maniek357 Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 Na pewno bardziej się opłaci paczkę Canal+ dobrać w trakcie umowy za 25 zł (ze zobowiązaniem). Eleven i MP można wziąć na zasadzie włącz/wyłącz odpowiednio za 15,9 zł i 30 zł (płatne co 2. miesiąc). Zawsze możesz zadzwonić i zapytać, czy jest jakaś specjalna oferta MIX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goabroad Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 3 minuty temu, maniek357 napisał: Na pewno bardziej się opłaci paczkę Canal+ dobrać w trakcie umowy za 25 zł (ze zobowiązaniem). Eleven i MP można wziąć na zasadzie włącz/wyłącz odpowiednio za 15,9 zł i 30 zł (płatne co 2. miesiąc). Zawsze możesz zadzwonić i zapytać, czy jest jakaś specjalna oferta MIX. Super. Dziekuje Kolego za poradę. Odnośnie opcji włącz/wyłącz to na czym to dokładnie polega? Mam rozumieć że dobieram pakiet na jakiś okres np. miesiąc i potem wyłączam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 (edytowane) 17 minut temu, maniek357 napisał: Na pewno bardziej się opłaci paczkę Canal+ dobrać w trakcie umowy za 25 zł Już można za 20. @goabroad włączasz i masz dany miesiąc za 0 a za następny płacisz ale możesz zlecić wyłączenie z końcem miesiąca i tak w kółko Edytowane 21 Września 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 (edytowane) @goabroad Opcja włącz / wyłącz tylko w cenach standardowych a nie z ofert promocyjnych. Włącz / wyłącz to jest tak: Aktywujesz dany pakiet np. 2 października - miesiąc aktywacji masz gratis. Płacisz tylko za drugi miesiąc czyli za listopad. Pod koniec listopada zlecasz wyłączenie. Czyli 2 miesiące w cenie jednego miesiąca. Edytowane 21 Września 2021 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goabroad Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 (edytowane) 11 minut temu, tweed77 napisał: @goabroad Opcja włącz / wyłącz tylko w cenach standardowych a nie z ofert promocyjnych. Włącz / wyłącz to jest tak: Aktywujesz dany pakiet np. 2 października - miesiąc aktywacji masz gratis. Płacisz tylko za drugi miesiąc czyli za listopad. Pod koniec listopada zlecasz wyłączenie. Czyli 2 miesiące w cenie jednego miesiąca. Koledzy tweed77 i PawelTSW dziękuję za wyoślenie. Łącznie 45,90za dwa miesiące oglądania eleven i MP to i tak jest atrakcyjna cena. Do tego bez zobowiązania. Edytowane 21 Września 2021 przez goabroad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 W dniu 15.09.2021 o 20:57, A&G napisał: Nie wiem skąd u nich taka zajadłość (umowa do 30.11 br.), ale po dwóch dniach kolejne sms'y z prośbą o kontakt pod numerami: 1. sms: 22 314 46 86 2. sms: 22 314 46 59 I zaraz potem (około 2 godzin) telefon (z trzeciego już numeru) tym razem 699 822 337. Ale tak naprawdę nie wiem po co, ponieważ ciągle ta sama śpiewka - niżej się nie da - 135,00 zł i tyle. Znowu przedstawiłem swoją propozycję - 120,00 zł za posiadany obecnie zestaw i podziękowałem rozłączając się. Minął tydzień i kolejny (trzeci już) numer telefonu w wiadomości sms (22 314 46 08) i tradycyjnie po około dwóch godzinach telefon z 736 630 078. Tym razem było już nerwowo. Pani z C+ niemal wykrzyczała mi, że niżej niż posiadane 135,00 zł się nie da i nie dostanę nigdy niższej oferty. Na co ja, że w takim razie zamiast uczciwie podejść do klienta, który mówi wprost - dajcie mi na kolejny okres 15,00 zł rabatu i zostaję z wami, to uczycie nas kombinowania, a potem się dziwicie, że kombinujemy. Przecież zarówno pani, jak i ja wiem, że jak wyślę wypowiedzenie, to dacie mi te 15,00 zł. Więc po co uczycie nas kombinować, zamiast uczciwie podejść do sprawy i dać nam, to czego chcemy, zwłaszcza, iż jest to w waszym zasięgu. Na co pani z prawdziwą złością zaczęła mnie straszyć, że więcej już nie zadzwonią i będę musiał płacić od grudnia cennikowe stawki, a wtedy sam sobie będę winien. Bla, bla, bla. Naprawdę aż tak im zależy na aneksie? Rozumiem, że konsultanci mają prowizję od każdej umowy, ale ... . Reasumując - skoro oni tak, to w połowie października wysyłam wypowiedzenie i będę czekał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 Wypowiedzenie umowy to podstawa dalszej dyskusji o przedłużeniu umowy na normalnych warunkach. Wypowiedzenie umowy możesz wysłać przez ICA NC+/PC - wystarczy napisać ręcznie - podpisać i wysłać przez formularz kontaktowy w ICA NC+/PC. Po zarejestrowaniu wypowiedzenia w systemie dopiero można myśleć dalej. Do Działu Utrzymania Klienta NC+/PC+ to telefon: 