Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek11:)

Kolega czerstwy nie mówi całej prawdy dlaczego dostał taką a nie inną ofertę  :mrgreen: Wyjaśnij nam w drodze jakiego postępowania ją dostałeś? :popcorn:

 

W drodze postępowania reklamacyjnego :wink:

Sam konsultant powiedział mi ostatnio podczas rozmowy, gdy zapytałem o cenę 59.90, bo taką widziałem na forum, że użytkownik @czerstwy z tego forum uzyskał taką ofertę, ale jest to tzw. "oferta poreklamacyjna"

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

 @czerstwy z tego forum uzyskał taką ofertę, ale jest to tzw. "oferta poreklamacyjna"

Ja się pytam i co z tego ?Dla mnie może mieć nawet za 49 i w odróżnieniu od niektórych z forum będę zadowolony że komuś się udało coś co innym "nigdy" się nie uda :lol2:

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega czerstwy nie mówi całej prawdy dlaczego dostał taką a nie inną ofertę  :mrgreen: Wyjaśnij nam w drodze jakiego postępowania ją dostałeś? :popcorn:

A więc kolego gdybyś uważnie śledził forum to już dawno byś o tym wiedział.Ale z racji że tego nie robisz lub nie czytasz ze zrozumieniem to proszę bardzo https://forum.satkurier.pl/topic/10321-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-nc-wy%C5%82%C4%85cznie-pytania-i-odpowiedzi-dot-bie%C5%BC%C4%85cych-ofert-nc/page-1323 czy ja robiłem z tego tajemnice? Na Priv dowiedziało się tęż o tym dużo osób które do mnie pisało.@ircios dokładnie ja grunt pod negocjacje przyszłej umowy szykowałem od ponad 6 miesięcy.A inni wchodzą tu na miesiąc przed końcem umowy i znikają  tydzień po wynegocjowanej umowie.Oczywiście chcą wynegocjować max co jest do ugrania.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obecnie Extra+ C+ HBO za 59.90 zł (turbobox). Umowa kończy mi się z końcem lutego, wypowiedzenie zlożone. Propozycje, które dostaję z DUK są takie jak opisywane tu na forum, a więc 69.90 zł za Extra+ z paczką 6xC+. Ewentualnie Superpremium za 99 zł. To wiem.

 

Chciałbym jednak dobrać dwa multiroomy. DUK proponuje:

- po kablu 0 zł przez 12 m-cy, potem 10 zł, aktywacja 49 zł.

- po wifi 5 zł przez 12 m-cy, potem 10 zł, aktywacja 99 zł.

 

Mam wrażenie, że to najzwyklejsze ceny standardowe. Napiszcie proszę, czy jest jakaś szansa na zmniejszenie kosztów abo za multiroom albo opłaty aktywacyjnej. Czasem piszecie, że macie multiroom za darmo albo taniej.

 

Michał

Edytowane przez michalp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obecnie Extra+ C+ HBO za 59.90 zł (turbobox). Umowa kończy mi się z końcem lutego. Propozycje, które dostaję z DUK są takie jak opisywane tu na forum, a więc 69.90 zł za Extra+ z paczką 6xC+. To wiem.

 

Chciałbym jednak dobrać dwa multiroomy. DUK proponuje:

- po kablu 0 zł przez 12 m-cy, potem 10 zł, aktywacja 49 zł.

- po wifi 5 zł przez 12 m-cy, potem 10 zł, aktywacja 99 zł.

 

Napiszcie proszę, czy jest jakaś szansa na uniknięcie choćby opłaty akrywacyjnej? Albo zmniejszenie opłat. Czasem piszecie, że macie multiroom za darmo albo taniej.

 

Michał

taniej jak za darmo się nie da ;)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam Comfort+
płacę 84,99, umowa na 24 miesiące, pierwsze 6 miesięcy miałem darmo

umowa kończy mi się w marcu

Dostałem propozycję najpierw 82,90 a teraz 77,90 zł za:
Extra+ ale bez kanałów C+ Discovery i C+ Seriale
Razem z tymi kanałami to niby 87,90

Za HBO propozycja umowa na min. 12 miesięcy:
Pierwsze 6 miesięcy - 0 zł
Następne 6 mscy - 25 zł

Za Eleven jakoś prawie 10 zł więcej miesięcznie chcą.

MR nie mam i nie potrzebuje.

