiące). Z drugiej strony jestem zadowolony, bo zostały mi dwie niezależne karty, więc rachunek też jest odpowiednio niższy ;)

Edytowane przez Rogerson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rogerson napisał:

Wypowiedzenie złożone w połowie sierpnia, umowa ważna do końca września. Po miliardzie nieodebranych telefonów z różnych numerów (głównie z komórkowych, więc pewnie od firmy zewnętrznej), wczoraj przyszedł sms z prośbą o kontakt z mojej strony. Tel. do DUK, bardzo szybka i sprawna rozmowa z konsultantem i pozostaję na kolejnych 12 miesięcy z dwoma dekami z cameleonami.

 

Extra + z Canal+ - 69,89 zł (Extra 49,99 zł, C+ 19,90 zł)

HBO + HBO Go - 20,00 zł

Eleven Sports - 11,90 zł

Mistrzowska Piłka - 0 zł

Fox Play - 0 zł

Nat Geo Play - 0 zł

Multiroom Standard - 0 zł

Najem Dekoderów - 0 zł

 

Czy dało się taniej? Z tego co tu wyczytałem, to można było ewentualnie ugrać 5 zika na Extra, tudzież zejść do Optimum + (była o tym mowa ale wtedy chcieli mi wcisnąć umowę na 24 miesiące). Z drugiej strony jestem zadowolony, bo zostały mi dwie niezależne karty, więc rachunek też jest odpowiednio niższy ;)

 

Chyba fajnie ugrałeś, ja mam aktualnie pakiet Extra+ canal+ (6) (79,99zł) i dodatkowo:

- Fox Play - 0zł ,

- Eleven Sport 11,90 zł ,

- MistrzowskaPiłka 0zł ,

- FilmboxPack 5 zł ,

- Nat Geo Play0 zł,

- History HD 2,99 zł,

Najem Pace PVR 0zł i MR post cyfra+ z kameleonami - 0zł

za wszystko łącznie: 99,88 zł.

 

Umowa do końca listopada.

 

Po rozmowie z konsultantem i oddaniem jednego kameleona zaproponował 105 zł.

 

Na razie poczekam ale myślę, że bez wypowiedzenia się nie obejdzie...

 

PS

Warto w ogóle podejść do jakiegoś punktu nc+ aby tam sprawdzili co mają mi do zaoferowania?

Edytowane przez radzio6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, PawelTSW napisał:

@Rogerson żebyś się nie zdziwił z tymi cameleonami

 

Podchodzę do tego spokojnie. Umowa jest i tak tylko na rok, więc nawet jeśli coś się nieoczekiwanego wydarzy, to szybko zleci.

 

Ale to trochę dziwne, że mogą zmieniać zasady w trakcie gry. Mam podpisaną umowę na rok na multiroom standard z dwoma dekami i dwoma cameleonami. Czy jakakolwiek zmiana z ich strony nie będzie mnie upoważniała do wypowiedzenia umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Rogerson napisał:

....Ale to trochę dziwne, że mogą zmieniać zasady w trakcie gry. Mam podpisaną umowę na rok na multiroom standard z dwoma dekami i dwoma cameleonami. Czy jakakolwiek zmiana z ich strony nie będzie mnie upoważniała do wypowiedzenia umowy?

Tu nie ma nic dziwnego. Dadzą Ci nowy sprzęt czyli 2 dekodery z MR SD. Nic się nie zmieni. MR pozostanie SD, będziesz miał dalej 2 dekodery. MR tylko w sieci będzie. 

Tak więc 0 podstaw do tego abyś się nie zgodził, wszak operator dalej zapewnia Ci odbiór na 2 dekoderach. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem na e-mail do potwierdzenia taką ofertę

-Extra z 10 Canal+ w tym Canal+ 4K 

-Eleven i konsultant zapewniał mnie kilkukrotnie, że Eleven 4K również również na cały okres umowy

 -Mistrzowska Piłka 

-HBO do końca Marca za darmo 

-Dekoder 4K

-Fimboxy na 2 miesiące za darmo

To wszytko w umowie na 12 miesięcy za 79,89. Taka oferta dopiero po złożeniu wypowiedzenia, jest szansa na coś lepszego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Jest szansa na coś lepszego. Napisać wniosek do operatora aby co miesiąc rabatował Ci abonament do zera i pare groszy przelewał na Twoje konto, za to że jesteś ich abonentem. Nic już raczej więcej nie idzie ugrać.

Porównaj swoją ofertę z innymi tu podanymi, a będziesz wiedział czy jest ok czy nie.

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...