122947879 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 Wiem, to nie pierwsza moja walka z nimi o aneksowanie umowy, ale ... pierwsza tak nerwowa i to mnie dziwi. Czyżby coraz trudniej im było nas (starych abonentów) utrzymać i coraz częściej kończymy naprawdę współpracę po wypowiedzeniach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 (edytowane) Ja tam nie narzekam paczka C+ za 20 zł oraz C+ 4K za 0 zł - moduł w dzierżawie za 0 zł. Przedłużałem na 5 miesięcy przed końcem umowy. Godzinę po złożeniu i zarejestrowaniu wypowiedzenia. Edytowane 21 Września 2021 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 2 godziny temu, A&G napisał: Minął tydzień i kolejny (trzeci już) numer telefonu w wiadomości sms (22 314 46 08) i tradycyjnie po około dwóch godzinach telefon z 736 630 078. Tym razem było już nerwowo. Pani z C+ niemal wykrzyczała mi, że niżej niż posiadane 135,00 zł się nie da i nie dostanę nigdy niższej oferty. Na co ja, że w takim razie zamiast uczciwie podejść do klienta, który mówi wprost - dajcie mi na kolejny okres 15,00 zł rabatu i zostaję z wami, to uczycie nas kombinowania, a potem się dziwicie, że kombinujemy. Przecież zarówno pani, jak i ja wiem, że jak wyślę wypowiedzenie, to dacie mi te 15,00 zł. Więc po co uczycie nas kombinować, zamiast uczciwie podejść do sprawy i dać nam, to czego chcemy, zwłaszcza, iż jest to w waszym zasięgu. Na co pani z prawdziwą złością zaczęła mnie straszyć, że więcej już nie zadzwonią i będę musiał płacić od grudnia cennikowe stawki, a wtedy sam sobie będę winien. Bla, bla, bla. Naprawdę aż tak im zależy na aneksie? Rozumiem, że konsultanci mają prowizję od każdej umowy, ale ... . Reasumując - skoro oni tak, to w połowie października wysyłam wypowiedzenie i będę czekał. Uwierz mi....żadna Pani z z C+. To firma zewnętrzna żerująca na naiwniakach. Nie odbieraj. Przestaną dzwonić po wypowiedzeniu. Operator nie dzwoni z komórkowych nr. 2 godziny temu, A&G napisał: Wiem, to nie pierwsza moja walka z nimi o aneksowanie umowy, ale ... pierwsza tak nerwowa i to mnie dziwi. Czyżby coraz trudniej im było nas (starych abonentów) utrzymać i coraz częściej kończymy naprawdę współpracę po wypowiedzeniach? Daj już na wstrzymanie i nie pisz takich bredni. Rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale naprawdę daj spokój. Złóż wypowiedzenie. Już nie tylko ja Ci to piszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogerson Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 (edytowane) Wypowiedzenie złożone w połowie sierpnia, umowa ważna do końca września. Po miliardzie nieodebranych telefonów z różnych numerów (głównie z komórkowych, więc pewnie od firmy zewnętrznej), wczoraj przyszedł sms z prośbą o kontakt z mojej strony. Tel. do DUK, bardzo szybka i sprawna rozmowa z konsultantem i pozostaję na kolejnych 12 miesięcy z dwoma dekami z cameleonami. Extra + z Canal+ - 69,89 zł (Extra 49,99 zł, C+ 19,90 zł) HBO + HBO Go - 20,00 zł Eleven Sports - 11,90 zł Mistrzowska Piłka - 0 zł Fox Play - 0 zł Nat Geo Play - 0 zł Multiroom Standard - 0 zł Najem Dekoderów - 0 zł Czy dało się taniej? Z tego co tu wyczytałem, to można było ewentualnie ugrać 5 zika na Extra, tudzież zejść do Optimum + (była o tym mowa ale wtedy chcieli mi wcisnąć umowę na 24 miesiące). Z drugiej strony jestem zadowolony, bo zostały mi dwie niezależne karty, więc rachunek też jest odpowiednio niższy Edytowane 22 Września 2021 przez Rogerson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 @Rogerson żebyś się nie zdziwił z tymi cameleonami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahu Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Witam. Posiadam teraz: Extra + z Canal+ Eleven Sports Fightbox HD Mistrzowska Piłka VOD+ Multiroom Standard Najem Dekoderu za 91,00 zł. Za ile minimum można teraz przedłużyć, aby nie przepłacać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio6 Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 (edytowane) Godzinę temu, Rogerson napisał: Wypowiedzenie złożone w połowie sierpnia, umowa ważna do końca września. Po miliardzie nieodebranych telefonów z różnych numerów (głównie z komórkowych, więc pewnie od firmy zewnętrznej), wczoraj przyszedł sms z prośbą o kontakt z mojej strony. Tel. do DUK, bardzo szybka i sprawna rozmowa z konsultantem i pozostaję na kolejnych 12 miesięcy z dwoma dekami z cameleonami. Extra + z Canal+ - 69,89 zł (Extra 49,99 zł, C+ 19,90 zł) HBO + HBO Go - 20,00 