Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

42 minuty temu, DBA22 napisał:

To dobrze, czy tak sobie? Jak myślicie?

 

Oferta na 15 m.bardzo dobra cenowo by była, gdyby w tym wszystkim był C+4k.nie potrzebny Ci w takim przypadku taki dekoder. Trzeba było wymienić z WifiPremiumbox za 0...chociaż ten też mogłeś mieć za 0. Myślę, że naciągneli Cię na dyche.

 

@Kornelix Słuchaj konsuli, a zimą w sandałach będziesz chodził. Dekoder 4k przy przedłużeniu można mieć za 0. No, ale Ci nie potrzebny. Mi też nie potrzebny. W takiej cenie oczywiście. Za zero mogę to przytulić ?

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam superpremium z multiroomem jeszcze od Cyfry plus. Dzis dzwonili powiedzialem ze interesuje mnie comfort z hbo. Nagle cisza. To musialby Pan placic za multiroom i sie rozlaczyl. Czy rzeczywiscie przy zejsciu na nizszy pakiet trzeba placic dodatkowo za multiroom i zabieraja rabaty ktore ma sie od 10 lat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

 

Dziś tacie wcisneli przedłużenie z dekoder em 4k ale oczywiście bez kanału 4k (konsultant powiedział że jak odbierze dekoder to w apsie mu aktywuje a oczywiście na mailu nic o tym nie ma) 

 

Pytanie czy przedłużający przez telefon można wypowiedzieć taka umowe(odstąpić od tej nowej i dalej negocjować)? Wypełniamy druk odstąpienia i jutro wybieramy się do nc+, jak długo to potrwa i kiedy będzie można od nowa coś negocjować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, piotrekj66 napisał:

Cześć, 

 

Dziś tacie wcisneli przedłużenie z dekoder em 4k ale oczywiście bez kanału 4k (konsultant powiedział że jak odbierze dekoder to w apsie mu aktywuje a oczywiście na mailu nic o tym nie ma) 

 

Pytanie czy przedłużający przez telefon można wypowiedzieć taka umowe(odstąpić od tej nowej i dalej negocjować)? Wypełniamy druk odstąpienia i jutro wybieramy się do nc+, jak długo to potrwa i kiedy będzie można od nowa coś negocjować? 

masz 14 dni na odstąpienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ircios napisał:

 

@Kornelix Słuchaj konsuli, a zimą w sandałach będziesz chodził. Dekoder 4k przy przedłużeniu można mieć za 0. No, ale Ci nie potrzebny. Mi też nie potrzebny. W takiej cenie oczywiście. Za zero mogę to przytulić ?

 

Dokładnie, za zero mogę go wziąć, ale nie za to co mi powiedział, bo po co, dla jednego kanału? Fakt, kupiłem ostatnio OLED 4K, ale czy nowy dekoder coś zmieni skoro tylko jeden kanał jest nadawany w 4k? Smiem wątpić, ale mimo wszystko, jesteś pewny, że przy przedłużeniu można otrzymać dekoder 4k za 0zł? Musi działać w trybie wifi, ten drugi dekoder nie musi być 4k. Jeżeli faktycznie tak jest, to gościu mnie oszukał, bo powiedział wprost, że nie ma takiej możliwości, aby go otrzymać go darmo, tylko aktywacja jak dobrze pamiętam 49,99zł, a za dekoder to już nie pamiętam ile mówił. Mówiąc zero, masz na myśli aktywację, opłatę miesięczną czy co?

 

Abstra[beep]ąc już od samego dekodera, to jak wygląda oferta którą wkleiłem? Szczerze powiedziawszy 2 lata temu po poradach tutaj wprost powiedziałem konsultantowi,  bez owijania w bawełnę, że jednak noszę się z rezygnacją z tej umowy, bo mam na to 14dni, ponieważ znajomy otrzymał lepszą ofertę na ten sam pakiet, a ja jestem u nich dłużej, płaciłem większe rachunki  i nigdy nie zalegałem z płatnością. To są akurat fakty, a nie ściema. Podziałało, z tym, że chciałbym wiedzieć czy jeszcze coś można ugrać względem mojej oferty. Wkleje ją ponownie

 

9NhSr4L.png

 

Przewertowałem kilka stron i widziałem ofertę niemal identyczną,  z tym, że zamiast WIFi Premiumbox był najem HD  za 109.99zł,.

 

Zrobilem chyba błąd zlecejąc automatyczną akceptacje oferty przez konultanta, jak to wpływa na 14 dniowy termin rezygnacji z nowej umowy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kornelix napisał:

 

Dokładnie, za zero mogę go wziąć, ale nie za to co mi powiedział, bo po co, dla jednego kanału?....

 

......Smiem wątpić, ale mimo wszystko, jesteś pewny, że przy przedłużeniu można otrzymać dekoder 4k za 0zł? Musi działać w trybie wifi, ten drugi dekoder nie musi być 4k. Jeżeli faktycznie tak jest, to gościu mnie oszukał, bo powiedział wprost, że nie ma takiej możliwości, aby go otrzymać go darmo, tylko aktywacja jak dobrze pamiętam 49,99zł, a za dekoder to już nie pamiętam ile mówił. Mówiąc zero, masz na myśli aktywację, opłatę miesięczną czy co?.....

