Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem. Jeszcze jedno - aktualnie ten Comfort, co wyżej napisałeś, za 69.99zł, zawiera wszystkie kanały, co miałem dotychczas w Multi+ i Extra+?

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz przeglądam ich ofertę online i tam Comfort jest jakby rozdzielony od Extra... Wybierając pakiet Comfort jest na dole info "Dopełnienie do pakietu Extra+ do 2 miesięcy w prezencie", a w tym Extra jest np. Eurosport 2 i bajki, na których mi zależy...

Edytowane przez haobao
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym, co płaciłeś to nawet extra+ 8xC+ HBO za 79.99 może się udać. Do tego Eleven 12 zł.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ,mejla nie ma co jest dziwne

,ale tez mejl sprawę z mejlem opisałem dokładnie wyżej,w tym przypadku chodzi o to czy mu wysłali albo dlaczego nie wysłali. O odrzuceniu w oparciu o moja wiedzę i doświadczenie tez napisałem dokładniej wyżej

 

Może czerstwy odpowedzualbys na mój przykład wyżej bo czekam ze ktoś odpowie

Są trzy tryby akceptacji oferty : mail, sms i list. Na 90 % Twój wujek wybrał sms. Jeśli zdecydował się na akceptację w trakcie rozmowy i oferta wchodzib w życie od razu to nie można się z tego wycofać. Nie mógł też wybrać aktywacji od 01.03 najwcześniej 01.04. Edytowane przez Pawe(L)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są trzy tryby akceptacji oferty : mail, sms i list. Na 90 % Twój wujek wybrał sms. Jeśli zdecydował się na akceptację w trakcie rozmowy i oferta wchodzib w życie od razu to nie można się z tego wycofać. Nie mógł też wybrać aktywacji od 01.03 najwcześniej 01.04.

No nie mój wujek tylko tego użytkownika ,ja próbowałem odpowiedzieć

Generalnie jest tak jak piszesz i ja i czerstwy pisaliśmy ,w końcu przedłużanie umów to bardzo ważne zobowiązanie i jest konkretnie określone procedurami ale nie znaczy ze się nie da odwołać

Ja nawet miesiąc temu w beznadziejnym przypadku odwołałem bo przedłużenie przez ICA (testowałem pierwszy raz przez ICA)napisałem ze jest niekorzystne dla mnie!.I uznano zrobiono korektę i z powrotem umowa wróciła na czas określony , do tego telefon z propozycja przedłużenia współpracy ze specjalnego działu reklamacji.

jak ktoś jest dociekliwy i nieustępliwy to można ...dużo.

 

 

Nie wykluczajcie tez możliwości odwołania nie znając calej rozmowy ,wystarczy ze konsul nie zrobił czegoś albo zrobił ale na niekorzyść abonenta.

Czymś dozwolonym ale podchwytliwym co robią konsule to mimo braku z naszej strony pytania o uruchomienie mówią nagle ..

.,, mogę tą umowę na tych warunkach uruchomić dla Pana już teraz..." albo

,,nie będzie panu przysługiwał 14dniowy okres wypowiedzenia,, i nie tłumaczą dlaczego i ze można inaczej itd.

Te akurat rzeczy nie nadają się do reklamacji ,raczej inne nawet drobiazgi jak brak konkretnej odpowiedzi na konkretne pytanie ,wprowadzenie w błąd i różne takie.

Pisałem dziś wcześniej ze według mnie podczas rozmowy może to być wiele rzeczy i nawet poprzedzających formalność końcową na udzielenie zgód

Edytowane przez dariop28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie mógł?Ja w tamtym roku tak zrobiłem że uruchomiłem od 1 marca a umowę miałem do maja.

Bo zachowałeś 21 dni do startu oferty. Masz 7 dni na akceptację i 14 na odstąpienie. Do końca miesiąca pozostało 17 dni więc nie zmieści się w tym terminie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zachowałeś 21 dni do startu oferty. Masz 7 dni na akceptację i 14 na odstąpienie. Do końca miesiąca pozostało 17 dni więc nie zmieści się w tym terminie.

To jeszcze raz proszę bo to się może przydać a lepiej mieć to na uwadze i zawsze lepiej zapytać z kilku źródeł ( notabene już kiedyś składałem z sukcesem kilka takich reklamacji gdzie podnosilem jeden argument -rozbieżność w zdaniu dwóch różnych konsultantów w identycznej sprawie ,identycznym pytaniu.