zł Eleven Sports - 11,90 zł Mistrzowska Piłka - 0 zł Fox Play - 0 zł Nat Geo Play - 0 zł Multiroom Standard - 0 zł Najem Dekoderów - 0 zł Czy dało się taniej? Z tego co tu wyczytałem, to można było ewentualnie ugrać 5 zika na Extra, tudzież zejść do Optimum + (była o tym mowa ale wtedy chcieli mi wcisnąć umowę na 24 miesiące). Z drugiej strony jestem zadowolony, bo zostały mi dwie niezależne karty, więc rachunek też jest odpowiednio niższy Chyba fajnie ugrałeś, ja mam aktualnie pakiet Extra+ canal+ (6) (79,99zł) i dodatkowo: - Fox Play - 0zł , - Eleven Sport 11,90 zł , - MistrzowskaPiłka 0zł , - FilmboxPack 5 zł , - Nat Geo Play0 zł, - History HD 2,99 zł, Najem Pace PVR 0zł i MR post cyfra+ z kameleonami - 0zł za wszystko łącznie: 99,88 zł. Umowa do końca listopada. Po rozmowie z konsultantem i oddaniem jednego kameleona zaproponował 105 zł. Na razie poczekam ale myślę, że bez wypowiedzenia się nie obejdzie... PS Warto w ogóle podejść do jakiegoś punktu nc+ aby tam sprawdzili co mają mi do zaoferowania? Edytowane 22 Września 2021 przez radzio6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogerson Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 40 minut temu, PawelTSW napisał: @Rogerson żebyś się nie zdziwił z tymi cameleonami Podchodzę do tego spokojnie. Umowa jest i tak tylko na rok, więc nawet jeśli coś się nieoczekiwanego wydarzy, to szybko zleci. Ale to trochę dziwne, że mogą zmieniać zasady w trakcie gry. Mam podpisaną umowę na rok na multiroom standard z dwoma dekami i dwoma cameleonami. Czy jakakolwiek zmiana z ich strony nie będzie mnie upoważniała do wypowiedzenia umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Jak się nie zgodzisz na wymianę to w sumie PC+ rozwiąże z Tobą umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 (edytowane) 22 minuty temu, Rogerson napisał: ....Ale to trochę dziwne, że mogą zmieniać zasady w trakcie gry. Mam podpisaną umowę na rok na multiroom standard z dwoma dekami i dwoma cameleonami. Czy jakakolwiek zmiana z ich strony nie będzie mnie upoważniała do wypowiedzenia umowy? Tu nie ma nic dziwnego. Dadzą Ci nowy sprzęt czyli 2 dekodery z MR SD. Nic się nie zmieni. MR pozostanie SD, będziesz miał dalej 2 dekodery. MR tylko w sieci będzie. Tak więc 0 podstaw do tego abyś się nie zgodził, wszak operator dalej zapewnia Ci odbiór na 2 dekoderach. Edytowane 22 Września 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogerson Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Jakie jest prawdopodobieństwo, że to się stanie w przeciągu roku, 50/50? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Zadzwoń do Wróżbity Macieja on udziela takich odpowiedzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Rogerson zadzwoń na infolinię CANAL+ i zapytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogerson Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 10 minut temu, tweed77 napisał: Zadzwoń do Wróżbity Macieja on udziela takich odpowiedzi. No widzisz, czyli może to być jutro, albo wcale. Na razie to tylko gdybanie, zacznę się zastanawiać jak do tego dojdzie, a na razie zapominam o sprawie i nie zaprzątam tym sobie głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smett Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Dzisiaj dostałem na e-mail do potwierdzenia taką ofertę : -Extra z 10 Canal+ w tym Canal+ 4K -Eleven i konsultant zapewniał mnie kilkukrotnie, że Eleven 4K również również na cały okres umowy -Mistrzowska Piłka -HBO do końca Marca za darmo -Dekoder 4K -Fimboxy na 2 miesiące za darmo To wszytko w umowie na 12 miesięcy za 79,89. Taka oferta dopiero po złożeniu wypowiedzenia, jest szansa na coś lepszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Tak. Jest szansa na coś lepszego. Napisać wniosek do operatora aby co miesiąc rabatował Ci abonament do zera i pare groszy przelewał na Twoje konto, za to że jesteś ich abonentem. Nic już raczej więcej nie idzie ugrać. Porównaj swoją ofertę z innymi tu podanymi, a będziesz wiedział czy jest ok czy nie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 @ircios niech nie zapomni napisać żeby operator płacił mu za oglądanie reklam między filmami / sportem itd itp. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 36 minut temu, tweed77 napisał: @ircios niech nie zapomni napisać żeby operator płacił mu za oglądanie reklam między filmami / sportem itd itp. I dorzucił pornosy gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.