Skocz do zawartości

Cyfra+ Multiroom


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ten multiroon to celowy przekręt Cyfry+. Najpierw w telefonie ściemniają, podając jego cenę na 1 zł odpłatności przez cały okres umowy i dodatkowo, że będzie w postaci dwóch typowych kart kodowych również przez cały okres umowy. Otrzymujesz aneks a w nim masz 14 zł rabatu. W aneksie do umowy masz odpłatność zgodnie z Załącznikiem 1. A w nim miesięczna opłata 35 zł/m-c. I dodatkowo następne uwarunkowanie: 15 zł promocyjnie przez 12 m-cy od daty zawarcia umowy nie dłużej niż do 31 sierpnia 2011 r. No a póżniej 35 - 14 rabatu = 21 zł miesięcznie.To jest celowe działanie oszukańcze Cyfry+. Celowe zagmatwanie. by abonent nie połapał się w tym wszystkim. I wielu się na tym łapie, w otrzymanym aneksie ani słowa o możliwości złożenia reklamacji Czyżby urząd antymonopolowy nie wiedział o tym? Czas najwyższy by się tym zajął. Następna sprawa: karty kodowe czy coś innego? Narazie są więc dam spokój ale znając ich działanie nie potrwa to zbyt długo. Wszystkie te działania zarówno legalne jak i mniej mają na celu pozyskanie abonentów.Nie ważne jakim sposobem, byle był efekt. Pozdrawiam!

 

Ja miałem dokładnie taki przypadek. Zlożyłem reklamacje o niezgodności telefoniczego przedłużania umowy z trescia papierowa otrzymanego aneksu (rabat 14zł). Uznali moją reklamacje ale ... (i tutaj kopara mi siadła) podczas odpowiedzi telefonicznej na reklamacje kazali wybrac (tak, podczas rozmowy !!) czy przystaje na warunki z aneksu papierowego (niekorzystnego, od wrzesnia po 21zł za MR zamiast 1zł do konca umowy za MR wiec 18 miesiecy x 21zł to 378 wiecej za MR) czy umowe rozwiazuje. Suma sumarum umowa rozwiazana. Jutro ide co punktu Cyfry po nowa umowe, tą dla abo innych platform gdzie MR jest po 1zł przez 22 miesiące i to jest w aneksie zapisane. Na kombinacjach ze mna Cyfra stracila lekko ponad 500zł, w dodatku moge wziac kolejne 2 dekodery za promocyjna cene (a do tej umowy przedluzana ponad miesiac temu tez dokupowalem dekoder w promocyjnej cenie !!). To jest chore i dziwie sie KTO tam pracuje. Pseudo "lider" z którym rozmawialem jeszcze bardziej nie kumaty !! Kalkulatora w rece chyba nikt z nich nigdy nie mial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W chwili obecnej na wszystkich aneksach MR, przy podpisaniu nowej umowy drukuję się informacja, iż cennik ważny jest do 31 grudnia 2015 :D

 

Natomiast data 31 sierpień 2011 drukuje się wszystkim obecnym abonentom, którzy przychodzą po MR do istniejącej umowy :D

