Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miał ktoś może taką sytuację, że przedłużając umowę 31 sierpnia 2015 r., link aktywacyjny dostał 01 września 2015 r. i za wrzesień naliczoną cenę abonamentu ma z kosmosu? (wg danych z ICA)

Rozumiem, że reklamacja jak najbardziej zasadna i z jej uznaniem nie powinno być kłopotu?

 

 

Reklamacja,jaka? przedłużyłeś z nimi umowę dnia 31 sierpnia,wycofałeś wypowiedzenie, 1 września dopiero aktywowałeś z linka, czyli warunki wchodzą od października ,a wrzesień masz starą umową na warunkach nie promocyjnych.Dlatego nie wiem co chcesz ugrać z tą reklamacją, w dniu 31 sierpnia trzeba było do nich dzwonić ,że nie dostałeś linku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś może taką sytuację, że przedłużając umowę 31 sierpnia 2015 r., link aktywacyjny dostał 01 września 2015 r. i za wrzesień naliczoną cenę abonamentu ma z kosmosu? (wg danych z ICA)

Rozumiem, że reklamacja jak najbardziej zasadna i z jej uznaniem nie powinno być kłopotu?

 

Liczy się data rozmowy (akceptacji telefonicznej) a nie aktywacji meilowej. Ja właśnie dlatego poczekałem do 01 września:) Zredukowałem ofertę do startu+HBO - od 01.10, a do końca września świeci jeszcze poprzednia oferta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. Ok 2 tyg temu zdecydowałem się na ofertę Superpremium + History 1 i 2 na okres 12 miesięcy za 97,90. Jest tu jednak 6 C+. Nie mam oczywiście tych dwóch nowych, C+ Seriale i C+ Discovery. Konsultantka mówiła mi, że nie ma opcji by było 8 C+ na okres 12 mcy, tylko na 24 mce się dało. Czy teraz, jakieś 2 tyg po wejściu w zycie tego aneksu, mogę podpisać jakąś umowę dodatkową i dostać za jakieś male pieniądze pozostałe 2 kanały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś może taką sytuację, że przedłużając umowę 31 sierpnia 2015 r., link aktywacyjny dostał 01 września 2015 r. i za wrzesień naliczoną cenę abonamentu ma z kosmosu? (wg danych z ICA)

Rozumiem, że reklamacja jak najbardziej zasadna i z jej uznaniem nie powinno być kłopotu?

 

Liczy się data rozmowy (akceptacji telefonicznej) a nie aktywacji meilowej. Ja właśnie dlatego poczekałem do 01 września:) Zredukowałem ofertę do startu+HBO - od 01.10, a do końca września świeci jeszcze poprzednia oferta :)

 

Ty masz stara umowę do końca września a @marek jej nie ma bo skończyła się w sierpniu więc według Twojego rozumowania NC+ zrobiła dobrze bo uruchomi mu ofertę od 1 października a wrzesień karze płacić na normalnych zasadach.

 

tylko reklamacja i tłumaczenie że telefon był w sierpniu a link potwierdzający dotarł we wrzesniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do konca wrzesnia wypowiedzenie wyslane.Dzisiejszy telefon z nr+48 12 294 78 79 Pani przedstawiła się ze jest z działu utrzymania klienta (widac jeszcze to istnieje) oferty

extra+6c+ za 69.9 na 24m-ce

extra+8c+ z c+ vod za 79.9 na 24 m-ce

sam extra+ za 59.9 na 15 m-cy

start + 19.9 na 15m-cy

Powiedziałem ze mogę wziąć start na 24m-ce za 9.9 naradziła się z kierownikiem i była odmowa,to powiedziałem ze jeszcze poczekam i milo zakończyliśmy rozmowę.

 

To tel. z Centrum Promocji, czyli dawnego DUK, wykręć pod ten numer a się przekonasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wysłał wypowiedzenie to tak. Mi też już nie świeciło. Zadzwoniłem zatem z zapytaniem - czemu nie świeci, skoro wycofałem wypowiedzenie i zaakceptowałem nowe warunki. Miły pan technik powiedział, że już wysyła uprawnienia i do końca września mam jak miałem za free.

