Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak będzie Ci dane to może dostaniesz Superpremium za 99 ale bez HBO go, Filmbox i History.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam obecnie posiadam

COMFORT +

HBO

CANAL+ 8

CANAL +VOD

Cinemax

netVOD+ konto dodatkowe

EXTRA+

HBO GO

Filmbox

netVOD+ Multi+

History HD

Premium Sport &Film

Multi+

SunDance HD

W kwocie 99zl. Umowa do 09 Września . Czy udało się komuś wyrwać ostatnio coś sesownego w tej kwocie (99zl)

Jak już coś to umowę masz pewnie do końca września..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zabrałem się za umowę rodziców z NC+ gdyż przez lata zrobił się tam bajzel ze stertą nieużywanych usług podbijających miesięczny abonament (widać, że wciskano im sporo rzeczy bo sami by o większość z tych usług nie prosili). Do tego jest okazja coś zmienić bo za jakieś 2 miesiące kończy się min. okres obowiązywania umowy.

 

Po konsultacji z nimi doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy głównie wszystkie sportowe kanały z C+ i nSport oraz Eurosport 1 & 2, na jakichwolwiek kanałach filmowych im nie zależy. Tak więc taki wariant wyglądał najlepiej:

 

- pakiet: Extra+ z CANAL+

- Eleven Sport

- dekoder z nagrywarką

 

Gdyby zostali nowymi klientami to po tych pierwszych miesiącach płaciliby miesięcznie 121,89zł - 5zł za zgody marketingowe czyli 116,89zł.

 

No i teraz pytanie do weteranów walk z NC+ o wybór strategii. Czy da się lepszą cenę wywalczyć z nimi jako dotychczasowy klient, który chce zmniejszyć obecne usługi tak by mieć tylko te powyższe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już coś to umowę masz pewnie do końca września..

Umowa kończy się dokładnie 30 Września.

Ja juz ładnych parę lat z nimi włączę jak z nc+ taki i z tv n . Bez wypowiedzenia jeszcze nigdy nie udało się mi uzyskać fajnej oferty . A i to forum jest bardzo pomocne i można się wiele dowiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aster

Przejrzyj ostatnie 2-3 strony, serio.

 

Jak mają wysoki abonament to schodzenie w dół będzie ciężkie.

Dzwonić jak najwięcej - oni mają w komputerach co wcześniej proponowali i co odmawiałeś. Za którymś razem powiedz wprost, że jak mają być takie oferty jak dotychczas to szkoda twojego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Rozmawiałem w sobotę z konsulem na temat przedłużenia mojej umowy. Mam złożone wypowiedzenie.

 

Obecnie płacę w łamańcu średnio 58,59 zł/miesiąc, mam własny dekoder BOX ADB 5800 S.

 

Zgodziłem się na przesłanie oferty na promocje Live 160 w cenie 59,99 zł i dekoder Wifi Premium Box 

 

(najem 29 zł i 5 zł doliczane do każdego miesiąca)

 

Zgodziłem się na anulowanie wypowiedzenia.

 

Do dzisiaj nie dostałem tej oferty.

 

Napisałem maila i dostałem odpowiedź że w mojej umowie nie ma wprowadzonej oferty Canal + Live, 

 

a wkrótce skontaktuje się ze mną konsultant.

 

Poradźcie co dalej robić.

 


Umowę mam podpisaną na 15 miesięcy, ważna do końca czerwca.

 

Dzięki za pomoc.

 

Pozdrawiam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)Dzwonić jak najwięcej - oni mają w komputerach co wcześniej proponowali i co odmawiałeś. Za którymś razem powiedz wprost, że jak mają być takie oferty jak dotychczas to szkoda twojego czasu.

 

najpierw sugerujesz bezsensowne wydzwanianie od nich, co tylko upewni ich w przekonaniu ze zalezy abonentowi na uslugach co ich usztywni w elastycznosci ofert a z drugiej sugerujesz aby nie dzwonic bo "szkoda czasu", doprawda strategia godna speców z NC+ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No taki pakiet byłby idealny wręcz dla nich. Nawet ten PVR bym jednak nie brał bo nie będą z niego aż tak korzystać, chyba że z PVR jest po prostu inny, lepszy dekoder (szybszy, itd.)?
 
Obecnie płacą 199,90 a w usługach mają taki sajgon, że zastanawiam się jak im wcisnęli pakiet dla dorosłych czy multiroom (pewnie przyszedł dekoder i gdzieś w piwnicy w pudełku jeszcze stoi):
 
NOC, Najem ultraBOX+, Mistrzostwa Europy 2016, HBO, VOD+ Fun VOD+, VOD+ Prapremiery.TVP, MULTIROOM STANDARD, VOD+ Seriale+, Redlight HD, Cinemax, EXTRA+, HBO GO, Filmbox, netVOD+ konto podstawowe, MŚ w siatkówce 2014, History HD, Najem HD Multiroom, Premium Sport &Film, Multi+, SunDance HD
 
Czy w ogóle część z tych rzeczy mogę wywalić w trakcie obecnej umowy czy każdy element zobowiązuje na 24m?
 
