Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapytałem jeszcze jak będzie z ligą włoską i francuską i zapewniono mnie że w tej kwestii nic się nie zmieni bynajmniej dla mnie, bo mają podzielić się prawami z Eurosportem, a Eurosport będę miał w pakiecie, tak bynajmniej mnie zapewniono.

 

A to ciekawe... Ciekaw jestem czy jest jakiś paragraf na kłamstwa przekazywane przez konsultantów. Ponawiam apel - pytajcie ich o ligę francuską i włoską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł do was jakiś list

Zmiana długości wypowiedzenia z 3 do 1 miesiąca? Tak.

 

Do mnie też to przyszło i wchodzi od lipca. Ale jak zawsze - można się nie zgodzić ze zmianą i wypowiedzieć wcześniej :)

Jakoś z końcem czerwca kończy mi się umowa. W związku z tym na wypowiedzenie również mam 3-mce czy mogę wysłać pismo oznajmujące iż nie przedłużam i rezygnuję z końcem umowy i od lipca jestem free?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem czy jest jakiś paragraf na kłamstwa przekazywane przez konsultantów. Ponawiam apel - pytajcie ich o ligę francuską i włoską.

Nie ma. Tak jak nie ma paragrafu na to, że konsultant, to wiarygodne źródło informacji. Konsultant, to przekaźnik i marketing w jednym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem przed chwila do nc+, a przy okazji sie dowiedzialem, ze istnieje mozliwosc przedluzenia opcji na promocyjnych warunkach, mnie dotyczylo tylko Cinemax i Redlight.

Normalnie od nastepnego miesiaca mial bym o 10zl wiecej, po 15zl za kazdy pakiet, a tak zaproponowal mi konsultant ze do konca trwania umowy, przedluzy mi kupon promocyjny na te kanaly/pakiety. Tak ze pozycja startowa do negocjacji, przy przedluzaniu umowy o 10zl nizsza.

Moja umowa to łamaniec 5/10, ten okres rozliczeniowy, byl ostatnim promocyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie bo teraz mnie zastanawia to czy do tych (6)C+ wchodzi tez kanał 38 który jest załączany podczas większej ilości transmisji sportowych ??

 

Na logikę - powinien być włączany, bo jest to dopełnienie oferty sportowej. Płacąc za C+ Premium Sport&Film masz mieć dostęp do całości sportu w C+. Nie wiem jak oni teraz po nowemu nazywają opcję 6xC+, ale po mojemu to zawsze powinieneś mieć dostęp do sportu który nie mieści się na antenach 6xC+, tak więc np. do kanału 38. Dla pewności pytaj u źródła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonili :) Aż telefon oplułem z radości jak mi pani powiedziała, że przedłużając umowę po super promocyjnej - dla mnie cenie - może mi dać, to co mam za 99pln. Chyba ich poryrało, z ofertą o 40pln droższą za to samo! A i jeszcze jak zapytałem o wi-fi boxa to przy przedłużeniu mogą mi go dać, ale z aktywacją za 100pln:) No cóż - znowu zabawa w wypowiedzenia :( Czy ten :censored: kiedyś w tym kraju się skończy? Tak dużo [beep]ów łapią na te swoje superoferty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mail z przed chwili:

"

Szanowni Państwo,

 

przykro nam, że podjęli Państwo decyzję o rezygnacji z Umowy o Abonament.

 

Informujemy, że zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Umowa zostanie rozwiązana w dniu 31/07/2015.

 

Serdecznie zachęcamy do pozostania w gronie naszych Abonentów.

Z przyjemnością informujemy, że specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkową ofertę promocyjną, która jest dostępna w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerem 12 294 78 79*. 

 

Z poważaniem,

Zespół nc+ "

 

Wcześniej

Comfort, multi ekstra, 6C+, HBO - wszystko na 15mies w lamancu 5/10 średnia ok 54 zł.