 

Mi nie świeca kanały z EXTRA i HBO bo brałem COMFORT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś może taką sytuację, że przedłużając umowę 31 sierpnia 2015 r., link aktywacyjny dostał 01 września 2015 r. i za wrzesień naliczoną cenę abonamentu ma z kosmosu? (wg danych z ICA)

Rozumiem, że reklamacja jak najbardziej zasadna i z jej uznaniem nie powinno być kłopotu?

 

Liczy się data rozmowy (akceptacji telefonicznej) a nie aktywacji meilowej. Ja właśnie dlatego poczekałem do 01 września:) Zredukowałem ofertę do startu+HBO - od 01.10, a do końca września świeci jeszcze poprzednia oferta :)

 

Coś kręcisz.Kiedy odbyłeś rozmowę i kiedy aktywowałeś linka ?Jeśli obie czynności wykonałeś we wrześniu to jest to zupełnie inny przypadek niż opisywany wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie kręcę - piszę jak było u mnie :) Moim zdaniem u marka wystąpiła taka sytuacja, iż nie wysyłał wypowiedzenia. Reklamacja załatwi sprawę, bo liczy się data przedłużenia telefonicznego. Gdyby je wysłał to we wrześniu nie mieli by prawa go tak kasować - bo niby na jakiej podstawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem umowę do końca sierpnia, łamaniec za 53 PLN (z 8C+ i HBO). Wypowiedzenie wysłane. Od 1 września brak sygnału. Wczoraj, tj. 03.09 telefon z DUK - propozycje:

- extra+6c+ za 69.9 na 24m-ce (z C+ można tylko na 24 m-ce),

- extra+ za 44.9 na 15 m-cy (w opcji można dobrać HBO na 12 m-cy: 6 m-cy=0 PLN i 6 m-cy=25 PLN czyli średnio 12,50 na m-c).

Po 2-godzinnym zastanowieniu na ten wariant się zdecydowałem - dzieciaki nie miały co oglądać :\ Cena do przyjęcia dla mnie - więcej niż 55 PLN za TV bym nie zapłacił. Wrzesień za FREE - świeci wszystko co miałem. Umowa od 01.10 do 31.12.2016 więc dobry termin na kolejne wznowienie/kończenie umowy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie kręcę - piszę jak było u mnie :) Moim zdaniem u marka wystąpiła taka sytuacja, iż nie wysyłał wypowiedzenia. Reklamacja załatwi sprawę, bo liczy się data przedłużenia telefonicznego. Gdyby je wysłał to we wrześniu nie mieli by prawa go tak kasować - bo niby na jakiej podstawie?

 

Gdyby liczyła się rozmowa telefoniczna to by nie przysyłali linka.Ja odbyłem rozmowę 20 a akceptację zrobiłem 30 i minutę po akceptacji w ICA i na dekoderze miałem dostępny nowy pakiet.Gdybym akceptację zrobił 1 września umowa weszłaby w życie 1 października a wrzesień miałbym na standardowych stawkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grzech25

Ważna jest data akceptacji oferty w której to jest napisane kiedy ona wchodzi w życie - sama rozmowa telefoniczna nic nie znaczy, to tylko forma ustalenia warunków które akceptujesz e-mailem, sms-em lub listownie.

 

Jeżeli jest jak mówisz to mnie konsultanci wprowadzili w błąd. Oczywiście dzwonili ostatniego sierpnia i byłbym się zgodził ustnie a klepnął meila już we wrześniu ale konsultant mówił, że wówczas od września będą mi świecić kanały wg nowej umowy. Dlatego nie zgodziłem się przez tel w sierpniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie kręcę - piszę jak było u mnie :) Moim zdaniem u marka wystąpiła taka sytuacja, iż nie wysyłał wypowiedzenia. Reklamacja załatwi sprawę, bo liczy się data przedłużenia telefonicznego. Gdyby je wysłał to we wrześniu nie mieli by prawa go tak kasować - bo niby na jakiej podstawie?