Co myślicie?
Można jeszcze coś utargać a jeśli tak to czy dużo?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, bo zastanawiam się jednak nad zostaniem w NC+. Myślę o Comfort+ z 6xC+. Dostałem ofertę na to za 59,90 zł. Zapomniałem spytać o wymianę dekodera. Mam starego Box+ 2851S. Czy da się go wymienić na coś bardziej nowoczesnego? Jeśli tak to w co celować i czy taka zmiana jest za friko czy trzeba dopłacić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam się Pani dlaczego inni mają taniej to ona mówi że jeśli się miało wyższy pakiet to taniej nie będzie, gdybym płacił mniej to taniej bym miał ...żal

Pani w punkcie powiedziała Ci najprawdziwszą prawdę, zadaniem działów utrzymania klienta jest nie tylko zatrzymanie klienta w firmie, ale też utrzymanie lub podwyższenie tak zwanej wartości klienta. Dla przykładu, jeśli teraz ktoś płacił np. 70zł to bez problemu uzyska np. Superpremium za 99zł i wiele dodatków za 0zł, jeżeli natomiast ktoś płacił dotychczas np. 130zł i chciałby to samo to już będzie mieć problem, bo tu mamy obniżenie wartości klienta czyli rzecz niedopuszczalna, dlatego Superpremium dla takiego klienta będzie za więcej niż 100zł. Pamiętajmy, że we wszystkich firmach są stosowane cele sprzedażowe, konsultanci, którzy muszą je realizować niechętnie będą schodzić na niższą cenę, czasem jednak klienci są podzieleni na tzw. segmenty, dla danego segmentu klienta określona zniżka może być dla danego klienta zwyczajnie niedostępna i konsultant mimo najszczerszych chęci, może nie mieć możliwości wprowadzenia tańszej oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to ważne bo dla mnie nie.

Liczy się to że ma taką ofertę na jaką miał ochotę,jakim sposobem ją uzyskał to jego prywatna sprawa...

Ja też kiedyś wykorzystałem pewną sytuację na infolinii i uzyskałem coś czego niektórzy z was mogą mi pozazdrościć i tyle w temacie "co i jak" się załatwia :P

Ja swoją ofertę otrzymałem po błędzie konsultanta :P zadawałem dość skomplikowane pytania :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jupiter Ale czy lepiej klienta stracić czy zatrzymać mimo zmniejszenia ceny ? Takich klientów jak ja jest cała masa, gdy każdy z nas odejdzie sporo tracą. Dziwna ta polityka tej telewizji. Ja jako handlowiec walczę i każdego klienta bo stara chociaż jednego zamówienia = mniejsza wypłata mniejsze obroty czy też zyski, dlatego dziwię się im że mają takie podejście

@kingogsouth to się pochwal tym co uslyszales skoro już zacząłeś , pomóż innym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pani w punkcie powiedziała Ci najprawdziwszą prawdę, zadaniem działów utrzymania klienta jest nie tylko zatrzymanie klienta w firmie, ale też utrzymanie lub podwyższenie tak zwanej wartości klienta. Dla przykładu, jeśli teraz ktoś płacił np. 70zł to bez problemu uzyska np. Superpremium za 99zł i wiele dodatków za 0zł, jeżeli natomiast ktoś płacił dotychczas np. 130zł i chciałby to samo to już będzie mieć problem, bo tu mamy obniżenie wartości klienta czyli rzecz niedopuszczalna, dlatego Superpremium dla takiego klienta będzie za więcej niż 100zł. Pamiętajmy, że we wszystkich firmach są stosowane cele sprzedażowe, konsultanci, którzy muszą je realizować niechętnie będą schodzić na niższą cenę, czasem jednak klienci są podzieleni na tzw. segmenty, dla danego segmentu klienta określona zniżka może być dla danego klienta zwyczajnie niedostępna i konsultant mimo najszczerszych chęci, może nie mieć możliwości wprowadzenia tańszej oferty.

Mimo zaproponowali za to samo o ponad 50% wiecej kwoty, lub mniej za podwyżkę ok 10% ... :D 

Więc jeśli upieraja się, że można brać tylko z podwyżką to się mocno przejadą i nie dostaną od wielu ludzi nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, ja jestem tego przykładem. Płaciłem 119, chciałem płacić nawet 99 bo coraz mniej TV się ogląda a tu nici. I to 3 miesiace mnie zwodzili. Ostatniego dnia umowy mogłem przedłużyć za.... 139 zł!  No to zrezygnowałem. Jadę jeszcze na kartę za 19.90 ale latem pewnie już i tego nie doładuję bo DVB-t jest i jak się okazuje starczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mam możliwość uzyskania lepszej oferty niż tej co poniżej? co mogę jeszcze tutaj wynegocjować? 

 

■ Comfort+ 34,90
■ HBO 20,00
■ Premium Sport & Film 35,00
■ Cinemax 0,00
■ Extra+10,00
■ Filmbox0,00
■ History1,99
■ Multi+ 0,00
■ Multiroom Standard 30,00 (3 dekodery w tym 1 z wifi)
■ CZYNSZ NAJMU SPRZĘTU 10,00 (dekoder główny z dyskiem)
 
łącznie wychodzi mi : 141,89 zł co miesiąc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...