W nowej umowie chciałbym to wszystko wywalić i dać tam tylko pakiet E+C+ oraz Eleven. Wszystko inne out.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania, za pierwsze możecie mnie zabić, bo pewnie było wałkowane.

Czy wypowiedzenie muszę złożyć osobiście stawiając się w APS? Czy może zrobić to ktoś inny? Czy można przesłać im to mailem, ew pocztą?

 

Pod jaki numer można dzwonić ws przedłużenia umowy? Dzwonili do mnie dwa razy dziennie z zastrzeżonego numeru, ale przed złożeniem wypowiedzenia nie za bardzo chciałem z nimi rozmawiać. Od dwóch tygodni cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@glazek

Wypowiedzenie umowy możesz wysłać też pocztą. Najlepiej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

Pismo to musi być własnoręcznie podpisane przez abonenta. Ewentualnie, jeśli masz od niego pełnomocnictwo to możesz złożyć wypowiedzenie w jego imieniu.

Wypowiedzenia umowy nie można wysłać mailem.

 

Ja ze swej strony polecam złożenie wypowiedzenia umowy w APS-ie nc+. Wówczas jest ono od razu rejestrowane w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: :shock: :shock:  no to tłusto!!!!!! Zadzwoń do bok i powyłączaj co się da! Potem wypowiedzenie i negocjuj. Nie wiem czy uda się zejść z takiego pakietu na Extra+ za 79,99, bo nie widziałem tu takiego bałaganu u nikogo na forum.

 

Można tłuściej.

Generalnie im niższa pierwsza cyferka nr pesel tym lepszy abonent :D

Przechwytywanie.png

 

najpierw sugerujesz bezsensowne wydzwanianie od nich, co tylko upewni ich w przekonaniu ze zalezy abonentowi na uslugach co ich usztywni w elastycznosci ofert a z drugiej sugerujesz aby nie dzwonic bo "szkoda czasu", doprawda strategia godna speców z NC+ :)

 

Tak to wygląda niestety.

Wydzwaniałem do nich od maja. I dopiero 2 tygodnie przed końcem umowy zaczęli mówić ludzkim głosem. Zajrzał w historie z czego rezygnowałem, zapytał się czego oczkuje i dał to co chciałem po naradzie z kierownikiem i kolejnym telefonie.

Edytowane przez poziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą telefon z BOK. Umowa do końca września. Wypowiedzenia nie wysyłałem.

Do tej pory 99 zł za 2 dekodery Multiroom, pakiet Superpremium 8xC+, HBO, Cinemax, Filmbox. Teraz za to samo bez Filmbox'ów i Sundance, na których kompletnie mi nie zależy, chcą 101 zł. Czy to niezła propozycja, czy można jeszcze coś wyrwać?

Edytowane przez Barti
Post napisany bardzo niechlujnie. Na forum piszemy poprawnie po polsku. Poprawiono fatalną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, do końca czerwca mam w cenie 111,89 zł:

Adventure TV HD

HBO

CANAL+ VOD

MULTIROOM STANDARD

VOD+ Seriale+

Cinemax

EXTRA+

Najem BOX+

Filmbox

Aktywacja NC+ GO internet

History HD

Najem HD Multiroom

Premium Sport &Film

Multi+

Po wysłaniu wypowiedzenia od dwóch miesięcy oferta 109,99 za Superpremium+   

Dziś dzwonili z krakowskiego numeru propozycja 109,99 zł.

Powiedziałem że wezmę ale za 99,99 zł odpowiedz konsula niema dla mnie takiej oferty.

Więc podziękowałem i jak będą mieli za 99,99 to niech zadzwonią i za godzinę telefon i dostałem za  99,99 zł.

 

sndlzo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerstwy

 

może ty mi doradzisz,

 

Opisywałem moją sytuację dzisiaj.

 

Zadzwoniłem dzisiaj do konsula odnośnie mojej oferty z soboty która do mnie nie dotarła na maila.

 

Podał mi imię i nazwisko przy odczytywaniu warunków.

 

Był ciągle zajęty, dzwoniłem 4 razy i przekazano mi że oddzwoni w ciągu pół godziny.

 

Niestety nie oddzwonił, chyba mnie unika.

 

Jak spytałem innego konsula odnośnie warunków przedstawionych w sobotę to mi powiedział że promocja już się skończyła.

 

I w takiej cenie już nie przedłużę umowy.

 

I co teraz robić?

 

Dzięki z góry za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że masz własnościowy dekoder czyli pewnie oferta Mixx z zobowiązaniem.Może konsultant się dopatrzył że popełnił błąd podmieniając dekoder.Było już kilka takich przypadków na forum i wcześniej nie było możliwości wymiany dekodera własnościowego.Nie wiem jak jest obecnie może się coś zmieniło.Pisz na E-obsługe przedstaw sprawę i zgłoś reklamację i powołaj się na rozmowę która jest nagrywana.I nie daj się zbyć jak będą kręcić to odwołuj się gdy odrzucą reklamację.Zgodziłeś się na warunki przedstawione przez konsultanta i mają takie dać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...