 

Gdyby liczyła się rozmowa telefoniczna to by nie przysyłali linka.Ja odbyłem rozmowę 20 a akceptację zrobiłem 30 i minutę po akceptacji w ICA i na dekoderze miałem dostępny nowy pakiet.Gdybym akceptację zrobił 1 września umowa weszłaby w życie 1 października a wrzesień miałbym na standardowych stawkach.

 

@Paweł akurat tutaj to Ty coś kręcisz bo ważność maila jest 7 dni a Ty kliknąłeś po 10 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby liczyła się rozmowa telefoniczna to by nie przysyłali linka.Ja odbyłem rozmowę 20 a akceptację zrobiłem 30 i minutę po akceptacji w ICA i na dekoderze miałem dostępny nowy pakiet.Gdybym akceptację zrobił 1 września umowa weszłaby w życie 1 października a wrzesień miałbym na standardowych stawkach.

 

Linka przesyłają bo takie prawo weszło - muszą. Miałbyś na standardowych stawkach, jak nie wysyłałeś wypowiedzenia - oczywiście.

Wiecie co? Ciężko dojść do konsensusu bo każdy konsultant mówi inaczej i chyba nie dojdziemy:( Zaraz się okażę że pomimo zapewnień konsultanta że mam wrzesień free bo wypowiedziałem umowę z końcem sierpnia a nowa wchodzi od października - że mi w październiku przyjdzie extra opłata za sierpień:( Wtedy to co dziś wypisuje będzie można w buty włożyć do momentu rozpatrzenia reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Paweł akurat tutaj to Ty coś kręcisz bo ważność maila jest 7 dni a Ty kliknąłeś po 10 ?

 

Nic nie kręcę.Poprosiłem konsultanta o ponowne wysłanie linka na kilka dni przed końcem sierpnia ;)

Tak swoją drogą to zmiany w przepisach niekoniecznie są korzystne dla klientów.Gdybym zatwierdził ofertę w dniu rozmowy czyli 20 sierpnia straciłbym dostęp do opłaconego już pakietu.Natomiast gdyby rozmowa miała miejsce na 14 dni przed końcem miesiąca nie byłoby takiego problemu i oferta zmieniła my się z dniem 1 września mimo wcześniejszej akceptacji w linku.Tak przynajmniej tłumaczył to Konsultant co dla mnie jest trochę dziwne bo działa na niekorzyść klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa na tyle się rozjaśniła, że wspaniałomyślnie nc+ zrabatuje mi miesiąc wrześnień do ostatniej wysokości abonamentu, tj. 79,90 PLN (dotychczas miałem łamańca ze średnią ok. 54,- PLN), a nowa umowa wchodzi w życie 01 października. Ale od 01 września działa mi aktualny pakiet (Extra+), czyli bez kilku kanałów z poprzedniej oferty, a mam płacić jak za poprzedni. Na moją sugestię, że zgodziłbym się na to, ale żeby w ramach rekompensaty i w imię dobrej wspolpracy dorzucili coś na miesiąc gratis, odpowiedziano mi, że nie ma takiej mozliwości. No skoro nc+ ma takie podejście do klienta, to "powojuje" z nimi, choćby dla zasady. Dla wyjaśnienia, wypowiedzenie złozyłem dawno, dawno temu. Dodam, że nie z mojej winy, link aktywacyjny dotarł do mnie 01 września 2015 r. Przy okazji okazało się, iż link wysłano na inny adres poczty elektronicznej niż podany w rozmowie z konsultantem, co zostało nagrane. Ale to już inny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 1 września uwolniłem się od NC+. Proponowali comfort +6c + extra za 69,90 zł. Miałem łamańca średnia około 60 zł. Ich propozycja drożej za mniej. Podziękowałem. La ligę oglądam na sopcast i laptopie podłączonym do TV. A za 69 zapisałem się na siłownię z sauną i bieżniami... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...