 

Abstra[beep]ąc już od samego dekodera, to jak wygląda oferta którą wkleiłem? Szczerze powiedziawszy 2 lata temu po poradach tutaj wprost powiedziałem konsultantowi,  bez owijania w bawełnę, że jednak noszę się z rezygnacją z tej umowy, bo mam na to 14dni, ponieważ znajomy otrzymał lepszą ofertę na ten sam pakiet, a ja jestem u nich dłużej, płaciłem większe rachunki  i nigdy nie zalegałem z płatnością. To są akurat fakty, a nie ściema. Podziałało, z tym, że chciałbym wiedzieć czy jeszcze coś można ugrać względem mojej oferty. Wkleje ją ponownie

 

9NhSr4L.png

 

Przewertowałem kilka stron i widziałem ofertę niemal identyczną,  z tym, że zamiast WIFi Premiumbox był najem HD  za 109.99zł,.

 

Zrobilem chyba błąd zlecejąc automatyczną akceptacje oferty przez konultanta, jak to wpływa na 14 dniowy termin rezygnacji z nowej umowy??

Jeden kanał w 4k Polski...Czyli Canal+4k. Masz jeszcze kolekcje VOD w 4k.

Za free dostają ten dekoder w mniejszych pakietach. Za zero czyli zero aktywacja i zero najem. Do MR nie ma możliwości dzień dzisiejszy dobrać dekodera dodatkowego 4k do MR.

Do takiej oferty można jeszcze dostać za free Fox Play i NG Play.

Masz 14 dni na anulowanie umowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ircios napisał:

Jeden kanał w 4k Polski...Czyli Canal+4k. Masz jeszcze kolekcje VOD w 4k.

Za free dostają ten dekoder w mniejszych pakietach. Za zero czyli zero aktywacja i zero najem. Do MR nie ma możliwości dzień dzisiejszy dobrać dekodera dodatkowego 4k do MR.

Do takiej oferty można jeszcze dostać za free Fox Play i NG Play.

Masz 14 dni na anulowanie umowy.

 

Z tego co pamiętam z rozmowy to Fox Play i NG Play jest za free. Chciałem zejść z kosztów i mu mówie, że nie chce HBO GO, Fox i Nat Geo bo mi nie potrzebne, to mi powiedział, że jest w pakiecie. No nic, będę go cisnął o ten dekoder i niech zostaje te 119,99.

 

Swoją drogą ten dodatkowy dekoder, to totalne gufno, muł jak nie wiem, dobrze, że ja go nie użytkuje, w dodatku ostatnio ostatnio co 2-3 dni prosi o kartę z głównego, ale rozumiem, że ten dodatkowy dekoder, to już kwestia załatwienia sprawy w punkcie NC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta z teraz. Extra+za 45. C+10 za 25. C+4k za 0. Fox i nat geo za 0. MR za 0. Dekoder 4k za 0. Jeszcze hbo do lutego i filmbox do końca  października. Zadzwoniłem sam i trafiłem na gościa. Bez zbędnego gadania, ja co chcę a on jak zwykle "zapytał" kierownika i jest. Wcześniej za dekoder 4k, 10-15 pln no i MR do wymiany za 10, a nie jedna karta. 

 

Kopana nie interesuje.

 

Biorę lepiej nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Drodzy forumowicze, proszę o podpowiedź!

Obecnie posiadam:

Extra+
CANAL+(6)LIVE
MISTRZOWSKA PIŁKA
Eleven Sport
MR
PACE PVR + Sagemcom DSI83
nc+go (na smartfon)

Złożone wypowiedzenie:
1. Czy powyższe dla się wyciągnąć za 81,89PLN na 2 lata? 
2. Czy można dorzucić C+ Sport3 i 4 za free?
3. Czy można coś jeszcze wywalczyć za free (HBO na 3msc albo coś innego)?
4. Czy da się wywalczyć wymianę Sagemcoma na drugiego Pace'a za free?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kornelix napisał:

.....ale rozumiem, że ten dodatkowy dekoder, to już kwestia załatwienia sprawy w punkcie NC?

Dokładnie. 

 

@vojtas12 nc+ go możesz oglądać z poziomu dekodera też, a odpowiedź masz dokładnie nad Twoim postem. 2 posty i na każdej stronie.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, ircios napisał:

Dokładnie. 

 

Ok. dzięki za pomoc. Ostatnio pytanko, bo konsultant mnie się pytał o to czy wycofuje wypowiedzenie umowy i czy zaakceptować za mnie nową umowę, odpowiedziałem twierdząco na oba pytania.

 

I teraz tak. Na maila i tak dostałem wiadomość z umową do aceptacji/rezygnacji, więc jeżeli klikne, że rezygnuje to czy owa rezygnacja wejdzie w życie pomimo wcześniej automatycznej akceptacji przez konsultanta?

 

Jeżeli rezygnacja wejdzie w życie, to wcześniejsze wypowiedzenie wchodzi ponownie w życie czy trzeba znów udać się do punktu i złożyć ją ponownie?