Czyli nierówne traktowanie abonentów. Czy wiesz może, co ze stawkami po 31 sierpnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kurcze do 31 sierpnia jescze ponad 6 miesięcy :shock: A tu już tyle teorii narosło jakby za tydzień mieli podnieść cenę za MR :D Poczekajmy trochę, jak coś będzie wiadomo konkretnie, bo na razie zrobiła się znowu ściana płaczu co by było gdy i jak źle 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja brałem multiroom 2 tygodnie temu do umowy która obowiązuje do grudnia 2011 i pytałem gościa czy wie coś na temat tej podwyżki od września do 35 zł. Powiedział że pierwsze słyszy i zagwarantował że do końca obecnej umowy multi będzie za 15 zeta i żadnej podwyżki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam że tak późno pisze.tzn cyfrę nam zakładała taka firma coś na zasadzie akwizycji,od nich dostaliśmy dekodery PHILIPS DSX 6010.Po jednym dniu jeden dekoder się wyłączył i koniec oglądania.zadzwoniłam,monter przyjechał i dał drugi taki sam dekoder.po kilku dniach oba dekodery zaczęły wyłączać się same na kanałach 62,65,61.po prostu dekoder w pewnym momencie się wyłączał i po kilku sekundach się włączał na kanale 1.znowu zadzwoniłam.znowu pan przyjechał i znowu dał takie same dekodery.a tak przy okazji dwa które przywiózł od razu na starcie nie działały.po jakimś czasie sytuacja się powtórzyła.zadzwoniłam przyjechał pan ale ja już nie chciałam od niego tych dekoderów bo to bez sensu by było.powiedział że są na pewno zepsute karty i kazał je wymienić .w sklepie karty sprawdzili i działały.kazali wymienić dekodery i dali mi zamiast philipsa dekodery mediasat. owszem same już się nie wyłączają ale na jednym na kanale axn obraz się rozsypuje na kwadraty a drugi non stop się zacina szczególnie jeśli gra na przykład cały wieczór to wieczorem jest tragedia.znowu zadzwoniłam i kazali w punkcie dekodery wymienić.to jakiś obłęd.w sklepie powiedzieli że to wina anteny i teraz ten monter przyjedzie tą antenę oglądać.a najśmieszniejsze jest to że mam w domu także Polsat cyfrowy i dziś na cały dzień podłączyłam dekoder cyfry pod antenę Polsatu i ciągle się zacina.w menu jest rozdział;w razie kłopotów;ale ustawianie od nowa menu kilka razy w ciągu jednego filmu to naprawdę nic zabawnego..będę wdzięczna za jakąkolwiek radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aisa_2611

jeśli dobrze wnioskuję twój pakiet nie obejmuje programów HD, więc moja rada to wymień dekodery na PACE 2221, są to chyba najlepsze dekodery SD w ofercie Cyfry+ i na nich powinno wszystko działać (miałem ten dekoder i naprawdę zero było z nim kłopotów, a i jakość obrazu b. dobra).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

Oficjalna informacja - nie ma większego problemu przy wymianie modułów na niezależne karty.

Niestety, nie ma takiej możliwości przez wymianę sprzętu - w tym momencie pozostaje rezygnacja z opcji Multiroom i wzięcie jej ponownie po 3 dobach.

W takim przypadku traci się jednak swoją poprzednią promocję i obowiązująca będzie promocja aktualna. Z drugiej strony można też zyskać (cenowo), nie mówiąc już o braku konieczności biegania co 6 godzin z aktywacją.

 

Pozdrawiam,

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto co dzisiaj dostałem po złożeniu reklamacji:

Szanowny Panie,

 

dziękuję za kontakt.

 

Odpowiadając na zgłoszenie, zapewniam, że miesięczna opłata za usługę Multiroom będzie

wynosiła 7 zł 50 gr do końca Okresu Minimalnego, czyli do 31 września 2012 roku.

 

Wyjaśniam, że nieprawidłowe naliczenia na Pana kontrakcie zostaną skorygowane w

najbliższym możliwym terminie.

 

W przypadku pojawienia się pytań, uprzejmie proszę o kontakt telefoniczny (801 066 066,

22 310 45 45), przesłanie faksu (22 310 45 44) lub e-maila (informacje@cyfraplus.com.pl).

 

Z poważaniem,

 

xxx xxx

Dział Relacji z Abonentami

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyłączania się dekodera to mam taki przypadek z Sagemem za grosz.

Też miałem takiego Sagem'a. Wyłączał się bez powodu, nie widział pilota i inne takie numery. Wymieniłem go na Stronga, a ten co 6 godzin chce ładowania modułu dodatkowego chyba, że moduł podczas nieużywania wysunę, aby nie był dla Stronga widoczny w stendby.

Próbowałem reklamacji przez ica, ale dostałem odpowiedź, której komentować nie warto. Nadal szlag mnie trafia na ten brak miłości do starych klientów.

Przy okazji dowiedziałem się w jednym z punktów sprzedaży, że owszem, Sagem można wymienić na Stronga, ale istnieje zalecenie, że Stronga można t wymienić tylko na Stronga.

Wchodzisz w Stronga - biegasz i ładujesz moduł co 6 godzin. Strong uzależnia!

Może sposobem jest to, o czym pisze w swoim poście Dystrybutor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...