 

Ja miałem w lutym tez rozmowę ze np umowa do 30 kwietnia ,robię przedłużenie 17 lutego włączam natychmiast(nie dlatego ze się napalam na różnice w pakiecie i nowe kanały tylko ze np jest mniejsze zobowiązanie wiec szybciej mam mniejszy rachunek) ,a konsultant mówi ze 1 maj to najwcześniejszy termin włączenia usług , a dlaczego nie 1 kwietnia ?? Umowa i tak byłaby na 24 miesiące liczone od 1 maja ,i tu istotna sprawa ze jakoś próbował ,,zachachmęcić,,żeby mi nie wysyłać mejla z propozycją tylko uruchomić od razu

Byłem czujny bo jeszcze mówił próbując wpłynąć na moja decyzje i dodał ze później może nie mieć takiej oferty

 

Z tym mejlem to już mógł być przekręt bo SMS nie korzystam ,nr tel nie wprowadzony i prawdopodobnie nieuczciwie nierzetelnie mnie informował o zależnościach przedstawienia mi oferty,krótko pisząc : włączyć mógł ale taka propozycje przez telefon od razu bez wysyłania mi do , namysłu na mejla ,no i te terminy czy 100 %prawdziwie podał

 

P.S umowa bardzo korzystna! ale ja lubię wziąć całą rękę jak mi dają palec i lubię reklamować : ) i chce napisać a dobrze mi to idzie

Edytowane przez dariop28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś ja zadzwoniłem do nich mój wujek wziął opcje SMS jednak nie wysłał tego SMS a i tak oferta się aktywowała nie wiem jak to możliwe ale powiedzieli mi że jeżeli już uruchomiona została usługa to nic nie można zrobić nowa umowa weszła w życie

Dzięki wszystkim za odpowiedzi niestety nic się nie udało zrobić trudno! Ale mam jeszcze do was pytanie bo niedługo kończy mi się umowa obecnie mam Comfort+ z Eleven jak myślicie ile za to teraz najtaniej mogę mieć i czy wogole mogę mieć to samo bo podobno eleven jest znowu tylko dla tych co mają C+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś ja zadzwoniłem do nich mój wujek wziął opcje SMS jednak nie wysłał tego SMS a i tak oferta się aktywowała nie wiem jak to możliwe ale powiedzieli mi że jeżeli już uruchomiona została usługa to nic nie można zrobić nowa umowa weszła w życie

Dzięki wszystkim za odpowiedzi niestety nic się nie udało zrobić trudno! Ale mam jeszcze do was pytanie bo niedługo kończy mi się umowa obecnie mam Comfort+ z Eleven jak myślicie ile za to teraz najtaniej mogę mieć i czy wogole mogę mieć to samo bo podobno eleven jest znowu tylko dla tych co mają C+

 

Do mnie tez mówili ze się nie da i co z tego jak to były osoby niedecyzyjne z infolinii a wyżej pisałem ze się udało a mogliby spokojnie odrzucić.

 

Twój wujek pewnie nie ma siły przebicia ale Ty jak chcesz to próbuj nie masz nic do stracenia ,nie karają za bezpodstawną reklamację.

Moja rada jeśli nie masz porządnych argumentów albo wręcz żadnych :

napisz ze umowa jest dla ciebie niekorzystna i ze prosisz o anulowanie tamtego przedłużenia z wykorzystaniem dobrej woli z ich strony ,tym bardziej ze i tak chcesz kontynuować z nimi umowę

A jak chcesz jeszcze podniesc wartość twojego interesu a ich morale to dodaj ze jesteś zadowolonym abonentem!

Rozumiesz nie chodzi ze liżesz im tymi sformułowaniami tyłek tylko chodzi o ....skutek .

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy ,próbuj ,a z cenami tacy są już dziwni bo mógłbyś nawet sam zadzwonić jednego dnia i jeden chciałby za superpremium 99 zl ,inny 109 ,następny 119 i jeszcze inny 129! Bardzo możliwe ze jeszcze pomiędzy ceny byś usłyszał 104,90 ,115 ,90 itd
 

Edytowane przez Barti
Sposób wyrażania się na forum. Usunięto ostatnie zdanie w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno pytanie. W marcu 2016 podpisałem umowę na 2 lata z nc+, natomiast pakiet Eleven sports dali mi na rok w cenie 11,90zł miesięcznie. W umowie mam, że jeśli nie wypowiem to nową ceną będzie 15,90zł miesięcznie. Czy dzwoniąc tam mogę liczyć na to, że zaproponują mi coś lepszego niż to 15,90, np. pozostanie przy obecnej stawce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno pytanie. W marcu 2016 podpisałem umowę na 2 lata z nc+, natomiast pakiet Eleven sports dali mi na rok w cenie 11,90zł miesięcznie. W umowie mam, że jeśli nie wypowiem to nową ceną będzie 15,90zł miesięcznie. Czy dzwoniąc tam mogę liczyć na to, że zaproponują mi coś lepszego niż to 15,90, np. pozostanie przy obecnej stawce?

Możesz liczyć na kolejne 12 m za 11,90 , jest tez promocja 1 miesiąc za darmo a kolejne 11 miesięcy 11,90 nie wiem czy dla tych co nie mieli opcji Eleven ale raczej nie ma to znaczenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są trzy tryby akceptacji oferty : mail, sms i list. Na 90 % Twój wujek wybrał sms. Jeśli zdecydował się na akceptację w trakcie rozmowy i oferta wchodzib w życie od razu to nie można się z tego wycofać. Nie mógł też wybrać aktywacji od 01.03 najwcześniej 01.04.

 

Może i są trzy oferty, ale na bank zadano mu pytanie, czy włączyć nową umowę od razu, czy po zaakceptowaniu. Ja tak miałem parę dni temu i zdecydowałem się włączyć od razu. Choć mail przyszedł mimo to oczywiście.

Edytowane przez tracer10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...