Edytowane przez Kornelix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, g0nz0s napisał:

2x NIE

 

trzeba napisac pismo w salonie i podpisac lub zeskanowac i wyslac jako zalacznik przez moje ncplus gdzie informujesz ze odstepujesz od przedluzenia

 

potem skladasz wypowiedzenie w salonie, albo listownie

 

Ok dzięki.

 

Sytuacja wygląda tak, przed chwiła zadzwoniłem do konsultanta, niestety rozmawiałem z innym, bo ten co mnie osbsługiwał, to nie ma go w pracy. No to korzystając z okazji podpytałem go o możliwość dekodera 4k i MR za 0zł i ten mi powiedział, że możliwość jest MR z 0zł, ale jedynie dla kart starej cyfry+ sprzed 10 czy tam 15lat, możecie to jakoś sprostować? Bo rozumiem, że różne karty są w obiegu Cameleony i inne jeszcze jak tak przeglądam forum. Czy znowu nie wierzyć im na słowo? Osobiście to nie wiem jaką mam karte, musiałbym sprawdzić jak będę w domu, ale pierwszy raz związałem się z NC+ chyba 4 lata temu.

Edytowane przez Kornelix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie najnowszymi kartami sa Cayman_rev2. Nie sa jeszcze dostepne.

 

Obecnie wydawane karty to Cayman, szare z bialym napisem nc+.

 

Dodatkowo uzytkownicy dawnej platformy "n" maja karty Conax (niebieskie z logiem "n") oraz abonenci z poczatku nc+ (czarne karty z niebiesko czerwonym logiem nc+).

 

Uzytkownicy dawnej platformy CYFRA+ maja karty Cameleon, niebieskie oraz czerwono czarne z logiem CYFRA+.

 

MR na kartach Conax i Cayman nie podlega rabatowaniu do 0zl. Maksymalnie do kwoty 10zł.

Edytowane przez g0nz0s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios

 

4 minuty temu, g0nz0s napisał:

Aktualnie najnowszymi kartami sa Cayman_rev2. Nie sa jeszcze dostepne.

Obecnie wydawane karty to Cayman, szare z bialym napisem nc+.

 

Dodatkowo uzytkownicy dawnej platformy "n" maja karty Conax (niebieskie z logiem "n") oraz abonenci z poczatku nc+ (czarne karty z niebiesko czerwonym logiem nc+).

 

Uzytkownicy dawnej platformy CYFRA+ maja karty Cameleon, niebieskie oraz czerwono czarne z logiem CYFRA+.

 

MR na kartach Conax i Cayman nie podlega rabatowaniu do 0zl. Maksymalnie do kwoty 10zł.

 

 

A no widzicie, i ja mam pewnie Conax/Cayman, bo podpisywałem umowe z NC+. A jak wygląda sprawa z dekoderem 4k i aktywacją? To już można rabatować do 0zł czy też są jakieś zależności?

Edytowane przez Kornelix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktywacja za 0 dla stalych klientow moze byc ciezko aczkolwiek w 2017 r. proponowali, jednak tylko przy wymianie. Podobnie sprawa ma sie ze zrabatowaniem dekodera 4K, jezeli przechodzisz na dekoder 4K i masz odpowiednio wysoki pakiet to tak, jak juz masz niestety sie nie da.

Edytowane przez g0nz0s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kornelix

Dobierałem MR do drugiej umowy, chyba w maju, jakoś tak. Była promocja akurat. Dekoder dodatkowy za free aktywacja i 6 m. za 0 MR. Średnio 5zł za rok wyszło.

Przy przedłużeniu umowy podczas negocjacji można dostać dekoder 4 k za 0, o czym świadczą wpisy abonentów.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ircios napisał:

@Kornelix

Przy przedłużeniu umowy podczas negocjacji można dostać dekoder 4 k za 0, o czym świadczą wpisy abonentów.

 

 

3 minuty temu, ircios napisał:

Piszę cały czas, że podczas negocjacji przy przedłużeniu można wymienić za 0.

 

 

Spoko, sęk w tym, że MR za 0zł też można wyrwać o czym świadczą wpisy użytkowników i też o tym pisałeś, ale nie do końca tak jest, bo jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach, bo nie nadmieniłeś, że chodzi o karty z cyfry, a te późniejsze karty można max do 10zł zrabatować, no nie każdy o tym wie. Dlatego podpytuje dokladniej, żeby wiedzieć na czym stoję jak jutro dostanę telefon zwrotny, bo widzę jest kilka kombinacji, które dla innych użytkowników się wykluczają.

24 minuty temu, g0nz0s napisał:

Aktywacja za 0 dla stalych klientow moze byc ciezko aczkolwiek w 2017 r. proponowali, jednak tylko przy wymianie. Podobnie sprawa ma sie ze zrabatowaniem dekodera 4K, jezeli przechodzisz na dekoder 4K i masz odpowiednio wysoki pakiet to tak, jak juz masz niestety sie nie da.

Zaakceptowałem umowę na 119.99zł czy to odpowiednio wysoka kwota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...