 

Teraz, po telefonie na powyższy numer:

Comfort, multi, extra, 6C+

Hbo i cinemax

Wszystko na 12 mies

84 pln.

 

Powiedziałem że 60 pln mnie interesuje - kazano czekać na "zsumowanie zniżek", magiczne słowo wyjaśniono mi stwierdzeniem - bliżej końca umowy będą lepsze oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon przed chwilą (wypowiedzenie wysłane ponad tydzień temu):

 

Extra+, 6c+, HBO, Cinemax 24m = 99.90

 

Odrzucone. Gdy powiedziałem, że interesuje mnie tylko Extra+ i 6c+, konsultantka kazała poczekać, bo będzie szukała kolejnej ekstra oferty dla mnie. Po 10-15 sekundach się wyłączyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem przed chwila do nc+, a przy okazji sie dowiedzialem, ze istnieje mozliwosc przedluzenia opcji na promocyjnych warunkach, mnie dotyczylo tylko Cinemax i Redlight.

Normalnie od nastepnego miesiaca mial bym o 10zl wiecej, po 15zl za kazdy pakiet, a tak zaproponowal mi konsultant ze do konca trwania umowy, przedluzy mi kupon promocyjny na te kanaly/pakiety. Tak ze pozycja startowa do negocjacji, przy przedluzaniu umowy o 10zl nizsza.

Moja umowa to łamaniec 5/10, ten okres rozliczeniowy, byl ostatnim promocyjnym.

 

W takim razie trafiłem na "trefną" konsultantkę. Kończy mi się promocja na Filmboxy 6 miesięcy po 4,99 a paniusia zaproponowała pakiet w cenie promocyjnej za 10 zeta :brawo: . Podziękowałem -w takim razie nie dostana ode mnie nawet złotówki.Rozmowa w sprawie przedłużenia oferty na filmbox -wczoraj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł do was jakiś list

Zmiana długości wypowiedzenia z 3 do 1 miesiąca? Tak.

 

Do mnie też to przyszło i wchodzi od lipca. Ale jak zawsze - można się nie zgodzić ze zmianą i wypowiedzieć wcześniej :)

Jakoś z końcem czerwca kończy mi się umowa. W związku z tym na wypowiedzenie również mam 3-mce czy mogę wysłać pismo oznajmujące iż nie przedłużam i rezygnuję z końcem umowy i od lipca jestem free?

 

W moim przypadku nie wiem czy warto ryzykować wypowiedzenia, przedłużanie umowy w tym czasie. Po tym co widzę, co teraz oferują ludziom to jakaś parodia :D

Mój obecny pakiet to http://iv.pl/images/63507637746419723521.png przy średnim abonamencie 102.09 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

 

Wczoraj złożyłem wypowiedzenie, a dzisiaj miałem już pierwszy telefon od pani konsultantki biura obsługi z nową ofertą, po której chciało mi się śmiać w niebogłosy :). Po krótkiej rozmowie zapoznawczej zaproponowano mi to co mam aktualnie (tj. comfort+, 6 x canal+, HBO oraz canal+ vod = 64 zł miesięcznie) w cenie 89 zł. Bez zastanowienia od razu podziękowałem, umowę mam do 31.07 więc poczekam na bardziej korzystniejszą ofertę.

 

P.S Orientuje się ktoś z Was czy istnieje jeszcze dział utrzymania klienta? Pytam ponieważ konsultantka powiedziała mi że ten dział został rozwiązany :shock: w co nie chce mi się wierzyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to co się dzieje (czyli że oferty z wypowiedzeniem i bez są takie same) nie ździwiłbym się gdyby rzeczywiście DUK był rozwiązany.

 

Czyżby DUK przestało się kalkulować utrzymywanie abonentów?Liczą, że tych bardziej roszczeniowych to tylko garstka,więc lepiej się z nimi rozstać a reszta z pokorą przyjmie proponowane oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...